Serieus, hoe ver koelt het dan af bij jullie ?quote:
Goedzo, maffe wijven ookquote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Zwansen het volgende:
Mijn vriendin wilde het vanavond aandoen, maar ik heb haar geen permissie gegeven. Rot op zeg.
Dat, maar dan afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef MouseOver het volgende:
Ik vandaag, maar ik ben een beetje verkouden.. dan krijg je het maar niet warm. Het was 18 graden en ik heb hem op 20 gezet.
Je wilt het niet snappen hequote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wij hebben de verwarming dit jaar al aangehad, ja. Ergens in februari, gok ik.
Dan woon je niet samen met iemand van het vrouwelijk geslacht.quote:Op zondag 19 september 2010 23:40 schreef Evertjan het volgende:
ik trek wel een extra trui aan als ik het echt koud krijg onder de 14 graden gaat de verwarming pas aan hier
Oh jawel hoor. Ik heb gewoon antwooord op de vraag gegeven.quote:
Goed bezig, dan heb je weinig stookkostenquote:Op zondag 19 september 2010 23:40 schreef Evertjan het volgende:
ik trek wel een extra trui aan als ik het echt koud krijg onder de 14 graden gaat de verwarming pas aan hier
Nevermind .....quote:Op zondag 19 september 2010 23:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik heb gewoon antwooord op de vraag gegeven.
Wij hebben het raam op de slaapkamer dag en nacht openstaan. Verwarming gaat daar trouwens ook nooit aan.quote:Op zondag 19 september 2010 23:45 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb hier het raam nog open staan overdag.
Dat dus.quote:Op zondag 19 september 2010 23:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wij hebben het raam op de slaapkamer dag en nacht openstaan. Verwarming gaat daar trouwens ook nooit aan.
Hier in mijn slaapkamer ook niet, ik zet gewoon mijn audio/video apparatuur aan en ik heb geen kachel meer nodig.quote:Op zondag 19 september 2010 23:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wij hebben het raam op de slaapkamer dag en nacht openstaan. Verwarming gaat daar trouwens ook nooit aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |