Serieus, hoe ver koelt het dan af bij jullie ?quote:
Goedzo, maffe wijven ookquote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Zwansen het volgende:
Mijn vriendin wilde het vanavond aandoen, maar ik heb haar geen permissie gegeven. Rot op zeg.
Dat, maar dan afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef MouseOver het volgende:
Ik vandaag, maar ik ben een beetje verkouden.. dan krijg je het maar niet warm. Het was 18 graden en ik heb hem op 20 gezet.
Je wilt het niet snappen hequote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wij hebben de verwarming dit jaar al aangehad, ja. Ergens in februari, gok ik.
Dan woon je niet samen met iemand van het vrouwelijk geslacht.quote:Op zondag 19 september 2010 23:40 schreef Evertjan het volgende:
ik trek wel een extra trui aan als ik het echt koud krijg onder de 14 graden gaat de verwarming pas aan hier
Oh jawel hoor. Ik heb gewoon antwooord op de vraag gegeven.quote:
Goed bezig, dan heb je weinig stookkostenquote:Op zondag 19 september 2010 23:40 schreef Evertjan het volgende:
ik trek wel een extra trui aan als ik het echt koud krijg onder de 14 graden gaat de verwarming pas aan hier
Nevermind .....quote:Op zondag 19 september 2010 23:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik heb gewoon antwooord op de vraag gegeven.
Wij hebben het raam op de slaapkamer dag en nacht openstaan. Verwarming gaat daar trouwens ook nooit aan.quote:Op zondag 19 september 2010 23:45 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb hier het raam nog open staan overdag.
Dat dus.quote:Op zondag 19 september 2010 23:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wij hebben het raam op de slaapkamer dag en nacht openstaan. Verwarming gaat daar trouwens ook nooit aan.
Hier in mijn slaapkamer ook niet, ik zet gewoon mijn audio/video apparatuur aan en ik heb geen kachel meer nodig.quote:Op zondag 19 september 2010 23:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wij hebben het raam op de slaapkamer dag en nacht openstaan. Verwarming gaat daar trouwens ook nooit aan.
Dit zegt al genoeg over de ventilatie bij je in huisquote:Op zondag 19 september 2010 23:36 schreef junkiexp het volgende:
Om hier de temperatuur onder de 20 te krijgen moet het buiten toch wel onder de 14 graden zijn voor een dag.
Afgelopen winter hadden win een weekend geen verwarming, die was kapot. Toen hadden we 's avonds straalkachels aan, maar deden die 's nachts uiteraard uit. Toen was het 's morgensvroeg in de keuken 7 graden...quote:Op zondag 19 september 2010 23:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat dus.
Een keer in de winter was het 10.5 graden op onze slaapkamer![]()
Als het raam niet open blijft krijg ik hoofdpijn
Zoiets jaquote:Op maandag 20 september 2010 01:04 schreef erikkll het volgende:
ik woon in een oud huis, en heb 'm al een week of 2 aan
Goede isolatie is de shit! Lekker heel je gevels vol spuiten met piepschuim en lekker alles dichtpurrenquote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over de ventilatie bij je in huis
Vertel ?quote:Op maandag 20 september 2010 00:13 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over de ventilatie bij je in huis
Zijn er nieuwe huizen waarvan de ramen niet open kunnenquote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Goede isolatie is de shit! Lekker heel je gevels vol spuiten met piepschuim en lekker alles dichtpurren
Behalve je kruipruimte dan, want al die lekkere dampen die daar hangen moet je natuurlijk wel binnenhalen![]()
Na 1 nacht slapen in een gemiddelde slaapkamer met 2 personen is de co2 concentratie sochtends al hoger dan dat deze bijvoorbeeld op je werk of op school ooit mag zijn, ventilatie is belangrijk. Lijkt me echt kut om in zo'n nieuw huis te wonen waarvan de ramen niet open kunnen enzo, uitsluiten gebalanceerde ventilatie
in ons huis kunnen gewoon de ramen open hoor, en het is het nieuwste van het nieuwste glas.... (we moeten er nog gaan wonen)quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Goede isolatie is de shit! Lekker heel je gevels vol spuiten met piepschuim en lekker alles dichtpurren
Behalve je kruipruimte dan, want al die lekkere dampen die daar hangen moet je natuurlijk wel binnenhalen![]()
Na 1 nacht slapen in een gemiddelde slaapkamer met 2 personen is de co2 concentratie sochtends al hoger dan dat deze bijvoorbeeld op je werk of op school ooit mag zijn, ventilatie is belangrijk. Lijkt me echt kut om in zo'n nieuw huis te wonen waarvan de ramen niet open kunnen enzo, uitsluiten gebalanceerde ventilatie
quote:Op zondag 26 september 2010 11:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier gaat ie niet aan voor november,whatever hoe koud het is.
Want? Principe?quote:Op zondag 26 september 2010 11:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier gaat ie niet aan voor november,whatever hoe koud het is.
Dit dus, ik loop het liefst in een t-shirt rond als het binnen dan 19 graden is vind ik dat iets te frisquote:Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Palomar het volgende:
Heb hem al wel een paar keer aangehad. Ben niet echt een koukleum, maar hou er niet van om in huis met dikke truien aan te lopen. En het was bij mij in huis al regelmatig onder de 18 graden de afgelopen weken.
van hoge temperaturen ga je iig wel raar typen.quote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef supahottchick het volgende:
bij ons staat ze aaan hoor, wel nog maar op 23°, binnen een maand 25-26°
is niet zo abnormaal hoor voor ze al op te zetten
Waarom dan niet een extra trui? Het is ook hypocriet als je nu een extra trui aandoet, en na november in een T-shirt binnen zit.quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja. Dan maar een extra trui. Zonde van het geld, milieu boeit me geen kont overigens.
Ben je een buitenlander ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Zwansen het volgende:
Mijn vriendin wilde het vanavond aandoen, maar ik heb haar geen permissie gegeven. Rot op zeg.
Onzin natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 17:26 schreef Fogel het volgende:
Als je een huisje hebt zal dat vast geen probleem zijn.
Ik heb in een kantoorpand onder een zwart plat dak gezeten waarin geen enkel raam open kon en waarin ook geen roosters o.i.d. aanwezig waren.quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dat is dus de gemiddelde fokker en ik ben de gemiddelde fokker nog zelden in levende lijve tegen gekomen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:38 schreef Brombaard het volgende:
Wat een raar volk in dit topic. Vinden jullie het stoer om de verwarming zo lang mogelijk uit te laten ofzo? Als het koud is zet ik gewoon de verwarming aan op 20 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:55 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Dat is dus de gemiddelde fokker en ik ben de gemiddelde fokker nog zelden in levende lijve tegen gekomen.Inderdaad, ik sta af en toe echt versteld van sommige mensen hier. Een paar voorbeelden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- De helft van de mannelijke fokkers plast zittend
- Er zijn hier mensen die 2 schone handdoeken per dag gebruiken![]()
- Aan de andere kant zijn er ook weer mensen die maar eens per week douchen![]()
- Die hele friet/patat discussie; ik had het altijd door elkaar gebruikt
Dit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:38 schreef Brombaard het volgende:
Wat een raar volk in dit topic. Vinden jullie het stoer om de verwarming zo lang mogelijk uit te laten ofzo? Als het koud is zet ik gewoon de verwarming aan op 20 graden.
Een wóning waar je geen enkel raam open kan zetten?!?!?!quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:08 schreef Vengerr het volgende:
Zelfde met een flat waarin een kennis woonde.
Geen enkel raam kon open en het enige openingetje was een klein ventilatortje in de badkamer met uitzondering van de voordeur die uitkwam op een halletje.
Niet stoer hoor, het bespaard geld en dat is mooi meegenomen toch ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:38 schreef Brombaard het volgende:
Nogal gierig dus. De kachel gaat hier in de winter aan wanneer ik het koud heb. Hij staat altijd op 18 graden en bij extra koude dagen gaat hij op 22.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Niet stoer hoor, het bespaard geld en dat is mooi meegenomen toch ?
En we knallen standaard gewoon dat ding maar op 20 graden om er maar niet meer naar om te kijken, vaak nergens voor nodig.
Ik probeer in maart ook weer te stoppen met stoken
Wanneer je verwarming uit gaat bepaal je toch niet aan de hand van de tijd van het jaar? Ik relateer dat tenminste gewoon aan de temperatuur buiten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Niet stoer hoor, het bespaard geld en dat is mooi meegenomen toch ?
En we knallen standaard gewoon dat ding maar op 20 graden om er maar niet meer naar om te kijken, vaak nergens voor nodig.
Ik probeer in maart ook weer te stoppen met stoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |