zo, na een ritje van 462 km heb ik de stok weer een keer verplaatst.
De planning gaf aan: via Elst, Apeldoorn naar de Lutte.
Een mooi ritje, vanuit het zuiden een klein stukje omrijden zou mij in het bezit kunnen brengen van de stok!, en hem dan ergens onderweg dumpen
Hij lag er nog dus, dus maar meteen meegenomen .
![]()
schijnbaar een "zwarte hand " gepleegd??
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:09 schreef Broertie het volgende:..
Een zwarte_hand
plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend...
Aan de ene kant wel fijn om te zien dat de stok die ik gemaakt heb nog steeds bestaat en funcioneert, aan de andere kant wel een beetje vreemd dat de ijzerenstok niet in omloop is (misschien het gewicht?)
![]()
Het doel van de reis heb ik niet gehaald, door verontrustende berichten al zou half Nederland onderwater staan of komen te staan is het Elst, Dordrecht geworden.
Toen ik bij Elst vanwege hevige regenval stil stond langs de kant van de weg, bliksemde en onweerde het zo hard dat de wagen flik stond te schudden.
Nou moest ik die stok ook nog kwijt en om hem nu weer in Limburg te leggen, waar die waarschijnlijk weer maanden zou blijven liggen is het iets anders geworden.
De regels:
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 14:00 schreef harrie1 het volgende:de naam moet duidenlijk te zien zijn!!
Er moeten minimaal 3 foto's genomen worden..
1 met de voorkant
1 met de achterkant
En 1 van een klein afstandje met een beetje omgeving
1 met de voorkant:
![]()
1 met de achterkant:
![]()
1 van een kleine afstand met een beetje omgeving:
![]()
zo, een kleine toegift:
De stok, als je aan de "Welkom"kant staat is het de linkse poot, sta je aan de "Tot Ziens"kant is het de rechtse poot:
![]()
het sleutelbord staat aan de andere kant van de weg(weg oversteken dus)
![]()
de sleutel:
![]()
de rest wacht ik nog even mee