Dit dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:20 schreef verrektemongool het volgende:
TS is een held!
Ik zal niks doen hoor, je hoort tegenwoordig van die vreemde verhalen.
Ach jah, als je nou Arnie heette had je hem misschien op de grond kunnen werken. En anders had je kunnen vragen "zegguh, ben jij aan het inbreken ofzo?". Zo'n vraag doet hem waarschijnlijk tot inkeer komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:41 schreef sk888er het volgende:
Het is gewoon raar, ik weet dat ik redelijk juist heb gehandeld maar toch heb ik het gevoel dat ik zoveel meer had kunnen doen....
Dat had je ook wel kunnen doen, maar dan had je nu misschien thuis met een blauw oog, of erger gezeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:41 schreef sk888er het volgende:
Het is gewoon raar, ik weet dat ik redelijk juist heb gehandeld maar toch heb ik het gevoel dat ik zoveel meer had kunnen doen....
Nee zijn niet meer opgepakt, vanavond komt politie langs voor een verklaring.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
je had hem natuurlijk met een 2e krant (verstopt in je mouw) neer kunnen knuppelen toen hij zich omdraaide...
maar goed gehandeld!![]()
is hij nog opgepakt of niet? want nu weet hij natuurlijk wie hem heeft verraden
Omdat ze wel vaker met dat bijltje gehakt hebben en ze weigeren te komen of pas na een paar uur komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef Dastan het volgende:
Wat had je je dan voorgesteld? Dat je hem neer had geslagen en als een held onthaald zou worden?
Je kon niets anders doen dan de politie bellen. Ze zijn vast allang blij dat je dat gedaan hebt. Hoe logisch het ook lijkt, heel veel mensen doen dat niet.
sommige mensen doen niks en bellen de altijd te late politie en sommige mensen grijpen in, jij behoort niet tot de echte heldenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:41 schreef sk888er het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Habork het volgende:
Perfect gehandeld. Je hebt het gemeld en bent zelf niet in gevaar geweest. Waren de bewoners thuis trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |