Je weet dat je je eigen soort met dit soort gedrag voor schut zet hé? Je bevestigd het beeld van een stereotype domme boer. Zonde.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef boertie het volgende:
Heu nope. Slaat voorzover ik weet nergens op![]()
wie de fuck ben jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef boertie het volgende:
Er schijnt zich een of andere naäper aktief te zijn op dit forum. Zijn username verschilt maar letter met die van mij, en het schijn nog familie te zijnook
![]()
Maargoed ik ben dus de enige echte boertie hier
![]()
![]()
![]()
Misschien ben ik dat ook welquote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Je weet dat je je eigen soort met dit soort gedrag voor schut zet hé? Je bevestigd het beeld van een stereotype domme boer. Zonde.
Neequote:
Ik weet het wel zeker. Je bent typisch zo'n figuur die het stoer vind om zo achterlijk mogelijk te reageren op iedere opmerking die tegen je gemaakt wordt en hoe lomper het is, hoe mooier je boerenvrienden het vinden. Ik snap jullie soort mensen niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook wel![]()
[..]
Nee
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Je bent typisch zo'n figuur die het stoer vind om zo achterlijk mogelijk te reageren op iedere opmerking die tegen je gemaakt wordt en hoe lomper het is, hoe mooier je boerenvrienden het vinden. Ik snap jullie soort mensen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef boertie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.![]()
PSNee hoor, ik wou je proberen duidelijk te maken dat je er ook baat bij kan hebben als normale burgers je niet als domme boer zien, maar dat wil je blijkbaar niet inzien, zoals velen van jullie dat niet willen inzien. Ik laat je wel met rust verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obelix en co?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef boertie het volgende:
Ohja het antwoord was Asterix en het ijzeren schild.
Als we dan toch bezig zijn, Hé jongens! De aflossing! de aflossing van de wacht.
De zoon van Asterix?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef Broertie het volgende:
[..]
Obelix en co?
next: "zo?" "Het had iets minder nonchalant gekund.."
Trouwens.... Broeva, Haro komt ook voor in de lauwerkrans van caesar.....
Dat zul JIJ ook nooit begrijpen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Je bent typisch zo'n figuur die het stoer vind om zo achterlijk mogelijk te reageren op iedere opmerking die tegen je gemaakt wordt en hoe lomper het is, hoe mooier je boerenvrienden het vinden. Ik snap jullie soort mensen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |