Ja, dat zijn overtuigende argumentenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Mag Laura's best bewaarde geheim... weer naar GC? Ik wil namelijk in elk forum een Lauratopique openen.
Okay, dan. Ik zal er een traan over laten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn overtuigende argumenten.
Nee sorry, voor dat soort spelletjes ga ik geen overduidelijk ONZ topic weer naar GC halen.
Nounou, niets mis met autistjes hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef mschol het volgende:
Lego 2, sorteren enzo
die reactie mag wel verwijderd worden.. zinloze uitspraak en "schelden" (niet iedereen ziet het mogelijk als beledigend)
dat zeg nik niet, maar het is niet echt een normale manier om iets toe te voegen aan een topic, het voegt zelfs niks toe aan het topic.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nounou, niets mis met autistjes hoor.
Het was een compliment naar jullie legobouwers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg nik niet, maar het is niet echt een normale manier om iets toe te voegen aan een topic, het voegt zelfs niks toe aan het topic.
zet dat TvP ofzo neer, want het lijkt nu gewoon op een verkapte tvp, en die mogen niet meer...
Mag mijn Big Mac dan weer terug?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef Nectar het volgende:
Ramadan #2 - Waar de verleiding naar eten & drinken groot is
kan dit plaatje hier per direct weg
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mag mijn Big Mac dan weer terug?
Mwah, mag wel ff hier, in TRV lopen toch meer de wat discussietopics, dit is 1 kort vraagje en als het opgelost is is het topic niet echt meer de moeite waard verder, hier heeft TS meer kansquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:33 schreef Skonk het volgende:
Mensen die tv kijken
Laat je dan gewoon meteen in je kont neuken
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:14 schreef Olle. het volgende:
Beetje kansloze opmerking eigenlijk voor GC
het geweldige wilde westen topic
[..]
beiden opgelostquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Wat is Tricouleur in Rotterdam?
Ben er al achter, het topic kan dicht![]()
Ik vind het niet relevant om te melden wat Tricouleur in het geheel is. Het is namelijk een persoon
geen idee, dat kun je beter even in het BUG forum melden denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:26 schreef mschol het volgende:
waarom zie ik wel dat er gepost wordt maar kan ik de posts hier niet zien? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |