Ohquote:Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef tho_Omas het volgende:
NOU DANKJEWEL HOOR:S Kon ik al niet vinden wilde de hyve van Haiko opheven hij is overleede
kan me niet voorstellen dat geenstijl negatief is over haar zusterbedrijf?quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef ukga het volgende:
TS heeft zojuist op geenstijl het topic over Hyves gelezen. leuk man
http://www.geenstijl.nl/m(...)ers_permabannen.htmlquote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat geenstijl negatief is over haar zusterbedrijf?
bedankt voor de link TS, maar ik had mn account eerder vandaag al verwijderd
lol, ik was er al naar op zoek maar als het zo snel gaat dan doe ik dat graag.quote:Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
TS, je wordt vriendelijk bedankt. Ik klikte op die link en automagisch werd mijn hele Hyvesaccount verwijderd zonder bevestiging.
TS leest geen Geenstijl (vind Fok wel genoeg) maar nu wel even gekeken.quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef ukga het volgende:
TS heeft zojuist op geenstijl het topic over Hyves gelezen. leuk man
Ik ken je totaal niet maar ik vind je nu al ergerlijk dom.quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef markxx1985 het volgende:
kzou de hyves van de niewe viend van me ex wel wille weghale lol:P
quote:Op maandag 1 november 2010 13:01 schreef ukga het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ers_permabannen.html
uiteindelijk is het natuurlijk ook verkapte reclame die ze maken voor hyves
Nee, je leest het goed. Ik ook.quote:Op maandag 1 november 2010 15:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]![]()
Ben ik nou gek??
GeenStijl = TMG
Hyves - TMG
Maar... waarom zit GeenStijl een "familielid" zo te bashen?quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, je leest het goed. Ik ook.
Kan niet wachten totdat dat zieke experiment van Raymond Spanjar voltooid verleden tijd is.
egt hea iksdeequote:
Ik gok dat Geenstijl een ander publiek wil bedienen en bovendien moet zij haar zogenaamd dwarse imago hoog zien te houden.quote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Maar... waarom zit GeenStijl een "familielid" zo te bashen?
haten op die gastquote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, je leest het goed. Ik ook.
Kan niet wachten totdat dat zieke experiment van Raymond Spanjar voltooid verleden tijd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |