?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat snap ik nietVolgens mij gebeurt dat helemaal niet
Kan een iemand dat btw ook voor mij doen, wat een kutuser is datquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef tho_Omas het volgende:
Kan een moderator mij expliciet toestemming verlenen om Nectar dood te wensen?
En waarom zouden de regels soepeler moeten worden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef Haque het volgende:
[..]
?
Het is ook een -soort van- voorstel, wat kan helpen om de regels te versoepelen.
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom zouden de regels soepeler moeten worden?
Dat is de essentie van Nectar ja, maar ik denk niet dat hij weet waar hij het over heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Haque het volgende:
[..]
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?
Het is zondag. Het hoeft niet drukker. ONZ is prima zo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Haque het volgende:
[..]
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?
Hou je nog een beetje van me, Wimpie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is zondag. Het hoeft niet drukker. ONZ is prima zo.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me, Wimpie?
:p Wat zal hij blij zijn dat te lezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is de essentie van Nectar ja, maar ik denk niet dat hij weet waar hij het over heeft.
Jij niet dikke.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, vertel..
Volgens mij weet hij wel dat ik hem niet magquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Haque het volgende:
[..]
:p Wat zal hij blij zijn dat te lezen.
En die het allemaal beter denken te weten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Oceanview het volgende:
Er is gewoon een hele instroom van nieuwe users die het nog moeten leren
Je hebt zelf ook 8000 posts. Ik 10.000. Ik heb zelf ook nog het gevoel dat ik bij de newbies hoor. Ik kijk op tegen ekte bOys als SWJ etc.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Oceanview het volgende:
Er is gewoon een hele instroom van nieuwe users die het nog moeten leren
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook 8000 posts. Ik 10.000. Ik heb zelf ook nog het gevoel dat ik bij de newbies hoor. Ik kijk op tegen ekte bOys als SWJ etc.
dat zul je altijd houdenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En die het allemaal beter denken te weten.
Ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |