Ik heb ook grote handen en brede schouders. En ben 1.83quote:Op woensdag 10 november 2010 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat ik gisteren van haar op tv zag, vond ik de bouw echt mannelijk. Nogmaals: grote handen, brede schouders, lang, enz.
Ik vond dat echt geen vrouwelijk lichaam.
Hoe kom jij erbij dan dat zij koste wat het kost erachter wil komen?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:33 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien van voor 2007, jij wel? Ik ken genoeg mannen die mild "borstvorming" hebben, en die zijn ook geen vrouw.
"Jullie"? Ik doe juist niet moeilijk. Ik zeg: Als zij zich vrouw voelt, prima, is ze vrouw. Ik snap niet dat ze koste wat kost wil horen dat ze een blinde vagina heeft. Dat zou haar niets moeten kunnen schelen.
En dan die opmerkingen "Je kan echt zien dat het een man is/was". Who cares? Het is een vrouw, want zij voelt dat zo. Punt.
Ik kan het niet precies uitleggen, maar je zag het gewoon. Het 'slungelige' wat alleen een man kan hebben had zij ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb ook grote handen en brede schouders. En ben 1.83
Fuck, ik ben in het verkeerde lichaam geboren.
Bewijs!! En kom niet aan met een of ander rapport uit Duitslandquote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dan dat zij koste wat het kost erachter wil komen?
Ze heeft zich er allang bij neergelegd dat ze het waarschijnlijk nooit te weten zal komen dus leeft ze gewoon verder als vrouw.
Het is gewoon kut dat je nergens uitsluitsel krijgt, van beide kanten niet.
Want de Nederlandse ziekenhuizen hebben ook nooit bevestigd dat ze 100% een man is.
Maarja, ik trek me maar weer terug.
TS is nergens te bekennen en ik lul tegen een muur aan.
Ik hoef me sowieso nergens druk om te maken, want ik ben lekkâh wél 100% vrouw
Später
Ik denk dat dat ook komt omdat je het weet. Zou je het zien als ze voorbij zou lopen op straat?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kan het niet precies uitleggen, maar je zag het gewoon. Het 'slungelige' wat alleen een man kan hebben had zij ook.
Vanaf nu heet je Edwin.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb ook grote handen en brede schouders. En ben 1.83
Fuck, ik ben in het verkeerde lichaam geboren.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap je 't nou eindelijk?
Als jullie allemaal zo hard willen bewijzen dat ze een man is..
Waarom kan zij dan niet gewoon bewijzen dat ze geen van beide is?
Als ze namelijk wél die vagina heeft, is ze nog steeds geen vrouw. Net zoals ze nu nog steeds geen man is.
Maarja, ik ging dus weer verder genieten van m'n eigen tietjes en kutje![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:40 schreef banapples het volgende:
[..]
Bewijs!! En kom niet aan met een of ander rapport uit Duitsland
Er is niks "aandachtszoekends" aan iets waar werkelijk nooit serieuze aandacht aan besteed wordt.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:23 schreef zetalore het volgende:
hermafrodieten die naar aandacht zoeken zijn uit, buitenaardse homosexuele engelen zijn in.
Wow!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maarja, ik ging dus weer verder genieten van m'n eigen tietjes en kutje![]()
quote:ik noemde mijn ex altijd "mijn kleine lieve mannetje"
(het was een zij maar zij had de broek aan in de relatie )
Ik heb niks gezegd over of ze al dan niet lekker is, maar als ik haar in dat zwembad zag lopen zie ik toch echt een vrouw en geen kerel. Maargoed, jij hebt zelf kennelijk heupen die breder zijn dan je middel...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef ErikSchuitema het volgende:
mijn god, ben ik dan de enige die lekkere wijven neukt of zo
Haha. Hij zit nu te twijfelen of het wel 100% een vrouw was, vandaar dat 'ie zo agressief reageertquote:
De broek aan hebben heeft niet zozeer betrekking op uiterlijke mannelijkheid als wel op dominantie. Kan qua look best op en top vrouwelijk geweest zijn.quote:
Dominant en op en top vrouwelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
De broek aan hebben heeft niet zozeer betrekking op uiterlijke mannelijkheid als wel op dominantie. Kan qua look best op en top vrouwelijk geweest zijn.(Waarom zou je 't anders pikken?
)
Als jij dat op en top vrouwelijk vindt qua uiterlijk dan is er iets goed mis met je. Dominant kwam ze op mij trouwens niet over.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef banapples het volgende:
[..]
Dominant en op en top vrouwelijk![]()
[ afbeelding ]
Ik was gisteren aan het zappen en zag haar in beeld en wist meteen dat ze eerst een jongen is geweest. Ben ook meteen weer verder gezapt, en las nu toevallig dit topic.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook komt omdat je het weet. Zou je het zien als ze voorbij zou lopen op straat?
Danku. Misschien kan er nu normaal gepraat worden hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Alle reakties van erikschuitema verwijderd en alle reakties op hem.
Erkikschuitema verwijderd in de kliko.
Damn wat een droeftoeter
of toch nietquote:Op woensdag 10 november 2010 21:43 schreef jandevink het volgende:
Je hebt toch een naam voor dit soort mensen?
van die mensen die alles doen puur voor de aandacht.
ik hecht meer waarde aan artsen dan een psychisch in de war figuur die aandacht wil.
die bodybuildster was gewoon eng btw :S
Nou, de medische wetenschap staat ook niet stil. Interseksualiteit is inmiddels redelijk gedocumenteerd. Voor genderdysforie zijn pas kort geleden fysiologische correlaten gevonden. Maar er zijn nog best controverses en het gebied is continu in beweging. Tot eind jaren '80 werd homoseksualiteit zelfs nog beschouwd als een geestesziekte.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:43 schreef jandevink het volgende:
ik hecht meer waarde aan artsen dan een psychisch in de war figuur die aandacht wil.
Als jij je een beetje inleest dan weet je ook dat TS hormonen heeft geslikt om die borstgroei te stimuleren . Daardoor kreeg TS waarschijnlijk ook iets meer vet rond de heupen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je een beetje oplet heeft ze ook borstgroei. Haar lichaam heeft verder gewoon een vrouwelijke bouw. Geslachtskenmerken zijn meer dan alleen geslachtsdelen.
Ik welquote:
Kan de postings van TS hier wel allemaal gaan quoten maar feit blijft dat TS zichzelf een vrouw voelt maar helaas geen natuurlijke kenmerken heeft die daarop wijzen en toch wanhopig op zoek is naar bevestiging van hetgeen TS denkt te zien/voelen.quote:Waarom heb ik de keuzes gemaakt die jij zo vreemd vind? Omdat het past in het hele plaatje, bij mijn zelfbeeld. Lichaamsbeharing past niet bij me, of een lage stem (ik heb ook geen mannenstem...), terwijl een vrouwelijk uiterlijk just perfect past bij dit lichaam. Dan is de keuze snel gemaakt. Niet dat ik perse een vrouw wil zijn of zo. Zolang ik maar geen man hoef te zijn
Vet rond de heupen komt niet van hormonen hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als jij je een beetje inleest dan weet je ook dat TS hormonen heeft geslikt om die borstgroei te stimuleren . Daardoor kreeg TS waarschijnlijk ook iets meer vet rond de heupen.
Wanneer leer jij het nou eens?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Kan de postings van TS hier wel allemaal gaan quoten maar feit blijft dat TS zichzelf een vrouw voelt maar helaas geen natuurlijke kenmerken heeft die daarop wijzen en toch wanhopig op zoek is naar bevestiging van hetgeen TS denkt te zien/voelen.
http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/nieuwsbericht?NewsID=54097
Kort filmpje uit 2008.
*Eens.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef banapples het volgende:
Is dit topic niet een beetje nutteloos geworden nu TS niks meer van zich laat horen? Eerst reclame maken voor de uitzending en vervolgens niks geen feedback geven over hoe hij/zij het ervaren heeft en hoe de omgeving het ervaren heeft.
Beetje jammer
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer leer jij het nou eens?
Zelfs de Nederlandse ziekenhuizen bevestigen dat ze een vrouwelijke skeletbouw heeft.
M.a.w. TS is een man die zich vrouw voelt en daarin wanhopig op zoek is naar blinde plekken.quote:Hermafrodiet
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Parende wegslakkenEen organisme heet hermafrodiet als deze zowel de mannelijke als de vrouwelijke geslachtsorganen heeft, m.a.w. tweeslachtig is.
In de plantenwereld is hermafroditisme de regel: 94% van de soorten is hermafrodiet en slechts 6% van de in totaal 250.000 plantensoorten hebben aparte mannelijke en vrouwelijke individuen. Bij hermafrodiete soorten hebben de bloemen zowel meeldraden (mannelijk) als een stamper (vrouwelijk).
In de dierenwereld of zoölogie geldt precies het omgekeerde: daar zijn aparte mannelijke en vrouwelijke individuen de regel. Slechts 5% - 6% van de 1,2 miljoen diersoorten zijn hermafrodiet. Dit komt neer op 65.000 soorten [1]. Voorbeelden vindt men onder de slakken en de regenwormen. In de dierenwereld kent men bovendien twee vormen van dichogamie of sequentieel hermafroditisme[2]: hierbij heeft het dier eerst het ene en daarna het andere geslacht. Dit komt vooral voor bij bepaalde vissoorten en schaaldieren. Daarbij zijn er twee varianten mogelijk. Bij protandrie is het dier eerst man en daarna vrouw (zie bijvoorbeeld amphiprion). Bij protogynie daarentegen is het dier eerst vrouw en daarna man (zie bijvoorbeeld: lipvissen)
Mensen die beschikken over zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen worden soms ook hermafrodiet genoemd. Hermafrodie is afgeleid van Hermaphroditus. Een hermafrodiet heeft zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken. Het probleem ontstaat vóór de geboorte, door een chromosomale afwijking of een hormonale afwijking. Er wordt onderscheid gemaakt tussen echte hermafrodieten, die zowel eierstokken als testes hebben en pseudo-hermafrodieten die òf eierstokken òf testes hebben. Zowel de echte als de pseudo-hermafrodieten kunnen zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtskenmerken hebben. Tegenwoordig wordt de naam hermafrodiet niet meer gebruikt voor mensen. De term is niet correct omdat hermafrodie voor de mens als soort geen kenmerk is. Het is geen kenmerk omdat volgens de strikte medische betekenis van het woord de beide geslachtsorganen niet alleen aanwezig, maar ook vruchtbaar moeten zijn. Vandaag de dag gebruikt men daarom dan ook de meer correcte benaming 'interseksueel'. Hermafrodie wordt door sommigen wel als belediging opgevat.
Jouw quote maakt dat TS een pseudo-hermafrodiet is, geen transsexueel dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja
Er zijn meer mannen met een lekker kontje en een vrouwelijk loopje met een lichte holling in hun ruggegraat. Wil nog niet zeggen dat ze hermafrodiet zijn hoor.
[..]
M.a.w. TS is een man die zich vrouw voelt en daarin wanhopig op zoek is naar blinde plekken.
Waarmee ik niet wil bagatalliseren dat TS een groot probleem heeft. Het lijkt mij verschrikkelijk om zo te moeten leven.
Net zoals er meisjes zijn die vrijwel geen borstgroei hebben en er gewoon mannelijk uit zien.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef NotYou het volgende:
Een vrouwelijk skelet? Je weet dat mannen niet direct al breed en mannelijk zijn maar dat, dat pas relatief laat in of zelfs na de puberteit kan komen?
Persoonlijk vraag ik me af in hoeverre de waargenomen vrouwelijkheid resultaat is van de hornoonbehandelingen en o.a. de daarmee samenhangende veranderde vetverdeling. Ook vraag ik me af of de TS naast vrouwelijke hormonen ook testosteronblockers (heeft) gebruikt. In de stem van de TS hoor ik wel een zekere mannelijkheid terug en wanneer ik die boekenkast en die shitload computers zie staan, zie ik persoonlijk echt geen typische meisjeskamer. In tegendeel.
Wat de laatste quote van tweakers.net hier betreft, denk ik dat er genoeg mannen zijn die niet blij zijn met de mate waarin hun lichaam behaard is.Ook zullen er genoeg kleine niet al te brede mannen rondlopen en zijn er naar het schijnt genoeg normale mannen die gedurende de puberteit last hebben (gehad) van borstvorming. Bekende kwaal die iets met de hormoonhuishouding van doen heeft.
Klopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jouw quote maakt dat TS een pseudo-hermafrodiet is,
Jawel.quote:geen transsexueel dus.
.quote:Transseksualiteit is het fenomeen waarbij een persoon zichzelf beschouwt als behorende tot de andere sekse, en ook de behoefte heeft dit gevoel te vertalen naar de realiteit.
In enge zin is transseksualiteit het proces van een persoon die in een lichamelijke verandering van de ene naar de andere sekse zit. Dit begint met de zogenaamde real life test en eindigt, echter niet in alle gevallen, met de werkelijke operatieve geslachtsverandering.
De reden hiervoor is een vorm van een geslachtsidentiteitsstoornis (genderdysforie), waarbij er bij de persoon in kwestie een verschil bestaat tussen de beleefde seksuele identiteit en de biologische seksuele identiteit.
Pseudo-hermafroditisme is níét hetzelfde als transsexualiteit.quote:
Ik spreek mijzelf niet tegen hoor, was alleen (dom dom dom) in de veronderstelling dat pseudo staat voor *schijnbaar* en dat er dus geen sprake was van bewezen vrouwelijk en mannelijke geslachtsorganen ( na je posting kwam ik erachter dat de term pseudo-hermafroditisme iets anders is..)quote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pseudo-hermafroditisme is níét hetzelfde als transsexualiteit.
Zoals jouw eerdere quote aanduidde heeft hermafroditisme te maken met het hebben van zowel mannelijke- als vrouwelijke geslachtsorganen, en pseudo-hermafroditisme met het hebben van zowel mannelijke- als vrouwelijke geslachtskenmerken.
Dat laatste is TS dus, daar stem jij mee in.
Transsexualiteit is, volgens je 2e quote, een identiteitsstoornis. Iets mentaals dus. In sommige gevallen van transsexualiteit verandert men namelijk zélf zijn/haar geslachtskenmerken en -organen. Bij de geboorte heb je dan níét beide gekregen.
Pseudo-hermafroditisme is iets fysieks, lichamelijks, en aangeboren.
In het geval van TS wordt dat laatste slechts sinds korte tijd versterkt door het slikken van hormonen.
Je spreekt jezelf nogal tegen, Loedertje
Roept wel de vraag op of een (verder normale) jongen die in de puberteit last heeft van borstvorming dan ook geldt als pseudo-hermafrodiet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik spreek mijzelf niet tegen hoor, was alleen (dom dom dom) in de veronderstelling dat pseudo staat voor *schijnbaar* en dat er dus geen sprake was van bewezen vrouwelijk en mannelijke geslachtsorganen ( na je posting kwam ik erachter dat de term pseudo-hermafroditisme iets anders is..)
M.a.w. ik dacht dat hermafroditisme iets lichamelijks was (aangeboren mannelijke én vrouwelijke geslachtsorganen en dat pseudo staat voor iets anders.
Fuck, weer ingetrapt. Verhaal kwam me al bekend voor.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef Tha_T het volgende:
Schitterend hoe Elledan toch weer een heel forum en BNN gek kan krijgen. Eerst geprobeerd op Tweakers.net (Waar men tot dezelfde conclusie als ErikSchuitema kwam), daarna een paar vrouwenfora en nu Fok!
Uhuh, pseudo- staat dan niet voor het hebben van beide geslachtsorganen maar beide geslachtskenmerken. En dat heeft TS dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik spreek mijzelf niet tegen hoor, was alleen (dom dom dom) in de veronderstelling dat pseudo staat voor *schijnbaar* en dat er dus geen sprake was van bewezen vrouwelijk en mannelijke geslachtsorganen ( na je posting kwam ik erachter dat de term pseudo-hermafroditisme iets anders is..)
M.a.w. ik dacht dat hermafroditisme iets lichamelijks was (aangeboren mannelijke én vrouwelijke geslachtsorganen en dat pseudo staat voor iets anders.
Tjah, TS is er zelf dus niet van overtuigd dat beide geslachtskenmerken aanwezig zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef Moira. het volgende:
Uhuh, pseudo- staat dan niet voor het hebben van beide geslachtsorganen maar beide geslachtskenmerken. En dat heeft TS dus
Had een post gelezen van TS ergens dat ze zichzelf ook semi-hermafrodiet noemt
Jawel, wel de kenmerken, maar niet de organenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah, TS is er zelf dus niet van overtuigd dat beide geslachtskenmerken aanwezig zijn
TS heeft 'wel degelijk een besluit genomen, Thijs wil Maya heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |