Vind ik zowaar nog een leuk liedje ook. Maar daar schijn je nog nét niet de doodstraf voor te verdienen, als je dat vindt.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:25 schreef Apotheose het volgende:
en dan met zn allen op een rij dat dansje doen
Doet niet mee, is van '98.quote:
Nog dieper het Oostblok in:quote:Op donderdag 12 november 2009 08:34 schreef female81 het volgende:
Heerlijke banale oostblok-meuk.
Brengt me gelijk op dit:
Überhaupt al die Klubbheads poepmuziek die aan het begin van deze eeuw uitkwam, zoals drunkenmunkey en boozywoozy.quote:
En de aanleiding:quote:
man dat nummer is helemaal niet fout maar juist steengoedquote:
De persiflage daarop is vele malen leuker. Lekker de ex ermee irriteren nadat ze mij het leven zuur had gemaakt met het originele stuk bagger, en daarna haar doodkietelen natuurlijkquote:Op woensdag 11 november 2009 07:33 schreef female81 het volgende:
Vind ik zowaar nog een leuk liedje ook. Maar daar schijn je nog nét niet de doodstraf voor te verdienen, als je dat vindt.![]()
D-Devils!quote:Op woensdag 11 november 2009 03:25 schreef female81 het volgende:
Een antwoord op dat andere topic, want het uitbrengen van foute muziek hield natuurlijk niet op na 1999.
De 00's zijn bijna voorbij; laat het terugblikken maar alvast beginnen.
Of hetgene hieronder echt 'heerlijk' te noemen valt, valt nog te bezien, maar ik kan er in ieder geval wel om lachen.
die is gewoon leuk.quote:
Geniaal blijft diequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |