ik loop hier nou al een tijdje mee op fok, en dit alles met 1 reden, ik bestudeer reacties van users. hier heb ik een reden voor:
Ik hou het even kort en wil het niet te langdradig maken, maar ga nu wel vertellen wat na al die tijd mijn doel was hier op fok.
Het zit namelijk zo, ik heb in April dit jaar, 4 miljoen euro gewonnen bij de duitse lotto. (geen btw) Ik weet niet wat ik met het geld moet, en mijn vrouw wil er ook niks van weten, wij hebben nogal een conservatieve instelling, en onze omgeving is nou niet bepaald goedgezind als het gaat om grove bedragen geld.
Nou heb ik 2 miljoen overgemaakt op verschillende goede doelen, deze houdt ik voor mezelf.
1 miljoen heb ik samen gedeeld met familie en kennissen.
En nou komt het: ik ben nogal gek van gedragsbestudering, zit m`n hele volwassene jaren ook al in de psychologie en op dit moment op een organisatie die samenwerkt met de overheid, geen hoog-intellectuele baan, maar wel heel interessant.
Nu wil ik graag via verschillende fora dit geld weggeven, Dus vandaar dit topic ook op Fok!
De user die ik het meest aansprekelijk vindt reageren, krijgt dit bedrag.
Deze vraag stel ik dus op verschillende fora, ook op buitenlandse.
Maar mocht jij mij het beste kunnen overtuigen waarom je dit geld nodig hebt, dan geef ik het weg.
Dit doe ik niet zomaar, maar dit heeft ook te maken met een project waar ik mee bezig ben, betreft mijn werk. Dus laat van je horen.
MOoi man