ik heb zo maar het idee dat het daar helemaal niet over gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef eQuaL het volgende:
Snakey, over dit topic:
magneet stopt gasmeter?
Wellicht gaat dat niet over oplichting![]()
Ik had namelijk net gevonden wat de TS waarschijnlijk ergens had gehoord en wellicht verkeerd had geinterpreteerd:
http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=24;action=display;threadid=20218
Was misschien best interessant geweest om het erover te hebben
Check mijn sluitpost. Denk dat dat handiger is. Op deze wijze wordt het niets, zoals je merktquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:04 schreef Louis22 het volgende:
Kan iemand Maximes stemoverslag opschonen?
Thanks!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:14 schreef BrandX het volgende:
Dat deed ik in mijn schoonmaakronde van posts met kankerfilm dit en kankerfilm dat, en nam daarbij quotes mee. Ik heb daarbij iets te veel gedaan zie ik, mijn excuus. Ik zet het terug.
Het was op mijn mobiel, noten van posts ging ook niet goed
al opgelostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef Mixende_match het volgende:
www.own4u.nl
is linkdump, hij staat in meerdere topics over een of ander maffia spel...
Ik heb 't net gezien, dankjewel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef BrandX het volgende:
Ik vond hem ook al leuk, en daarom niet geslot, maar ik zal hem voor je naar ONZ schoppen. Daar is hij idd wel beter op zijn plek
Je bent in een goede bui vandaagquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef BrandX het volgende:
ach zo'n topic moet op zijn tijd kunnen toch? Users hebben lol
alleen vandaag maar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Je bent in een goede bui vandaag![]()
Wat een tolerantie hier in GC
Daarom is dit ook mijn favoriete forumquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:07 schreef BrandX het volgende:
Mwah, SWJ, murp en myraela doen het prima imo.
En ik ben daar veel te streng voor joh. Neh, GC is helemaal mijn ding
Goede balans tussen serieus en grappig, intelligent en dom, herhaling en uniek.
Gotta love it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |