Ik was alweer vergeten dat dit bestond!quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:07 schreef Krantenman het volgende:
Ik schrok me een hoedje toen ik besefte dat deze videoclip uit 1990!!!! kwam. Dat is dus twintig jaar geleden.
De groep is trouwens wereldwijd bekend geraakt en hadden nog verschillende andere hits, maar wat een goed afgewerkte videoclip voor die tijd zeg, petje af voor de producers. Kennen jullie nog andere goede videoclips van vroeger?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:56 schreef JaapB het volgende:
Bijna 40 jaar oud en nog altijd grappig/leuk.
Ik blijf die geweldig vinden, net alsquote:Op donderdag 29 juli 2010 06:37 schreef Nemephis het volgende:
Land of Confusion natuurlijk - Sptting Image!!
Hé, wat is dat? Eerst een hoop plastic posten en dan alsnog een clip van een echte band?quote:
Work in progressquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hé, wat is dat? Eerst een hoop plastic posten en dan alsnog een clip van een echte band?
Die tekst? Wat is daar mis mee, gewoon over een one night stand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:06 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Work in progress.
En die clip van Heart is toch wel leuk eigenlijk. Maar die tekst slaat nergens op.
En dan met name vanwege de minder geslaagde stunt, I presume?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:06 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Work in progress.
En die clip van Heart is toch wel leuk eigenlijk. Maar die tekst slaat nergens op.
De laatste dan.
Nou, ik vind die tekst wel leuk hoor. Lekker nummer, luistert lekker weg. Maar ik heb op YouTube eens een 'analyse' gezien over dat liedje. Ik kan hem alleen niet vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die tekst? Wat is daar mis mee, gewoon over een one night stand.
Als je teksten wilt hebben die nergens op slaan kan ik je the KLF aanbevelen:
[..]
En dan met name vanwege de minder geslaagde stunt, I presume?
Moet je die clip eens bekijken en daarna deze:quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:34 schreef Krantenman het volgende:
November Rain van Guns N' Roses vond ik wel een goed voorbeeld, ik herinner me die clip nog heel goed. Vooral dat beeld van Slash met zijn gitaarsolo voor een kerkje ergens in de woestijn natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |