abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85635349
Door mijn bijbaantje als krantenbezorger zie ik veel (leuke) dingen die andere mensen niet zien, maar helaas ook de minder leuke dingen. Tijdens mijn krantenwijk vandaag maakte ik voor de derde keer een inbraak mee. Deze van vandaag maakte alleen een dermate dreigende indruk op mij dat ik niets anders heb gedaan dan de politie heb gebeld en verder ben gereden.

Bij de vorige 2 inbraken ben ik op een afstandje gaan toekijken waarbij ze mij in de gaten hadden en zijn gevlucht. Bij deze was de situatie anders, deze inbreker was zo brutaal om naar buiten te komen en persoonlijk de krant aan te nemen, hij had zijn gezicht afgedekt en van die dokters handschoenen aan. Ik ben hierop dus verder gereden en heb de politie om de hoek gebeld.

Na het afmaken van mijn krantenwijk ben ik terug gereden naar het betreffende huis waar dus 3 politiewagens stonden. Ik dus een agent aangesproken en er was dus inderdaad ingebroken. Ik heb er nu achteraf zo'n spijt van dat ik gewoon niets heb gedaan (niet ingrijpen ofzo, maar op zn minst op een afstandje toekijken met de politie aan de telefoon).
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 06:42:08 #2
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_85635352
anders had hij je neergestoken...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_85635354
Je had ook niets anders kunnen doen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85635374
Je had altijd wat anders kunnen doen.
pi_85635459
Je had 'm ook kunnen helpen. Met de buit die je had kunnen vergaren had je een jaar geen kranten hoeven te doen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85635461
waarom zou je er nou weer spijt van hebben :') je hebt juist verstandig gehandeld
pi_85635492
Goed gehandeld :Y
Professionele inbreker vs jeugdig iemand > ga je niet winnen ;)
pi_85635506
TS is een held!

Ik zal niks doen hoor, je hoort tegenwoordig van die vreemde verhalen.
.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:40:37 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85635608
Het zijn maar spullen. Daar ga jij je leven/nu nog messtekenvrije lichaam niet voor op het spel zetten?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_85635611
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 07:20 schreef verrektemongool het volgende:
TS is een held!

Ik zal niks doen hoor, je hoort tegenwoordig van die vreemde verhalen.
Dit dus
Huh?
pi_85636123
Het is gewoon raar, ik weet dat ik redelijk juist heb gehandeld maar toch heb ik het gevoel dat ik zoveel meer had kunnen doen....
pi_85636244
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:41 schreef sk888er het volgende:
Het is gewoon raar, ik weet dat ik redelijk juist heb gehandeld maar toch heb ik het gevoel dat ik zoveel meer had kunnen doen....
Ach jah, als je nou Arnie heette had je hem misschien op de grond kunnen werken. En anders had je kunnen vragen "zegguh, ben jij aan het inbreken ofzo?". Zo'n vraag doet hem waarschijnlijk tot inkeer komen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:56:55 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85636306
quote:
Dat had je ook wel kunnen doen, maar dan had je nu misschien thuis met een blauw oog, of erger gezeten.
Je hebt juist gehandelt. Die paar honderd/duizend euro is de moeite niet waard om voor inelkaar geslagen/neergestoken te worden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:59:03 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85636333
Bagger weg
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:00:37 #15
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_85637597
je had hem natuurlijk met een 2e krant (verstopt in je mouw) neer kunnen knuppelen toen hij zich omdraaide...
maar goed gehandeld! ^O^

is hij nog opgepakt of niet? want nu weet hij natuurlijk wie hem heeft verraden
pi_85637741
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
je had hem natuurlijk met een 2e krant (verstopt in je mouw) neer kunnen knuppelen toen hij zich omdraaide...
maar goed gehandeld! ^O^

is hij nog opgepakt of niet? want nu weet hij natuurlijk wie hem heeft verraden
Nee zijn niet meer opgepakt, vanavond komt politie langs voor een verklaring.
Had nog wel van de politie gehoord dat ze flink bezig waren geweest binnen.
pi_85638460
Wat had je je dan voorgesteld? Dat je hem neer had geslagen en als een held onthaald zou worden?

Je kon niets anders doen dan de politie bellen. Ze zijn vast allang blij dat je dat gedaan hebt. Hoe logisch het ook lijkt, heel veel mensen doen dat niet.
pi_85638515
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef Dastan het volgende:
Wat had je je dan voorgesteld? Dat je hem neer had geslagen en als een held onthaald zou worden?

Je kon niets anders doen dan de politie bellen. Ze zijn vast allang blij dat je dat gedaan hebt. Hoe logisch het ook lijkt, heel veel mensen doen dat niet.
Omdat ze wel vaker met dat bijltje gehakt hebben en ze weigeren te komen of pas na een paar uur komen.
pi_85638803
Chuck Norris had 'm een roundhound kick gegeven en hem aan de politie overhandigd. ^O^

Nee, je had weinig kunnen doen.
Je weet tegenwoordig niet waar je mee te maken hebt.

Bij ons (een paar straten verder op) was laatst een man van in de 40 neer gestoken door een jochie van 16.
De reden? Het jochie fietste over de stoep, bijna over de tenen heen van het slachtoffer.
Het slachtoffer zei hier wat van, om vervolgens een mes in zijn rug te krijgen.
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_85639001
Perfect gehandeld. Je hebt het gemeld en bent zelf niet in gevaar geweest. Waren de bewoners thuis trouwens?
pi_85639002
quote:
sommige mensen doen niks en bellen de altijd te late politie en sommige mensen grijpen in, jij behoort niet tot de echte helden
pi_85640229
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Habork het volgende:
Perfect gehandeld. Je hebt het gemeld en bent zelf niet in gevaar geweest. Waren de bewoners thuis trouwens?
Wat denk je zelf? :D :')
[P]otverdorie
pi_85640272
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:32 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :D :')
Geen idee, je wilt niet weten hoe brutaal ze kunnen zijn.
pi_85640285
Je had niks anders kunnen doen. Politie bellen is het enige wat je kan doen!
pi_85640316
Ts, je hebt het perfect afgehandeld ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')