Hihihi, typfoutje toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef ddx het volgende:
15.5 hier nu, ben nu nog wat aan het rondlopen enzo dus nog niet koud ofzo (t-shirt aan weer)
straks gewoon weer trui aan en dan is het weer prima uit te houden.
En nee niet zoals iemand noemde dat ik bezuinig op verwarming, maar 18 graden is wat mij betreft prima temperatuur in t-shit, dus zo'n 16 en dan trui aan komt ongeveer op zelfde neer.
Okee het wordt nu toch te frisquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:06 schreef RedFever007 het volgende:
14 graden nu in huis
Kachel nog niet aangehad, wel een beetje last van koude vingers
Zal hem zo even aanzetten(thermostaat naar17,5 graden bedoel ik)
dapper. of vage andere verwarmingsbronnen. hier was het best koud zo nu en dan en heb de kachel ook wel aangehad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef ACT-F het volgende:
Nog steeds niet aangehad. Wat wil je ook met een horrorwinter
Ik snap er ook geen biet van waar die warmte vandaan komt, maar ik kan 's nachts gerust mijn kantelraam openzetten zonder dat het onder de 17 graden komt. Eenmaal dicht warmt het vanzelf op naar 18 à 19 graden. Als dit zo doorgaat komt mijn gasrekening 10x lager uit dan een gemiddeld huishoudenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dapper. of vage andere verwarmingsbronnen. hier was het best koud zo nu en dan en heb de kachel ook wel aangehad.
Dit dus. Alle mensen in mijn directe omgeving die dergelijke onzin verkondigen zijn ook de mensen die niks te besteden hebben. En maar volhouden dat het zo gezellig is om met een dekentje voor de tv te zitten. Lekker klappertanden als je op visite gaat, hoe schraal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef Teoman het volgende:
Wat kansloos!! Mensen die nog geen verwarming aan hebben staan omdat het nog voldoende warm is in huis. Of mensen die 5 min![]()
![]()
![]()
hun verwarming aan hebben gehad gisteren.
Gierige hoor echt veel mensen. Als ik het koud heb gaat bij mij direct de kachel aan waarom? Omdat ik belangerijker ben dan de kosten die ik verbruik. Ik ga niet gierig doen voor warmte, wat ik wel zonde vind is dat de ramen openstaan terwijl de kachel aan staat, maar meer niet. Mensen doe niet zo heilig, en doe niet zo trots als je je verwarming nog niet aan wilt doen en dus gewoon met een dekentje wilt opwarmen omdat je zo je kosten onderdrukt!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me logisch danquote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nieuwbouw-appartement, dus alles zit helemaal luchtdicht afgerubberd en ultraisolerend glas enzo. Al een week de verwarming niet aangehad en het is nog steeds 20 ºC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |