quote:Op zondag 26 september 2010 11:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier gaat ie niet aan voor november,whatever hoe koud het is.
Want? Principe?quote:Op zondag 26 september 2010 11:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier gaat ie niet aan voor november,whatever hoe koud het is.
Dit dus, ik loop het liefst in een t-shirt rond als het binnen dan 19 graden is vind ik dat iets te frisquote:Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Palomar het volgende:
Heb hem al wel een paar keer aangehad. Ben niet echt een koukleum, maar hou er niet van om in huis met dikke truien aan te lopen. En het was bij mij in huis al regelmatig onder de 18 graden de afgelopen weken.
van hoge temperaturen ga je iig wel raar typen.quote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef supahottchick het volgende:
bij ons staat ze aaan hoor, wel nog maar op 23°, binnen een maand 25-26°
is niet zo abnormaal hoor voor ze al op te zetten
Waarom dan niet een extra trui? Het is ook hypocriet als je nu een extra trui aandoet, en na november in een T-shirt binnen zit.quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja. Dan maar een extra trui. Zonde van het geld, milieu boeit me geen kont overigens.
Ben je een buitenlander ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Zwansen het volgende:
Mijn vriendin wilde het vanavond aandoen, maar ik heb haar geen permissie gegeven. Rot op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |