Ik ben zó goed, dat ik meestal faalquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Alle goede users falen wel eens
Nee jij bent gewoon kut want je staat op de lijstquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben zó goed, dat ik meestal faal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Dankje. En ik wilde snel doen, maar ik faalde. En de OP doet het niet omdat de vorige de OP slecht gekopieerd heeft, dus ik zoek even naar een goede met een wikilink.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Alle goede users falen wel eens
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon kut want je staat op de lijst![]()
Vind iedereen! Ik ben nu zelfs ONZ aan het verdedigen! En dat het wel goed zo is! Ik ben zóóóóó goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef je wel een cadeautje omdat je zo goed bentquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vind iedereen! Ik ben nu zelfs ONZ aan het verdedigen! En dat het wel goed zo is! Ik ben zóóóóó goed!
Wat lievquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik geef je wel een cadeautje omdat je zo goed bent
Nee je krijgt wat andersquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat liev![]()
![]()
Wat voor een cadeautje? In natura?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel rustig blijvenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Lutte het volgende:
GADVERDAMME! DAT PLAATJE UIT DE OP LAAAAAD NIET!
Nee het duurt niet te lang, je krijgt hem zo spoedig mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben met alles blij! Als het maar niet te lang duurt
WAT BEN JIJ EEN STOERE JONGEN ZEGquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef Michhas het volgende:
TT klopt niet, ik hou me niet zoveel aan de regels
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef Michhas het volgende:
TT klopt niet, ik hou me niet zoveel aan de regels
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vind iedereen! Ik ben nu zelfs ONZ aan het verdedigen! En dat het wel goed zo is! Ik ben zóóóóó goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |