quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef x__Cheryl het volgende:
Nou, ik weet niet maar ik vind negers ook sexy! zou je alleen niet het antwoord kunnen geven want ik weet niet wat hun zo aantrekkelijk maakt! misschien het vrouwelijk instinct?
Buiten het feit dat je er mooie kindjes van krijgt!
Verbeterd voor je.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef x__Cheryl het volgende:
Nou, ik weet niet maar ik vind negers ook sexy! zou je alleen niet het antwoord kunnen geven want ik weet niet wat hun zo aantrekkelijk maakt! misschien het vrouwelijk instinct?
Buiten het feit dat je er mooie kansarme kindjes van krijgt!
mooie kindjes is dus ook niet echt iets waarin ik mee kan komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef x__Cheryl het volgende:
Buiten het feit dat je er mooie kindjes van krijgt!
bron?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef shizzlefizzle het volgende:
[..]
dat is dus onzin he.
blanke mannen schijnen de grootste te hebben gemiddeld
halfbloedjesquote:Op woensdag 3 november 2010 22:03 schreef Macabrefuture het volgende:
Blonde ravetefen met Lonsdale kleding, en halfbloedje in kinderwagens..
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
Omdat negers niet zo behaard zijn, en turken wel.
En negers zijn over het algemeen gespierder dan normale mensen.
Nah, ik had je per ongeluk gequote, my bad.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)n-over-de-penis.html
aziatische vrouwen...wellicht om een soortgelijk idee.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef alors het volgende:
Wat een /care topic zeg. En ze worden ook met bosjes aangemaakt.
Is er ooit een vrouw geweest die zich afvroeg waarom mannen op Aziatische vrouwen vallen? Veel blanke vrouwen vinden Aziatische mannen niks. Maar echt niemand die het een fuck kan schelen behalve mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |