Hij heeft de fokstok niet eens genoemd!quote:
Ik kreeg de kans nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:32 schreef Maruna het volgende:
[..]
Hij heeft de fokstok niet eens genoemd!
SPOILER: plaatsnummer / plaats / verplaatserOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: verplaatsingen door (...) erbij / staat nu opOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
ik ook, kom je me dan ophalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:49 schreef Susi het volgende:
Dat ding is nog maar weinig in Utrecht geweest.
Jawel hoor, zet ik je wel bij een plaatsnaambordje in de provincie neerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook, kom je me dan ophalen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:30 schreef Broertie het volgende:
[..]
Meestal doet Thijz dat, maar ik vermoed dat hij op vakantie is, heb hem al een paar dagen niet gezien hier.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Ik wou net zeggen, Jij mag heul niet (samen met nijn)quote:Op zondag 5 september 2010 17:52 schreef babybel het volgende:
hmm, er begint een ideetje mijn hoofd in te sluipen...
kan wel eens een behoorlijk forse verplaatsing worden
(nee, dit rondje sla ik over)![]()
Betekent dit dat er binnenkort weer een verplaatsing aan komt?quote:
Hopelijk na vanavond niet meer.quote:Op maandag 6 september 2010 15:50 schreef Broertie het volgende:
Ben er net nog langs gereden.... Hij ligt er nog....
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef nijnja het volgende:
Eventjes verplaatsingen tot nu toe opgezocht, ik ga de wiki niet aanpassen want die vernaai ikSPOILER: plaatsnummer / plaats / verplaatserOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb de wiki en de OP aangepast, weet alleen niet of ik tellingtechnisch gezien nog goed zit, dwz aantal verplaatsingen per user...SPOILER: verplaatsingen door (...) erbij / staat nu opOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Broertie het volgende:
Verd**me!!!
Ik had hem net uit die regio weg getrokken!!!
Zullen we de stok dan maar weer ergens onder in Limboland dumpen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Broertie het volgende:Verd**me!!!
Ik had hem net uit die regio weg getrokken!!!
(......)
Woon in Rijssen, kopje koffie halen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef Prowl het volgende:
Bah, helemaal de verkeerde kant uit terwijl ik morgen naar Holten moet
Wat is Friesland mooi hequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Broertie het volgende:
Het was dat ik hem aan het eerste bord dat ik zag vastgeketend heb, maar achteraf gezien had ik hem hier willen neerleggen, goede vislocatie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |