Nja, jong is het niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben 30. Ik weet niet of dat oud is.
Ik heb honger én dorst.²
10 september.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Jonge, jonge. Wat weer respectloos.
Kom op jongens, jullie kunnen het.![]()
Hoe lang duurt die marathon zonder eten nog?
Tja, dat hangt ervan af hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:25 schreef Peter het volgende:
Tis wel mooi BBQ-weer vandaag, wat ik me dan afvroeg: Als de zon onder is, eet je dan altijd binnen, of, als het nog warm is, ook wel eens lekker buiten?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:28 schreef Equites het volgende:
Echt moeilijk ja, alleen als het licht is niet eten en je daarna weer volbunkeren. Ik zie er serieus het nut niet van in en dit kan niet goed zijn voor je lichaam. Maar succes ermee, ieder zijn ding.
Hangt ervan af, het is niet heel ongezond volgens medische onderzoek, ik heb nu geen tijd om het te vertellen, want moet weg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:28 schreef Equites het volgende:
Echt moeilijk ja, alleen als het licht is niet eten en je daarna weer volbunkeren. Ik zie er serieus het nut niet van in en dit kan niet goed zijn voor je lichaam. Maar succes ermee, ieder zijn ding.
Overdag op de bank of op werk?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:29 schreef Romanus het volgende:
Als jullie 's avonds eten, wanneer slapen jullie dan?
[..]
Het lijkt me eerder dat je aankomt, al die energie naar binnen voordat je gaat maffen, dat word niet verbrand. En smiddags heb je een tekort. Dit is roofbouw op je lichaam.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:29 schreef Fortitude het volgende:
Vallen jullie nog wat af in deze maand?
Als je ziek bent hoef je niet eens mee te doen aan de Ramadan!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef Nemephis het volgende:
En als je bijvoorbeeld iets moet eten bij medicijnen innemen overdag, mag dat wel?
Het is moeilijker dan je denkt. Je mag ook niets drinken. Probeer het eens? Zul je vast niet doen. Oordelen terwijl je aan de zijkant staat is veel makkelijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:28 schreef Equites het volgende:
Verbranding gaat gewoon door als je slaapt hoor, je hart en andere organen hebben ook energie nodig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat je aankomt, al die energie naar binnen voordat je gaat maffen, dat word niet verbrand. En smiddags heb je een tekort. Dit is roofbouw op je lichaam.
Ik betwijfel dat het genoeg is voor de hoeveelheden die zij eten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Verbranding gaat gewoon door als je slaapt hoor. Zelfs meer dan tijdens TV kijken.
Ik heb eigenlijk geen idee wat en hoeveel erg gegeten wordt tijdens zo'n avond.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat het genoeg is voor de hoeveelheden die zij eten.
Vaak is het ook erg vetrijk voedsel met heel veel suiker erin verwerkt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat het genoeg is voor de hoeveelheden die zij eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |