abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 14:52:56 #1
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83055170

Joran in betere tijden.

Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.

Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.

Aankomst in Castro Castro

Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot - Decennia op water en brood #49
Joran, met eindelijk de koffiebeelden, deel 48
Joran van der Sloot- Waar ze geen chloor hebben deel 47
Joran van der Sloot - BFF met zijn buurman #46
Joran van der Sloot - Een man, een mythe, een legende #45
Joran van der Sloot: waar Joran peentjes schijt #44
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coño Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7
Joran Van der Sloot opgepakt (Joran deel #6)
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #5
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #4
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #3
Joran weer verdacht van een moord op een meisje #2
Joran weer verdacht van een moord op een meisje

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

OP van het topic

[ Bericht 0% gewijzigd door JoepiePoepie op 20-06-2010 15:08:48 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_83055214
Deze was eerder, dus hier verder!
  zondag 20 juni 2010 @ 14:54:31 #3
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83055245
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Zou het mogelijk zijn hem een liefdesbrief te sturen?

Wat zou je hem willen schrijven dan?
pi_83055301
Kan de TT aangepast worden? Past niet.
pi_83055314
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat zou je hem willen schrijven dan?
Toen hij nog in Tailand zat heb ik paar keer gesproken via de telefoon! Gewoon brief over koetjes en kalfjes je kent het wel!
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_83055326
Die andere was er eerder hoor ,1 minuut eerder
pi_83055356
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef zoefbust het volgende:
Volgens mijn lijst niet!
Nou ja, maakt 't uit
pi_83055359
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef zoefbust het volgende:
careeeeee
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_83055417
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Toen hij nog in Tailand zat heb ik paar keer gesproken via de telefoon! Gewoon brief over koetjes en kalfjes je kent het wel!
Een kennis van mij kent hem vaagjes uit Arnhem, en wilde hem een paar boeken opsturen. Maar hij kon 't adres niet vinden, en bellen naar de ambassade ging hem wat ver
  zondag 20 juni 2010 @ 14:58:44 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_83055421
TT aangepast en deze was eerder gezien het topic nummer.
  zondag 20 juni 2010 @ 14:59:13 #11
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83055431
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Faithfulness het volgende:
Kan de TT aangepast worden? Past niet.
De rest staat in de openingspost:
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
erdwenen filmpje.
pi_83055451
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

De rest staat in de openingspost:
[..]

TT is aangepast, dus dat kan er ook uit!

Thanks mod
pi_83055454
hij is best groot
pi_83055460
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef piertje2 het volgende:
Wil je advies over een-en-ander hebben? Of homo-alert? Nou ja, van mij mag je.
pi_83055474
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Mylene het volgende:
Dat regeltje complot mag er ook uit ,want er is helemaal geen complot .
  zondag 20 juni 2010 @ 15:00:42 #16
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83055490
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Mylene het volgende:
Mag de oorspronkelijke topictitel weer terug?

Joran van der Sloot - Liefdesbrieven & het complot van het v
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
erdwenen filmpje.
pi_83055504
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mag de oorspronkelijke topictitel weer terug?

Joran van der Sloot - Liefdesbrieven & het complot van het v
[..]

Dat ziet er echt niet uit.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:02:29 #18
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83055535
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:01 schreef Faithfulness het volgende:
Dat ziet er echt niet uit.
Deze ziet er juist niet uit, vooral met die hoofdletter 'H', ieuw!
pi_83055553
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Deze ziet er juist niet uit, vooral met die hoofdletter 'H' ieuw!
Deze is in ieder geval compleet. Jammer dat er geen topicnummer achter staat. *hinthint*
  zondag 20 juni 2010 @ 15:05:50 #20
16715 Mylene
*schatje*
pi_83055637
Ja hoor JoepiePoepie, het is jouw topic .
  zondag 20 juni 2010 @ 15:06:42 #21
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83055666
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Mylene het volgende:
Ja hoor JoepiePoepie, het is jouw topic .
Dank je wel !

Faithfulness
pi_83055668
pi_83055712
als je "van der Sloot" nu weglaat kan het er helemaal op. plus nummer 50. Dat moet er wel bij hoor: ons jubileum!!! Iedereen weet nu wel over welke Joran het gaat.
pi_83055726
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Luna3 het volgende:

[..]

? Trieste reactie weer
pi_83055810
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef Faithfulness het volgende:

? Trieste reactie weer
Ik vind het een trieste reactie dat iemand Joran zou willen schrijven. (Die hij vaag kent van een paar telefoontjes) Mag dat?
  zondag 20 juni 2010 @ 15:10:27 #26
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83055814
Faithfulness, hoe vind je de topictitel nu ?
pi_83055846
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik vind het een trieste reactie dat iemand Joran zou willen schrijven. (Die hij vaag kent van een paar telefoontjes) Mag dat?
Ik vind je reactie alsnog triest, mag dat?
  zondag 20 juni 2010 @ 15:11:33 #28
16715 Mylene
*schatje*
pi_83055850
Nogmaals het artikel uit de papieren Telegraaf, voor de mensen die het gemist hebben.

Dit keer met foto's.
quote:

DE arrestatie van Joran was niet alleen wereldnieuws. Het was voor zijn moeder Anita van der Sloot (53) op Aruba na jaren ook een eindpunt. Voor het eerst spreekt ze. Zijn moeder zal Joran niet opzoeken in zijn Peruaanse cel. „Als hij dit heeft gedaan, moet hij de consequenties dragen. Ik kan hem niet omarmen.” Zij stelt dat haar zoon de afgelopen jaren psychisch zwaar in de problemen raakte. „Zijn vertrek naar Peru was een vlucht, om te ontkomen aan een kliniek.”

’HAD JORAN MAAR NAAR MIJ GELUISTERD’

Moeder Anita van der Sloot Moeder Anita van der Sloot verbreekt na jaren stilzwijgen

ORANJESTAD (Aruba), zaterdag
Elke zoon heeft een moeder. Ook de van moord verdachte Joran. Anita van der Sloot vond enkele weken terug een briefje: ’Ik ben weg, maak je geen zorgen’. Ze zag haar oudste zoon voor het eerst weer toen hij door de Peruaanse politie geboeid op de tv werd getoond.
Jarenlang stond ze achter hem. „Ik geloofde Joran. Ondanks zijn vele leugens. Ik voelde dat hij niets met de verdwijning van Natalee Holloway had te maken in 2005. Hij had haar achtergelaten op het strand. Dat geloof ik nog steeds.” Maar, zegt ze ook: „Stephany kan hij hebben gedood.”
In een half jaar tijd verloor ze twee leden van haar gezin. In februari overleed haar man, de ex-rechter Paul van der Sloot, tijdens een spelletje tennis. „Hij is ervan beschuldigd dat hij Joran had geholpen. Het is niet zo. Niemand hamerde er harder op bij Joran dat hij de waarheid moest spreken. Op tv werd een karikatuur van Paul gemaakt. Hij was een zachte, eerlijke, betrokken man.”

• Joran als peutertje van ongeveer drie jaar oud op schoot bij zijn moeder. „Hij was een lief jochie, dat gek op dieren en zijn oma was. Hij is geleidelijk aan de weg kwijtgeraakt.”

„Na verdwijning Natalee had hij al in gesloten kliniek gemoeten”

Anita van der Sloot, een onderwijzeres op Aruba, trad nooit eerder op de voorgrond. Ze meed de pers. Ja, één keer vergezelde ze Joran en Paul naar een tv-programma, waar haar zoon een glas wijn naar Peter. R. de Vries gooide. „Die sarde hem, joeg op hem.”

Wanhopig
Nu wil ze voor één keer praten. Niet om haar zoon goed te praten. Juist niet. „Hij loog zoveel, dat we er wanhopig van werden. Hij zei ook tegen me: ’Mama, ik weet soms zelf niet meer of iets een leugen is of de waarheid’. Joran is ziek in zijn hoofd, maar hij wilde geen hulp.”
Haar zoon is een monster in de ogen van velen. Maar kan iemand het haar kwalijk nemen dat zij Joran vooral als haar zoon ziet? „Hij was een lief jochie, dat gek op dieren en zijn oma was. Vrolijk, open. Hij is geleidelijk aan de weg kwijtgeraakt. Het ging sluipend.”
„Nadat hij was opgepakt voor de verdwijning van Natalee, was hij getraumatiseerd. We maakten toen een grote fout. We stuurden hem naar Nederland om te studeren. Hij had in een gesloten kliniek gemoeten, hij had toen al psychische hulp nodig. Hij kreeg geen rust, werd achtervolgd.”
„Toen hij in de val liep van Peter R. de Vries, ging het nog sneller bergafwaarts. Ik heb de ruwe videobanden gezien van de undercoveractie. Zijn bekentenis was óók een knap staaltje montage. Joran probeerde indruk te maken. Dat was niet in orde. Hij werd daarna nagewezen. Hij deed of het hem koud liet. Joran deed stoer…” Ze houdt haar vingers een stukje van elkaar: „Hij heeft zo’n hartje, als jochie al.”
Volgens Anita sprak Paul geregeld verwijtend. „Dan zei hij: ’Waarom zeg je dat toch allemaal?’ Joran haalde dan zijn schouders op: ’Ik weet het niet, papa, het gaat vanzelf’. In overleg met zijn school in Arnhem besloten we dat hij weg moest uit Nederland. Hij kon naar een aan de Arnhemse hogeschool gelieerde businessschool bij Bangkok, Thailand.”
Joran had toen al gesprekken met een psychiater, zegt ze. Hij moest behandeling, maar zag het volgens Anita niet zitten om opgenomen te worden. „Hij ontkende het. Hij was volwassen, we konden hem ook niet dwingen. Altijd was er de zorg. Hij raakte in de ban van pokeren. Dat was geen spel meer, hij kon níet stoppen. Hij was verslaafd.”

„Het lukt me nu niet te huilen om hem”

De familie hoopte dat Joran een nieuw leven kon oppakken in Thailand. Dat lukte niet, beaamt Anita. „Hij werd opnieuw opgezocht door De Vries. Hij moest nog negen maanden tot afstuderen. Maar leerlingen en ouders klaagden dat Joran daar ook op school zat. Ze vonden het niet veilig. Joran werd weg gestuurd.”
Sindsdien zwierf hij de hele wereld over. „We hadden geen enkele grip. Dan weer was hij lief, andere momenten was hij op zoek naar geld. Hij lichtte een journalist van Fox News, Greta van Susteren op, om geld. Hij verzon dat hij Natalee had verkocht als seksslavin. Hij werd steeds meer een psychisch geval. Zijn twee jongere broers keken er bezorgd en met afgrijzen naar. ’Ma, neem afstand’, zeiden ze. ’Hij sleept je mee de afgrond in’.”
De opmaat naar zijn arrestatie in Peru begon in februari, zo voelt ze dat. „Toen Paul overleed, zijn we samengekomen in Arnhem om hem te cremeren. Mijn twee jongste zoons vlogen in vanuit de VS, waar ze studeren. Ik kwam uit Aruba, en Joran kwam weer ergens anders vandaan.”
„Twee dagen heeft Joran gehuild. Hij hing zelfs huilend over de kist. ’Het is mijn schuld, papa’, zei hij. ’Ik heb je een hartaanval bezorgd’.” Vervolgens trok hij in bij zijn moeder op Aruba. „Maandenlang zei hij nauwelijks iets. Hij lachte niet meer, terwijl hij altijd een vrolijke jongen was. Hij ging zelfs niet meer pokeren. Pas in april en mei ging het iets beter. Hij ging het hek schilderen.”
Anita nam toen het besluit dat hij opgenomen moest worden. „Ik had een afspraak gemaakt met een Nederlandse kliniek. De verzekering via Menzis was al geregeld. Twee dagen voor hij naar Nederland zou, vond ik dat briefje toen ik thuiskwam. Hij was vertrokken naar Peru voor een pokertoernooi. Iemand had hem uitgenodigd. Hij vluchtte voor zijn behandeling.”
Enkele dagen voor de dood van Stephany in Lima belde hij naar huis. „Hij klonk vreemd en gejaagd”, zegt Anita. „Hij zei dat hij werd achtervolgd. Hij was samen met een meisje aangehouden en beroofd. Twee mannen hadden hem foto’s van Natalee laten zien. Hij was heel angstig en onsamenhangend. Was het waar? Of zat het in zijn hoofd?”

De dag voor zijn aanhouding sprak ze hem opnieuw. „Ik zei: Joran, je wordt internationaal gezocht. Er is een meisje dood. Waar ben je?” Hij was op weg naar Chili. „Hij klonk angstig. ’Een meisje dood?’ Toen viel hij even stil en zei: ’Het is toch niet Stephany? Nee, niet Stephany!’ Ik zei dat hij zich moest aangeven.”

Doelwit
Achteraf bleek dat Joran vooraf doelwit was van een FBI-actie op Aruba. „Ik vond het al gek dat de advocaat van de familie Holloway op het eiland was. Ik geloof nu dat Joran in Peru Stephany inderdaad mogelijk iets heeft aangedaan. Misschien in een woedeaanval? Ik weet het niet. Ik vind het intens verdrietig dat die zakenman Flores zijn dochter is kwijtgeraakt, en ik mijn zoon. Zo voelt het.”
Af en toe knagen de toevalligheden. „Precies vijf jaar na Natalees verdwijning? De Holloways waren met hem bezig. Die zakenman Flores hield een persconferentie en sprak alleen over Natalee. Maar het ging om zijn eigen dochter. Ik weet het soms niet meer. Ik volg alles… Maar ik moet ook afstand nemen, mezelf nu redden.”
Zij vindt dat het tijd is om Joran „te laten gaan”.
„Had hij maar naar zijn moeder geluisterd. Dan was dit nooit gebeurd. Als hij niet zo was opgejaagd, mogelijk ook niet. Het is: als, als, als… Maar wanneer hij Stephany heeft gedood, dan moet hij daar de last van dragen. Ik zal hem niet opzoeken in zijn cel, ik kan hem niet omarmen. Maar hij moet wél een eerlijk proces krijgen. Hij is psychisch ontspoord. Dat moet toch meewegen?”
Anita van der Sloot blijft alleen achter op Aruba. „Ik kan om Joran niet huilen zoals om Paul, of zoals ik zou willen. Aan rouwen kom ik niet toe. Ik wil een fonds oprichten voor gevangenen in Peru, niet enkel voor Joran. Nu hoort iedereen hoe zij daar gevangen zitten. Daar moet verbetering in komen, er moet een uitleveringsverdrag komen. Wie een misdaad pleegt, moet boeten. Hij blijft wel mijn zoon, hoe erg ook wat hij heeft gedaan. Dit is het enige wat ik nog kan. Ik heb mijn zoons goed willen opvoeden. Twee doen het heel goed, een raakte in de problemen. Mijn wens is dat hij toch menselijk wordt behandeld en dat hij psychische hulp krijgt.”
bron
pi_83055880
Joran van der Sloot to open in jail
Published on : 20 June 2010 - 12:08pm | By Pablo Gámez (RNW)

The case against Dutch murder suspect Joran van der Sloot gets underway on Monday, he will hear the charges against him during a formal opening in the Miguel Castro Castro prison in Peru where he is being held.

The charges will be read out against the Dutchman by Judge Carlos Morales.

The arraignment will take place behind closed doors. In legal terms, what follows is the pre-trial investigation. Van der Sloot's detention can be extended up to twelve months.

During the investigation, the authorities will try to clarify the facts and determine any guilt. Police sources earlier reported that van der Sloot had confessed to the murder of 21-yearold Stephany Flores.

Student Flores was seen on CCTV entering van der Sloot's hotel room after the two had been at a poker tournament - the next day she was found dead and in the meantime van der Sloot had fled to Chile. He was handed back over to the Peruvian authorities after giving himself up to police.

Lawyers for van der Sloot have remained silent but question marks are said to have been raised about the confession.

If declared guilty, Van der Sloot faces a minimum of 15 years imprisonment.

In an exclusive interview with Radio Netherlands Worldwide, Edward Álvarez, lawyer of the Flores family, insists that despite concerns that Joran van der Sloot will get a fair trial in Peru:

"Peru is a democracy and therefore it has an unconditional respect for fundamental rights, among which the judiciary, and the institutions of the penal system guarantee that Joran van der Sloot's will get a fair trial. The principle of the assumption of innocence cannot be questioned until there is a solid and definite judgement."

The way in which Joran van der Sloot was put on display for the national and international press after his arrest provoked criticism in The Netherlands, suggesting that Van der Sloot "had already been condemned by the media."

Álvarez recognises that "there has been mass media attention. This happens frequently in the Peruvian legal system but we cannot, in any case, doubt the assumption of Joran van der Sloot's innocence. Neither can it be presented in a situation that affects his human dignity."

The organisation Prison Law, which supports prisoners worldwide, is one of the bodies that has raised concerns. Spokeswoman Rachel Imamkhan says he has little trust in the Peruvian justice system.

"My experience is that there is little chance of a fair trial in that country. Peru is a party to international treaties but in practice you see little of that."

What may help, according to Imamkhan is the international attention for the case

Evidence
Judge Morales Córdova will have at his disposal the results of psychological and psychiatric tests of Joran van der Sloot, as well as the autopsy report and expert reports in the preliminary investigation.

But Álvarez says there are still gaps:

"There are still many things to finish in the pre-trial investigation. One of the primary things is the reading of the contents of Joran van der Sloot's laptop. We do not know yet what information it contains. We also need to investigate the record of telephone calls that Stephany Flores received. We know that she received calls from Joran during the days before her death. There are people at the casino that were aware of Joran van der Sloot's presence: whether he won money and whether it is true if he entered the place with so much money."

The hard disc of Van der Sloot's computer could also contain information about the murder of US citizen Nathalee Holloway in Aruba in 2005. Van der Sloot remains a suspect in that unresolved case.

Aruba and the US have already asked Peru about the kind of information that the laptop contains.

Extradition
Lawyer Álvarez insists that Joran van der Sloot "will definitely not be extradited. Peru does not have an agreement with the Netherlands, which makes this scenario impossible. Van der Sloot will have to serve his sentence in Peru."

RNW sources who wish to remain anonymous say that Joran van der Sloot's mother is trying to manage her son's extradition to the Netherlands.

http://www.rnw.nl/interna(...)-der-sloot-open-jail
pi_83055894
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Faithfulness, hoe vind je de topictitel nu ?
Hij is nog steeds incompleet
Maar goed, jij blij, ik blij!
  zondag 20 juni 2010 @ 15:13:08 #31
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83055908
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:11 schreef Mylene het volgende:
Nogmaals het artikel uit de papieren Telegraaf, voor de mensen die het gemist hebben.

Dit keer met foto's.
[..]

bron
Mylene, ik wil niet zeuren hoor, maar als je ook nog even #50 in de topictitel zet, dan is iedereen tevreden en kunnen we met z'n allen weer ontopic gaan .
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:12 schreef Faithfulness het volgende:
Hij is nog steeds incompleet
Alleen in de lijst , niet als je op het topic geklikt hebt .
pi_83055939
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:11 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vind je reactie alsnog triest, mag dat?
Jahoor, dat mag ook. Maar hij mag van mij ook best aan Joran schrijven hoor. Ik veroordeel niks.
Heb er alleen een mening over.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:14:11 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_83055947
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mylene, ik wil niet zeuren hoor, maar als je ook nog even #50 in de topictitel zet, dan is iedereen tevreden en kunnen we met z'n allen weer ontopic gaan .
Dat had ik al gedaan .
pi_83055987
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Jahoor, dat mag ook. Maar hij mag van mij ook best aan Joran schrijven hoor. Ik veroordeel niks.
Heb er alleen een mening over.
Dat je die mening wereldkundig maakt is alleen compleet nutteloos, maar goed, laten we erover ophouden!
  zondag 20 juni 2010 @ 15:15:55 #35
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83056013
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:14 schreef Mylene het volgende:
Dat had ik al gedaan .
Mag die spatie tussen # en 50 weg?

Edit: Bedankt
pi_83056045
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:15 schreef Faithfulness het volgende:
Dat je die mening wereldkundig maakt is alleen compleet nutteloos, maar goed, laten we erover ophouden!
Uhm, maar je mag wel wereldkundig maken dat je Joran graag een brief wil gaan schrijven? Hou toch op man.
Actie = Reactie hoor. Zeker op FOK!
pi_83056100
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Uhm, maar je mag wel wereldkundig maken dat je Joran graag een brief wil gaan schrijven? Hou toch op man.
Actie = Reactie hoor. Zeker op FOK!
Mevrouw
En ik vind dat een stuk meer ontopic dan jouw mening erover.

Bovendien:
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Mening is: "Ik vind dat..." Ik kan dat totaal niet uit jouw post opmaken. Jij wel?
pi_83056131
OT: Joran was wel een schattig kindje

Oke, kom maar op, wie ziet er al een gemene, evil blik in zijn kinderfoto?
pi_83056279
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef Faithfulness het volgende:
Mevrouw
En ik vind dat een stuk meer ontopic dan jouw mening erover.

Bovendien:
...

Mening is: "Ik vind dat..." Ik kan dat totaal niet uit jouw post opmaken. Jij wel?
Het waren vragen aan de brieven-wannawriter. Dat kon je zien aan de "?'s"
Met de bedoeling om een inzicht te kunnen krijgen waarom iemand die hem niet kent in hemelsnaam
een brief wil schrijven. Want ik snap dat niet. Ook ontopic dus. Of beiden Off-topic, wat jij wilt. Maar jouw mening over mijn mening is eigenlijk nog off-topic-er, niet waar?!!
pi_83056281
kzieutniet!

Ik vind het leuk lief jochie als peutertje zijnde
pi_83056286
Joran van der Sloot zal niet spreken
Abogado del holandés asegura que guardará silencio en el interrogatorio de mañana. Dutchman's advocaat zegt dat zal zwijgen tijdens de hoorzitting van morgen. La madre del reo señala que su hijo “está traumatizado”. De gedetineerde moeder zei dat haar zoon "is getraumatiseerd."

1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 Compartir Aandeel Enviar Verzenden .
Holandés buscaría alargar proceso judicial. Nederland streven naar de gerechtelijke procedure te verlengen. (USI) (USI)
En silencio. In de stilte. Así se mantendrá el holandés Joran van der Sloot en el interrogatorio que el Cuarto Juzgado Penal de Lima realizará mañana por el asesinato de Stephany Flores Ramírez (21). Dit zorgt ervoor dat de Nederlander Joran van der Sloot in het verhoor dat de vierde Strafhof van Lima vindt morgen voor de moord op Flores Stephany Ramirez (21).

El abogado del extranjero, Máximo Altez Navarro, informó que su defendido no dirá una sola palabra hasta que sea aceptado el hábeas corpus que presentó ante el Poder Judicial para anular la investigación policial. De buitenlandse advocaat, Max Hoogheid Navarro, zei dat zijn cliënt zal geen woord totdat het wordt aangenomen dat habeas corpus ingediend bij de rechterlijke macht op het onderzoek van de politie voorrang. Con esta medida, Altez busca que Van der Sloot vuelva a declarar ante la Policía con la presencia de un fiscal, un traductor y la propia defensa. Met deze maatregel, HH Van der Sloot wil om terug te keren om te getuigen bij de politie met de aanwezigheid van een officier van justitie, een vertaler en zelfverdediging.

El letrado espera argumentar ante las autoridades judiciales que el holandés asesinó a Stephany Flores empujado por una “emoción violenta” y no por robo. Standby raadsman betoogde voor de gerechtelijke autoriteiten dat de Nederlander gedood Flores Stephany geduwd door een "heftige emotie" en niet diefstal. De esa manera, el extranjero podría recibir una condena menor a la de 15 años de prisión . Op deze manier kan de vreemdeling ontvangt een mindere straf tot 15 jaar in de gevangenis.

El interrogatorio judicial ha sido programado para las 10:00 am en el penal Miguel Castro Castro, donde se encuentra recluido el holandés desde el pasado 11 de junio. Het gerechtelijk onderzoek is gepland voor 10:00 op de Miguel Castro Castro gevangenis, waar de Nederlander is aangehouden, sinds 11 juni.

VENDRÁN ABOGADOS. De otro lado, Altez informó que, dentro de 15 días, llegarán al país los abogados del extranjero de Van der Sloot. Advocaten komen. Aan de andere kant, HH gemeld dat binnen 15 dagen aankomen in het land van de buitenlandse advocaten van Van der Sloot.

Trascendió que entre ellos se encontraría Joseph Tacopina, quien también defendió al cantante Michael Jackson cuando fue denunciado por agresión sexual contra menores. Er werd geleerd dat er bij hen zou Joseph Tacopina, die ook verdedigd de zanger Michael Jackson toen hij werd beschuldigd van seksueel geweld tegen minderjarigen. Tacopina defendió a Van der Sloot cuando fue enjuiciado por la desaparición de la joven norteamericana Natalee Holloway, en 2005. Tacopina verdedigde Van der Sloot toen hij werd berecht voor de verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalee Holloway, in 2005.

“NO ES UN MONSTRUO”. En tanto, la madre del holandés, Anita van der Sloot, defendió la inocencia de su hijo en una misiva escrita a la cadena de noticias ABC . "Niet een monster." Ondertussen, Hollander's moeder, Anita van der Sloot, verdedigde de onschuld van zijn zoon in een brief geschreven naar het nieuws-netwerk ABC . En la carta, la madre aseguró que Joran “no es el monstruo que le gustaría ver ( a los medios de comunicación)”. In de brief, zei de moeder dat Joran "is niet het monster dat je zou willen (de media)." Además, contó que su hijo se encuentra “traumatizado, deprimido y tiene una adicción”. Bovendien, zei zijn zoon is "getraumatiseerd, depressief en heeft een verslaving."

La progenitora del extranjero apresado en Perú insistió en que Joran van der Sloot “no es un asesino” y que la situación en la que está envuelto “apesta” pues se trata de “una gran trampa en su contra”. De buitenlandse moedermaatschappij gevangen in Peru drong erop aan dat Joran van der Sloot "niet een moordenaar is" en dat de situatie waarin hij betrokken is "klote" omdat het "een grote val tegen hem." El abogado del holandés negó que la madre o familiares de su defendido estén arribando a la capital en los próximos días. De Nederlander ontkende dat de advocaat van de moeder of de familie van zijn cliënt zijn aankomst in de hoofdstad in de komende dagen.

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://peru21.pe/noticia/497848/joran-van-der-sloot-no-hablara&ei=wxUeTMfBENagOPnbjJcM&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://peru21.pe/noticia/497848/joran-van-der-sloot-no-hablara%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
pi_83056310
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Het waren vragen aan de brieven-wannawriter. Dat kon je zien aan de "?'s"
Met de bedoeling om een inzicht te kunnen krijgen waarom iemand die hem niet kent in hemelsnaam
een brief wil schrijven. Want ik snap dat niet. Ook ontopic dus. Of beiden Off-topic, wat jij wilt. Maar jouw mening over mijn mening is eigenlijk nog off-topic-er, niet waar?!!
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:15 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Loslaten is moeilijk he?
  zondag 20 juni 2010 @ 15:24:48 #43
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83056327
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:19 schreef Faithfulness het volgende:

Ik denk dat zo'n beetje alle criminelen schattige kindjes zijn geweest, omdat sowieso bijna iedereen een schattig kindje is geweest .
pi_83056401
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef missyB het volgende:
kzieutniet!
Ik vind het leuk lief jochie als peutertje zijnde
Vind het heel slim van moeders dat ze die foto vrij heeft gegeven aan de pers. Er wordt hiermee op ons gevoel ingespeeld, en niet alleen op de wetenschap die wij nu hebben. Iedereen die deze foto met moeders ziet, begrijpt dat het ook een kind is van een moeder met inmiddels heel veel verdriet om waar het fout is gegaan met haar zoontje...
pi_83056457
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:24 schreef Faithfulness het volgende:
Loslaten is moeilijk he?
...daar weet de moeder van Joran alles van. Jaaaa, on-topic!
  zondag 20 juni 2010 @ 15:29:46 #46
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83056500
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef zoefbust het volgende:
Dat regeltje complot mag er ook uit ,want er is helemaal geen complot .
Jawel toch? Er schuilt toch een groot complot achter de verdwijning van het filmpje?
pi_83056503
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:28 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...daar weet de moeder van Joran alles van. Jaaaa, on-topic!
Haha! Ik blijf het triest vinden voor die vrouw. Of ze nu fouten heeft gemaakt met Joran of niet, zij heeft dit natuurlijk nooit voor haar zoon (en zijn slachtoffer(s)) gewenst.
pi_83056562
een lieve babyfoto doet niks af aan het feit dat ie nu toch wel verknipte moordenaar geworden is.
Mijn sympathie voor joran door het plaatsen van zon foto is in elk geval niet gegroeid
pi_83056578
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Jawel toch? Er schuilt toch een groot complot achter de verdwijning van het filmpje?
Groot complot ?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 juni 2010 @ 15:33:11 #50
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83056628
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mag die spatie tussen # en 50 weg?

Edit: Bedankt
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 20 juni 2010 @ 15:34:03 #51
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83056658
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef zoefbust het volgende:
Groot complot ?
Ja, waarom zou het anders zomaar verdwenen zijn en heeft niemand het opgeslagen en geupload in dit Youtube-tijdperk?
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:33 schreef Paul het volgende:

Hoi Paul de hamsterfan !
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 juni 2010 @ 15:35:20 #52
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_83056706
Over welk filmpje hebben jullie het
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 20 juni 2010 @ 15:37:38 #53
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83056780
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:35 schreef Paul het volgende:
Dat filmpje dat niet bestaat dat verdwenen is . Het heette:

'Joran gaat over lijken om te koffieleuten en ontbijt op bed te brengen.'
pi_83056806
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:34 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ja, waarom zou het anders zomaar verdwenen zijn en heeft niemand het opgeslagen en geupload in dit Youtube-tijdperk?
Ik heb dat filmpje ook gezien maar de kwaliteit was heel slecht .
Het was opgenomen van een beeldscherm in het hotel, waarop de beveiligings camera beelden getoond werden .Dat was helemaal in het begin van deze zaak .
pi_83056812
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:35 schreef Paul het volgende:
Het "eerste" filmpje.

zondag 20 juni 2010 @ 15:38:22 #56
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83056813
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef MargrietV het volgende:
Joran van der Sloot zal niet spreken

Kijk, zo kennen we ons Joranneke weer.
"Ik heb gezwogen, Patrick."
  zondag 20 juni 2010 @ 15:39:42 #57
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83056853
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:37 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat filmpje dat niet MEER bestaat dat verdwenen is . Het heette:

'Joran gaat over lijken om te koffieleuten en ontbijt op bed te brengen.'
  zondag 20 juni 2010 @ 15:40:25 #58
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83056882
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef zoefbust het volgende:
Ik heb dat filmpje ook gezien maar de kwaliteit was heel slecht .
Het was opgenomen van een beeldscherm in het hotel, waarop de beveiligings camera beelden getoond werden .Dat was helemaal in het begin van deze zaak .
Ook al is de kwaliteit slecht, dan nog is het uiterst verdacht dat helemaal niemand ter wereld het filmpje opgeslagen en geupload heeft, dus daar moet wel een groot complot achter schuilen .
pi_83056969
http://peru21.pe/noticia/497848/joran-van-der-sloot-no-hablara

Hij zal niet praten, vertaallink ging ff mis.

Hij wil niet voor roofmoord veroordeeld worden, wachten is op die advocaat, die Michael Jackson ook verdedigde, verder eist hij een vertaler etc.

Denk dat hij onder straf uit wil komen en zichzelf ontoerekeningvatbaar wil laten verklaren.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:43:09 #60
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83056996
quote:

Twas een lekker knullebullletje. Nog een babykoppie en niks wijst erop dat hij later zo'n Lombroso-schedel zou ontwikkelen.
pi_83057031
Er zijn wel degelijk bewegende beelden van een buiten camera .
In het begin van deze moordzaak mocht de media zelfs in het hotel de beelden komen bekijken
En die kregen dan op 1 scherm beelden te zien van Bijv 4 of meer bewakings camera's tegelijk .
Hier zie je wat ze dan kregen te zien
Links onder is een beeldje te zien is van een buiten camera .

pi_83057231
http://www.larepublica.pe(...)r-con-esta-culpaquot

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://www.larepublica.pe/cultural/20/06/2010/quotno-quiero-vivir-con-esta-culpaquot&ei=KhweTL6KCNSHOOmlxZoM&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.larepublica.pe/cultural/20/06/2010/quotno-quiero-vivir-con-esta-culpaquot%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
pi_83057513
quote:
Dat van 21u is een "lees"fout.
Op de foto staat 2010/05/30-05 20 57-25
Ik denk dat de verwarring ontstaat door de tweede "05". Dat is het uur, niet de maand.
Het is dus geen 20u57 maar 05u20.
Wat een onlogische volgorde dan! Want in de camerabeelden loopt -25 per seconde op. Dus ging er meteen vanuit dat 20 het uur was, 57 aantal minuten en 25 (in dit geval) het aantal seconden.
Daarnaast vind ik het raar dat in de andere beelden de tijd/datum in ander, geel letterype is.
pi_83057553
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/497579/joran-van-der-sloot-permanece-aislado-penal-miguel-castro-castro&ei=lh0eTPy5E4v0Oey_qIEM&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/497579/joran-van-der-sloot-permanece-aislado-penal-miguel-castro-castro%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385

De Peruviaanse kranten hebben het maar druk met Joran op zondag.
pi_83057558
dubbele post
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2010 @ 16:01:09 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_83057728
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef MidnightB00m het volgende:

Wat een onlogische volgorde dan! Want in de camerabeelden loopt -25 per seconde op. Dus ging er meteen vanuit dat 20 het uur was, 57 aantal minuten en 25 (in dit geval) het aantal seconden.
Daarnaast vind ik het raar dat in de andere beelden de tijd/datum in ander, geel letterype is.
Ze kennen daar geen 20 uur nog wat . Ze kennen daar alleen AM en PM.

Dat laatste ligt aan de camera's. Een bij de receptie en een in de gang bij de hotelkamer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 20 juni 2010 @ 16:02:03 #67
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83057760
Als je alle foto's achter elkaar zet van radaronline klopt er niets van de tijdsaanduidingen.
bv : bij receptie 8:45 verlaat het hotel met rugzak en witte tas.
bij kamer 8:56 verlaat kamer met rugzak en witte tas.

Zo ook bij het koffie halen etc.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2010 @ 16:02:48 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_83057792
foutje.
― Mark Twain
pi_83057837
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:02 schreef sunny16947 het volgende:
Als je alle foto's achter elkaar zet van radaronline klopt er niets van de tijdsaanduidingen.
bv : bij receptie 8:45 verlaat het hotel met rugzak en witte tas.
bij kamer 8:56 verlaat kamer met rugzak en witte tas.

Zo ook bij het koffie halen etc.
Daar hebben we het al vaker over gehad hier.
De tijden van de camera bij de kamer en die bij de receptie lopen niet synchroon.
Er zit inderdaad zo´n 10 minuten verschil tussen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_83057874
maaaaaar filmpjes of geen filmpjes, Joran heeft dat meisje op brute manier vermoord.wat ook te bewijzen is zonder de filmpjes.denk ik.
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2010 @ 16:06:18 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_83057935
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:44 schreef zoefbust het volgende:
In het begin van deze moordzaak mocht de media zelfs in het hotel de beelden komen bekijken
En die kregen dan op 1 scherm beelden te zien van Bijv 4 of meer bewakings camera's tegelijk .

[ afbeelding ]
Is die video nog ergens te bekijken? Ik kan 'm nergens vinden.
― Mark Twain
pi_83057942
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef missyB het volgende:
maaaaaar filmpjes of geen filmpjes, Joran heeft dat meisje op brute manier vermoord.wat ook te bewijzen is zonder de filmpjes.denk ik.
Zijn bebloede shirt is op het lichaam van Stephany Flores gevonden .
  zondag 20 juni 2010 @ 16:08:46 #73
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83058132
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Zijn bebloede shirt is op het lichaam van Stephany Flores gevonden .
Dat zegt op zich niks. Uit de foto's blijkt dat er nog andere kledingstukken op de hotelkamer zijn gevonden. Wat betekent dat hij niet alles meegenomen heeft.
Snooker is top!!!
pi_83058195
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:08 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat zegt op zich niks. Uit de foto's blijkt dat er nog andere kledingstukken op de hotelkamer zijn gevonden. Wat betekent dat hij niet alles meegenomen heeft.
Uit welke foto's ?
pi_83058199
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef missyB het volgende:
Hij heeft haar doodgeslagen. Ja, smerig. Maar "brute manier"? Ik lees gerechtelijke uitspraken van mensen die hun slachtoffer 30 keer steken, en als ze dan nog niet dood zijn de luchtpijp doorsnijden zodat iemand langzaam stikt. Dat vind ik bruut. Dit vind ik (naast dat ik het verschrikkelijk vind) geen brute moord.

Misschien zal mijn mening daarover nog veranderen als alle feiten naar buiten komen, maar voorlopig is het verhaal: Ik sloeg haar eerst op haar neus, daarna sloeg ik haar nog een paar keer, raakte ze buiten westen en heb ik haar verstikt.
pi_83058211
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze kennen daar geen 20 uur nog wat . Ze kennen daar alleen AM en PM.

Dat laatste ligt aan de camera's. Een bij de receptie en een in de gang bij de hotelkamer.
Okee thanks!
pi_83058225
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Is die video nog ergens te bekijken? Ik kan 'm nergens vinden.
zal zoeken
pi_83058427
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:09 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Uit welke foto's ?
Deze foto´s:

http://www.radaronline.co(...)-joran-van-der-sloot

O.a. deze

pi_83058640
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:09 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Hij heeft haar doodgeslagen. Ja, smerig. Maar "brute manier"? Ik lees gerechtelijke uitspraken van mensen die hun slachtoffer 30 keer steken, en als ze dan nog niet dood zijn de luchtpijp doorsnijden zodat iemand langzaam stikt. Dat vind ik bruut. Dit vind ik (naast dat ik het verschrikkelijk vind) geen brute moord.

Misschien zal mijn mening daarover nog veranderen als alle feiten naar buiten komen, maar voorlopig is het verhaal: Ik sloeg haar eerst op haar neus, daarna sloeg ik haar nog een paar keer, raakte ze buiten westen en heb ik haar verstikt.
Hij heeft haar verstikt ja terwijl ze al helemaal uitgeteld en Bloedend op bed lag .
Ze ademde nog .
Daarna heeft hij naast het bed gelegd en daar heeft ze haar laatste adem uitgeblazen.
Als je wat leest over serie moordenaars, is juist dat laatste waar ze op kicken .
Er was zelfs een seriemoordenaar die onthoofde zijn slachtoffers ( 6 ) en de schedels
verstopte hij in zijn tuin ,met de gezichten naar zijn slaapkamer raam toe ,dan sliep hij beter .
pi_83058709
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:13 schreef Felixa het volgende:

[..]

Deze foto´s:

http://www.radaronline.co(...)-joran-van-der-sloot

O.a. deze

[ afbeelding ]
Die foto's zijn gemaakt na zijn aanhouding in Chili ,dat zijn de spullen die hij bij zich had .
pi_83058952
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Die foto's zijn gemaakt na zijn aanhouding in Chili ,dat zijn de spullen die hij bij zich had .
Dit staat er boven de foto:

objetos personales de joran van der sloot (22), encontradas en el hotel TAC

Vertaling:

persoonlijke eigendommen van Joran van der Sloot (22), gevonden in het hotel TAC
pi_83059084
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dit staat er boven de foto:

objetos personales de joran van der sloot (22), encontradas en el hotel TAC

Vertaling:

persoonlijke eigendommen van Joran van der Sloot (22), gevonden in het hotel TAC
Ik dacht dat die spullen in zijn rugzak of tas zaten ,maar kan het mis hebben .
  zondag 20 juni 2010 @ 16:28:06 #83
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83059234
Als in het onderzoek en de doodsverklaring staat dat ze tussen 8:10 en 8:40 moet zijn overleden, schiet een goede advocaat zo een gat in de tijdslijn. Dit is nl. precies de tijd dat hij koffie haalt en al schone kleren aan heeft.
Snooker is top!!!
pi_83059313
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:17 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Hij heeft haar verstikt ja terwijl ze al helemaal uitgeteld en Bloedend op bed lag .
Ze ademde nog .
Zeggen ze. Eerst maar eens afwachten.
pi_83059848
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef sunny16947 het volgende:
Als in het onderzoek en de doodsverklaring staat dat ze tussen 8:10 en 8:40 moet zijn overleden, schiet een goede advocaat zo een gat in de tijdslijn. Dit is nl. precies de tijd dat hij koffie haalt en al schone kleren aan heeft.
Staat dat er dan ?
pi_83059877
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef missyB het volgende:
een lieve babyfoto doet niks af aan het feit dat ie nu toch wel verknipte moordenaar geworden is.
Mijn sympathie voor joran door het plaatsen van zon foto is in elk geval niet gegroeid
Nee, bij mij ook niet, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat het sympathie opwekt voor de moeder.
  zondag 20 juni 2010 @ 16:44:01 #87
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83060130
quote:
feit dat ie nu toch wel verknipte moordenaar geworden is.
Nog steeds geen vaststaand feit dat hij een moordenaar is. De zaak NH is nooit tot een rechtzaak gekomen met een schuldig. En deze zaak moet eerst nog bewezen worden.

Snooker is top!!!
  zondag 20 juni 2010 @ 16:47:24 #88
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83060328
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:17 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ze ademde nog .
Daarna heeft hij naast het bed gelegd en daar heeft ze haar laatste adem uitgeblazen.
Als je wat leest over serie moordenaars, is juist dat laatste waar ze op kicken .
Er was zelfs een seriemoordenaar die onthoofde zijn slachtoffers ( 6 ) en de schedels
verstopte hij in zijn tuin ,met de gezichten naar zijn slaapkamer raam toe ,dan sliep hij beter .
Ik denk dat het veel grover is gegaan. Hij heeft haar gewoon helemaal verrot geslagen. Die hele kamer zat onder het bloed.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83060462
Als die hele kamer onder het bloed zat, waarom zag de meneer van de receptie die de deur voor hem open deed dan helemaal niets? Hij loopt een stukje de kamer in, dan moet hij toch wat gezien hebben?
pi_83060467
11. Hoe waren u en Stephany gekleed op 30 mei?

- Ik had een blauwe spijkerbroek aan, van welk merk weet ik niet. Ik heb er verschillende. Verder een beige overhemd met lange mouwen en de witte Nike-sportschoenen die ik nu draag Stephany had een blauwe spijkerbroek aan. En een polo en schoenen, geloof ik.
pi_83060537
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:49 schreef wollewuppie het volgende:
Als die hele kamer onder het bloed zat, waarom zag de meneer van de receptie die de deur voor hem open deed dan helemaal niets? Hij loopt een stukje de kamer in, dan moet hij toch wat gezien hebben?
Edit: beelden nog een keer gekeken, mevrouw/meneer kijkt regelrecht de kamer in en blijft best nog wel lang kijken naar de kamer terwijl hij weer terug loopt.

[ Bericht 11% gewijzigd door MidnightB00m op 20-06-2010 16:56:34 ]
pi_83060615
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel grover is gegaan. Hij heeft haar gewoon helemaal verrot geslagen. Die hele kamer zat onder het bloed.
zag er niet lekker uit nee

zondag 20 juni 2010 @ 16:54:53 #93
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83060731
De hele kamer zat zo onder het bloed dat er op de foto 1 spatje op de jurk/shirt en 1 spatje op de gympen wordt aangegeven.
Het overhemd van Joran zit onder het bloed. Misschien heeft hij daar haar bloedneus wel mee afgeveegd.
Snooker is top!!!
pi_83060738
dubbele post
  zondag 20 juni 2010 @ 17:05:18 #95
38396 mazaru
pi_83061179
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:54 schreef sunny16947 het volgende:
De hele kamer zat zo onder het bloed dat er op de foto 1 spatje op de jurk/shirt en 1 spatje op de gympen wordt aangegeven.
Het overhemd van Joran zit onder het bloed. Misschien heeft hij daar haar bloedneus wel mee afgeveegd.
Die creep heeft zelf ook gezegd dat er overal bloed was. Hij wou zich van het lijk ontdoen, maar er was zoveel bloed dat hij daar toch maar van af zag.
pi_83061311
Nadat die mevrouw/man de deur voor Joran heeft opgemaakt, kijkt hij/zij redelijk lang naar de kamer (hij/zij kijkt langs Joran) en blijft kijken terwijl hij wegloopt tot hij vervolgens de trap afgaat. Hij kijkt langs Joran heen. ik vraag me echt af wat hij /zij allemaal kon zien! Wordt deze mevrouw/meneer ook ondervraagd?
pi_83061414
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef MidnightB00m het volgende:
Nadat die mevrouw/man de deur voor Joran heeft opgemaakt, kijkt hij/zij redelijk lang naar de kamer (hij/zij kijkt langs Joran) en blijft kijken terwijl hij wegloopt tot hij vervolgens de trap afgaat. Hij kijkt langs Joran heen. ik vraag me echt af wat hij /zij allemaal kon zien! Wordt deze mevrouw/meneer ook ondervraagd?
De deur gaat open naar binnen, maar langs de muur, dus heel veel was er niet te zien.
Die persoon loopt na het openen van de deur ook meteen naar links weg om ruimte te maken voor Joran, zodat alleen de muur van de kamer zichtbaar is.
pi_83061504
http://www.nu.nl/buitenla(...)tijdens-verhoor.html

'Joran zal niets zeggen tijdens verhoor'
Uitgegeven: 20 juni 2010 16:39
Laatst gewijzigd: 20 juni 2010 16:38

AMSTERDAM - Joran van der Sloot zal tijdens zijn verhoor maandag door een Peruaanse rechter niets zeggen.
© AFPDat stelt althans zijn advocaat Maximo Altez Navarro, melden Peruaanse media zondag.

Van der Sloot wordt maandag voor het eerst door een rechter gehoord in de zaak van de moord op de 21-jarige Stephany Flores Ramirez.

Nieuwe verklaring

Zijn advocaat wil dat Van der Sloot een nieuwe verklaring aflegt voor de politie in aanwezigheid van een aanklager, een vertaler en zijn eigen verdediging.

Eerder bekende hij de moord aan de politie. Altez wil aannemelijk maken dat Van der Sloot uit emotie handelde en niet roof als motief had. Hierdoor kan hij een straf krijgen die lager dan vijftien jaar uitvalt. Als hij voor roofmoord wordt veroordeeld kan hij tot 35 jaar cel krijgen.

Het eerste verhoor staat gepland om 10.00 uur lokale tijd in de Miguel Castro Castro gevangenis, waar Van der Sloot sinds vorige week vrijdag vastzit.
pi_83061714
Zou Joran vanaf morgen tussen alle andere gevangenen komen net
zoals de andere Nederlanders ?
pi_83061786
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:44 schreef zoefbust het volgende:

[ afbeelding ]
Linksonder laat een stuk bureau zien. Dat lijkt me behoorlijk binnen. Ik zie niets buiten.

Ik ben niet de enige die echt heel erg heeft gewacht op de beelden van het koffie en brood halen.
Ik blijf er nog steeds bij dat ze er niet zijn. Ik kan wel weer opnieuw alle berichten gaan opzoeken van mensen die het met mee eens waren....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83061957
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:18 schreef djenneke het volgende:

[..]

Linksonder laat een stuk bureau zien. Dat lijkt me behoorlijk binnen. Ik zie niets buiten.

Ik ben niet de enige die echt heel erg heeft gewacht op de beelden van het koffie en brood halen.
Ik blijf er nog steeds bij dat ze er niet zijn. Ik kan wel weer opnieuw alle berichten gaan opzoeken van mensen die het met mee eens waren....
Maar ja, die foto, waarbij hij met twee bekers en een stokbroodje onder zijn arm de hotelkamerdeur opendoet zal toch ook wel geknipt zijn uit een filmpje..?
  zondag 20 juni 2010 @ 17:28:57 #102
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83062174
quote:

[..]

Hieronder link naar oorspronkelijke El Comercio pagina. Onder de video staat wat er te zien is: aankomst Joran en Stephany, koffie halen, en uiteindelijk met zijn tassen alleen vertrekken.
Alleen is de video dus weggehaald.
Ik bedoel, nou ja, als de krant toch zelf op de pagina schrijft dat dat te zien is ... (ik bedoel was).
http://elcomercio.pe/noti(...)-flores-juntos-hotel
pi_83062213
Is het niet vreemd dat dat dagboek in het Engels is ?
pi_83062585
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:10 schreef Felixa het volgende:

[..]

De deur gaat open naar binnen, maar langs de muur, dus heel veel was er niet te zien.
Die persoon loopt na het openen van de deur ook meteen naar links weg om ruimte te maken voor Joran, zodat alleen de muur van de kamer zichtbaar is.
Ik kan me niet voorstellen dat hij het risico neemt dat zo'n medewerker in zijn bijzijn de kamer verder inloopt als zij daar al ligt....
pi_83062587
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Hieronder link naar oorspronkelijke El Comercio pagina. Onder de video staat wat er te zien is: aankomst Joran en Stephany, koffie halen, en uiteindelijk met zijn tassen alleen vertrekken.
Alleen is de video dus weggehaald.
Ik bedoel, nou ja, als de krant toch zelf op de pagina schrijft dat dat te zien is ... (ik bedoel was).
http://elcomercio.pe/noti(...)-flores-juntos-hotel
Hieronder hoe op fok dat filmpje is bekeken en wat daarop de reacties waren:
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:16 schreef fespo het volgende:

De Peruaanse autoriteiten hebben een video van Joran van der Sloot en zijn vermeende slachtoffer Stephany Flores vrijgegeven. De beelden van de bewakingscamera in een hotel in de wijk Miraflores laten zien hoe de Nederlander en de vrouw op zondagochtend 30 mei rond 5.15 uur het hotel binnenlopen en naar zijn kamer gaan.

De 22-jarige Van der Sloot vraagt aan de receptie de sleutel. Dan loopt hij gevolgd door Flores door de lobby en vervolgens naar zijn kamer.

Drie uur later, rond 8.15 uur, komt Van der Sloot in andere kleding de kamer uit en vertrekt met een sporttas in zijn hand.

Twee kopjes koffie en een brood

De Peruaanse krant El Comercio berichtte dat Van der Sloot vervolgens in een winkel tegenover het hotel twee kopjes koffie en een brood heeft gekocht en terugkeerde naar de hotelkamer waar hij tot half tien bleef. Hij zou daarna met de auto van Flores vertrokken zijn. Flores is die ochtend tussen 8.10 uur en 9.30 uur overleden, berichtte de krant op basis van het politierapport.

Moord ontkend

Joran van der Sloot heeft tegenover de Peruaanse politie ontkend dat hij de Peruaanse heeft vermoord. Hij zei haar wel gesproken te hebben in het casino. Momenteel zit hij vast in een politiecel in Lima.
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef NoShitSherlock het volgende:
Er is wat vaags aan de hand lijkt het wel. Die eerste beelden als hij binnenkomt zijn gemaakt op
30-5-2010 om 5:20

Als hij dan bij de deur van de hotel kamer komt zie ik 2010- 06- 10 om 6:34 staan

Dan loopt hij er vervolgens uit zijn hotelkamer op het tijdstip 2010 - 06 - 10 om 00:56

En dan loopt hij weer langs de balie naar buiten op 30-5-2010 om 08:45

Het lijkt er dus op dat er hier doel bewust geplakt is met camera beelden of dat die twee camera's gewoon qua datum niet gelijk lopen.

En kijk ook deze: Joran van der Sloot opgepakt #11
Geen beelden van de koffiekopjes.
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Volgens mij is zijn vertrek uit het hotel niet getoond in dat filmpje. Dus mijn vraag blijft staan hoe hij de tweede en laatste keer vertrok.
Zie ook Joran van der Sloot opgepakt #12

Hier iemand die zich vergist, en denkt dat er wel van het koffiekopjes halen een filmpje was maar niet van het terugkomen en uiteindelijke vertrek.

En zo kan ik nog heeeeel lang doorgaan.
pi_83062654
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:39 schreef wollewuppie het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij het risico neemt dat zo'n medewerker in zijn bijzijn de kamer verder inloopt als zij daar al ligt....
Hij had de sleutels laten liggen binnen. Hij had weinig keuze.
pi_83062743
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:40 schreef djenneke het volgende:

[..]

Hij had de sleutels laten liggen binnen. Hij had weinig keuze.
Maar er wordt toch beweerd dat hij dit als opzetje heeft gedaan om zichzelf een alibi te verschaffen in de tijdslijn, zou hij dan niet gewoon aan de sleutel hebben gedacht?
pi_83062818
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:42 schreef wollewuppie het volgende:

[..]

Maar er wordt toch beweerd dat hij dit als opzetje heeft gedaan om zichzelf een alibi te verschaffen in de tijdslijn, zou hij dan niet gewoon aan de sleutel hebben gedacht?
Dat zou nogal dom zijn. Als hij wil doen alsof hij niet binnen kan komen en samen met de medewerker zomaar een lijk ontdekt in zijn hotelkamer (wat volgens mij eerst zijn plan was) dan moest hij dus wel zijn sleutel binnen laten liggen. Om te kunnen bewijzen dat hij het dus niet was geweest. Hij kon immers de kamer niet zelf in...
pi_83063190
Misschien is het bij anderen al lang bekend, maar ik kwam hier een aantal interessante feitjes tegen van een bloggende journalist die momenteel in Brazilie woont
quote:
Schuin boven de tafel is de camera zichtbaar waar de beelden op werden vastgelegd. „De beelden zijn gisteren verstrekt aan de politie.” Joran speelde er met Stephany én een 35-jarige Uruguayaan tijdens een liefdadigheidstoernooi voor autistische kinderen.
(...)
In het casino verliep de avond vooral voor Stephany heel goed. „Zij won 5000 dollar. Met zijn drieën zijn ze vertrokken”, zo verklaart medewerkster Naomi.
(...)
De uren erna zijn eveneens door camera’s vastgelegd. Die nacht arriveerden Joran en Stephany om vijf uur in de ochtend in hotel TAC, een paar blokken verderop in de toeristenwijk Miraflores. Uit het hotelregister is de politie duidelijk geworden dat ook de derde speler hier logeerde. De beelden van het hotel werden woensdag in beslag genomen.
(...)
Over de rol van de derde pokerspeler die ook in Hotel TAC verbleef, willen Guardia Vasquez noch zijn rechercheurs veel zeggen. Volgens het personeel van het hotel zou het gaan om iemand uit Uruguay.
(...)
Later op de dag wordt duidelijk dat het gaat om ene Elton Garcia, die aan de pokertafel volgens camerabeelden de grote verliezer was
quote:
Stephany’s medestudenten Bedrijfsmanagement aan de universiteit van Lima zoeken steun bij elkaar. „Altijd vrolijk, de beste vriendin die je je kunt wensen”, klinkt het. Zelfs de Peruaanse minister van Defensie Rafael Rey is aanwezig. „Ik ben hier om persoonlijke redenen. Ricardo Flores is een van mijn beste vrienden. Stephany was een prachtige jonge vrouw. Dit is een groot verlies.”
(...)
Na aankomst in Lima zal Joran van der Sloot direct worden gehoord door de recherche. Tijdens zijn vlucht had hij een flink bedrag aan dollars op zak, stelt de politie. In zijn eerste verklaringen zou hij elke betrokkenheid bij de dood van Stephany hebben ontkend.

[ Bericht 1% gewijzigd door MidnightB00m op 20-06-2010 17:58:40 ]
  zondag 20 juni 2010 @ 17:54:37 #110
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83063295
Maar hier op Fok bekeken ze een ander fimpje, van het televisiestation. Dat is een ander filmpje.
Ik heb het over de video die op de site van El Comercio is gepubliceerd (en nu weggehaald is).
Dus niet over de CNN/Fox, etc. filmpjes, maar het El Comercio-filmpje en ik zie nergens dat DAT hier bediscussieerd (of bekeken is).
Het verschil zal hem er wel in zitten of je alleen naar de grote teeveestations hebt gekeken of ook de kranten in Peru hebt gelezen.
pi_83063301
Dubbele post... alweer!
pi_83063438
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:54 schreef ValseNoot het volgende:
Maar hier op Fok bekeken ze een ander fimpje, van het televisiestation. Dat is een ander filmpje.
Ik heb het over de video die op de site van El Comercio is gepubliceerd (en nu weggehaald is).
Dus niet over de CNN/Fox, etc. filmpjes, maar het El Comercio-filmpje en ik zie nergens dat DAT hier bediscussieerd (of bekeken is).
Het verschil zal hem er wel in zitten of je alleen naar de grote teeveestations hebt gekeken of ook de kranten in Peru hebt gelezen.
Die werden en worden in deze topicreeks ook allemaal netjes bijgehouden hoor. En ook hier steeds geen beeld vastgesteld waarop Joran ofwel koffie gaat halen, danwel met koffie terugkomt (behalve het toneelstukje dan he).
pi_83063505
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:52 schreef MidnightB00m het volgende:
Misschien is het bij anderen al lang bekend, maar ik kwam hier een aantal interessante feitjes tegen van een bloggende journalist die momenteel in Brazilie woont
[..]

[..]
Elton Garcia ging die kamer niet in en zijn bebloede shirt werd daar niet gevonden .
pi_83063540
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:54 schreef ValseNoot het volgende:
Dat filmpje stond op You tube en ook op de pagina van El Comercio.
pi_83063599
Het valt niet mee om al de beelden die WIJ gezien hebben te interpreteren..misschien krijgen we alleen maar te zien wat doorslaggevend is, of om een beeld te vormen, om de misdaad te bewijzen..iedereen kent ze al (op het koffie/stokbroodje nà) bijna van minuut tot minuut..
Mij is de opmerking bijgebleven van iemand (sorry kweet niet meer wie) over de foto van de crimescene, waar er een rugzak oid onder een stoel aan de linkerkant op de hotelkamer staat...is wel een beetje vreemd..
pi_83063661
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:59 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Elton Garcia ging die kamer niet in en zijn bebloede shirt werd daar niet gevonden .
Speculatie:

Elton Garcia was al in de kamer.
Elton Garcia slaat Stefany dood, en toevallig ligt het shirt van Joran daar op bed, waar zij ligt te bloeden.
Elton Garcia verlaat de kamer via het raam.
Joran komt binnen en schrikt zich lam, en bedenkt een toneelstukje om weg te kunnen komen.

Realistisch? Not really.
Kan het? Vast wel.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:08:13 #117
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83063789
En zo keert zich langzaam het vermoeden om van de schuld van Joran in deze FOK! discussie.

Een beetje als in 12 Angry Man (prachtilm overigens).
Non possumus non loqui
  zondag 20 juni 2010 @ 18:10:21 #118
93664 waht
Mushir
pi_83063857
Wat betreft die heibel rondom dat filmpje: zou het Joran op enige manier kunnen vrijpleiten?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_83063938
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:10 schreef waht het volgende:
Wat betreft die heibel rondom dat filmpje: zou het Joran op enige manier kunnen vrijpleiten?
Nee. Maar sommige mensen zien het wel als bewijs van het grote complot dat deze arme jongen ten onrechte ten val heeft gebracht.
pi_83064021
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef djenneke het volgende:

[..]

Die werden en worden in deze topicreeks ook allemaal netjes bijgehouden hoor. En ook hier steeds geen beeld vastgesteld waarop Joran ofwel koffie gaat halen, danwel met koffie terugkomt (behalve het toneelstukje dan he).
Hier komt hij met koffie het hotel binnen

pi_83064109
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:14 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Hier komt hij met koffie het hotel binnen

[ afbeelding ]
Dat zijn wel net nieuwe plaatjes he? (En het is niet het filmpje, dat buiten gefilmd zou zijn).
pi_83064145
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:12 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee. Maar sommige mensen zien het wel als bewijs van het grote complot dat deze arme jongen ten onrechte ten val heeft gebracht.
Ik denk dat dat mede komt doordat alles daar anders gaat.

- Hier in Nederland zou meneer Elton Garcia wel opgepakt zijn, en onderworpen worden aan diverse verhoren.
- Hier in Nederland zou het lichaam van het slachtoffer nooit zo snel begraven worden.
- Hier in Nederland is het ondenkbaar dat een minister/president zich gaat uitlaten over de strafmaat voor een rechtzaak heeft plaatsgevonden.
- Hier in Nederland wordt de pers niet toegelaten in het celletje van de verdachte.

Enz, enz, enz.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:24:05 #123
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83064372
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:10 schreef waht het volgende:
Eigenlijk maakt het mij helemaal niks uit, maar wij herinneren ons allemaal nog dat wij zo ontzettend gelachen hebben om de discussie met onze neef (bij ons in huis) die ontstond nadat wij met zijn allen ons allereerste video-bewijsfilmpje (met dus de buitencamera) gezien hebben. En dat discussiëren ging nou juist over de buitencamera.
Verder denk ik helemaal niet dat het iets te betekenen heeft dat dat fimpje weggelaten is. Mijn inschatting is dat er een persoon op staat, die liever niet wil dat het verder verspreid wordt.
Of wilde de politie achteraf dit deel van het filmpje nog even uit de aandacht houden.
Eigenlijk denk ik niet dat het belangrijk is. Sommigen hebben het gezien, en anderen niet.
pi_83064390
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Speculatie:

Elton Garcia was al in de kamer.
Elton Garcia slaat Stefany dood, en toevallig ligt het shirt van Joran daar op bed, waar zij ligt te bloeden.
Elton Garcia verlaat de kamer via het raam.
Joran komt binnen en schrikt zich lam, en bedenkt een toneelstukje om weg te kunnen komen.

Realistisch? Not really.
Kan het? Vast wel.
Misschien ging Joran niet koffie drinken met Stephany, maar met Elton Garcia
pi_83064453
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Misschien ging Joran niet koffie drinken met Stephany, maar met Elton Garcia
Hebben ze het samen gedaaaaan! Wie weeeeeeeet
pi_83064487
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

En toevallig zat Peter R. in de kamer ernaast klaar met een camera, volgende week onthullende reportage op SBS6!
pi_83064543
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

En toevallig zat Peter R. in de kamer ernaast klaar met een camera, volgende week onthullende reportage op SBS6!
Eindelijk iemand die het door heeft!
Veel te toevallig dat Peter R. net op vakantie was ten tijde van dit gebeuren!

( )
pi_83064756
en was stephany een dummy!
pi_83064803
Voorlopig zit hij nu nog relatief veilig in de Castro Castro .
Ik zie het er wel van komen dat hij vanaf morgen gewoon tussen de andere gevangen komt .
Alleen kinder verkrachters/moordenaars nemen ze daar in bescherming .
Waarom zou hij ook een andere behandeling krijgen dan de andere Nederlanders ?
pi_83064883
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef zoefbust het volgende:
Voorlopig zit hij nu nog relatief veilig in de Castro Castro .
Ik zie het er wel van komen dat hij vanaf morgen gewoon tussen de andere gevangen komt .
Alleen kinder verkrachters/moordenaars nemen ze daar in bescherming .
Waarom zou hij ook een andere behandeling krijgen dan de andere Nederlanders ?
Omdat het uitermate slecht zou zijn voor Peru als een buitenlander wordt vermoord in de gevangenis. Zeker als de gevangenen daar al mee dreigden. Natuurlijk, het is een crimineel, maar ook die dienen beschermt te worden.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:39:47 #131
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83064891
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ja, toen Stephany er achter kwam dat Joran vijf jaar geleden Nathalee aan Garcia heeft verkocht hebben ze het samen gedaan.
pi_83065050
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:39 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Omdat het uitermate slecht zou zijn voor Peru als een buitenlander wordt vermoord in de gevangenis. Zeker als de gevangenen daar al mee dreigden. Natuurlijk, het is een crimineel, maar ook die dienen beschermt te worden.
Die andere Nederlanders worden toch ook niet vermoord ?
Dat zijn toch ook criminelen en als Joran zo'n meisje helemaal kan verminken en doodslaan
kan hij zich tussen de andere gevangenen toch ook wel redden ?
pi_83065169
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:43 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Die andere Nederlanders worden toch ook niet vermoord ?
Dat zijn toch ook criminelen en als Joran zo'n meisje helemaal kan verminken en doodslaan
kan hij zich tussen de andere gevangenen toch ook wel redden ?
Die hebben vaak drugsdelicten op hun naam, niet het vermoorden van een van HUN meisjes.
pi_83065409
Hij zal toch een keer tussen de andere gevangenen terecht komen ,
dat kan morgen zijn of over 2 maanden of na de veroordeling over 2 of 3 jaar .
  zondag 20 juni 2010 @ 19:03:23 #135
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83065810
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef zoefbust het volgende:
Hij zal toch een keer tussen de andere gevangenen terecht komen ,
dat kan morgen zijn of over 2 maanden of na de veroordeling over 2 of 3 jaar .
Volgens de gevangenisdirecteur over een maand of drie, als je volgend bericht leest:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-alleen-voor.dhtml
pi_83065817
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Die andere nederlanders hebben geen vrouwelijke landgenoot vermoord, hooguit wat drugs gesmokkeld. Joran gaat vrij snel kapot als hij geen bescherming meer krijgt. Ik hoop maar dat hij het gedaan heeft.
Alles wijst erop dat J. het gedaan heeft..en zelf ben ik OOK die mening toegedaan...hij komt over als een misselijk, verwend en arrogant gok/drugs/geld/vrouwenverslaafd mannetje...maar wát als het toch een vooropgezette valstrik is geweest...(door FBI, moeder Holloway, PeterrrrrR.)
  zondag 20 juni 2010 @ 19:22:03 #137
38396 mazaru
pi_83066490
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:03 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Volgens de gevangenisdirecteur over een maand of drie, als je volgend bericht leest:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-alleen-voor.dhtml
Oh, kan die nog op zijn gemakkie de WK kijken met zijn nieuwe vrienden.
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2010 @ 19:34:40 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_83066918
Ik begrijp er geen moer van. Ik heb de foto's van Radar proberen op volgorde te zetten en ja, ik weet dat de tijd van de camera van de receptie ongeveer 10 minuten achter loopt op de camera boven. Help me out.
Joran verlaat de kamer om koffie te halen om 8.13.34 uur.

Joran komt terug met koffie. om 8.24.44 uur.

Joran doet zijn acteerstukje om 8.35.50 uur.

En dan de verwarring, rekening houdend met het feit dat de receptiecamera 10 minuten achter loopt.
Joran bij de receptie om 8.26.05 (dus zeg 8.15 of 16 uur op de gangcamera) met 2 koffiebekers..
Hij praat zo te zien met de dames van de receptie. Hoe kan hij nou binnen 2 of 3 minuten koffie gehaald hebben?

Ik ga zelf maar even een bakkie nemen, word er gek van.
― Mark Twain
pi_83067049
quote:

[..]

meld
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_83069454
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er geen moer van. Ik heb de foto's van Radar proberen op volgorde te zetten en ja, ik weet dat de tijd van de camera van de receptie ongeveer 10 minuten achter loopt op de camera boven. Help me out.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan de verwarring, rekening houdend met het feit dat de receptiecamera 10 minuten achter loopt.
Joran bij de receptie om 8.26.05 (dus zeg 8.15 of 16 uur op de gangcamera) met 2 koffiebekers..
Hij praat zo te zien met de dames van de receptie. Hoe kan hij nou binnen 2 of 3 minuten koffie gehaald hebben?
[ afbeelding ]

In principe is dat denk ik wel mogelijk.
Het tankstation was echt letterlijk aan de overkant van de straat dus dat is naar buiten lopen, straat oversteken, 2 koffie bestellen, afrekenen, naar het hotel terug.
Dat zou wel kunnen denk ik.
pi_83069600
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef Felixa het volgende:

[..]

In principe is dat denk ik wel mogelijk.
Het tankstation was echt letterlijk aan de overkant van de straat dus dat is naar buiten lopen, straat oversteken, 2 koffie bestellen, afrekenen, naar het hotel terug.
Dat zou wel kunnen denk ik.
Hij ging ook al een keer langs de receptie (om 08.01) met een sigaret in z'n hand en met een tasje om zijn schouder.Hij is dus een paar keer heen en weer gelopen .
pi_83070796
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

je moet 1 tijd als standaard gebruiken anders kom je er niet uit
ik neem de tijd bij kamer als waar aan dan moet je bij de desk tijd 12 minuten optellen
dus 8:26 wordt dan 8:38 en niet 8:15 ofzo

om 8:13 gaat hij koffie halen beeld kamer en pas 8:24 komt hij terug
dan doet hij toneel 8:35:50, 8:36:19,8:36:27 en 8:37:32 alle beeld kamer
dat gaat hij medewerker halen voor reserve sleutel 8:26+12=8:38 corr. tijd van desktijd
8:39 medewerker op kamer beeld
8:56 joran kamerbeeld naar chilli
8:45+12=8:57 corr. tijd joran loopt naar buiten op weg naar chilli
  zondag 20 juni 2010 @ 21:01:39 #143
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_83070830

Wat ziet zij er beroerd uit zeg
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 20 juni 2010 @ 21:15:24 #144
38396 mazaru
pi_83071530
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]

Ze stottert ook.
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2010 @ 21:26:06 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_83072123
quote:
[ afbeelding ]

Ehm, bron en link graag. Deze verslaggever mogen ze wat mij betreft ontslaan.

De fotograaf stottert ook al, mazaru.
― Mark Twain
pi_83072143
link onderaan werk niet bij mij ??

Larry Levine, who has experience living behind prison walls,
says Joran van der Sloot's days are numbered in a Lima, Peru prison. (CBS)

(CBS) Joran van der Sloot is a goner.

So says prison expert and ex-con Larry Levine, founder of Wall Street Prison Consultants.

On "The Early Show on Saturday Morning," Levine said van der Sloot will never last in prison in Peru, where he's being held for the May 30 slaying of 21-year-old business student Stephany Flores in his Lima hotel room.

The Dutchman is also still the chief suspect in the 2005 disappearance in Aruba of Alabama teen Natalee Holloway.

And, says Levine, he probably doesn't have much time left.

Asked by co-anchor Chris Wragge what advice he'd give van der Sloot, Levine said, "I'd tell him, 'You're not gonna make it,' that 'What you need to do is pray, because someone's gonna kill ya, and just enjoy the rest of the time you have left on Earth.'

"You know, that's a dangerous place. ... You've got murderers there, terrorists there - you've got bad people. And the problem he's facing is that the father of Stephany (Flores) ... is a prominent person. And this is an impoverished prison. And you pay off the right people, ya know, someone will stick a knife right in the guy.

"They'll be lining up to kill him. He has no hope. He has no chance.

"And I could give advice to his mother, that I would go out and buy a black dress and get ready for the funeral, because it's gonna be all over pretty soon."

That's the case even though van Sloot is being kept away from fellow inmates, Levine says. "He's in solitary. He's living in a cellblock that has ten cells to it. He's living by himself. ... His existence is just about over. … It doesn't really matter if they isolate him because, even in a U.S. prison, people can get to people.

"I talked to my buddy, Bobby the Bookmaker, in Vegas. He says you can't even get a line on the guy, because he's a dead man. Nobody's picking up the action on this. The show's over for this kid. He needs to face the facts."

Levine says van der Sloot may even see the handwriting on his cell's walls. "I read a report somewhere that he's got a Bible in his cell. He's probably reading the Bible.

"And he's probably trying to plan his next move, but he doesn't have a lot of options. This isn't like the U.S. judicial system, where you're innocent until proven guilty. It's the Napoleonic system, where you're guilty until proven innocent. He's got a lawyer who he probably cannot understand. He's just thrown into an environment where he has no hope of survival. His existence is gonna be nil.

"He doesn't have any money on the inside. I mean, in this prison, if you can get money on the inside, you can get drugs, you can get special food, you can get a woman in your cell. You can get just about anything you want. But he's in an isolation unit.

"He has nothing and he has no hope."

http://www.cbsnews.com/st...aturday/main6597757.shtml
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2010 @ 21:35:22 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_83072704
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:

Verhaal, knip.

Goed nieuws dus.
― Mark Twain
pi_83072812
pi_83072866
quote:

So says prison expert and ex-con Larry Levine, founder of Wall Street Prison Consultants.

On "The Early Show on Saturday Morning," Levine said van der Sloot will never last in prison in Peru, where he's being held for the May 30 slaying of 21-year-old business student Stephany Flores in his Lima hotel room.

The Dutchman is also still the chief suspect in the 2005 disappearance in Aruba of Alabama teen Natalee Holloway.

Asked by co-anchor Chris Wragge what advice he'd give van der Sloot, Levine said, "I'd tell him, 'You're not gonna make it,' that 'What you need to do is pray, because someone's gonna kill ya, and just enjoy the rest of the time you have left on Earth.'

"You know, that's a dangerous place. ... You've got murderers there, terrorists there - you've got bad people. And the problem he's facing is that the father of Stephany (Flores) ... is a prominent person. And this is an impoverished prison. And you pay off the right people, ya know, someone will stick a knife right in the guy.

"And I could give advice to his mother, that I would go out and buy a black dress and get ready for the funeral, because it's gonna be all over pretty soon."

That's the case even though van Sloot is being kept away from fellow inmates, Levine says. "He's in solitary. He's living in a cellblock that has ten cells to it. He's living by himself. ... His existence is just about over. … It doesn't really matter if they isolate him because, even in a U.S. prison, people can get to people.

"I talked to my buddy, Bobby the Bookmaker, in Vegas. He says you can't even get a line on the guy, because he's a dead man. Nobody's picking up the action on this. The show's over for this kid. He needs to face the facts."

Levine says van der Sloot may even see the handwriting on his cell's walls. "I read a report somewhere that he's got a Bible in his cell. He's probably reading the Bible.

"And he's probably trying to plan his next move, but he doesn't have a lot of options. This isn't like the U.S. judicial system, where you're innocent until proven guilty. It's the Napoleonic system, where you're guilty until proven innocent. He's got a lawyer who he probably cannot understand. He's just thrown into an environment where he has no hope of survival. His existence is gonna be nil.

"He doesn't have any money on the inside. I mean, in this prison, if you can get money on the inside, you can get drugs, you can get special food, you can get a woman in your cell. You can get just about anything you want. But he's in an isolation unit.

de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...
pi_83073005
quote:
Bij mij ook niet.
pi_83073322
ik heb niks meer over dat dagboek gelezen, is dat geflopt?
pi_83073533
die kop
pi_83073637
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef fespo het volgende:
ik heb niks meer over dat dagboek gelezen, is dat geflopt?
Hier het filmpje over het dagboek:

zondag 20 juni 2010 @ 21:56:24 #155
38396 mazaru
pi_83074330
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:

[..]

de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...
Waarom?
Hij is ongeneeslijk ziek. Een snelle dood is een vermindering van zijn straf.
Hij mag van mij ook die 35 jaar in de bak doorbrengen in Peru.
En als hij dan vrijkomt, zal hij hoogst waarschijnlijk weer moorden.
Waarom zou je dat risico nemen?
  zondag 20 juni 2010 @ 21:57:03 #156
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83074388
quote:

[..]

Ik vind dit ook te erg. Iemand opsluiten die de kans loopt nog eens in de fout te gaan, ja, maar echt niet op die manier.
Volgens mij komt die enorme woede door de arrogantie waarmee Joran in alle teeveeshows in Nederland en Amerika verscheen, alles en iedereen uitlachte omdat ze hem niet konden pakken ..... en door sjoemelende rechter Pa vd Sloot.
pi_83074841
Hoe heet het boek alweer dat bij zijn spullen was gevonden? Kon het niet terug vinden.
pi_83074940
Zwarte Alice heet dat boek.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:06:45 #159
38396 mazaru
pi_83075115
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef MargrietV het volgende:
Het zou maar het laatste boek zijn wat je in deze wereld leest.
pi_83076002
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef MargrietV het volgende:
De plot samenvatting op wikipedia van het boek lijkt net een complot-theorie over NH
pi_83076894
http://coinchantal.blogspot.com/2010/06/zwarte-alice.html

Zwarte Alice
( 1968 )
Een roman van Thom Demijohn ( Thomas M Disch and John Sladek ) Thom Demijohn ( M Thomas Disch en John Sladek )

Een bizarre, satirische herwerken van de "Alice in Wonderland" verhaal, maar onder het mom van een (zeer goed) thriller. Zwarte humor en moraal spelen, Lewis Carroll en Erskine Caldwell , psychologische thriller en sociale kritiek - al deze losse elementen spelen een rol in dit fantastische criminele romance.

Little Alice Raleigh, eleven years and blonde like corn, and heiress of an immense fortune, is held for a ransom of a million dollars. Her kidnappers, trying to make her invisible to the police officers and the federal agents searching for her, manage to brown her skin and her hair.
pi_83077062
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef MargrietV het volgende:
http://coinchantal.blogspot.com/2010/06/zwarte-alice.html

Zwarte Alice
( 1968 )
Een roman van Thom Demijohn ( Thomas M Disch and John Sladek ) Thom Demijohn ( M Thomas Disch en John Sladek )

Een bizarre, satirische herwerken van de "Alice in Wonderland" verhaal, maar onder het mom van een (zeer goed) thriller. Zwarte humor en moraal spelen, Lewis Carroll en Erskine Caldwell , psychologische thriller en sociale kritiek - al deze losse elementen spelen een rol in dit fantastische criminele romance.

Little Alice Raleigh, eleven years and blonde like corn, and heiress of an immense fortune, is held for a ransom of a million dollars. Her kidnappers, trying to make her invisible to the police officers and the federal agents searching for her, manage to brown her skin and her hair.
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Alice_(novel)

During the 1960s, in Virginia, while the blacks fight for their civil rights, a young white girl is kidnapped in Baltimore. Little Alice Raleigh, eleven years and blonde like corn, and heiress of an immense fortune, is held for a ransom of a million dollars. Her kidnappers, trying to make her invisible to the police officers and the federal agents searching for her, manage to brown her skin and her hair. They sequester her under an assumed name in a house held by an old black woman, near Norfolk, which turns out to be a house of prostitution.

Slowly, Alice adapts herself to this surprising life amidst the black culture of the time period, completely new for her; it should be noted that at no point in the book is the young Alice made to participate in prostitution, and in fact Alice only has a vague idea of what goes on in behind closed doors in the house.

She eventually discovers that her father is the real instigator of her kidnapping, in essence intending to embezzle money from himself that he can then spend without being traced by government offices. In the end, Alice is freed and returns to her former life, after denying knowledge of her father while still disguised as a black child and seeing him punished for his misdeed
pi_83077116
quote:

[..]

Nogal smakeloos inderdaad...
pi_83078200
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/497881/madre-joran-van-der-sloot-mi-hijo-esta-enfermo-cabeza&ei=4X0eTM7xGNSSONHn-ewL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/497881/madre-joran-van-der-sloot-mi-hijo-esta-enfermo-cabeza%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385

Zo de Peruvianen weten nu ook wat Moeder van der Sloot in de Televaag gezegd heeft
pi_83082022
quote:
[ afbeelding ]

Nou idd.en dat is niet zo gek ook na wat ze allemaal heeft meegemaakt.Erg sneu
pi_83082475
quote:

Walgelijk
  maandag 21 juni 2010 @ 00:11:41 #167
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83082621
OMG !

Dat zie ik nu pas: Het lijkt net alsof ik het hartje van de openingspost expres bij de foto van Joran gezet heb , maar dat komt omdat er eerst iets anders bovenaan stond bij dat hartje, maar door al dat gedoe over die topictitel heb ik dat verwijderd en daardoor is die foto bovenaan komen te staan .
pi_83082850
Woeiii... allemaal vrouwtjes in een Joran topic. Het wordt toch niet stiekem een Joran fan-topic hé?
  maandag 21 juni 2010 @ 00:19:45 #169
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83082928
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Woeiii... allemaal vrouwtjes in een Joran topic. Het wordt toch niet stiekem een Joran fan-topic he?
Ach fan... fan...

* JoepiePoepie heeft wel al jaren een Joran van der Sloot-website .

* JoepiePoepie is sowieso misdaad-fan trouwens, als in:

Dat ik de psychologie achter de misdaad enorm interessant vind.
pi_83083035
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ach fan... fan...

* JoepiePoepie heeft wel al jaren een Joran van der Sloot-website .

Ik heb Joran van der Sloot sokken en een Joran mok.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:25:15 #171
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83083148
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

Joran van der Sloot-sokken! Nou wil ik je voeten kussen !
  maandag 21 juni 2010 @ 00:25:46 #172
38396 mazaru
pi_83083172
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Woeiii... allemaal vrouwtjes in een Joran topic. Het wordt toch niet stiekem een Joran fan-topic hé?
Om fan van die psychopaat te zijn, moet je toch zelf ook flink psychotisch zijn.
pi_83083302
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef mazaru het volgende:

[..]

Om fan van die psychopaat te zijn, moet je toch zelf ook flink psychotisch zijn.
Ach... de grootste psychopaten krijgen fanmail en hebben aanbidsters.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:31:33 #174
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83083367
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach... de grootste psychopaten krijgen fanmail en hebben aanbidsters.
Piertje2 wil hem een brief sturen:
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Zou het mogelijk zijn hem een liefdesbrief te sturen?
pi_83083468
Maar hij schrijft zulke lieve gedichten
pi_83083875
Joran is homo!
Dat weet ik 100% zkr
heb het zelf geziend
pi_83083958
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:31 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Piertje2 wil hem een brief sturen:
[..]

Is Piertje2 serieus of is het een troll?
pi_83084230
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:46 schreef sjaak182 het volgende:
Joran is homo!
Dat weet ik 100% zkr
heb het zelf geziend
... verklaar je dan ook even nader
pi_83084715
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:00 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

... verklaar je dan ook even nader
Sjaak heeft ervaring, dat is wel duidelijk
pi_83084831
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik heb een Joran tennisracket, een Joran horloge en een Joran opblaasboot.
pi_83085378
Hoelang zou het duren voor een bewonderaar naar Peru vliegt om met Joran te trouwen?
pi_83085436
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang zou het duren voor een bewonderaar naar Peru vliegt om met Joran te trouwen?
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)
pi_83085489
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:49 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Vast op fok, maar die mensen bestaan wel
pi_83085614
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Vast op fok, maar die mensen bestaan wel
Vergis je niet; Hier op FOK! waren al wat brieven-wannawriters (van beiden sexen trouwens) en iemand had pas nog gekust met een Joran look-alike. (ik noem geen namen) Sommige beweerde ook dat ze Joran wel knap vonden. Ongelooflijk!!!

Iedereen slaapt nu, dus een keertje off-topic kan wel weer heh. Ik heb Joran's uiterlijk eerder al benoemd, maar daarmee zou ik verstandelijk beperkte mensen met een bepaald syndroom hebben beledigd. Je begrijpt; ik houd nu wijselijk m'n mond...

welterusten allemaal
pi_83085659
Truste
Ik stuur hem trouwens eind December een doos oliebollen, kan hij mooi delen met die Colombiaan!
pi_83085959
quote:
Tegen een Engelsman had Joran nog geklaagd over de Peruaanse vrouwen. „Ik beschouw mezelf als een knappe jongen, maar de vrouwen willen niet met me mee. Ik ga op ze af, ik praat met ze, dans salsa en merengue, maar als ik vraag of ze meegaan, zeggen ze nee.”
Hoe zou dat nou komen? En toen kreeg je een meisje mee, was ze lesbisch - bron

Nou ik vind Joran eigenlijk ook niet een onaantrekkelijk gozer hoor als hij iets less chubby is (laatste jaar?) Als hij niet de vervelende karaktereigenschappen had en een fatsoenlijke baan had of studie volgde, zou ik even salsa dansen in één of andere club niet afwijzen hoor
Trustenn

[ Bericht 12% gewijzigd door MidnightB00m op 21-06-2010 02:27:38 ]
pi_83085991
Hij blijft de gemoederen bezig houden..
pi_83086201
quote:

[..]

Ik zou zo'n nietszeggende klaploper niet al te serieus nemen hoor.

Overigens vraag ik me wel af of Joran het zelf psychisch wel aan zal kunnen maar dat is een ander verhaal.
pi_83086731
Ben benieuwd naar het verhaal in de Telegraaf.
  maandag 21 juni 2010 @ 07:34:17 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83086734
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:07 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Walgelijk
Heftig dat interview...
  maandag 21 juni 2010 @ 07:36:10 #191
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_83086746
Wie kan dat Telegraaf intervieuw effe inscannen? Ben wel nieuwsgierig wat hij nu weer zit te liegen.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 21 juni 2010 @ 07:37:37 #192
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_83086756
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_83086836
quote:
Van der Sloot bekende 'in blinde paniek'
Uitgegeven: 21 juni 2010 07:41
Laatst gewijzigd: 21 juni 2010 07:47

AMSTERDAM - Valse beloften van de Peruaanse politie hebben Joran van der Sloot aangezet tot het ondertekenen van een bekentenis. Dat zegt Van der Sloot in een interview met De Telegraaf.

© Novum/APDe krant sprak hem in de Castro Castro-gevangenis in Lima, waar hij vertelt dat er ’s nachts ratten via het toiletgat zijn cel in kruipen. Van der Sloot zegt dat hem beloofd werd dat hij aan Nederland zou worden uitgeleverd.

''In mijn blinde paniek heb ik toen alles ondertekend, maar wist niet eens wat er stond.''

Over de moord op Stephanie Flores zegt Van der Sloot tegen de krant: ‘’Ik ben er in geluisd. Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen.”
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-blinde-paniek.html

Ik zou het toch erg interessant vinden als blijkt dat Joran er echt in is gesluisd...
pi_83086855
en zo kennen we Joran de draaikont weer
pi_83086896
quote:
Op maandag 21 juni 2010 07:53 schreef missyB het volgende:
en zo kennen we Joran de draaikont weer
Ja, dat beeld krijg je inderdaad van hem. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat hij hier de waarheid spreekt.
pi_83086912
En ja hoor, de verwachte "ik ben er ingeluisd" leugen, kan die krullenbol echt niets beters verzinnen?
Indien je erin geluisd word en plots een dood meisje in jouw hotelkamer vind, dan pak je rustig en beheerst je koffie, je eet een plakje cake en vertrekt uit het hotel

Als ik er zo ingeluisd zou worden, ik denk dat mijn natuurlijke reactie niet overeenkomt.
Indien ik besluit een meisje te doden zoals kornuit Joran, dan lust ik wel een bakkie pleur en een snack

Misschien is het gewoon goed als deze jongen (joran, niet mijzelf) even niet in de maatschappij verkeert.
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_83086938
quote:
Op maandag 21 juni 2010 07:59 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, dat beeld krijg je inderdaad van hem. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat hij hier de waarheid spreekt.
kom op zeg , wanneer heb jij joran ooit de waarheid horen vertellen ???

hij zegt ook in dat korte artikel in de telegraaf niet dat hij onschuldig is
  maandag 21 juni 2010 @ 08:05:12 #198
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_83086950
En dan ook nog die cliffhanger: "hoe dat allemaal precies gegaan is, zal ik later vertellen". Tja, het kost tijd om weer wat te verzinnen, natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_83086951
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:04 schreef plonsplons het volgende:

kom op zeg , wanneer heb jij joran ooit de waarheid horen vertellen ???
Alsof jij weet wat de waarheid is?
pi_83086970
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef zaans_boefje het volgende:
En ja hoor, de verwachte "ik ben er ingeluisd" leugen, kan die krullenbol echt niets beters verzinnen?
Indien je erin geluisd word en plots een dood meisje in jouw hotelkamer vind, dan pak je rustig en beheerst je koffie, je eet een plakje cake en vertrekt uit het hotel

Als ik er zo ingeluisd zou worden, ik denk dat mijn natuurlijke reactie niet overeenkomt.
Indien ik besluit een meisje te doden zoals kornuit Joran, dan lust ik wel een bakkie pleur en een snack

Misschien is het gewoon goed als deze jongen (joran, niet mijzelf) even niet in de maatschappij verkeert.
natuurlijk is JORAN er ingeluisd , hij heeft in opdracht dat meisje vermoord en er werd hem natuurlijk veel geld voor geboden !!

en dat heeft hij niet gehad , zijn buit was , wat los geld en credit kaarten
ook heeft stef waarschijnlijk de verkeerde pincode gegeven , ben je er dan ingeluisd of niet
  maandag 21 juni 2010 @ 08:07:29 #201
163094 Ladidadida
pi_83086972
Joran zag er in dat filmpje niet uit alsof hij in blinde paniek verkeerde... Of was dat een ander ondertekenmoment?

Even m'n Jorandekbed opmaken
pi_83086983
Of is het weer de Telegraaf, die vaag en ophef verwekkend zelfs eigen verslaggevers verkeerd kan citeren in het artikel, en het inluisen slaat op de wijze waarop de verklaring zou zijn "ontfutseld".

Iemand die spaans beheerst maar niet weet wat er staat, wel ondertekent terwijl hij de kennis en wetenschap heeft nooit iets te ondertekenen zonder advocaat aanwezig.

Ontfutselen, erin luisen, beet genomen, persoonsverwisselingen....
Nog even en hij gaat zeggen dat hij Joran niet is, zelfs die verklaring ondertekent hij nog

[ Bericht 0% gewijzigd door zaans_boefje op 21-06-2010 08:15:03 ]
pi_83086992
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:07 schreef Ladidadida het volgende:
Joran zag er in dat filmpje niet uit alsof hij in blinde paniek verkeerde... Of was dat een ander ondertekenmoment?

Even m'n Jorandekbed opmaken
volgens mij was dat chilli , daar is joran maar een klein beetje ingeluisd
pi_83087047
quote:
Op maandag 21 juni 2010 07:51 schreef Redux het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)n-blinde-paniek.html

Ik zou het toch erg interessant vinden als blijkt dat Joran er echt in is gesluisd...
ze logen tegen mij alsof ik een kind was, ze dachten zeker dat ik helemaal blind was ....

zeker ook wat ouwe muziek gehoord in de nor
pi_83087081
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:16 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ze logen tegen mij alsof ik een kind was, ze dachten zeker dat ik helemaal blind was ....

zeker ook wat ouwe muziek gehoord in de nor
en eenzame kerst...
  maandag 21 juni 2010 @ 08:22:02 #207
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83087104
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef zaans_boefje het volgende:

Zeg Zaans_boefje, ben jij misschien een nick van Rob van Z. (van Van Zaane Rijwielhandel)? Dan zou uitgerekend jij nog eens een mooi licht op dit topic kunnen laten schijnen
Non possumus non loqui
pi_83087106
nee jose ik zeg het je man , ik ben er in geslozen
  maandag 21 juni 2010 @ 08:28:59 #209
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83087163
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:20 schreef Hobby het volgende:

[..]

en eenzame kerst...
En Alias Berger
Veenhuizen op het Drentse platteland
Een bajes met veel zorg en trammelant
Je hebt voor niet 1 man iets goeds gedaan
Dus jongens, laten wij daarom maar gaan

Veenhuizen is voor elke bink een hel
Hij die er zat weet het ook zelf wel
De direkteur deed weinig goeds voor mij
Hij liet me op verzoek nog niet eens vrij

Veenhuizen met je waardeloos systeem
Waar elke kerel tukt en ik om ween
Mij hadden ze daar drie jaar aangelijnd
Zoiets dat vreet aan je en doet ook pijn

Veenhuizen zonder wacht en zonder deur
Stelt iedereen die vluchten wil teleur
Je openheid deed velen van ons hopen
Als hij tenminste heel, heel hard kon lopen...
Non possumus non loqui
  maandag 21 juni 2010 @ 08:32:04 #210
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83087189
Als wat Joran zegt over de bekentenis waar is, dan had zijn advocaat dat al wel een keer naar buiten gebracht.
Maar goed, er zul wel tig video's van die bekentenis gemaakt zijn.
pi_83087207
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef ValseNoot het volgende:
Als wat Joran zegt over de bekentenis waar is, dan had zijn advocaat dat al wel een keer naar buiten gebracht.
die weer verwijdert worden ..
pi_83087232
quote:
Er was ook een tolk bij van de ambassade en die had ook gezegd dat er geen druk was uitgeoefend tijdens het verhoor/de bekentenis.
Kortom, weer een kat-in-het-nauw-maakt-rare-sprongen-actie van Joran als je het mij vraagt.
pi_83087236
quote:
hij zal best wel onder druk zijn gezet. en misschien hebben ze ook wel iets belooft of gezegd. maar dat wil niet zeggen dat de bekentenis onwaar is. verder mag iedere verdachte liegen wat het gedrukt staat toch

het lastig voor joran is dat er deze keer wel een lijk is en mooie video opname

ook de vraag voor wie haalde je de koffie dan en waarom kwam je 10 minuten later weer buiten om dan alsnog weer binnen te komen. mag joran wel weer bij elkaar liegen.

hard bewijs is er genoeg ! , een verklaring is leuk maar ik denk dat de feiten wel voor zich spreken.
pi_83087276
De Test
Er komt een journalist naar een instelling voor gestoorde mensen. Zijn eerste vraag luidt hoe ze het onderscheid maken tussen wie wel gek zijn en zij die niet gek zijn.
"Wel, " zegt de dokter, "wij geven iedereen die binnen komt één theelepel, één pollepel en één emmer, dan gaan ze naar een badkamer waar een bad staat gevuld met water. De bedoeling is om het bad zo snel mogelijk leeg te maken."
"Zo, " zegt de journalist, "het is dus een normaal mens als hij de emmer pakt..."
"Nee, " zegt de dokter, "normale mensen halen gewoon de stop eruit. Wilt U een bed bij het raam of in het midden?"

even de test zo zal het wel gaan
pi_83087282
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:22 schreef Knip het volgende:

[..]

Zeg Zaans_boefje, ben jij misschien een nick van Rob van Z. (van Van Zaane Rijwielhandel)? Dan zou uitgerekend jij nog eens een mooi licht op dit topic kunnen laten schijnen
Ik weet wie je bedoelt, en ben diegene (gelukkig) niet.
Daar pas(kamer) ik voor
pi_83087301
Hij gaat stug door met tegenstrijdige bekentenissen af te leggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83087306
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:38 schreef plonsplons het volgende:

[..]

hij zal best wel onder druk zijn gezet. en misschien hebben ze ook wel iets belooft of gezegd. maar dat wil niet zeggen dat de bekentenis onwaar is. verder mag iedere verdachte liegen wat het gedrukt staat toch

het lastig voor joran is dat er deze keer wel een lijk is en mooie video opname

ook de vraag voor wie haalde je de koffie dan en waarom kwam je 10 minuten later weer buiten om dan alsnog weer binnen te komen. mag joran wel weer bij elkaar liegen.

hard bewijs is er genoeg ! , een verklaring is leuk maar ik denk dat de feiten wel voor zich spreken.
Voel me altijd weer blij als ik op fok kom en het blijkt dat hier alle experts zitten.
  maandag 21 juni 2010 @ 08:45:34 #218
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83087326
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:41 schreef Hobby het volgende:
De Test
Er komt een journalist naar een instelling voor gestoorde mensen.
<knip>
Wilt U een bed bij het raam of in het midden?"

even de test zo zal het wel gaan
  maandag 21 juni 2010 @ 08:48:01 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_83087356
ik ben benieuwd naar zijn boek over een tijdje. Hij heeft toch tijd zat straks om te schrijven, dit boek verkoopt vast als een tiet waarop JvdS nog een flinke bankrekening krijgt ook.
Verder ben ik stiekum blij dat NL nu ook eens een notourius killer heeft en deze 'eer' niet alleen maar bij de amerikanen, russen of de britten ligt
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 21 juni 2010 @ 08:57:02 #221
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83087470
quote:
Citaat:
" Van der Sloot vertelt dat er 's nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen. Om dit te voorkomen, legt hij 's nachts natte kranten op het gat. "

Vast de Telegraaf, die ratten hebben geen zin om zich daar doorheen te vreten.
pi_83087725
Niet handig zo een interview Joran! Jij vraagt ermee gewoon om een kopje kleiner gemaakt te worden.
pi_83087727
Dit is van een blog van een Amerikaanse advocate (criminal defense attorney) die de zaak vanaf het begin heeft gevolgd. N.a.v. de eerste verklaring dat Joran heeft bekend (op 7 juni) schrijft zij:
quote:
La Republica says he denied involvement until 5:30 pm today. Is anyone else skeptical about this confession?

Had robbery been the motive, he was looking at life. Without it, it was a maximum of 35. If it's manslaughter, like if he just snapped and lost it, it might only be 6 to 20 years, according to a Peruvian lawyer. They've had days to convince him that their justice system works differently and he'd get life unless he confessed and gave a "heat of passion" explanation, in which case he might get as little as 6 and up to 35, but not life. Sounds like they plea bargained with him and helped him come up with the best possible explanation. Who chose the Peruvian lawyer who was with him during today's questioning? The prosecutor. That's how their system works.
(..)He never stood a chance in Peru, which is probably why I've been covering it so closely. If the process is not going to be fair, at least we can try to make it transparent
Bron: http://www.talkleft.com/story/2010/6/8/03827/78174
pi_83087747
quote:
Op maandag 21 juni 2010 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik ben benieuwd naar zijn boek over een tijdje. Hij heeft toch tijd zat straks om te schrijven, dit boek verkoopt vast als een tiet waarop JvdS nog een flinke bankrekening krijgt ook.
Verder ben ik stiekum blij dat NL nu ook eens een notourius killer heeft en deze 'eer' niet alleen maar bij de amerikanen, russen of de britten ligt
En met dat geld kan hij macht kopen in de cel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83087760
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/498276/joran-van-der-sloot-declara-hoy-ante-juez-caso-penal-castro-castro&ei=lREfTOu-EsjeOI2KiZAM&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/498276/joran-van-der-sloot-declara-hoy-ante-juez-caso-penal-castro-castro%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
pi_83087945
In Chili vertelde Joran een totaal ander verhaal. In Peru ondertekende hij een verklaring en deed hij een bekentenis en nu zegt hij, dat hij erin geluisd is en trekt hij zijn verklaring in.
Wat zal de rechter nu gaan geloven en zeker wie is nu nog geloofwaardig. Joranneke is zeker niet geloofwaardig na al dat gekontdraai en tig onwaarheden, die hij uit zijn mouw heeft geschud.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:26:58 #227
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83087981
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En met dat geld kan hij macht kopen in de cel
Macht kopem? Als ze doorhebben dat ie geld heeft, dan pakken ze 'm alles af zonder dat hij daar iets tegen en kan inbrengen. Ja, een buttplug.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_83088024
Ik geloof er ook geen snars van.
Hij heeft, voor hij zijn verklaring ondertekende, het hele verhaal zelf nog doorgelezen en daarna pas ondertekend.

Joran zal vanmiddag bij de rechter wel zo'n gezicht opzetten:

maandag 21 juni 2010 @ 09:52:27 #229
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83088522
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:49 schreef Luna3 het volgende:
Ik heb echt een Joran van der Sloot-site !
pi_83088552
Lima, Peru (CNN) -- Joran van der Sloot is scheduled to appear in a Peruvian court Monday for a hearing in the death of a 21-year-old woman last month.

The 22-year-old Dutch citizen is accused of killing Peruvian student Stephany Flores Ramirez.

Attorney Maximo Altez said van der Sloot's statement in court will focus on how his rights were violated during the investigation.

Altez has maintained that the judge in the case should strike down van der Sloot's confession because he was not properly represented when he was interrogated.

But Peruvian police have defended the interrogation and said van der Sloot's confession was acquired legally.

According to transcripts of his confession, van der Sloot said he elbowed Flores in the face before strangling her and then suffocating her with his shirt.

The transcripts -- provided to CNN by a police source -- provide shocking details and give the public its first glimpse of why van der Sloot says the alleged murder took place. The source has not been named because he was not authorized to pass along the material.

"There was blood everywhere," van der Sloot said in the transcripts. "What am I going to do now. I had blood on my shirt. There was also blood on the bed, so, I took my shirt and put it on her face, pressing hard, until I killed Stephany."

Peruvian authorities have charged van der Sloot with murder. He's also been considered the main suspect in the well-publicized 2005 disappearance of Alabama teen Natalee Holloway in Aruba.

Van der Sloot told authorities he attacked Flores on May 30 after she read an e-mail on his computer connected with the Holloway case.

In the transcript, van der Sloot said that after Flores read the e-mail, she punched him in the face.

"At that moment impulsively, with my right elbow I hit her in the face exactly on top of the nose," van der Sloot said. "I think she started to faint. It affected me so that I grabbed her from the neck and strangled her for a minute."

Van der Sloot said he had a quick thought to try and hide the body but instead fled.

He was arrested in Chile on June 3 and was returned the next day to Peru. Along with killing Flores, who had a broken neck, he took money and bank cards from her wallet, police said.

Van der Sloot told police in Chile a different story of how Flores died when he was arrested there, according to transcripts. He blamed the death on robbers who had waited for him at his hotel in Peru.

"There was a man coming from the access door with a knife in his hand," van der Sloot said. "The man with the knife hit her in the face, making her bleed through the nose."

But Peru authorities said they had overwhelming evidence pointing to van der Sloot, and when he was transferred to Peru, van der Sloot confessed to the crime, police said.

Van der Sloot said he was in Peru for a poker tournament and had met Flores while he was gambling.

Police have said they think van der Sloot killed Flores to steal money she won from gambling.

Van der Sloot offered a different motive.

"After I responded with hitting her, I feared that she would go to the police and they would detain me for what was an impulsive act," van der Sloot said. "I think I wanted to kill her because I wasn't thinking."

Van der Sloot is being held in a high-security area of the Miguel Castro Castro prison where only two of 10 cells are occupied, and he has no contact with inmates in the general prison population.

He is under guard 24 hours a day, authorities have said.

The only other inmate in the area is alleged Colombian hit man Hugo Trujillo Ospina. The two have spent some time together in a common area where there is a television set and weights made of broomsticks and soda bottles, authorities said.

There is the possibility that van der Sloot will be integrated with other segments of the prison population.
pi_83088577
Maar stel nou dat de rechter zegt:
ja er zijn procedurefouten gemaakt etc etc wat gebeurd er dan?
Kan hij hier werkelijk mee weg komen?

Ik verbaasde me nog het meest over de zin: ik hoor hier helemaal niet te zitten, werd er zo boos en gefrustreerd over!
pi_83088721
Dan zou hij vrijgelaten moeten worden, maar denk dat er genoeg materiaal is om de rechter ervan te overtuigen, dat hij dat niet zal doen.
pi_83088868
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Niet lang. Op facebook is/was er al een I want to marry Joran-pagina.
pi_83088924
Lachen toch! Zich beklagen over de ratten! Hij is de superrat onder de ratten!
pi_83089108
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:09 schreef MargrietV het volgende:
Lachen toch! Zich beklagen over de ratten! Hij is de superrat onder de ratten!
Waar lees jij dan in dat artikel dat hij er zich over beklaagd?
Keep the faith!!
  maandag 21 juni 2010 @ 10:17:43 #236
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83089119
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef missyB het volgende:

Ik verbaasde me nog het meest over de zin: ik hoor hier helemaal niet te zitten, werd er zo boos en gefrustreerd over!
Weet niet of je in Peru ook zo makkelijk wordt vrijgelaten ivm procedurefouten als bij ons.
En trouwens: een bekentenis is maar één soort bewijs, stel dat die ongeldig wordt verklaard, dan blijft er vast nog wel genoeg bewijs over.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:18:45 #237
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83089150
quote:
Op maandag 21 juni 2010 02:00 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik heb Joran's uiterlijk eerder al benoemd, maar daarmee zou ik verstandelijk beperkte mensen met een bepaald syndroom hebben beledigd. Je begrijpt; ik houd nu wijselijk m'n mond...
Nee gij!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 21 juni 2010 @ 10:22:05 #238
38396 mazaru
pi_83089229
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef missyB het volgende:

Het is Nederland niet.
In Peru houden ze zich aan de ducktest: "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."
In dit geval kun je duck met rat vervangen of een ander minderwaardig beest.
pi_83089289
Dat zijn verklaring van geen kanten klopt, kan iedere blinde nog wel zien.
Dat hij naar alle waarschijnlijkheid toch schuldig is ook.

Maar ik denk dat als hij al vrijkomt, dat hij dan echt geen leven meer zal hebben. Aan de andere kant is alles beter dan in de Peruaanse nor zitten natuurlijk.
pi_83089395
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Waar lees jij dan in dat artikel dat hij er zich over beklaagd?
Buiten dat... Telegraaf hé
pi_83089583
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot. De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.

Zie voor het hele interview De Telegraaf
  maandag 21 juni 2010 @ 10:49:08 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_83090062
quote:

Tis alleen jammer dat ie geen wiegedood is gestorven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_83090072
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:14 schreef sesame het volgende:
Dit is van een blog van een Amerikaanse advocate (criminal defense attorney) die de zaak vanaf het begin heeft gevolgd. N.a.v. de eerste verklaring dat Joran heeft bekend (op 7 juni) schrijft zij:
[..]

Bron: http://www.talkleft.com/story/2010/6/8/03827/78174
Interessant!
pi_83090091
Ik denk dat als er echt fouten zijn gemaakt hij hooguit strafvermindering krijgt daar.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:52:26 #245
163094 Ladidadida
pi_83090155
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:34 schreef MargrietV het volgende:
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot.
Lees: 'moet ik nog verzinnen'
pi_83090376
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tis alleen jammer dat ie geen wiegedood is gestorven.
pi_83090386
http://www.talkleft.com/story/2010/6/21/04230/3367

Joran Van der Sloot will appear before a judge today in Lima. (Court's press release here, Spanish version here.) The hearing will be at Miguel Castro Castro prison. Again, the media reports are all over the place as to what charges the prosecutor has asked the Judge to consider and who his lawyer will be.

First off, contrary to some news reports Sunday (which appear to be based on this one from Lima, translation here), New York attorney Joe Tacopina is not going to Peru (at least not at this time) but he has been consulting with Joran's mother and assisting her in securing a top attorney in Peru. How do I know? He's a good friend of mine and he just told me.

Second, as I understand them, the charges being contemplated are murder (with special circumstances) and simple theft (not aggravated robbery.) The best source is the Court's press release announcing the charges on June 11, 2010. Translation, followed by Spanish: [More...]

A judge of the Permanent Duty Criminal Court of Lima, Dr. Juan Buendia Valenzuela opened instruction with an arrest warrant against Joran Andreas Petrus van der Sloot as the alleged perpetrator of the crimes of homicide qualified and against property, in the form of simple theft, to the detriment of Stephany Ramirez Flores.

El magistrado del Juzgado Penal de Turno Permanente de la Corte de Lima, doctor Juan Buendía Valenzuela, abrió instrucción con mandato de detención contra Joran Andreas Petrus Van der Sloot como presunto autor de los delitos de homicidio calificado y contra el patrimonio, en la modalidad de hurto simple, en agravio de Stephany Flores Ramírez.

The Peru Penal Code is here. You can read the statutes for yourself.

Simple Theft (Hurto Simple):

Article 185 .- Simple Theft, Article amended by paragraph 1 of Article 29 of Legislative Decree No. 1084, issued on June 28, 2008, which reads as follows:

"Whoever, for profit, unlawfully seized movable property, in whole or in part outside, removing it from the place where found, shall be punished by imprisonment of not less than one nor more than three years. They are comparable to movable electric power, gas, water and energy or any other item that has economic value as well as the electromagnetic spectrum and to fishery resources allocation mechanism of maximum catch per boat. "

Artículo 185.- Hurto Simple (Artículo modificado por el numeral 1 del Artículo 29 del Decreto Legislativo Nº 1084, publicado el 28 junio 2008, cuyo texto es el siguiente:)

“El que, para obtener provecho, se apodera ilegítimamente de un bien mueble, total o parcialmente ajeno, sustrayéndolo del lugar donde se encuentra, será reprimido con pena privativa de libertad no menor de uno ni mayor de tres años. Se equiparan a bien mueble la energía eléctrica, el gas, el agua y cualquier otra energía o elemento que tenga valor económico, así como el espectro electromagnético y también los recursos pesqueros objeto de un mecanismo de asignación de Límites Máximos de Captura por Embarcación.”

The murder charge: From the court's press release:

According to the prosecutor's report, the same that was presented about 04:00 pm today, Van der Sloot would have killed Flores Ramirez with the aggravation of having acted with great ferocity and cruelty, as provided in Article 108 of the Penal Code Sections 1 and 3, which defines the crime of murder.

Here's Article 108, with sections 1 and 3:

Article 108 .- Murder- Murder - Article amended by Article 1 of Law No. 28,878, published on August 17, 2006, which reads as follows:

Shall be punished by imprisonment of not less than fifteen years to kill another meet any of the following circumstances:

1. For ferocity, for profit or pleasure;
2. To facilitate or conceal another crime;
3. With great cruelty or premeditation;
4. For fire, explosion, poison or any other medium capable of endangering the life or health of others;
5. If the victim is a member of the National Police of Peru or of the Armed Forces, Head of the Judiciary or the Public Ministry, in carrying out their duties. "

“Artículo 108.- Homicidio Calificado - Asesinato (*) Artículo modificado por el Artículo 1 de la Ley N° 28878, publicada el 17 agosto 2006, cuyo texto es el siguiente:

Será reprimido con pena privativa de libertad no menor de quince años el que mate a otro concurriendo cualquiera de las circunstancias siguientes:

1. Por ferocidad, por lucro o por placer;
2. Para facilitar u ocultar otro delito;
3. Con gran crueldad o alevosía;
4. Por fuego, explosión, veneno o por cualquier otro medio capaz de poner en peligro la vida o salud de otras personas;
5. Si la víctima es miembro de la Policía Nacional del Perú o de las Fuerzas Armadas, Magistrado del Poder Judicial o del Ministerio Público, en el cumplimiento de sus funciones."

Undoubtedly, Joran would have preferred to be charged with either of the following alternatives:

Article 109 .- homicide violent emotion

He who kills another under the influence of violent emotion that circumstances make it excusable, shall be punished by imprisonment of not less than three nor more than five years.

Artículo 109.- Homicidio por emoción violenta

El que mata a otro bajo el imperio de una emoción violenta que las circunstancias hacen excusable, será reprimido con pena privativa de libertad, no menor de tres ni mayor de cinco años.

Or, Simple Murder under Article 106:

Article 106 .- Simple Murder

He who kills another shall be punished by imprisonment of not less than six nor more than twenty years.

Artículo 106.- Homicidio Simple

El que mata a otro será reprimido con pena privativa de libertad no menor de seis ni mayor de veinte años.

(Bolded emphasis by me.) My understanding is that the hearing the judge is conducting tomorrow is similar to our version of a preliminary hearing -- it's a hearing to determine whether there is probable cause to order the defendant to stand trial on the charges submitted. I assume(but do not know for sure) that the judge, after considering the charges as submitted, could determine that he should stand trial on lesser charges. And again, if he's ordered to stand trial, the trial is before a three judge panel, not a jury.

And contrary to what the "prison expert" who appeared on CBS predicting Joran would be killed in Castro Castro, said this weekend, Peru does indeed have the presumption of innocence. It's right in their Constitution.

Chapter I Fundamental Rights of the Individual

Article 2 Every individual has the right:

...24. to personal freedom and security.

Consequently:

...e) Every person is considered innocent until proven guilty in a court of law.

In Spanish:

DERECHOS FUNDAMENTALES DE LA PERSONA
Artículo 2.- Derechos fundamentales de la persona
Toda persona tiene derecho:
24. A la libertad y a la seguridad personales. En consecuencia:
... e). Toda persona es considerada inocente mientras no se haya declarado judicialmente su responsabilidad.

Next expert, please.

Joran's court appearance is at 10:00 a.m. (The time in Peru is the same as CST.) According to Peru 21 (which contained the misinformation about Joe Tacopina), his current lawyer Maximo Altez Navarro, says Joran won't be making a statement because he wants a re-do of the first interrogation (in which he confessed) and the habeas action he filed last week challenging the confession hasn't been ruled upon yet.

And yes, Peru's Constitution provides for habeas corpus. It also, like Mexico and other Latin American countries, provides for Amparo (another form of constitutional relief, that's different than habeas.)

Offical news updates on the hearing will come from the Court's press
pi_83090419
Zijn advocaat heeft hem vast voorbereid.
Stukje extra info op de site van de NOS:

Volgens de journalisten maakte Van der Sloot een rustige indruk en lijkt hij zich te hebben neergelegd bij een lang verblijf in de Peruaanse gevangenis. "Mijn advocaat heeft gezegd dat ik erop moet rekenen dat het nog minstens twee jaar duurt voordat het tot een proces komt."

http://nos.nl/artikel/166(...)en-erin-geluisd.html
pi_83090579
Ik snap trouwens niet waarom iedereen aanneemt dat Joran nu pas met dit verhaal komt (en dat de telegraaf de waarheid vertelt maar das van een andere orde ) want zijn advocaat (toen ie die eindelijk had) heeft meteen al een verzoek ingediend om de verklaring als ongeldig te laten verklaren mede op basis van het feit dat Jorans grondrechten geschonden zouden zijn (oa zonder aanwezigheid van zelf gekozen advocaat). Ook heeft hij een verzoek voor habeas corpus ingediend wat er feitelijk op neer komt dat je de rechtvaardigheid van de opsluiting in de gevangenis bestrijdt.
Zie bijv. dit artikel (maar er zijn er veel meer): http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.rpp.com.pe%2F2010-06-10-abogado-de-van-der-sloot-presento-habeas-corpus-ante-poder-judicial-noticia_271413.html&sl=es&tl=nl

Dit zegt verder natuurlijk niets over wat wel of niet waar is in de aanklacht/bekentenis maar zo exclusief is het verhaal van de telegraaf dus ook weer niet.
pi_83090635
Ja, ja die advocaat, die niet meer zijn advocaat meer wil zijn, maar die bedreigd werd, maar in feite Joran niet meer wilde verdedigen, omdat hij niet betaald werd.
pi_83090998
Zouden ze als het echte proces begint Uri Geller nog als getuige oproepen?
  maandag 21 juni 2010 @ 11:33:30 #252
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83091493
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef MargrietV het volgende:
Als Lokjood?
Non possumus non loqui
  maandag 21 juni 2010 @ 11:34:29 #253
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83091525
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef MargrietV het volgende:
This is mindblowing!!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_83091877
Joran heeft toch gelogen over wat Uri Geller hem betaald heeft?
Wie doet er aan mindblowing? Joran toch!
  maandag 21 juni 2010 @ 11:46:58 #255
38396 mazaru
pi_83091943
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef MargrietV het volgende:
Joran heeft toch gelogen over wat Uri Geller hem betaald heeft?
Wie doet er aan mindblowing? Joran toch!
Ja maar... dat was de schuld van Peter R.
Joran raakte in paniek door Peter zijn pesterijen en daardoor vergistte Joran zich in het bedrag dat hij had gekregen.
Daar kan die jongen toch niets aan doen?
Jullie zijn allemaal wel heel gemeen voor zo'n knul die zo gek was op zijn oma.
  maandag 21 juni 2010 @ 11:50:47 #256
215628 woid
let's get Friendly
pi_83092081
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

Joran raakte in paniek door Peter zijn pesterijen en daardoor vergistte Joran zich in het bedrag dat hij had gekregen.
dus is alles eigenlijk de schuld van peter ratje vies
pi_83092157
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

gek zijn op je Oma is een vrijkaartje om te moorden, te liegen en te bedriegen en een ander het in de schoenen te schuiven?
  maandag 21 juni 2010 @ 11:53:33 #258
215628 woid
let's get Friendly
pi_83092180
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef MargrietV het volgende:

[..]

gek zijn op je Oma is een vrijkaartje om te moorden, te liegen en te bedriegen en een ander het in de schoenen te schuiven?
dat zegt niemand.
pi_83092819
quote:
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot. De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.
Dat gaat hij nu verzinnen.
pi_83093117
[De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.]
Tsja, soort zoekt soort he..?
Ik mag trouwens hopen dat die rechter zich niet zo laat bedotten als die onderzoeksrechters op Aruba..
pi_83093240
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef Maron het volgende:
[De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.]
Tsja, soort zoekt soort he..?
Ik mag trouwens hopen dat die rechter zich niet zo laat bedotten als die onderzoeksrechters op Aruba..
Die Zuid-Amerikanen zijn zo temperamentvol, die rechter zal wel wat gewend zijn daar met huilende criminelen die smekend beweren dat ze allemaal niet zo bedoeld hadden.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:30:31 #262
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83093278
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef Felixa het volgende:

[..]

Die Zuid-Amerikanen zijn zo temperamentvol,
Ze zijn middeleeuws, alleen hebben ze dat zelf nog niet door.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:32:10 #263
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83093322
Ben benieuwd wat de rechter besluit. En of vandaag de verhoren al afgesloten worden, of dat het meerdere dagen gaat duren. Zal wel vanavond laat zijn voor we er iets over horen, want het is zeven uur vroeger in Lima.
pi_83093530
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef ValseNoot het volgende:
Ben benieuwd wat de rechter besluit. En of vandaag de verhoren al afgesloten worden, of dat het meerdere dagen gaat duren. Zal wel vanavond laat zijn voor we er iets over horen, want het is zeven uur vroeger in Lima.
Ja hé, kunnen ze daar geen ochtend diensten gaan draaien om het voor het westen wat eerder te laten beginnnen.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:39:44 #265
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83093541
Heeft iemand het hele interview in de papieren editie?
Snooker is top!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 12:49:05 #266
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_83093814
dat meisje werd toch pas 3 dagen later gevonden?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_83093818
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef sunny16947 het volgende:
Heeft iemand het hele interview in de papieren editie?

Telegraafverslaggevers spreken Joran in cel

’Bekentenis in blinde paniek’

’IK BEN ER IN GELUISD’

LIMA (Peru), maandag
Joran van der Sloot zegt dat valse beloften van de Peruaanse politie hem tot het ondertekenen van een bekentenis hebben aangezet. De van moord verdachte Nederlander verklaarde dit gisteren tijdens een exclusief interview met De Telegraaf in de beruchte Castro Castro gevangenis in Lima.
„Ik was tijdens de verhoren ontzettend bang en in de war en wilde weg”, aldus Joran in de cellengang, waar hij samen met een Colombiaanse huurmoordenaar en een voor corruptie veroordeelde Peruaanse generaal verblijft. „Als je deze papieren ondertekent, word je uitgeleverd aan Nederland”, werd me steeds voorgehouden. „In mijn blinde paniek heb ik toen alles ondertekend, maar wist niet eens wat er stond.” Het gesprek vond plaats aan een tafeltje in het cellencomplex.
Van der Sloot maakte gisteren een rustige indruk. Hij lijkt zich te hebben neergelegd bij een lang verblijf in de Peruaanse gevangenis. „Mijn advocaat heeft gezegd dat ik erop moet rekenen dat het nog minstens twee jaar duurt voordat het tot een proces komt. Tot die tijd zal ik niet meer inhoudelijk over de zaak praten”, zegt hij.
Joran verblijft in een aparte gang, dicht bij de ingang van het immense complex, waar vierduizend gevangenen zitten opgesloten. Sinds kort heeft hij een matras, maar verder ontbeert de cel iedere vorm van luxe. Van der Sloot vertelde dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen. Om dit te voorkomen, legt hij ’s nachts natte kranten op het gat.
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen. Mijn advocaat richt zich nu eerst op alle procedurefouten die er zijn gemaakt. Ik had hier helemaal niet hoeven zitten”, aldus Van der Sloot.

--------------------------------------------------------------------------------

Volgende kolom

• Joran van der Sloot op de foto die de Peruaanse autoriteiten namen bij zijn gevangenneming.

Hij wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Dit gebeurt om veiligheidsredenen in de Castro Castrogevangenis.
Morgen in deze krant een exclusieve reportage vanuit Peru over het bezoek aan Joran van der Sloot.

--------------------------------------------------------------------------------

Terug naar pagina
pi_83093838
Morgen meer dus in de krant
  maandag 21 juni 2010 @ 12:54:10 #269
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83093985
Dank je Eef
Snooker is top!!!
pi_83094052
Waar had hij dan moeten zitten?
PWBF
  maandag 21 juni 2010 @ 12:59:57 #271
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_83094217
want als dat zo is, wat voor shit nab hotel heeft wel camerabewaking in de gangen. Maar wordniet elk dag de kamer schoon gemaakt en handdoeken vervangen? Beetje vreemd!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
pi_83094314
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef leeroy het volgende:
want als dat zo is, wat voor shit nab hotel heeft wel camerabewaking in de gangen. Maar wordniet elk dag de kamer schoon gemaakt en handdoeken vervangen? Beetje vreemd!
Ik zeg maar wat, maar hij ging alleen naar buiten en zij bleef toch achter?
Het personeel zou dat waarschijnlijk wel weten in dat geval.
Daarom kan het zo zijn dat het personeel buiten bleef vanwege het feit dat ze dachten dat zij in die kamer was en met rust gelaten wou worden ofzo? . Zou kunnen.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:12:22 #273
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_83094638
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:02 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

Ik zeg maar wat, maar hij ging alleen naar buiten en zij bleef toch achter?
Het personeel zou dat waarschijnlijk wel weten in dat geval.
Daarom kan het zo zijn dat het personeel buiten bleef vanwege het feit dat ze dachten dat zij in die kamer was en met rust gelaten wou worden ofzo? . Zou kunnen.
Maar geen argwaan krijgen na een dag beiden niet gezien te hebben?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:17:22 #274
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83094816
Als ik het goed begrijp kan de rechtszaak met Joran nog 2 jaar duren. Dat zou betekenen dat J. de komende 2 jaar nog vrijwel dagelijks in het nieuws zal komen

Joran herroept zijn bekentenis
Joran beklaagt zich over de toestand in de gevangenis
Joran krijgt bezoek van zijn moeder
Joran belooft een nieuwe verklaring over NH
Joran krijgt bezoek van Patrick van der Eem
Joran heeft buikpijn
Joran slaagt een medegevangene KO
Joran verliest met pokeren en moet aan celmaat veel geld betalen
Joran komt met nieuwe verklaring omtrent Stephany
Joran mag op internet en maakt een FOK! account aan

Nog 700 dagen Joran in het nieuws.
Hij zal de geschiendenis ingaan als de opvolger van Hendrikus Jut. (van de kop van..) Alleen over Joran is er nog geen spreekwoord of uitdrukkng in de Nederlandse taal gekomen (alhoewel Joran Nederlandse taal al verrijkt heeft met verschillende uitdrukkingen: coño, viessss, gezwogen)
Non possumus non loqui
pi_83094973
Nee, de rechtszaak zal pas over 2 jaar (of langer) beginnen.
pi_83094987
We kunnen wel een spreekwoord maken!

Wie een Joran wil zijn, komt bedrogen uit!

Wie volgt?
pi_83095052
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef leeroy het volgende:

[..]

Maar geen argwaan krijgen na een dag beiden niet gezien te hebben?
Volgens verklaringen van hotelpersoneel heeft Joran gezegd toen hij weg ging:
1) Dat hij terug zou komen (en er hoefde geen schoonmaak te houden worden)
2) Dat zijn vriendin nog lag te slapen

Ik kan de bronnen niet zo snel vinden en weet ook niet meer of dit precies de verklaringen waren. Kan iemand me aanvullen?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:23:38 #279
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_83095077
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Felixa het volgende:
Nee, de rechtszaak zal pas over 2 jaar (of langer) beginnen.
Oh, geweldig. Nog jarenlang Joran nieuws.
Non possumus non loqui
pi_83095118
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Knip het volgende:
Als ik het goed begrijp kan de rechtszaak met Joran nog 2 jaar duren. Dat zou betekenen dat J. de komende 2 jaar nog vrijwel dagelijks in het nieuws zal komen

Joran herroept zijn bekentenis
Joran beklaagt zich over de toestand in de gevangenis
Joran krijgt bezoek van zijn moeder
Joran belooft een nieuwe verklaring over NH
Joran krijgt bezoek van Patrick van der Eem
Joran heeft buikpijn
Joran slaagt een medegevangene KO
Joran verliest met pokeren en moet aan celmaat veel geld betalen
Joran komt met nieuwe verklaring omtrent Stephany
Joran mag op internet en maakt een FOK! account aan

Nog 700 dagen Joran in het nieuws.
Hij zal de geschiendenis ingaan als de opvolger van Hendrikus Jut. (van de kop van..) Alleen over Joran is er nog geen spreekwoord of uitdrukkng in de Nederlandse taal gekomen (alhoewel Joran Nederlandse taal al verrijkt heeft met verschillende uitdrukkingen: coño, viessss, gezwogen)
Joran bekeerd zich tot Christen en organiseert EO-bijeenkomsten met zijn vriend de burgermeester.
pi_83095139
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef MargrietV het volgende:
We kunnen wel een spreekwoord maken!

Wie een Joran wil zijn, komt bedrogen uit!

Wie volgt?
Als Natalee verdronken is, dempt Joran zijn afvoerput.

Zoiets?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2010 13:25:26 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 13:28:24 #282
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83095263
Alles op een rijtje met correctie van receptiecamera 12 minuten.

5:32 aankomst Stephany en Joran bij receptie
5:33 aankomst bij de kamer

8:13 Joran rookt op de gang een sigaret met kamerdeur wagenwijd open.
8:14 Joran verlaat hotel voor koffie.

8:23 Joran met koffie bij receptie
8:24 Joran met koffie bij de kamer

Hier dus een gat van 11 minuten. Hij zou haar inderdaad betrapt kunnen hebben op de laptop. Ook kan er tijdens het koffiehalen iemand anders zijn geweest. Hij had nl. al die tijd al een schoon shirt aan.

8:35 Joran verlaat kamer met koffie
8:36 Joran klopt op kamerdeur
8:37 Joran kijkt naar camera met koffie in zijn hand.
8:38 Joran met koffie bij receptie
8:39 Jongen opent kamerdeur voor Joran

17 minuten om spullen te pakken

8:56 Joran verlaat kamer met rugzak en tas
8:57 Joran verlaat hotel
Snooker is top!!!
pi_83095271
wie een kuil graaft voor joran valt er zelf in.

met moet joran smeden als ie heet is

joran in de pot vinden

zoals joran thuis tikt tikt ie nergens

met Joran is het kwaad hazen vangen

waar kwaad is komt Joran bij

zoiets?

wel lichtelijk flauw maar kwam toch tot verbazingwekkende spreekwoorden.
pi_83095298
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoiets?
Met Joran kan je alle kanten op, alleen nooit de goede.
pi_83095314
alle gevangen gooien hun ratten in het putje van arme Joran
pi_83095340
je bent een rund als je met joran stunt
pi_83095359
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid van Joran verdraait hem wel.
pi_83095386
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef missyB het volgende:
je bent een rund als je met joran stunt
Heel goed Missy!
pi_83095559
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef sunny16947 het volgende:
Alles op een rijtje met correctie van receptiecamera 12 minuten.

5:32 aankomst Stephany en Joran bij receptie
5:33 aankomst bij de kamer

8:13 Joran rookt op de gang een sigaret met kamerdeur wagenwijd open.
8:14 Joran verlaat hotel voor koffie.

8:23 Joran met koffie bij receptie
8:24 Joran met koffie bij de kamer

Hier dus een gat van 11 minuten. Hij zou haar inderdaad betrapt kunnen hebben op de laptop. Ook kan er tijdens het koffiehalen iemand anders zijn geweest. Hij had nl. al die tijd al een schoon shirt aan.

8:35 Joran verlaat kamer met koffie
8:36 Joran klopt op kamerdeur
8:37 Joran kijkt naar camera met koffie in zijn hand.
8:38 Joran met koffie bij receptie
8:39 Jongen opent kamerdeur voor Joran

17 minuten om spullen te pakken

8:56 Joran verlaat kamer met rugzak en tas
8:57 Joran verlaat hotel
Tussen 8.13 uur en 5.33 uur zit ook een gat. Ik denk dat als Joran heeft toegeslagen, het juist in dit tijdsgat moet zijn gebeurd.

Maar waar logeerde Stephany eigenlijk zelf? Ze is meegegaan met Joran die nacht... maar ze was toch ook al 2 dagen vermist en was weggelopen na een ruzie met haar vader? Het is wel bekend gemaakt dat die Elton Garcia ook in Hotel TAC logeerde.

Misschien was er in dat tijdsgat van 11 minuten inderdaad wel iemand op de kamer, maar dan zouden er toch ook videobeelden van moeten zijn geweest? Had Joran ook niet in een telefoongesprek met zijn moeder gezegd dat er twee mannen waren die foto's lieten zien van NH en dat hij bang werd? (Nog voor 'moord' op Stephany)

[ Bericht 5% gewijzigd door MidnightB00m op 21-06-2010 13:41:53 ]
pi_83095563
Naast spreekwoorden, kunnen we misschien ook wat muziek suggesties doen voor Joran, misschien kan zijn advocaat wat leuke mp3tjes bij hem afleveren.

bv. "Oh was ik maar bij moeder thuis gebleven"
pi_83095619
wil je snel dood ....bel Joran van der sloot
pi_83095675
ach joran lief, toe lieg niet meer........

mexico of peroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

zijn naam is joran,een moordenaar das feit,
als ik in zijn ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
pi_83095688
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoiets?
Zoals de Joran is, vertrouwt hij zijn slachtoffers.
pi_83095696
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Naast spreekwoorden, kunnen we misschien ook wat muziek suggesties doen voor Joran, misschien kan zijn advocaat wat leuke mp3tjes bij hem afleveren.

bv. "Oh was ik maar bij moeder thuis gebleven"
Lang zal Joran leven,.....
pi_83095717
voor mij feit dan he maar anders paste het niet in de zin en de muziek hahaha
pi_83095740
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef MargrietV het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid van Joran verdraait hem wel.
Deze wint! (voor mij dan)
pi_83095759
proest margriet!

ik heb hier een brief voor dat loederrrr

ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren(niks meer aan doen aan t hele lied niet)
pi_83095773
een leugentje om jorans wil
pi_83095841
Joran zit met een meisje op het strand. Ineens doet het meisje niets meer. Joran roept in paniek: "wat moet ik doen?" als hij in de verte een stem hoort: "HOL AWAY!"
pi_83095861
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Tussen 8.13 uur en 5.33 uur zit ook een gat. Ik denk dat als Joran heeft toegeslagen, het juist in dit tijdsgat moet zijn gebeurd.

Maar waar logeerde Stephany eigenlijk zelf? Ze is meegegaan met Joran die nacht... maar ze was toch ook al 2 dagen vermist en was weggelopen na een ruzie met haar vader? Het is wel bekend gemaakt dat die Elton Garcia ook in Hotel TAC logeerde.
Nee joh, ze was helemaal niet al vermist. Haar vader had haar dezelfde of de vorige dag nog gesproken. Ze was ook in eerste instantie met vrienden in het casino. Ze was twee dagen vermist omdat ze al ruim twee dagen dood in een hotel lag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')