Dit dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:20 schreef verrektemongool het volgende:
TS is een held!
Ik zal niks doen hoor, je hoort tegenwoordig van die vreemde verhalen.
Ach jah, als je nou Arnie heette had je hem misschien op de grond kunnen werken. En anders had je kunnen vragen "zegguh, ben jij aan het inbreken ofzo?". Zo'n vraag doet hem waarschijnlijk tot inkeer komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:41 schreef sk888er het volgende:
Het is gewoon raar, ik weet dat ik redelijk juist heb gehandeld maar toch heb ik het gevoel dat ik zoveel meer had kunnen doen....
Dat had je ook wel kunnen doen, maar dan had je nu misschien thuis met een blauw oog, of erger gezeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:41 schreef sk888er het volgende:
Het is gewoon raar, ik weet dat ik redelijk juist heb gehandeld maar toch heb ik het gevoel dat ik zoveel meer had kunnen doen....
Nee zijn niet meer opgepakt, vanavond komt politie langs voor een verklaring.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
je had hem natuurlijk met een 2e krant (verstopt in je mouw) neer kunnen knuppelen toen hij zich omdraaide...
maar goed gehandeld!![]()
is hij nog opgepakt of niet? want nu weet hij natuurlijk wie hem heeft verraden
Omdat ze wel vaker met dat bijltje gehakt hebben en ze weigeren te komen of pas na een paar uur komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:31 schreef Dastan het volgende:
Wat had je je dan voorgesteld? Dat je hem neer had geslagen en als een held onthaald zou worden?
Je kon niets anders doen dan de politie bellen. Ze zijn vast allang blij dat je dat gedaan hebt. Hoe logisch het ook lijkt, heel veel mensen doen dat niet.
sommige mensen doen niks en bellen de altijd te late politie en sommige mensen grijpen in, jij behoort niet tot de echte heldenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:41 schreef sk888er het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Habork het volgende:
Perfect gehandeld. Je hebt het gemeld en bent zelf niet in gevaar geweest. Waren de bewoners thuis trouwens?
dan ben je zwaar de lul denk ik, als ik jou was zou ik de deur maar extra op slot doen voortaan! en goed uitkijken met je krantenwijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:06 schreef sk888er het volgende:
[..]
Nee zijn niet meer opgepakt, vanavond komt politie langs voor een verklaring.
Had nog wel van de politie gehoord dat ze flink bezig waren geweest binnen.
Die gast wordt gewoon zwaar omgelegd door die inbreker. Let op hoor, morgen met je krantenwijk....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Je staat in de telegraaf![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_aan__.html?p=18,1
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:10 schreef bijdehand het volgende:
Je had 'm ook kunnen helpen. Met de buit die je had kunnen vergaren had je een jaar geen kranten hoeven te doen.
Anders rot je een eind op met je opbeurende woorden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef FollowThisLeader het volgende:
[..]
Die gast wordt gewoon zwaar omgelegd door die inbreker. Let op hoor, morgen met je krantenwijk....
"Je krant of je leven?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:32 schreef kickert het volgende:
ik zou daar echt geen kranten meer durven te bezorgen![]()
dalijk wachten ze je op ofzo
Handig, kan de inbreker zijn eigen verhaal teruglezen.quote:
hahaha die blikken had ik dan wel willen zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef Kimsywimsy het volgende:
Heb een keer een inbreker gehad toen ik thuis was. Hij was net zo verbaasd om mij te zien als ik hem. Heb mezelf opgesloten in het winkelpand, het alarm op het huis gezet en met de 2e telefoonlijn de politie gebeld.![]()
Uiteraard had ik em ook moeten chuck-norrisen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:16 schreef trolololo het volgende:
Ik zag tijdens mijn kranten dat iemand van zijn bed gelicht werd; maar nog nooit inbraken gezien.
Een donkere jongen van 15 werd door 3 politiewagens opgehaald. En die moeder maar schreeuwen en schreeuwen 'Kanker op' 'Hij deed niks fout!'
En op het einde:
'Uw krant'
Ja eentje was aan het grinnikenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Zagen die agenten dat nog? Ik zou helemaal vlak gaan dan
tv of radio?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef sk888er het volgende:
Iemand mij gehoord op omroep brabant 10 minuten geleden?:)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef sk888er het volgende:
Iemand mij gehoord op omroep brabant 10 minuten geleden?:)
Die had ik al gezien:p de nieuwsuitzending is alleen helaas niet terug te horen :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
druk druk
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)l+de+krant+aan+.aspx
Is dat zo'n nieuws in Brabant?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
druk druk
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)l+de+krant+aan+.aspx
Heyhey hoho, sbs had me ook benaderdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef BII het volgende:
[..]
Is dat zo'n nieuws in Brabant?
Een standaard inbraak..
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn oogjes bekijken....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:16 schreef trolololo het volgende:
Ik zag tijdens mijn kranten dat iemand van zijn bed gelicht werd; maar nog nooit inbraken gezien.
Een donkere jongen van 15 werd door 3 politiewagens opgehaald. En die moeder maar schreeuwen en schreeuwen 'Kanker op' 'Hij deed niks fout!'
En op het einde:
'Uw krant'
P.S. Ze leest Telegraaf![]()
Tsk... hier in amsterdam had alleen AT5 mij benaderd om mn verhaal te doen van mijn slachtofferrol bij een geldloper overval waarbij ik een revolver van een grote bivakneger in mijn neus kreeg. Ja .... in.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef sk888er het volgende:
[..]
Heyhey hoho, sbs had me ook benaderd![]()
....
Ehm voorpagina?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:27 schreef iBenny het volgende:
Ah, ik las het van de week op de voorpagina van de Telegraaf idd...
Prima gehandeld hoor
Vast wel... moet ik ff kijken welke dag het erin stondquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:29 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ehm voorpagina?![]()
Heb je die toevallig nog ergens liggen en zou je hem kunnen inscannen voor mij (of foto van maken oid)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |