Gewoon als linkjesquote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Maartel het volgende:
Uhm, hoe zien anderen de linkjes hier? Ik zag ze in mijn preview gewoon als tekst, maar toen ik net begon te editten werden het ineens 'video's'...
Owquote:Op maandag 8 maart 2010 14:03 schreef Treces het volgende:
Alleen in de beginpost worden het linkjes.
Als de codes een beetje mee gaan werken iig.. als ik elke linkje handmatig aan moet gaan passen of op tinyurl plakken om de juiste codes te krijgen gaat er wel erg veel tijd in zitten ben ik bangquote:
dat is wel lastig ja, maar ik heb er verder ook geen verstand vanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als de codes een beetje mee gaan werken iig.. als ik elke linkje handmatig aan moet gaan passen of op tinyurl plakken om de juiste codes te krijgen gaat er wel erg veel tijd in zitten ben ik bang
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:52 schreef Maartel het volgende:
1: (NEW!)
Gadver, altijd een hekel aan dit nummer gehad.
2: (NEW!)
De titel komt me niet bekend voor, maar ik ga het niet zitten luisteren
3: (NEW!)
Vond ik toen ook al kut, maar staat me nog wel goed bij, inclusief de clip enzo.
4: (NEW!)
Lang niet gehoord, maar moest er laatst wel aan denken. Eigenlijk best een goed nummer
5: (NEW!)
WhoaIk had geen idee welk nummer het was, maar even het filmpje gezien en dat brengt toch wel herinneringen naar boven
6: (NEW!)
Kon ik toen nog totaal niet waarderen, oersaai nummer + clip. Tegenwoordig denk ik daar wel anders over
7: (NEW!) S Club 7 - Bring It All Back
S Club 7Altijd al triest gevonden, maar dit nummer zegt me weinig.
8: (NEW!)
Kelis vond ik stiekem best te pruimen vroegerNu ik er zo naar terugluister kan ik me eigenlijk echt niet voorstellen waarom.
9: (NEW!)
Whoa, dat brengt pas veel herinneringen terugVond ik vroeger altijd wel goed te doen (ik vond hun versie van Under the Bridge ook stukken beter dan die van RHCP... maar gelukkig is dat alweer 10 jaar geleden :;)).
10: (NEW!)
Jezus, nog zo eentje die vanalles terughaalt. Ik herkende 'm totaal niet aan de titel, maar dit heeft ook echt veel nostalgische waarde
Ik denk dat een BUG topic hiervoor wel op zijn plaats is. Volgens mij is er geen mogelijkheid om dat gemakkelijk te doen, en ik vind het schijtonhandig. De lightbox als je een filmpje aanklikt is ook al zo vervelend, dus gewone linkjes zou idd wel prettig zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Maartel het volgende:
Oké, de overige lijstjes volgen zodra ik helder heb hoe ik tekstlinkjes naar Youtube mogelijk kan maken..
Ik wil dit topic absoluut weer leven in blazen, maar wel op een praktische manier
Youtube-link als tekst?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat een BUG topic hiervoor wel op zijn plaats is. Volgens mij is er geen mogelijkheid om dat gemakkelijk te doen, en ik vind het schijtonhandig. De lightbox als je een filmpje aanklikt is ook al zo vervelend, dus gewone linkjes zou idd wel prettig zijn.
Ja, dat heb ik nu gebruikt, maar dat is als ik écht complete lijsten wil doen zoals in het vorige topic wel héél arbeidsintensief om voor zo'n 50 links te doen..quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:59 schreef Maartel het volgende:
Komt er! Nu even wat druk, maar ik heb het tag-probleem inmiddels ook opgelost, dus zal de nieuwe lijsten (morgen) wat uitgebreider doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |