Hahahahha.. in het echt leven tegen elkaar praten "offtopic door elkaar heen" noemen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:55 schreef Socios het volgende:
Ik heb vernomen dat gedrag op FOK!meets niet kan leiden tot een ban op FOK! Logisch ook wel, want iedereen praat daar offtopic door elkaar heen.
Kan niet? Volgensmij is het aan de admins wie ze wel of niet de toegang ontzeggen, en hoeft daar geen reden voor opgegeven te worden. Ik neem aan dat als een aantal fokkers met elkaar op de vuist gaan tijdens een meet dat er wel maatregelen genomen worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:55 schreef Socios het volgende:
Ik heb vernomen dat gedrag op FOK!meets niet kan leiden tot een ban op FOK! Logisch ook wel, want iedereen praat daar offtopic door elkaar heen.
Sowieso ben ik tegen iedere vorm van geweld. Maar hoe wil je in zo´n geval bewijzen welke `vechter´ welke `user´ was?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef Intrepidity het volgende:
Ik neem aan dat als een aantal fokkers met elkaar op de vuist gaan tijdens een meet dat er wel maatregelen genomen worden.
Linkje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:57 schreef banapples het volgende:
volgens mij AP toch? Door te posten op een ander forum over Fok!
Klapppuuuh? En hoezo? Ik doe trouwens niet aan meets.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef 1koffieKoekje het volgende:
Op de volgende meet ga ik HSG-BOMBER klapppuuhh
Kom je daar dan even goed weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klapppuuuh? En hoezo? Ik doe trouwens niet aan meets.
We vinden wel uit waar je huis woont jongentjequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tot snel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
We vinden wel uit waar je huis woont jongentje
We vinden je wel hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die gast die toen in opsporing verzocht kwam?quote:
Gitmoquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Die gast die toen in opsporing verzocht kwam?![]()
Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
je hebt een olijke schone genuekct die al bezet was met een FA?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
Ik, een jaar lang verbannen om sappige redenen, maarja, laten we het daar maar niet over hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |