Meestal doet Thijz dat, maar ik vermoed dat hij op vakantie is, heb hem al een paar dagen niet gezien hier.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt die WIKI nog upgedate of niet?
Misschien toch tijd voor een nieuwe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef nijnja het volgende:
Oh, de vader van babybel is echt geweldig. Gisteren heeft hij me weer helemaal naar Deventer gesleept over de snelweg, vanaf even voor Bathmen. En vandaag mijn auto weer gemaakt, dit keer was het de V-snaar... Mčn, mijn auto wil wel graag gemaakt worden zeg
morgenvroeg gaat ik hem halenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
wel in de buurt, maar niet echt tijd
Nog steeds de houten, toen ik hem in de handen had tenminste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
is het de houten of is de metalen al teruggekeerd?
succesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef -gt- het volgende:
[..]
morgenvroeg gaat ik hem halen
maandag verplaatsing / fotoos
nog steeds geldt, weg is weg, zie het morgenvroeg wel
Post je adres effe. Kunnen we hem gelijk bij je door de brievenbus douwenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
succes
dichter naar t keizerkarelplein aub
Lang niet gezien!!! Ben benieuwd welke wending je nu weer in gedachten hebt!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:07 schreef zwarte_hand het volgende:
het is nog steeds die houten![]()
[ afbeelding ]
..
..
morgen meer, er lukt iets niet met 2 foto's, moet de computer opnieuw opstarten maar dat duurt zolang...ik ga nu eerst slapen... voor hen die al vast willen gaan zoeken de houten stok ligt in ....drecht
Aan de ene kant wel fijn om te zien dat de stok die ik gemaakt heb nog steeds bestaat en funcioneert, aan de andere kant wel een beetje vreemd dat de ijzerenstok niet in omloop is (misschien het gewicht?)quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:09 schreef Broertie het volgende:
..
Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend...
1 met de voorkant:quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:00 schreef harrie1 het volgende:
de naam moet duidenlijk te zien zijn!!
Er moeten minimaal 3 foto's genomen worden..
1 met de voorkant
1 met de achterkant
En 1 van een klein afstandje met een beetje omgeving
Phoe he, waar jij het allemaal vandaan haalt??quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:21 schreef Broertie het volgende:
... Pittige opgave... én het randje onder de eerste foto waarop ik een snelweg meen te herkennen, ...
Ik denk inderdaad dat het in die omgeving gezocht moet worden. Wellicht dit bord?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:21 schreef Broertie het volgende:
Beetje aan het mappen geweest... Pittige opgave... Op streetview hebben alle borden blauwe palen, die op de foto zijn wit; dit in combinatie met de hoogspanningskabels, bovenleidingen van het spoor, een dijk (maar dat kan ook gezichtsbedrog wezen ivm het perspectief waarmee de foto is genomen), het onkruid onder het bord dat erop wijst dat het braakliggend, cq een nieuwbouwterrein is en het bord er nog niet zo lang staat én het randje onder de eerste foto waarop ik een snelweg meen te herkennen, zou mijn eerste gok hier ongeveer moeten zijn.... Als iemand een betere suggestie heeft, hoor ik het graag...
Verrek! Dat bord had ik nog niet gezien! Ik ga helemaal met je mee!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het in die omgeving gezocht moet worden. Wellicht dit bord?
Met een beetje fantasie zie je vangrails en iets wat op een geluidsscherm lijkt....quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:43 schreef zwarte_hand het volgende:
snelweg zie ik dan wel niet maar toch....
Links zien we de spoorbrug, rechts zien we deze woningquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:35 schreef zwarte_hand het volgende:
toegift:
1 van een kleine afstand met een beetje omgeving:maar dan gaan staan, en inzoemen
[ afbeelding ]
Je bedoelt zoiets of zoiets?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:09 schreef Maringo het volgende:
Mag ie eigenlijk ook aan witte borden liggen?
ah jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets of zoiets?(en dat is dan alleen nog maar in dit topic
)
online linkje naar programma?quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:24 schreef swarmahoer het volgende:
babybel en nijnja op de radio met de fokstok krijg ik via de sms te horen3 fm
Neh, is een ander bord... kijk de 60max bord. Op degene die ik plaatste is het fiets-oversteek-bord in de voorgrond.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:00 schreef boertie het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat het hier zou moeten zijn. Al kan ik de plek van het sleutelbord niet helemaal plaatsen.
Je zou heel goed gelijk kunnen hebben. Ik had daar al eerder rondgemapst maar kon eerder het sleutelbord niet plaatsen. Ik zie hem nu wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neh, is een ander bord... kijk de 60max bord. Op degene die ik plaatste is het fiets-oversteek-bord in de voorgrond.
Lalalalalalalaa THUNDER!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:51 schreef babybel het volgende:
leon op 3fm;
www.mijnsaab90.nl/leon3fm.mp3
Hij heeft de fokstok niet eens genoemd!quote:
Ik kreeg de kans nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:32 schreef Maruna het volgende:
[..]
Hij heeft de fokstok niet eens genoemd!
SPOILER: plaatsnummer / plaats / verplaatserOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: verplaatsingen door (...) erbij / staat nu opOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
ik ook, kom je me dan ophalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Susi het volgende:
Dat ding is nog maar weinig in Utrecht geweest.
Jawel hoor, zet ik je wel bij een plaatsnaambordje in de provincie neerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook, kom je me dan ophalen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef Broertie het volgende:
[..]
Meestal doet Thijz dat, maar ik vermoed dat hij op vakantie is, heb hem al een paar dagen niet gezien hier.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Ik wou net zeggen, Jij mag heul niet (samen met nijn)quote:Op zondag 5 september 2010 17:52 schreef babybel het volgende:
hmm, er begint een ideetje mijn hoofd in te sluipen...
kan wel eens een behoorlijk forse verplaatsing worden
(nee, dit rondje sla ik over)![]()
Betekent dit dat er binnenkort weer een verplaatsing aan komt?quote:
Hopelijk na vanavond niet meer.quote:Op maandag 6 september 2010 15:50 schreef Broertie het volgende:
Ben er net nog langs gereden.... Hij ligt er nog....
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef nijnja het volgende:
Eventjes verplaatsingen tot nu toe opgezocht, ik ga de wiki niet aanpassen want die vernaai ikSPOILER: plaatsnummer / plaats / verplaatserOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb de wiki en de OP aangepast, weet alleen niet of ik tellingtechnisch gezien nog goed zit, dwz aantal verplaatsingen per user...SPOILER: verplaatsingen door (...) erbij / staat nu opOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Broertie het volgende:
Verd**me!!!
Ik had hem net uit die regio weg getrokken!!!
Zullen we de stok dan maar weer ergens onder in Limboland dumpen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Broertie het volgende:Verd**me!!!
Ik had hem net uit die regio weg getrokken!!!
(......)
Woon in Rijssen, kopje koffie halen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef Prowl het volgende:
Bah, helemaal de verkeerde kant uit terwijl ik morgen naar Holten moet
Wat is Friesland mooi hequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Broertie het volgende:
Het was dat ik hem aan het eerste bord dat ik zag vastgeketend heb, maar achteraf gezien had ik hem hier willen neerleggen, goede vislocatie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |