ja die zijn er, maar dat betreft geen een topic in GC, dus hier heb je niets te zoekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:41 schreef idiot---boy het volgende:
best wel aandoenlijk dat jullie niet inhoudelijk durven te reageren, en er zijn heus wel topics van mij met een slotje, danwel van een andere waar ik me aan erger. Maar goed lieve modjes, ik ga wel naar KLB
general is voor mij de beste keuze aangezien ik me erger aan zoveel topics in verschillende fora. En waar blijft de inhoudelijke reactie? Bij voorbaat dank, lieve modjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja die zijn er, maar dat betreft geen een topic in GC, dus hier heb je niets te zoeken
Leer lezen.
nogmaals, ik kan niet voor jou vertellen waarom een andere mod, van een ander forum, een slotje heeft geplaatst. Ieder forum heeft zo zijn hebbedingetjes. Je zal je toch echt in [KLB FB] Klagen en vragen. moeten melden voor een antwoord, hier krijg je het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
general is voor mij de beste keuze aangezien ik me erger aan zoveel topics in verschillende fora. En waar blijft de inhoudelijke reactie? Bij voorbaat dank, lieve modjes
geef dan op zijn minst een link, hier kan ik geen soep van kokenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
general is voor mij de beste keuze aangezien ik me erger aan zoveel topics in verschillende fora. En waar blijft de inhoudelijke reactie? Bij voorbaat dank, lieve modjes
zie sluitpostquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:09 schreef APK het volgende:
Aaaah, mag deze niet gewoon even open blijven?
ex terugwinnen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:52 schreef FOKkû het volgende:
Waarom krijg ik een virus-alert als ik de derde pagina van dit topic wil bezoeken?Wil een modje eens kijken of er geen grappenmaker hier rondloopt?
Ik gebruik Google Chrome. En ik krijg dan een rood scherm met "Malware gedetecteerd!"quote:
quote:De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.akademifantasia.org die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.akademifantasia.org.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
quote:CheckOp donderdag 21 oktober 2010 15:45 schreef Ayca het volgende:
Haii kan iemand #556 in de TT van het Turkentopic zetten?En gelijk ook even centraal als het niet te veel moeite is.
quote:Zeg, ga eens even lekker lopen zeiken in feedbacktopics van fora waar je in post en ook daadwerkelijk slotjes worden gezet op topics waarin je post?Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef idiot---boy het volgende:
wie mij een linkje geeft naar een feedback reactie waarin gesmeekt wordt om een gesloten topic weer te openen en waarin een moderator zegt ja, je hebt gelijk, krijgt een euro
Niet vindbaar?? Dan: feedback is zinloos(behalve dan voor klacten over kuttopics, daar willen de modjes hun handen best aan vuil maken
)
quote:ik vroeg om een linkjeOp donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zeg, ga eens even lekker lopen zeiken in feedbacktopics van fora waar je in post en ook daadwerkelijk slotjes worden gezet op topics waarin je post?
quote:In combinatie met je ava vind ik dat toch wel heel ranzig klinkenOp donderdag 21 oktober 2010 20:08 schreef Maanvis het volgende:
hey remlof, had ik al gezegd dat ik je een geile opwindende kerel vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |