Ik denk zet hem hier maar even, nogal kansarm als je het mij vraagtquote:
Was ook al een TR van. Inderdaad een racistische opmerking. Ik heb de opmerking en de discussies over die opmerking uit het topic verwijderd en de kerel een note gegeven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk zet hem hier maar even, nogal kansarm als je het mij vraagt
dat ruimt lekker op, tnxquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:52 schreef fonsoy het volgende:
SBS gooit zout in de wonden
Mensen die door je heen praten.
Mijn Plug in Baby, wat doe je!
Allemaal niks voor KLB
Moet deze FB niet even plakkerig gemaakt worden?
Terecht slotje, maar spotten met overleden personen is not done. Zeker niet als het van een mod af komt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
De enige die je topics leuk vinden zijn je overleden opa en oma. Opgesodemieterd met die bagger van je.
Heb je wellicht gelijk in. Alleen is de user in kwestie hardleers en krijg ik de indruk dat hij het op normale wijze, zoals eerder geprobeerd, niet begrijpt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
Mods die weblogs aanbevelen
[..]
Terecht slotje, maar spotten met overleden personen is not done. Zeker niet als het van een mod af komt.
Ik snap dat sommige user een 'harde aanpak' nodig hebben, maar dat geeft je nooit recht om iemands familieleden erbij te halen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je wellicht gelijk in. Alleen is de user in kwestie hardleers en krijg ik de indruk dat hij het op normale wijze, zoals eerder geprobeerd, niet begrijpt.
Het was alleen maar bagger en topic 1.000.321 over dit onderwerp.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef idiot---boy het volgende:
Oplichters op marktplaats
die reactie van die mod en dat slotje slaat nergens op, er was weinig bagger te bespeuren. Dan quote hij één bagger reactie, ja hallo, dan kan je half FOK wel sluiten
nee en ga ik ook niet doen ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef KomtTijd... het volgende:
vreselijke verwachting geschept
Uberhaupt het topic doorgelezen, swarma?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee en ga ik ook niet doen ook
Je hebt maanden mee kunnen lezen hoe het wel moet en nog probeer je te zieken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Sorry voor het plaatsen van een klacht in mijn OP, ik moet alleen ff wennen aan de nieuwe KLB. Voor de rest tracht ik zo min mogelijk overlast te veroorzaken.
Nee, ik ziek niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt maanden mee kunnen lezen hoe het wel moet en nog probeer je te zieken...
Dan heb je nogal een selectief geheugen blijkbaar.quote:
quote:we zitten niet meer op een dusdanig topic van een paar onbeduidende regels gevolgd door klacht: samenvatting, antiklachten, verwachte reacties en dat soort onleuke rommel te wachten.
Ik bied hier niet voor de lol mijn excuses aan als ik het niet expres deed. Ja was dom van me. Gebeurd niet weer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan heb je nogal een selectief geheugen blijkbaar.
Hieronder een quote uit een PM die ik vorige week nog naar je gestuurd heb :
[..]
OK. Houd ik je aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bied hier niet voor de lol mijn excuses aan als ik het niet expres deed. Ja was dom van me. Gebeurd niet weer.
Reactie verwijderd. Topic ook maar meteen gesloten. Wat een bagger.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Splutje het volgende:
7.2 km om fitsen terwijl its maar 100 meter van je vandan is
Sowieso aparte user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |