geregeldquote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef newyorknewyork het volgende:
Hij kan al weer dicht
Post hier je meest indrukwekkende 911 foto
Het was te proberen, voor 4 minuten.
Dit maakt anders ook weinig indrukquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
TT's met meest indrukwekkende moeten sowieso dicht.
Het is indrukwekkendste..
Post hier je meest indrukwekkende Biogarde fotoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
Oeps, en TT's kun je niet sluiten, T's wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef Dagonet het volgende:
Die TT's zijn onbegonnen werk, er hoort bijvoorbeeld ook geen spatie voor 'foto'.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Post hier je meest indrukwekkende Biogarde foto
Post hier je meest indrukwekkende 911 foto
Post hier je meest indrukwekkende Tweede Wereld oorlog foto
pak ze Dago!
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.quote:
Bedankt, daar ging het mij om.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.
Nouja, gezien zijn ban is het niet echt altijd zijn rechtquote:Op donderdag 9 september 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb zijn post geëdit, want schelden is niet nodig.
Maar verder staat het hem natuurlijk vrij of hij wel of niet reageert op welke posts. Dat kan rete irritant zijn, dat weet ik, maar hey, dat is wel zijn goed recht. Blijkbaar (ik heb geen andere topics teruggelezen, mea culpa) is hij een voorstander van dat chipgedoe en de meesten van jullie tegenstanders. Dat zal altijd wringen in dit soort discussies. Hou de eer aan jezelf en negeer zo'n iemand dan.
edit: ik snap de grap nu pas, na uitleg zelfsquote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, gezien zijn ban is het niet echt altijd zijn recht.
Oeh, een openbaar meningsverschil tussen modjes. Kan ik de popcorn al uit de kast pakken?quote:
helaas, HW en ik zijn te grote biermaatjes daarvoorquote:Op donderdag 9 september 2010 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oeh, een openbaar meningsverschil tussen modjes. Kan ik de popcorn al uit de kast pakken?.
Ook biermaatjes hebben wel eens ruzie. Ik tenminste wel. Vooral als Ajax of Feyenoord weer eens verloren heeft van PSVquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas, HW en ik zijn te grote biermaatjes daarvoor
HW en ik zijn allebei Ajacieden, dus dat zit er niet inquote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ook biermaatjes hebben wel eens ruzie. Ik tenminste wel. Vooral als Ajax of Feyenoord weer eens verloren heeft van PSV
WTF.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
HW en ik zijn allebei Ajacieden, dus dat zit er niet inEn we houden van dezelfde biersoorten.
Wel houden we elkaar gezond scherp, en dat moet ook, daarmee houden we GC modwise scherp
jah, ik ben een vieze gore importproduct hierquote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF.
Hopelijk kom je deze kerel dan nooit tegen.
Die komt uit Rotterdam.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
WTF.
Hopelijk kom je deze kerel dan nooit tegen.
ah gossiequote:Op zondag 12 september 2010 15:05 schreef Dagonet het volgende:
Hidaho, zo'n grote bek voor iemand die vandaag geregistreerd is?
Gevalletje kliko lijkt mij.
Kloonscan moet lukken toch?quote:Op zondag 12 september 2010 15:10 schreef Dagonet het volgende:
Post gewoon onder je normale account.
Persoonlijk zou ik de moeite niet eens nemen. Gewoon wegpleuren. Is het een kloon blijft het stil, is het geen kloon dan komen ze vanzelf wel mailen.quote:
Of je nokt gewoon en gaat niet als een laf lafbekje onder een kloon foto's zitten postenquote:
Zoiets zeg je toch niet tegen een vrouwquote:
wij vrouwen onder elkaar mogen datquote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet tegen een vrouw
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is dat ibood topic heen?
-edit-
via google kon ik hem wel vinden..
Er zijn grenzen na bepaalde hoeveelheden, maar gesnaptquote:Op woensdag 15 september 2010 20:30 schreef BrandX het volgende:
jullie moeten alleen niet zo happen, dat helpt niet
GMTAquote:Op woensdag 15 september 2010 20:30 schreef BrandX het volgende:
jullie moeten alleen niet zo happen, dat helpt niet
Nee, het is een linkdump, en er stond nou niet bepaald wat discussiewaardigs verder in je OP qua stelling oid.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:52 schreef Itchy.Scratchy het volgende:
Onterecht slotje. Wtf.
Vrouwen nat dansen doe je zo
ik ben nu dus al strafbaar omdat ik zijn toilet heb opgeruimt en zijn nestje kapot heb gemaakt.quote:Waarom beschermd?
Voor mensen die erg veel overlast van het roofdier hebben is het onbegrijpelijk maar de steenmarter is bij de wet beschermd. Daarom mag het dier niet worden gevangen, gedood of verstoord. De reden van bescherming is omdat het erg slecht gaat met de steenmarters in Nederland. Lange tijd werden ze gevangen en gedood voor zijn mooie pels.
Door ze te beschermen hoopt men dat het aantal weer kan toenemen en de natuur op deze manier in evenwicht zal blijven.
Indien men de steenmarter toch probeert te vangen of te doden, begaat men een strafbaar feit en riskeert hiermee een forse boete. Ook het verstoren van nest- en slaapplaatsen is een ernstig misdrijf en zal worden beboet.
Vangen of doden heeft trouwens weinig zin, hun plaats wordt snel weer ingenomen door een soortgenoot. Het enige wat helpt is zorgen dat ze niet in een woning kunnen komen.
Niet nodig, want de oplossing is al gegeven. Bel de dierenambulance. Die mogen het vangen en herplaatsenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef notagain het volgende:
.....
mijn topic is op slot maar ik zit dus wel met een probleem:
[..]
ik ben nu dus al strafbaar omdat ik zijn toilet heb opgeruimt en zijn nestje kapot heb gemaakt.
maar met andere woorden, als je zo'n klote beest in je huis hebt mag je er niks aan doen![]()
kan het topic weer los als we het niet over doden hebben?
die komen niet, alleen dus een of andere marterfreak die in het uiterste geval dat beest gaat vangenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet nodig, want de oplossing is al gegeven. Bel de dierenambulance. Die mogen het vangen en herplaatsen
dat lukt dus niet omdat we een huis hebben die qua omtrek al een paar honderd meter is, dan zit die straks op een andere kamerquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:41 schreef BrandX het volgende:
Enige wat je dan kan doen is met een stel maten de zolder op zijn kop zetten en helemaal afdichten, en dan ook helemaal, zodat hij niet meer naar binnen kan. Problem solved.
Voor de goede orde, ik snap je frustratie wel hoor, maar een topic op FOK! gaat je in deze dus ook niet verder helpen.
Heb je dit nummer al geprobeerd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:46 schreef notagain het volgende:
[..]
dat lukt dus niet omdat we een huis hebben die qua omtrek al een paar honderd meter is, dan zit die straks op een andere kamer
ik vind diertjes ontzettend tof, daarom wonen we in de natuur maar tering zeg, die stank...
dierenbescherming is heel leuk maar hier (ik kom dus uit twente) zijn ze nu dus inmiddels een plaag
snap dat zoiets niet op fok mag maar welke keuze heb je nog?
(onze hond en kat een nacht opsluiten op de zolder gaat ook weer te ver)
quote:Via deze internetpagina willen wij u graag informeren over het bestaan van het Landelijk Alarmnummer Dierenambulances & Dierenhulp Diensten.
0900-0245
Wat op initiatief van de Europese Federatie Dierenambulances in Oktober 2004 tot stand is gekomen. Er is gebleken dat nog niet alle mensen in Nederland beschikken over de juiste kennis en informatiebetreffende dit telefoonnummer. Dit landelijke alarmnummer heeft ten doel, dieren die hulp behoeven zo adequaat en snel mogelijk te kunnen helpen en mensen in contact te brengen met dié instanties die hiervoor nodig zijn, 24 uur per dag 7 dagen in de week.
ik plaats eerst eens een infraroodcamera om te zien waar, hoeveel en hoe het binnenkomtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je dit nummer al geprobeerd?
[..]
Is ook een idee, en dan bellen met accurate info idd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef notagain het volgende:
[..]
ik plaats eerst eens een infraroodcamera om te zien waar, hoeveel en hoe het binnenkomt
ik heb zo maar het idee dat het daar helemaal niet over gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef eQuaL het volgende:
Snakey, over dit topic:
magneet stopt gasmeter?
Wellicht gaat dat niet over oplichting![]()
Ik had namelijk net gevonden wat de TS waarschijnlijk ergens had gehoord en wellicht verkeerd had geinterpreteerd:
http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=24;action=display;threadid=20218
Was misschien best interessant geweest om het erover te hebben
Check mijn sluitpost. Denk dat dat handiger is. Op deze wijze wordt het niets, zoals je merktquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:04 schreef Louis22 het volgende:
Kan iemand Maximes stemoverslag opschonen?
Thanks!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:14 schreef BrandX het volgende:
Dat deed ik in mijn schoonmaakronde van posts met kankerfilm dit en kankerfilm dat, en nam daarbij quotes mee. Ik heb daarbij iets te veel gedaan zie ik, mijn excuus. Ik zet het terug.
Het was op mijn mobiel, noten van posts ging ook niet goed
al opgelostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef Mixende_match het volgende:
www.own4u.nl
is linkdump, hij staat in meerdere topics over een of ander maffia spel...
Ik heb 't net gezien, dankjewel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef BrandX het volgende:
Ik vond hem ook al leuk, en daarom niet geslot, maar ik zal hem voor je naar ONZ schoppen. Daar is hij idd wel beter op zijn plek
Je bent in een goede bui vandaagquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef BrandX het volgende:
ach zo'n topic moet op zijn tijd kunnen toch? Users hebben lol
alleen vandaag maar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Je bent in een goede bui vandaag![]()
Wat een tolerantie hier in GC
Daarom is dit ook mijn favoriete forumquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:07 schreef BrandX het volgende:
Mwah, SWJ, murp en myraela doen het prima imo.
En ik ben daar veel te streng voor joh. Neh, GC is helemaal mijn ding
Goede balans tussen serieus en grappig, intelligent en dom, herhaling en uniek.
Gotta love it
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:13 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Daarom is dit ook mijn favoriete forum
Hetgene dat ik postte meende ik niet hoor
Ik had altijd de gewoonte om het nieuwe topic er nog even erbij te zettenquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
quote:Wie zijn de moderators?
HeatWave
Mail: HeatWave apestaartje fok.nl
Msn: psoeting apestaartje hotmail.com
Klonk
Mail: klonk apestaartje fok.nl
MSN: klonk apestaartje xs4all.nl
BrandX
Mail: brandx apestaartje fok.nl
MSN: josehuitema apestaartje hotmail.com
jawel, maar we gaan het niet promoverenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Arcee het volgende:
Mag tezijnertijd als er aanleiding toe is wel weer open, toch?
kun je weer eens een leuk stats topic in elkaar zetten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef Arcee het volgende:
Mag tezijnertijd als er aanleiding toe is wel weer open, toch?
ik zie, naast de inmiddels verwijderde fipo, niets wat offtopic of gebagger is. De posts zijn erg logisch, je OP is namelijk niet echt duidelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef vlg het volgende:
kan iemand dit Waarom maken we zo probleem van de npo weer blinkend opboenen?
Die regel is er niet om topiques zoals deze te verbieden, maar om te voorkomen dat users tekst en uitleg vragen over actuele bans.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bans voor zaken die buiten FOK! gebeurden... Bans bespreken?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef idiot---boy het volgende:
![]()
![]()
mijn klacht: met een slotje is het laatste bericht soms arrogant gebagger van een mod, ze voelen zich zeker heel groot, en dan handenwrijvend grijnzen omdat niemand meer kan reageren
![]()
Moet je dat niet in KLB zetten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef idiot---boy het volgende:![]()
![]()
mijn klacht: met een slotje is het laatste bericht soms arrogant gebagger van een mod, ze voelen zich zeker heel groot, en dan handenwrijvend grijnzen omdat niemand meer kan reageren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |