Ik heb ook grote handen en brede schouders. En ben 1.83quote:Op woensdag 10 november 2010 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat ik gisteren van haar op tv zag, vond ik de bouw echt mannelijk. Nogmaals: grote handen, brede schouders, lang, enz.
Ik vond dat echt geen vrouwelijk lichaam.
Hoe kom jij erbij dan dat zij koste wat het kost erachter wil komen?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:33 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb geen foto gezien van voor 2007, jij wel? Ik ken genoeg mannen die mild "borstvorming" hebben, en die zijn ook geen vrouw.
"Jullie"? Ik doe juist niet moeilijk. Ik zeg: Als zij zich vrouw voelt, prima, is ze vrouw. Ik snap niet dat ze koste wat kost wil horen dat ze een blinde vagina heeft. Dat zou haar niets moeten kunnen schelen.
En dan die opmerkingen "Je kan echt zien dat het een man is/was". Who cares? Het is een vrouw, want zij voelt dat zo. Punt.
Ik kan het niet precies uitleggen, maar je zag het gewoon. Het 'slungelige' wat alleen een man kan hebben had zij ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb ook grote handen en brede schouders. En ben 1.83
Fuck, ik ben in het verkeerde lichaam geboren.
Bewijs!! En kom niet aan met een of ander rapport uit Duitslandquote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dan dat zij koste wat het kost erachter wil komen?
Ze heeft zich er allang bij neergelegd dat ze het waarschijnlijk nooit te weten zal komen dus leeft ze gewoon verder als vrouw.
Het is gewoon kut dat je nergens uitsluitsel krijgt, van beide kanten niet.
Want de Nederlandse ziekenhuizen hebben ook nooit bevestigd dat ze 100% een man is.
Maarja, ik trek me maar weer terug.
TS is nergens te bekennen en ik lul tegen een muur aan.
Ik hoef me sowieso nergens druk om te maken, want ik ben lekkâh wél 100% vrouw
Später
Ik denk dat dat ook komt omdat je het weet. Zou je het zien als ze voorbij zou lopen op straat?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kan het niet precies uitleggen, maar je zag het gewoon. Het 'slungelige' wat alleen een man kan hebben had zij ook.
Vanaf nu heet je Edwin.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb ook grote handen en brede schouders. En ben 1.83
Fuck, ik ben in het verkeerde lichaam geboren.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap je 't nou eindelijk?
Als jullie allemaal zo hard willen bewijzen dat ze een man is..
Waarom kan zij dan niet gewoon bewijzen dat ze geen van beide is?
Als ze namelijk wél die vagina heeft, is ze nog steeds geen vrouw. Net zoals ze nu nog steeds geen man is.
Maarja, ik ging dus weer verder genieten van m'n eigen tietjes en kutje![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:40 schreef banapples het volgende:
[..]
Bewijs!! En kom niet aan met een of ander rapport uit Duitsland
Er is niks "aandachtszoekends" aan iets waar werkelijk nooit serieuze aandacht aan besteed wordt.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:23 schreef zetalore het volgende:
hermafrodieten die naar aandacht zoeken zijn uit, buitenaardse homosexuele engelen zijn in.
Wow!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maarja, ik ging dus weer verder genieten van m'n eigen tietjes en kutje![]()
quote:ik noemde mijn ex altijd "mijn kleine lieve mannetje"
(het was een zij maar zij had de broek aan in de relatie )
Ik heb niks gezegd over of ze al dan niet lekker is, maar als ik haar in dat zwembad zag lopen zie ik toch echt een vrouw en geen kerel. Maargoed, jij hebt zelf kennelijk heupen die breder zijn dan je middel...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef ErikSchuitema het volgende:
mijn god, ben ik dan de enige die lekkere wijven neukt of zo
Haha. Hij zit nu te twijfelen of het wel 100% een vrouw was, vandaar dat 'ie zo agressief reageertquote:
De broek aan hebben heeft niet zozeer betrekking op uiterlijke mannelijkheid als wel op dominantie. Kan qua look best op en top vrouwelijk geweest zijn.quote:
Dominant en op en top vrouwelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
De broek aan hebben heeft niet zozeer betrekking op uiterlijke mannelijkheid als wel op dominantie. Kan qua look best op en top vrouwelijk geweest zijn.(Waarom zou je 't anders pikken?
)
Als jij dat op en top vrouwelijk vindt qua uiterlijk dan is er iets goed mis met je. Dominant kwam ze op mij trouwens niet over.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef banapples het volgende:
[..]
Dominant en op en top vrouwelijk![]()
[ afbeelding ]
Ik was gisteren aan het zappen en zag haar in beeld en wist meteen dat ze eerst een jongen is geweest. Ben ook meteen weer verder gezapt, en las nu toevallig dit topic.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook komt omdat je het weet. Zou je het zien als ze voorbij zou lopen op straat?
Danku. Misschien kan er nu normaal gepraat worden hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Alle reakties van erikschuitema verwijderd en alle reakties op hem.
Erkikschuitema verwijderd in de kliko.
Damn wat een droeftoeter
of toch nietquote:Op woensdag 10 november 2010 21:43 schreef jandevink het volgende:
Je hebt toch een naam voor dit soort mensen?
van die mensen die alles doen puur voor de aandacht.
ik hecht meer waarde aan artsen dan een psychisch in de war figuur die aandacht wil.
die bodybuildster was gewoon eng btw :S
Nou, de medische wetenschap staat ook niet stil. Interseksualiteit is inmiddels redelijk gedocumenteerd. Voor genderdysforie zijn pas kort geleden fysiologische correlaten gevonden. Maar er zijn nog best controverses en het gebied is continu in beweging. Tot eind jaren '80 werd homoseksualiteit zelfs nog beschouwd als een geestesziekte.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:43 schreef jandevink het volgende:
ik hecht meer waarde aan artsen dan een psychisch in de war figuur die aandacht wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |