Die gaat het (terecht) zwaar krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef atyo473 het volgende:
Een kleine waarschuwing in de OP zou niet ongepast zijn.
Anyway, 4chan had gisteren haar identiteit volgens mij al achterhaald. Lang leve het internet.
Je moet psycholoog worden! Wat een mensenkennis!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef smoeske het volgende:
Ik kan hier echt slecht tegen , I love puppy's !!! Eigenlijk alle dieren ...
Dit meisje is echt ZWAAR gestoord , misschien hele leven mishandeld en nu doet ze dat bij alles wat zich niet kan verdedigen, begint vaak bij dieren , erna begint ze aan de mens , PSYCHOPATH!!!!
partyfan is onderweg dus?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef atyo473 het volgende:
Een kleine waarschuwing in de OP zou niet ongepast zijn.
Anyway, 4chan had gisteren haar identiteit volgens mij al achterhaald. Lang leve het internet.
Idd, je had ook een goede bbq kunnen hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
Tja. Sneu. Je kan er ook soep van maken.
Pakspul zou haar ook doen hoor. Je hoeft je niet te schamenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Rucky het volgende:
* Rucky krijgt hele nare gedachten over wat hij met haar zou willen doen en schaamt zich daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |