quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef Thijz het volgende:
[..]
desalniettemin, mocht 'ie er morgenmiddag nog liggen, ga ik ff buurten.![]()
En welke kant gaat ie op?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:42 schreef babybel het volgende:
babybel en nijn gaan even een stokje ophalen
net aan de andere kant v/d weg (je verkeerde point heeft er voor gezorgd dat we ca 30km omgereden zijn, en bijna naar huis wilden gaan omdat we `m niet konden vinden)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeker weet ik het niet, maar ik denk hier
maar is 'ie nu weg, of niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:21 schreef babybel het volgende:
[..]
net aan de andere kant v/d weg (je verkeerde point heeft er voor gezorgd dat we ca 30km omgereden zijn, en bijna naar huis wilden gaan omdat we `m niet konden vinden)
ja, anders kan die m onmogelijk morgen plaatsenquote:
Sorry, ik zei nog dit ik het niet zeker wistquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:21 schreef babybel het volgende:
[..]
net aan de andere kant v/d weg (je verkeerde point heeft er voor gezorgd dat we ca 30km omgereden zijn, en bijna naar huis wilden gaan omdat we `m niet konden vinden)
just asking, voor hetzelfde geld lopen ze te eikelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, anders kan die m onmogelijk morgen vandaag plaatsen
Hij zei 'schat' tegen mequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef babybel het volgende:
Lieve schat;
De verdachte rode Fiesta rijdt momenteel geen meter
Het is nu de opvallende zilvergrijze Saab 90
De stok ligt in Hoge Hexel; leon heeft geen usb-kabel-ding van zn camera bij zich, dus hij kan de fotos pas thuis posten.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:29 schreef boertie het volgende:
En als ik toch bezig ben;
Hier was oom agent druk met een brommertje achtervolgen.![]()
Hier is het verkeersbord waar de sleutel niet in ligt
Hier is de straat waar de stok! dus ook niet ligt.![]()
Bijna, hij lag hier.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zeker weet ik het niet, maar ik denk hier
Shitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:43 schreef zwagertie het volgende:
laat ik nou toevallig morgen vroeg door Hoge Hexel komen,
die kan ik dan zo ff oppikken als ie er nog ligt.
Halloquote:
Vertel anders alvast waar je 'm neer wilt gaan leggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef zwagertie het volgende:
zo de stok is weer in bezit.
heb alleen een probleem de auto staat bij de garage wordt morgen vroeg dat ik de stok kan plaatsen.
jullie moeten helaas nog een halve dag gedult hebben.
Neuh, dat hoef nu ook weer niet...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:38 schreef zwagertie het volgende:
moet ik anders soms pimpoint al vast geven dan zorg jij voor voor de foto's
Je hebt meer kans van slagen als je een vuurtje probeert te stoken met water als brandstofquote:
Hoe bedoelt u?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef boertie het volgende:
[..]
Je hebt meer kans van slagen als je een vuurtje probeert te stoken met water als brandstof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |