quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Zou het mogelijk zijn hem een liefdesbrief te sturen?
Toen hij nog in Tailand zat heb ik paar keer gesproken via de telefoon! Gewoon brief over koetjes en kalfjes je kent het wel!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat zou je hem willen schrijven dan?
Volgens mijn lijst niet!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef zoefbust het volgende:
Die andere was er eerder hoor ,1 minuut eerder
careeeeeequote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef zoefbust het volgende:
Die andere was er eerder hoor ,1 minuut eerder
Een kennis van mij kent hem vaagjes uit Arnhem, en wilde hem een paar boeken opsturen. Maar hij kon 't adres niet vinden, en bellen naar de ambassade ging hem wat verquote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Toen hij nog in Tailand zat heb ik paar keer gesproken via de telefoon! Gewoon brief over koetjes en kalfjes je kent het wel!
De rest staat in de openingspost:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Faithfulness het volgende:
Kan de TT aangepast worden? Past niet.
quote:
TT is aangepast, dus dat kan er ook uit!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De rest staat in de openingspost:
[..]
Wil je advies over een-en-ander hebben? Of homo-alert? Nou ja, van mij mag je.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef piertje2 het volgende:
Toen hij nog in Tailand zat heb ik paar keer gesproken via de telefoon! Gewoon brief over koetjes en kalfjes je kent het wel!
Dat regeltje complot mag er ook uit ,want er is helemaal geen complot .quote:Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Mylene het volgende:
TT aangepast en deze was eerder gezien het topic nummer.
Mag de oorspronkelijke topictitel weer terug?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Mylene het volgende:
TT aangepast en deze was eerder gezien het topic nummer.
quote:
Dat ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mag de oorspronkelijke topictitel weer terug?
Joran van der Sloot - Liefdesbrieven & het complot van het v
[..]
quote:
Deze is in ieder geval compleet. Jammer dat er geen topicnummer achter staat. *hinthint*quote:Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze ziet er juist niet uit, vooral met die hoofdletter 'H' ieuw!
Dank je welquote:
? Trieste reactie weerquote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Wil je advies over een-en-ander hebben? Of homo-alert? Nou ja, van mij mag je.
Ik vind het een trieste reactie dat iemand Joran zou willen schrijven. (Die hij vaag kent van een paar telefoontjes) Mag dat?quote:
Ik vind je reactie alsnog triest, mag dat?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:10 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vind het een trieste reactie dat iemand Joran zou willen schrijven. (Die hij vaag kent van een paar telefoontjes) Mag dat?
bronquote:
DE arrestatie van Joran was niet alleen wereldnieuws. Het was voor zijn moeder Anita van der Sloot (53) op Aruba na jaren ook een eindpunt. Voor het eerst spreekt ze. Zijn moeder zal Joran niet opzoeken in zijn Peruaanse cel. „Als hij dit heeft gedaan, moet hij de consequenties dragen. Ik kan hem niet omarmen.” Zij stelt dat haar zoon de afgelopen jaren psychisch zwaar in de problemen raakte. „Zijn vertrek naar Peru was een vlucht, om te ontkomen aan een kliniek.”
’HAD JORAN MAAR NAAR MIJ GELUISTERD’
Moeder Anita van der Sloot Moeder Anita van der Sloot verbreekt na jaren stilzwijgen
ORANJESTAD (Aruba), zaterdag
Elke zoon heeft een moeder. Ook de van moord verdachte Joran. Anita van der Sloot vond enkele weken terug een briefje: ’Ik ben weg, maak je geen zorgen’. Ze zag haar oudste zoon voor het eerst weer toen hij door de Peruaanse politie geboeid op de tv werd getoond.
Jarenlang stond ze achter hem. „Ik geloofde Joran. Ondanks zijn vele leugens. Ik voelde dat hij niets met de verdwijning van Natalee Holloway had te maken in 2005. Hij had haar achtergelaten op het strand. Dat geloof ik nog steeds.” Maar, zegt ze ook: „Stephany kan hij hebben gedood.”
In een half jaar tijd verloor ze twee leden van haar gezin. In februari overleed haar man, de ex-rechter Paul van der Sloot, tijdens een spelletje tennis. „Hij is ervan beschuldigd dat hij Joran had geholpen. Het is niet zo. Niemand hamerde er harder op bij Joran dat hij de waarheid moest spreken. Op tv werd een karikatuur van Paul gemaakt. Hij was een zachte, eerlijke, betrokken man.”
• Joran als peutertje van ongeveer drie jaar oud op schoot bij zijn moeder. „Hij was een lief jochie, dat gek op dieren en zijn oma was. Hij is geleidelijk aan de weg kwijtgeraakt.”
„Na verdwijning Natalee had hij al in gesloten kliniek gemoeten”
Anita van der Sloot, een onderwijzeres op Aruba, trad nooit eerder op de voorgrond. Ze meed de pers. Ja, één keer vergezelde ze Joran en Paul naar een tv-programma, waar haar zoon een glas wijn naar Peter. R. de Vries gooide. „Die sarde hem, joeg op hem.”
Wanhopig
Nu wil ze voor één keer praten. Niet om haar zoon goed te praten. Juist niet. „Hij loog zoveel, dat we er wanhopig van werden. Hij zei ook tegen me: ’Mama, ik weet soms zelf niet meer of iets een leugen is of de waarheid’. Joran is ziek in zijn hoofd, maar hij wilde geen hulp.”
Haar zoon is een monster in de ogen van velen. Maar kan iemand het haar kwalijk nemen dat zij Joran vooral als haar zoon ziet? „Hij was een lief jochie, dat gek op dieren en zijn oma was. Vrolijk, open. Hij is geleidelijk aan de weg kwijtgeraakt. Het ging sluipend.”
„Nadat hij was opgepakt voor de verdwijning van Natalee, was hij getraumatiseerd. We maakten toen een grote fout. We stuurden hem naar Nederland om te studeren. Hij had in een gesloten kliniek gemoeten, hij had toen al psychische hulp nodig. Hij kreeg geen rust, werd achtervolgd.”
„Toen hij in de val liep van Peter R. de Vries, ging het nog sneller bergafwaarts. Ik heb de ruwe videobanden gezien van de undercoveractie. Zijn bekentenis was óók een knap staaltje montage. Joran probeerde indruk te maken. Dat was niet in orde. Hij werd daarna nagewezen. Hij deed of het hem koud liet. Joran deed stoer…” Ze houdt haar vingers een stukje van elkaar: „Hij heeft zo’n hartje, als jochie al.”
Volgens Anita sprak Paul geregeld verwijtend. „Dan zei hij: ’Waarom zeg je dat toch allemaal?’ Joran haalde dan zijn schouders op: ’Ik weet het niet, papa, het gaat vanzelf’. In overleg met zijn school in Arnhem besloten we dat hij weg moest uit Nederland. Hij kon naar een aan de Arnhemse hogeschool gelieerde businessschool bij Bangkok, Thailand.”
Joran had toen al gesprekken met een psychiater, zegt ze. Hij moest behandeling, maar zag het volgens Anita niet zitten om opgenomen te worden. „Hij ontkende het. Hij was volwassen, we konden hem ook niet dwingen. Altijd was er de zorg. Hij raakte in de ban van pokeren. Dat was geen spel meer, hij kon níet stoppen. Hij was verslaafd.”
„Het lukt me nu niet te huilen om hem”
De familie hoopte dat Joran een nieuw leven kon oppakken in Thailand. Dat lukte niet, beaamt Anita. „Hij werd opnieuw opgezocht door De Vries. Hij moest nog negen maanden tot afstuderen. Maar leerlingen en ouders klaagden dat Joran daar ook op school zat. Ze vonden het niet veilig. Joran werd weg gestuurd.”
Sindsdien zwierf hij de hele wereld over. „We hadden geen enkele grip. Dan weer was hij lief, andere momenten was hij op zoek naar geld. Hij lichtte een journalist van Fox News, Greta van Susteren op, om geld. Hij verzon dat hij Natalee had verkocht als seksslavin. Hij werd steeds meer een psychisch geval. Zijn twee jongere broers keken er bezorgd en met afgrijzen naar. ’Ma, neem afstand’, zeiden ze. ’Hij sleept je mee de afgrond in’.”
De opmaat naar zijn arrestatie in Peru begon in februari, zo voelt ze dat. „Toen Paul overleed, zijn we samengekomen in Arnhem om hem te cremeren. Mijn twee jongste zoons vlogen in vanuit de VS, waar ze studeren. Ik kwam uit Aruba, en Joran kwam weer ergens anders vandaan.”
„Twee dagen heeft Joran gehuild. Hij hing zelfs huilend over de kist. ’Het is mijn schuld, papa’, zei hij. ’Ik heb je een hartaanval bezorgd’.” Vervolgens trok hij in bij zijn moeder op Aruba. „Maandenlang zei hij nauwelijks iets. Hij lachte niet meer, terwijl hij altijd een vrolijke jongen was. Hij ging zelfs niet meer pokeren. Pas in april en mei ging het iets beter. Hij ging het hek schilderen.”
Anita nam toen het besluit dat hij opgenomen moest worden. „Ik had een afspraak gemaakt met een Nederlandse kliniek. De verzekering via Menzis was al geregeld. Twee dagen voor hij naar Nederland zou, vond ik dat briefje toen ik thuiskwam. Hij was vertrokken naar Peru voor een pokertoernooi. Iemand had hem uitgenodigd. Hij vluchtte voor zijn behandeling.”
Enkele dagen voor de dood van Stephany in Lima belde hij naar huis. „Hij klonk vreemd en gejaagd”, zegt Anita. „Hij zei dat hij werd achtervolgd. Hij was samen met een meisje aangehouden en beroofd. Twee mannen hadden hem foto’s van Natalee laten zien. Hij was heel angstig en onsamenhangend. Was het waar? Of zat het in zijn hoofd?”
De dag voor zijn aanhouding sprak ze hem opnieuw. „Ik zei: Joran, je wordt internationaal gezocht. Er is een meisje dood. Waar ben je?” Hij was op weg naar Chili. „Hij klonk angstig. ’Een meisje dood?’ Toen viel hij even stil en zei: ’Het is toch niet Stephany? Nee, niet Stephany!’ Ik zei dat hij zich moest aangeven.”
Doelwit
Achteraf bleek dat Joran vooraf doelwit was van een FBI-actie op Aruba. „Ik vond het al gek dat de advocaat van de familie Holloway op het eiland was. Ik geloof nu dat Joran in Peru Stephany inderdaad mogelijk iets heeft aangedaan. Misschien in een woedeaanval? Ik weet het niet. Ik vind het intens verdrietig dat die zakenman Flores zijn dochter is kwijtgeraakt, en ik mijn zoon. Zo voelt het.”
Af en toe knagen de toevalligheden. „Precies vijf jaar na Natalees verdwijning? De Holloways waren met hem bezig. Die zakenman Flores hield een persconferentie en sprak alleen over Natalee. Maar het ging om zijn eigen dochter. Ik weet het soms niet meer. Ik volg alles… Maar ik moet ook afstand nemen, mezelf nu redden.”
Zij vindt dat het tijd is om Joran „te laten gaan”.
„Had hij maar naar zijn moeder geluisterd. Dan was dit nooit gebeurd. Als hij niet zo was opgejaagd, mogelijk ook niet. Het is: als, als, als… Maar wanneer hij Stephany heeft gedood, dan moet hij daar de last van dragen. Ik zal hem niet opzoeken in zijn cel, ik kan hem niet omarmen. Maar hij moet wél een eerlijk proces krijgen. Hij is psychisch ontspoord. Dat moet toch meewegen?”
Anita van der Sloot blijft alleen achter op Aruba. „Ik kan om Joran niet huilen zoals om Paul, of zoals ik zou willen. Aan rouwen kom ik niet toe. Ik wil een fonds oprichten voor gevangenen in Peru, niet enkel voor Joran. Nu hoort iedereen hoe zij daar gevangen zitten. Daar moet verbetering in komen, er moet een uitleveringsverdrag komen. Wie een misdaad pleegt, moet boeten. Hij blijft wel mijn zoon, hoe erg ook wat hij heeft gedaan. Dit is het enige wat ik nog kan. Ik heb mijn zoons goed willen opvoeden. Twee doen het heel goed, een raakte in de problemen. Mijn wens is dat hij toch menselijk wordt behandeld en dat hij psychische hulp krijgt.”
Hij is nog steeds incompleetquote:Op zondag 20 juni 2010 15:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Faithfulness, hoe vind je de topictitel nu?
Mylene, ik wil niet zeuren hoor, maar als je ook nog even #50 in de topictitel zet, dan is iedereen tevredenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:11 schreef Mylene het volgende:
Nogmaals het artikel uit de papieren Telegraaf, voor de mensen die het gemist hebben.
Dit keer met foto's.
[..]
bron
Alleen in de lijstquote:
Jahoor, dat mag ook. Maar hij mag van mij ook best aan Joran schrijven hoor. Ik veroordeel niks.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:11 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vind je reactie alsnog triest, mag dat?
Dat had ik al gedaanquote:Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mylene, ik wil niet zeuren hoor, maar als je ook nog even #50 in de topictitel zet, dan is iedereen tevredenen kunnen we met z'n allen weer ontopic gaan
.
Dat je die mening wereldkundig maakt is alleen compleet nutteloos, maar goed, laten we erover ophouden!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jahoor, dat mag ook. Maar hij mag van mij ook best aan Joran schrijven hoor. Ik veroordeel niks.
Heb er alleen een mening over.
quote:
Uhm, maar je mag wel wereldkundig maken dat je Joran graag een brief wil gaan schrijven? Hou toch op man.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:15 schreef Faithfulness het volgende:
Dat je die mening wereldkundig maakt is alleen compleet nutteloos, maar goed, laten we erover ophouden!
Mevrouwquote:Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Uhm, maar je mag wel wereldkundig maken dat je Joran graag een brief wil gaan schrijven? Hou toch op man.
Actie = Reactie hoor. Zeker op FOK!
Mening is: "Ik vind dat..." Ik kan dat totaal niet uit jouw post opmaken. Jij wel?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Wil je advies over een-en-ander hebben? Of homo-alert? Nou ja, van mij mag je.
Het waren vragen aan de brieven-wannawriter. Dat kon je zien aan de "?'s"quote:Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef Faithfulness het volgende:
Mevrouw
En ik vind dat een stuk meer ontopic dan jouw mening erover.
Bovendien:
...
Mening is: "Ik vind dat..." Ik kan dat totaal niet uit jouw post opmaken. Jij wel?
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Het waren vragen aan de brieven-wannawriter. Dat kon je zien aan de "?'s"
Met de bedoeling om een inzicht te kunnen krijgen waarom iemand die hem niet kent in hemelsnaam
een brief wil schrijven. Want ik snap dat niet. Ook ontopic dus. Of beiden Off-topic, wat jij wilt. Maar jouw mening over mijn mening is eigenlijk nog off-topic-er, niet waar?!!
Loslaten is moeilijk he?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat je die mening wereldkundig maakt is alleen compleet nutteloos, maar goed, laten we erover ophouden!
Ik denk dat zo'n beetje alle criminelen schattige kindjes zijn geweest, omdat sowieso bijna iedereen een schattig kindje is geweestquote:Op zondag 20 juni 2010 15:19 schreef Faithfulness het volgende:
OT: Joran was wel een schattig kindje
Oke, kom maar op, wie ziet er al een gemene, evil blik in zijn kinderfoto?
Vind het heel slim van moeders dat ze die foto vrij heeft gegeven aan de pers. Er wordt hiermee op ons gevoel ingespeeld, en niet alleen op de wetenschap die wij nu hebben. Iedereen die deze foto met moeders ziet, begrijpt dat het ook een kind is van een moeder met inmiddels heel veel verdriet om waar het fout is gegaan met haar zoontje...quote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef missyB het volgende:
kzieutniet!
Ik vind het leuk lief jochie als peutertje zijnde
Jawel toch? Er schuilt toch een groot complot achter de verdwijning van het filmpje?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef zoefbust het volgende:
Dat regeltje complot mag er ook uit ,want er is helemaal geen complot .
Haha! Ik blijf het triest vinden voor die vrouw. Of ze nu fouten heeft gemaakt met Joran of niet, zij heeft dit natuurlijk nooit voor haar zoon (en zijn slachtoffer(s)) gewenst.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:28 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...daar weet de moeder van Joran alles van. Jaaaa, on-topic!
Groot complot ?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel toch? Er schuilt toch een groot complot achter de verdwijning van het filmpje?
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mag die spatie tussen # en 50 weg?
Edit: Bedankt![]()
Ja, waarom zou het anders zomaar verdwenen zijn en heeft niemand het opgeslagen en geupload in dit Youtube-tijdperk?quote:
Hoi Paul de hamsterfanquote:
Dat filmpje dat niet bestaat dat verdwenen isquote:
Ik heb dat filmpje ook gezien maar de kwaliteit was heel slecht .quote:Op zondag 20 juni 2010 15:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, waarom zou het anders zomaar verdwenen zijn en heeft niemand het opgeslagen en geupload in dit Youtube-tijdperk?
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat filmpje dat niet MEER bestaat dat verdwenen is. Het heette:
'Joran gaat over lijken om te koffieleuten en ontbijt op bed te brengen.'
Ook al is de kwaliteit slecht, dan nog is het uiterst verdacht dat helemaal niemand ter wereld het filmpje opgeslagen en geupload heeft, dus daar moet wel een groot complot achter schuilenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef zoefbust het volgende:
Ik heb dat filmpje ook gezien maar de kwaliteit was heel slecht .
Het was opgenomen van een beeldscherm in het hotel, waarop de beveiligings camera beelden getoond werden .Dat was helemaal in het begin van deze zaak .
Twas een lekker knullebullletje. Nog een babykoppie en niks wijst erop dat hij later zo'n Lombroso-schedel zou ontwikkelen.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:19 schreef Faithfulness het volgende:
Wat een onlogische volgorde dan! Want in de camerabeelden loopt -25 per seconde op. Dus ging er meteen vanuit dat 20 het uur was, 57 aantal minuten en 25 (in dit geval) het aantal seconden.quote:Dat van 21u is een "lees"fout.
Op de foto staat 2010/05/30-05 20 57-25
Ik denk dat de verwarring ontstaat door de tweede "05". Dat is het uur, niet de maand.
Het is dus geen 20u57 maar 05u20.
Ze kennen daar geen 20 uur nog wat . Ze kennen daar alleen AM en PM.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef MidnightB00m het volgende:
Wat een onlogische volgorde dan! Want in de camerabeelden loopt -25 per seconde op. Dus ging er meteen vanuit dat 20 het uur was, 57 aantal minuten en 25 (in dit geval) het aantal seconden.
Daarnaast vind ik het raar dat in de andere beelden de tijd/datum in ander, geel letterype is.
Daar hebben we het al vaker over gehad hier.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:02 schreef sunny16947 het volgende:
Als je alle foto's achter elkaar zet van radaronline klopt er niets van de tijdsaanduidingen.
bv : bij receptie 8:45 verlaat het hotel met rugzak en witte tas.
bij kamer 8:56 verlaat kamer met rugzak en witte tas.
Zo ook bij het koffie halen etc.
Is die video nog ergens te bekijken? Ik kan 'm nergens vinden.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:44 schreef zoefbust het volgende:
Er zijn wel degelijk bewegende beelden van een buiten camera .
In het begin van deze moordzaak mocht de media zelfs in het hotel de beelden komen bekijken
En die kregen dan op 1 scherm beelden te zien van Bijv 4 of meer bewakings camera's tegelijk .
Hier zie je wat ze dan kregen te zien
Links onder is een beeldje te zien is van een buiten camera .
[ afbeelding ]
Zijn bebloede shirt is op het lichaam van Stephany Flores gevonden .quote:Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef missyB het volgende:
maaaaaar filmpjes of geen filmpjes, Joran heeft dat meisje op brute manier vermoord.wat ook te bewijzen is zonder de filmpjes.denk ik.
Dat zegt op zich niks. Uit de foto's blijkt dat er nog andere kledingstukken op de hotelkamer zijn gevonden. Wat betekent dat hij niet alles meegenomen heeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Zijn bebloede shirt is op het lichaam van Stephany Flores gevonden .
Uit welke foto's ?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat zegt op zich niks. Uit de foto's blijkt dat er nog andere kledingstukken op de hotelkamer zijn gevonden. Wat betekent dat hij niet alles meegenomen heeft.
Hij heeft haar doodgeslagen. Ja, smerig. Maar "brute manier"? Ik lees gerechtelijke uitspraken van mensen die hun slachtoffer 30 keer steken, en als ze dan nog niet dood zijn de luchtpijp doorsnijden zodat iemand langzaam stikt. Dat vind ik bruut. Dit vind ik (naast dat ik het verschrikkelijk vind) geen brute moord.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef missyB het volgende:
maaaaaar filmpjes of geen filmpjes, Joran heeft dat meisje op brute manier vermoord.wat ook te bewijzen is zonder de filmpjes.denk ik.
Okee thanks!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kennen daar geen 20 uur nog wat . Ze kennen daar alleen AM en PM.
Dat laatste ligt aan de camera's. Een bij de receptie en een in de gang bij de hotelkamer.
zal zoekenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is die video nog ergens te bekijken? Ik kan 'm nergens vinden.
Hij heeft haar verstikt ja terwijl ze al helemaal uitgeteld en Bloedend op bed lag .quote:Op zondag 20 juni 2010 16:09 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hij heeft haar doodgeslagen. Ja, smerig. Maar "brute manier"? Ik lees gerechtelijke uitspraken van mensen die hun slachtoffer 30 keer steken, en als ze dan nog niet dood zijn de luchtpijp doorsnijden zodat iemand langzaam stikt. Dat vind ik bruut. Dit vind ik (naast dat ik het verschrikkelijk vind) geen brute moord.
Misschien zal mijn mening daarover nog veranderen als alle feiten naar buiten komen, maar voorlopig is het verhaal: Ik sloeg haar eerst op haar neus, daarna sloeg ik haar nog een paar keer, raakte ze buiten westen en heb ik haar verstikt.
Die foto's zijn gemaakt na zijn aanhouding in Chili ,dat zijn de spullen die hij bij zich had .quote:Op zondag 20 juni 2010 16:13 schreef Felixa het volgende:
[..]
Deze foto´s:
http://www.radaronline.co(...)-joran-van-der-sloot
O.a. deze
[ afbeelding ]
Dit staat er boven de foto:quote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die foto's zijn gemaakt na zijn aanhouding in Chili ,dat zijn de spullen die hij bij zich had .
Ik dacht dat die spullen in zijn rugzak of tas zaten ,maar kan het mis hebben .quote:Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dit staat er boven de foto:
objetos personales de joran van der sloot (22), encontradas en el hotel TAC
Vertaling:
persoonlijke eigendommen van Joran van der Sloot (22), gevonden in het hotel TAC
Zeggen ze. Eerst maar eens afwachten.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:17 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Hij heeft haar verstikt ja terwijl ze al helemaal uitgeteld en Bloedend op bed lag .
Ze ademde nog .
Staat dat er dan ?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:28 schreef sunny16947 het volgende:
Als in het onderzoek en de doodsverklaring staat dat ze tussen 8:10 en 8:40 moet zijn overleden, schiet een goede advocaat zo een gat in de tijdslijn. Dit is nl. precies de tijd dat hij koffie haalt en al schone kleren aan heeft.
Nee, bij mij ook niet, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat het sympathie opwekt voor de moeder.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef missyB het volgende:
een lieve babyfoto doet niks af aan het feit dat ie nu toch wel verknipte moordenaar geworden is.
Mijn sympathie voor joran door het plaatsen van zon foto is in elk geval niet gegroeid
Nog steeds geen vaststaand feit dat hij een moordenaar is. De zaak NH is nooit tot een rechtzaak gekomen met een schuldig. En deze zaak moet eerst nog bewezen worden.quote:feit dat ie nu toch wel verknipte moordenaar geworden is.
Ik denk dat het veel grover is gegaan. Hij heeft haar gewoon helemaal verrot geslagen. Die hele kamer zat onder het bloed.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:17 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Hij heeft haar verstikt ja terwijl ze al helemaal uitgeteld en Bloedend op bed lag .
Ze ademde nog .
Daarna heeft hij naast het bed gelegd en daar heeft ze haar laatste adem uitgeblazen.
Als je wat leest over serie moordenaars, is juist dat laatste waar ze op kicken .
Er was zelfs een seriemoordenaar die onthoofde zijn slachtoffers ( 6 ) en de schedels
verstopte hij in zijn tuin ,met de gezichten naar zijn slaapkamer raam toe ,dan sliep hij beter .
Edit: beelden nog een keer gekeken, mevrouw/meneer kijkt regelrecht de kamer in en blijft best nog wel lang kijken naar de kamer terwijl hij weer terug loopt.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:49 schreef wollewuppie het volgende:
Als die hele kamer onder het bloed zat, waarom zag de meneer van de receptie die de deur voor hem open deed dan helemaal niets? Hij loopt een stukje de kamer in, dan moet hij toch wat gezien hebben?
zag er niet lekker uit neequote:Op zondag 20 juni 2010 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel grover is gegaan. Hij heeft haar gewoon helemaal verrot geslagen. Die hele kamer zat onder het bloed.
Die creep heeft zelf ook gezegd dat er overal bloed was. Hij wou zich van het lijk ontdoen, maar er was zoveel bloed dat hij daar toch maar van af zag.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:54 schreef sunny16947 het volgende:
De hele kamer zat zo onder het bloed dat er op de foto 1 spatje op de jurk/shirt en 1 spatje op de gympen wordt aangegeven.
Het overhemd van Joran zit onder het bloed. Misschien heeft hij daar haar bloedneus wel mee afgeveegd.
De deur gaat open naar binnen, maar langs de muur, dus heel veel was er niet te zien.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef MidnightB00m het volgende:
Nadat die mevrouw/man de deur voor Joran heeft opgemaakt, kijkt hij/zij redelijk lang naar de kamer (hij/zij kijkt langs Joran) en blijft kijken terwijl hij wegloopt tot hij vervolgens de trap afgaat. Hij kijkt langs Joran heen. ik vraag me echt af wat hij /zij allemaal kon zien! Wordt deze mevrouw/meneer ook ondervraagd?
Linksonder laat een stuk bureau zien. Dat lijkt me behoorlijk binnen. Ik zie niets buiten.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:44 schreef zoefbust het volgende:
Er zijn wel degelijk bewegende beelden van een buiten camera .
In het begin van deze moordzaak mocht de media zelfs in het hotel de beelden komen bekijken
En die kregen dan op 1 scherm beelden te zien van Bijv 4 of meer bewakings camera's tegelijk .
Hier zie je wat ze dan kregen te zien
Links onder is een beeldje te zien is van een buiten camera .
[ afbeelding ]
Maar ja, die foto, waarbij hij met twee bekers en een stokbroodje onder zijn arm de hotelkamerdeur opendoet zal toch ook wel geknipt zijn uit een filmpje..?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Linksonder laat een stuk bureau zien. Dat lijkt me behoorlijk binnen. Ik zie niets buiten.
Ik ben niet de enige die echt heel erg heeft gewacht op de beelden van het koffie en brood halen.
Ik blijf er nog steeds bij dat ze er niet zijn. Ik kan wel weer opnieuw alle berichten gaan opzoeken van mensen die het met mee eens waren....
Hieronder link naar oorspronkelijke El Comercio pagina. Onder de video staat wat er te zien is: aankomst Joran en Stephany, koffie halen, en uiteindelijk met zijn tassen alleen vertrekken.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Linksonder laat een stuk bureau zien. Dat lijkt me behoorlijk binnen. Ik zie niets buiten.
Ik ben niet de enige die echt heel erg heeft gewacht op de beelden van het koffie en brood halen.
Ik blijf er nog steeds bij dat ze er niet zijn. Ik kan wel weer opnieuw alle berichten gaan opzoeken van mensen die het met mee eens waren....
Ik kan me niet voorstellen dat hij het risico neemt dat zo'n medewerker in zijn bijzijn de kamer verder inloopt als zij daar al ligt....quote:Op zondag 20 juni 2010 17:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
De deur gaat open naar binnen, maar langs de muur, dus heel veel was er niet te zien.
Die persoon loopt na het openen van de deur ook meteen naar links weg om ruimte te maken voor Joran, zodat alleen de muur van de kamer zichtbaar is.
Hieronder hoe op fok dat filmpje is bekeken en wat daarop de reacties waren:quote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Hieronder link naar oorspronkelijke El Comercio pagina. Onder de video staat wat er te zien is: aankomst Joran en Stephany, koffie halen, en uiteindelijk met zijn tassen alleen vertrekken.
Alleen is de video dus weggehaald.
Ik bedoel, nou ja, als de krant toch zelf op de pagina schrijft dat dat te zien is ... (ik bedoel was).
http://elcomercio.pe/noti(...)-flores-juntos-hotel
Joran van der Sloot opgepakt #11quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:16 schreef fespo het volgende:
De Peruaanse autoriteiten hebben een video van Joran van der Sloot en zijn vermeende slachtoffer Stephany Flores vrijgegeven. De beelden van de bewakingscamera in een hotel in de wijk Miraflores laten zien hoe de Nederlander en de vrouw op zondagochtend 30 mei rond 5.15 uur het hotel binnenlopen en naar zijn kamer gaan.
De 22-jarige Van der Sloot vraagt aan de receptie de sleutel. Dan loopt hij gevolgd door Flores door de lobby en vervolgens naar zijn kamer.
Drie uur later, rond 8.15 uur, komt Van der Sloot in andere kleding de kamer uit en vertrekt met een sporttas in zijn hand.
Twee kopjes koffie en een brood
De Peruaanse krant El Comercio berichtte dat Van der Sloot vervolgens in een winkel tegenover het hotel twee kopjes koffie en een brood heeft gekocht en terugkeerde naar de hotelkamer waar hij tot half tien bleef. Hij zou daarna met de auto van Flores vertrokken zijn. Flores is die ochtend tussen 8.10 uur en 9.30 uur overleden, berichtte de krant op basis van het politierapport.
Moord ontkend
Joran van der Sloot heeft tegenover de Peruaanse politie ontkend dat hij de Peruaanse heeft vermoord. Hij zei haar wel gesproken te hebben in het casino. Momenteel zit hij vast in een politiecel in Lima.
Joran van der Sloot opgepakt #11quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef NoShitSherlock het volgende:
Er is wat vaags aan de hand lijkt het wel. Die eerste beelden als hij binnenkomt zijn gemaakt op
30-5-2010 om 5:20
Als hij dan bij de deur van de hotel kamer komt zie ik 2010- 06- 10 om 6:34 staan
Dan loopt hij er vervolgens uit zijn hotelkamer op het tijdstip 2010 - 06 - 10 om 00:56
En dan loopt hij weer langs de balie naar buiten op 30-5-2010 om 08:45
Het lijkt er dus op dat er hier doel bewust geplakt is met camera beelden of dat die twee camera's gewoon qua datum niet gelijk lopen.
Zie ook Joran van der Sloot opgepakt #12quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn vertrek uit het hotel niet getoond in dat filmpje. Dus mijn vraag blijft staan hoe hij de tweede en laatste keer vertrok.
Hij had de sleutels laten liggen binnen. Hij had weinig keuze.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:39 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij het risico neemt dat zo'n medewerker in zijn bijzijn de kamer verder inloopt als zij daar al ligt....
Maar er wordt toch beweerd dat hij dit als opzetje heeft gedaan om zichzelf een alibi te verschaffen in de tijdslijn, zou hij dan niet gewoon aan de sleutel hebben gedacht?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij had de sleutels laten liggen binnen. Hij had weinig keuze.
Dat zou nogal dom zijn. Als hij wil doen alsof hij niet binnen kan komen en samen met de medewerker zomaar een lijk ontdekt in zijn hotelkamer (wat volgens mij eerst zijn plan was) dan moest hij dus wel zijn sleutel binnen laten liggen. Om te kunnen bewijzen dat hij het dus niet was geweest. Hij kon immers de kamer niet zelf in...quote:Op zondag 20 juni 2010 17:42 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
Maar er wordt toch beweerd dat hij dit als opzetje heeft gedaan om zichzelf een alibi te verschaffen in de tijdslijn, zou hij dan niet gewoon aan de sleutel hebben gedacht?
quote:Schuin boven de tafel is de camera zichtbaar waar de beelden op werden vastgelegd. „De beelden zijn gisteren verstrekt aan de politie.” Joran speelde er met Stephany én een 35-jarige Uruguayaan tijdens een liefdadigheidstoernooi voor autistische kinderen.
(...)
In het casino verliep de avond vooral voor Stephany heel goed. „Zij won 5000 dollar. Met zijn drieën zijn ze vertrokken”, zo verklaart medewerkster Naomi.
(...)
De uren erna zijn eveneens door camera’s vastgelegd. Die nacht arriveerden Joran en Stephany om vijf uur in de ochtend in hotel TAC, een paar blokken verderop in de toeristenwijk Miraflores. Uit het hotelregister is de politie duidelijk geworden dat ook de derde speler hier logeerde. De beelden van het hotel werden woensdag in beslag genomen.
(...)
Over de rol van de derde pokerspeler die ook in Hotel TAC verbleef, willen Guardia Vasquez noch zijn rechercheurs veel zeggen. Volgens het personeel van het hotel zou het gaan om iemand uit Uruguay.
(...)
Later op de dag wordt duidelijk dat het gaat om ene Elton Garcia, die aan de pokertafel volgens camerabeelden de grote verliezer was
quote:Stephany’s medestudenten Bedrijfsmanagement aan de universiteit van Lima zoeken steun bij elkaar. „Altijd vrolijk, de beste vriendin die je je kunt wensen”, klinkt het. Zelfs de Peruaanse minister van Defensie Rafael Rey is aanwezig. „Ik ben hier om persoonlijke redenen. Ricardo Flores is een van mijn beste vrienden. Stephany was een prachtige jonge vrouw. Dit is een groot verlies.”
(...)
Na aankomst in Lima zal Joran van der Sloot direct worden gehoord door de recherche. Tijdens zijn vlucht had hij een flink bedrag aan dollars op zak, stelt de politie. In zijn eerste verklaringen zou hij elke betrokkenheid bij de dood van Stephany hebben ontkend.
Die werden en worden in deze topicreeks ook allemaal netjes bijgehouden hoor. En ook hier steeds geen beeld vastgesteld waarop Joran ofwel koffie gaat halen, danwel met koffie terugkomt (behalve het toneelstukje dan he).quote:Op zondag 20 juni 2010 17:54 schreef ValseNoot het volgende:
Maar hier op Fok bekeken ze een ander fimpje, van het televisiestation. Dat is een ander filmpje.
Ik heb het over de video die op de site van El Comercio is gepubliceerd (en nu weggehaald is).
Dus niet over de CNN/Fox, etc. filmpjes, maar het El Comercio-filmpje en ik zie nergens dat DAT hier bediscussieerd (of bekeken is).
Het verschil zal hem er wel in zitten of je alleen naar de grote teeveestations hebt gekeken of ook de kranten in Peru hebt gelezen.
Elton Garcia ging die kamer niet in en zijn bebloede shirt werd daar niet gevonden .quote:Op zondag 20 juni 2010 17:52 schreef MidnightB00m het volgende:
Misschien is het bij anderen al lang bekend, maar ik kwam hier een aantal interessante feitjes tegen van een bloggende journalist die momenteel in Brazilie woont
[..]
[..]
Dat filmpje stond op You tube en ook op de pagina van El Comercio.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:54 schreef ValseNoot het volgende:
Maar hier op Fok bekeken ze een ander fimpje, van het televisiestation. Dat is een ander filmpje.
Ik heb het over de video die op de site van El Comercio is gepubliceerd (en nu weggehaald is).
Dus niet over de CNN/Fox, etc. filmpjes, maar het El Comercio-filmpje en ik zie nergens dat DAT hier bediscussieerd (of bekeken is).
Het verschil zal hem er wel in zitten of je alleen naar de grote teeveestations hebt gekeken of ook de kranten in Peru hebt gelezen.
Speculatie:quote:Op zondag 20 juni 2010 17:59 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Elton Garcia ging die kamer niet in en zijn bebloede shirt werd daar niet gevonden .
Nee. Maar sommige mensen zien het wel als bewijs van het grote complot dat deze arme jongen ten onrechte ten val heeft gebracht.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:10 schreef waht het volgende:
Wat betreft die heibel rondom dat filmpje: zou het Joran op enige manier kunnen vrijpleiten?
Hier komt hij met koffie het hotel binnenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die werden en worden in deze topicreeks ook allemaal netjes bijgehouden hoor. En ook hier steeds geen beeld vastgesteld waarop Joran ofwel koffie gaat halen, danwel met koffie terugkomt (behalve het toneelstukje dan he).
Dat zijn wel net nieuwe plaatjes he?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:14 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Hier komt hij met koffie het hotel binnen
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat mede komt doordat alles daar anders gaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee. Maar sommige mensen zien het wel als bewijs van het grote complot dat deze arme jongen ten onrechte ten val heeft gebracht.
Eigenlijk maakt het mij helemaal niks uit, maar wij herinneren ons allemaal nog dat wij zo ontzettend gelachen hebben om de discussie met onze neef (bij ons in huis) die ontstond nadat wij met zijn allen ons allereerste video-bewijsfilmpje (met dus de buitencamera) gezien hebben. En dat discussiëren ging nou juist over de buitencamera.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:10 schreef waht het volgende:
Wat betreft die heibel rondom dat filmpje: zou het Joran op enige manier kunnen vrijpleiten?
Misschien ging Joran niet koffie drinken met Stephany, maar met Elton Garciaquote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Speculatie:
Elton Garcia was al in de kamer.
Elton Garcia slaat Stefany dood, en toevallig ligt het shirt van Joran daar op bed, waar zij ligt te bloeden.
Elton Garcia verlaat de kamer via het raam.
Joran komt binnen en schrikt zich lam, en bedenkt een toneelstukje om weg te kunnen komen.
Realistisch? Not really.
Kan het? Vast wel.
Hebben ze het samen gedaaaaan! Wie weeeeeeeetquote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Misschien ging Joran niet koffie drinken met Stephany, maar met Elton Garcia
En toevallig zat Peter R. in de kamer ernaast klaar met een camera, volgende week onthullende reportage op SBS6!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hebben ze het samen gedaaaaan! Wie weeeeeeeet
Eindelijk iemand die het door heeft!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
En toevallig zat Peter R. in de kamer ernaast klaar met een camera, volgende week onthullende reportage op SBS6!
Omdat het uitermate slecht zou zijn voor Peru als een buitenlander wordt vermoord in de gevangenis. Zeker als de gevangenen daar al mee dreigden. Natuurlijk, het is een crimineel, maar ook die dienen beschermt te worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef zoefbust het volgende:
Voorlopig zit hij nu nog relatief veilig in de Castro Castro .
Ik zie het er wel van komen dat hij vanaf morgen gewoon tussen de andere gevangen komt .
Alleen kinder verkrachters/moordenaars nemen ze daar in bescherming .
Waarom zou hij ook een andere behandeling krijgen dan de andere Nederlanders ?
Ja, toen Stephany er achter kwam dat Joran vijf jaar geleden Nathalee aan Garcia heeft verkocht hebben ze het samen gedaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hebben ze het samen gedaaaaan! Wie weeeeeeeet
Die andere Nederlanders worden toch ook niet vermoord ?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Omdat het uitermate slecht zou zijn voor Peru als een buitenlander wordt vermoord in de gevangenis. Zeker als de gevangenen daar al mee dreigden. Natuurlijk, het is een crimineel, maar ook die dienen beschermt te worden.
Die hebben vaak drugsdelicten op hun naam, niet het vermoorden van een van HUN meisjes.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:43 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die andere Nederlanders worden toch ook niet vermoord ?
Dat zijn toch ook criminelen en als Joran zo'n meisje helemaal kan verminken en doodslaan
kan hij zich tussen de andere gevangenen toch ook wel redden ?
Volgens de gevangenisdirecteur over een maand of drie, als je volgend bericht leest:quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef zoefbust het volgende:
Hij zal toch een keer tussen de andere gevangenen terecht komen ,
dat kan morgen zijn of over 2 maanden of na de veroordeling over 2 of 3 jaar .
Alles wijst erop dat J. het gedaan heeft..en zelf ben ik OOK die mening toegedaan...hij komt over als een misselijk, verwend en arrogant gok/drugs/geld/vrouwenverslaafd mannetje...maar wát als het toch een vooropgezette valstrik is geweest...(door FBI, moeder Holloway, PeterrrrrR.)quote:Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Die andere nederlanders hebben geen vrouwelijke landgenoot vermoord, hooguit wat drugs gesmokkeld. Joran gaat vrij snel kapot als hij geen bescherming meer krijgt. Ik hoop maar dat hij het gedaan heeft.
Oh, kan die nog op zijn gemakkie de WK kijken met zijn nieuwe vrienden.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:03 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Volgens de gevangenisdirecteur over een maand of drie, als je volgend bericht leest:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-alleen-voor.dhtml
meldquote:Op zondag 20 juni 2010 17:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
In principe is dat denk ik wel mogelijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er geen moer van. Ik heb de foto's van Radar proberen op volgorde te zetten en ja, ik weet dat de tijd van de camera van de receptie ongeveer 10 minuten achter loopt op de camera boven. Help me out.
Joran verlaat de kamer om koffie te halen om 8.13.34 uur.
[ afbeelding ]
Joran komt terug met koffie. om 8.24.44 uur.
[ afbeelding ]
Joran doet zijn acteerstukje om 8.35.50 uur.
[ afbeelding ]
En dan de verwarring, rekening houdend met het feit dat de receptiecamera 10 minuten achter loopt.
Joran bij de receptie om 8.26.05 (dus zeg 8.15 of 16 uur op de gangcamera) met 2 koffiebekers..
Hij praat zo te zien met de dames van de receptie. Hoe kan hij nou binnen 2 of 3 minuten koffie gehaald hebben?
[ afbeelding ]
Ik ga zelf maar even een bakkie nemen, word er gek van.
Hij ging ook al een keer langs de receptie (om 08.01) met een sigaret in z'n hand en met een tasje om zijn schouder.Hij is dus een paar keer heen en weer gelopen .quote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
In principe is dat denk ik wel mogelijk.
Het tankstation was echt letterlijk aan de overkant van de straat dus dat is naar buiten lopen, straat oversteken, 2 koffie bestellen, afrekenen, naar het hotel terug.
Dat zou wel kunnen denk ik.
je moet 1 tijd als standaard gebruiken anders kom je er niet uitquote:Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er geen moer van. Ik heb de foto's van Radar proberen op volgorde te zetten en ja, ik weet dat de tijd van de camera van de receptie ongeveer 10 minuten achter loopt op de camera boven. Help me out.
Joran verlaat de kamer om koffie te halen om 8.13.34 uur.
[ afbeelding ]
Joran komt terug met koffie. om 8.24.44 uur.
[ afbeelding ]
Joran doet zijn acteerstukje om 8.35.50 uur.
[ afbeelding ]
En dan de verwarring, rekening houdend met het feit dat de receptiecamera 10 minuten achter loopt.
Joran bij de receptie om 8.26.05 (dus zeg 8.15 of 16 uur op de gangcamera) met 2 koffiebekers..
Hij praat zo te zien met de dames van de receptie. Hoe kan hij nou binnen 2 of 3 minuten koffie gehaald hebben?
[ afbeelding ]
Ik ga zelf maar even een bakkie nemen, word er gek van.
Ze stottert ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er beroerd uit zeg
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Goed nieuws dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:
Verhaal, knip.
"He has nothing and he has no hope."
de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:
link onderaan werk niet bij mij ??
Larry Levine, who has experience living behind prison walls,
says Joran van der Sloot's days are numbered in a Lima, Peru prison. (CBS)
(CBS) Joran van der Sloot is a goner.
So says prison expert and ex-con Larry Levine, founder of Wall Street Prison Consultants.
On "The Early Show on Saturday Morning," Levine said van der Sloot will never last in prison in Peru, where he's being held for the May 30 slaying of 21-year-old business student Stephany Flores in his Lima hotel room.
The Dutchman is also still the chief suspect in the 2005 disappearance in Aruba of Alabama teen Natalee Holloway.
And, says Levine, he probably doesn't have much time left.
Asked by co-anchor Chris Wragge what advice he'd give van der Sloot, Levine said, "I'd tell him, 'You're not gonna make it,' that 'What you need to do is pray, because someone's gonna kill ya, and just enjoy the rest of the time you have left on Earth.'
"You know, that's a dangerous place. ... You've got murderers there, terrorists there - you've got bad people. And the problem he's facing is that the father of Stephany (Flores) ... is a prominent person. And this is an impoverished prison. And you pay off the right people, ya know, someone will stick a knife right in the guy.
"They'll be lining up to kill him. He has no hope. He has no chance.
"And I could give advice to his mother, that I would go out and buy a black dress and get ready for the funeral, because it's gonna be all over pretty soon."
That's the case even though van Sloot is being kept away from fellow inmates, Levine says. "He's in solitary. He's living in a cellblock that has ten cells to it. He's living by himself. ... His existence is just about over. … It doesn't really matter if they isolate him because, even in a U.S. prison, people can get to people.
"I talked to my buddy, Bobby the Bookmaker, in Vegas. He says you can't even get a line on the guy, because he's a dead man. Nobody's picking up the action on this. The show's over for this kid. He needs to face the facts."
Levine says van der Sloot may even see the handwriting on his cell's walls. "I read a report somewhere that he's got a Bible in his cell. He's probably reading the Bible.
"And he's probably trying to plan his next move, but he doesn't have a lot of options. This isn't like the U.S. judicial system, where you're innocent until proven guilty. It's the Napoleonic system, where you're guilty until proven innocent. He's got a lawyer who he probably cannot understand. He's just thrown into an environment where he has no hope of survival. His existence is gonna be nil.
"He doesn't have any money on the inside. I mean, in this prison, if you can get money on the inside, you can get drugs, you can get special food, you can get a woman in your cell. You can get just about anything you want. But he's in an isolation unit.
http://www.cbsnews.com/st...aturday/main6597757.shtml
Bij mij ook niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:
Hier het filmpje over het dagboek:quote:Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef fespo het volgende:
ik heb niks meer over dat dagboek gelezen, is dat geflopt?
Waarom?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...
Ik vind dit ook te erg. Iemand opsluiten die de kans loopt nog eens in de fout te gaan, ja, maar echt niet op die manier.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...
Het zou maar het laatste boek zijn wat je in deze wereld leest.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Alice_(novel)quote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef MargrietV het volgende:
http://coinchantal.blogspot.com/2010/06/zwarte-alice.html
Zwarte Alice
( 1968 )
Een roman van Thom Demijohn ( Thomas M Disch and John Sladek ) Thom Demijohn ( M Thomas Disch en John Sladek )
Een bizarre, satirische herwerken van de "Alice in Wonderland" verhaal, maar onder het mom van een (zeer goed) thriller. Zwarte humor en moraal spelen, Lewis Carroll en Erskine Caldwell , psychologische thriller en sociale kritiek - al deze losse elementen spelen een rol in dit fantastische criminele romance.
Little Alice Raleigh, eleven years and blonde like corn, and heiress of an immense fortune, is held for a ransom of a million dollars. Her kidnappers, trying to make her invisible to the police officers and the federal agents searching for her, manage to brown her skin and her hair.
Nogal smakeloos inderdaad...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
Nou idd.en dat is niet zo gek ook na wat ze allemaal heeft meegemaakt.Erg sneuquote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijkquote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:
Larry Levine, who has experience living behind prison walls,
says Joran van der Sloot's days are numbered in a Lima, Peru prison. (CBS)
(CBS) Joran van der Sloot is a goner.
So says prison expert and ex-con Larry Levine, founder of Wall Street Prison Consultants.
On "The Early Show on Saturday Morning," Levine said van der Sloot will never last in prison in Peru, where he's being held for the May 30 slaying of 21-year-old business student Stephany Flores in his Lima hotel room.
The Dutchman is also still the chief suspect in the 2005 disappearance in Aruba of Alabama teen Natalee Holloway.
And, says Levine, he probably doesn't have much time left.
Asked by co-anchor Chris Wragge what advice he'd give van der Sloot, Levine said, "I'd tell him, 'You're not gonna make it,' that 'What you need to do is pray, because someone's gonna kill ya, and just enjoy the rest of the time you have left on Earth.'
"You know, that's a dangerous place. ... You've got murderers there, terrorists there - you've got bad people. And the problem he's facing is that the father of Stephany (Flores) ... is a prominent person. And this is an impoverished prison. And you pay off the right people, ya know, someone will stick a knife right in the guy.
"They'll be lining up to kill him. He has no hope. He has no chance.
"And I could give advice to his mother, that I would go out and buy a black dress and get ready for the funeral, because it's gonna be all over pretty soon."
That's the case even though van Sloot is being kept away from fellow inmates, Levine says. "He's in solitary. He's living in a cellblock that has ten cells to it. He's living by himself. ... His existence is just about over. … It doesn't really matter if they isolate him because, even in a U.S. prison, people can get to people.
"I talked to my buddy, Bobby the Bookmaker, in Vegas. He says you can't even get a line on the guy, because he's a dead man. Nobody's picking up the action on this. The show's over for this kid. He needs to face the facts."
Levine says van der Sloot may even see the handwriting on his cell's walls. "I read a report somewhere that he's got a Bible in his cell. He's probably reading the Bible.
"And he's probably trying to plan his next move, but he doesn't have a lot of options. This isn't like the U.S. judicial system, where you're innocent until proven guilty. It's the Napoleonic system, where you're guilty until proven innocent. He's got a lawyer who he probably cannot understand. He's just thrown into an environment where he has no hope of survival. His existence is gonna be nil.
"He doesn't have any money on the inside. I mean, in this prison, if you can get money on the inside, you can get drugs, you can get special food, you can get a woman in your cell. You can get just about anything you want. But he's in an isolation unit.
Ach fan... fan...quote:Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Woeiii... allemaal vrouwtjes in een Joran topic. Het wordt toch niet stiekem een Joran fan-topic he?
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ach fan... fan...
* JoepiePoepie heeft wel al jaren een Joran van der Sloot-website.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Ik heb Joran van der Sloot sokken en een Joran mok.
Om fan van die psychopaat te zijn, moet je toch zelf ook flink psychotisch zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Woeiii... allemaal vrouwtjes in een Joran topic. Het wordt toch niet stiekem een Joran fan-topic hé?
Ach... de grootste psychopaten krijgen fanmail en hebben aanbidsters.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om fan van die psychopaat te zijn, moet je toch zelf ook flink psychotisch zijn.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach... de grootste psychopaten krijgen fanmail en hebben aanbidsters.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Zou het mogelijk zijn hem een liefdesbrief te sturen?
Is Piertje2 serieus of is het een troll?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Piertje2 wil hem een brief sturen:
[..]
... verklaar je dan ook even naderquote:Op maandag 21 juni 2010 00:46 schreef sjaak182 het volgende:
Joran is homo!
Dat weet ik 100% zkr
heb het zelf geziend
Sjaak heeft ervaring, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 01:00 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
... verklaar je dan ook even nader
Ik heb een Joran tennisracket, een Joran horloge en een Joran opblaasboot.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Ik heb Joran van der Sloot sokken en een Joran mok.
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)quote:Op maandag 21 juni 2010 01:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang zou het duren voor een bewonderaar naar Peru vliegt om met Joran te trouwen?
Vast op fok, maar die mensen bestaan welquote:Op maandag 21 juni 2010 01:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)
Vergis je niet; Hier op FOK! waren al wat brieven-wannawriters (van beiden sexen trouwens) en iemand had pas nog gekust met een Joran look-alike. (ik noem geen namen) Sommige beweerde ook dat ze Joran wel knap vonden. Ongelooflijk!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Vast op fok, maar die mensen bestaan wel
Hoe zou dat nou komen?quote:Tegen een Engelsman had Joran nog geklaagd over de Peruaanse vrouwen. „Ik beschouw mezelf als een knappe jongen, maar de vrouwen willen niet met me mee. Ik ga op ze af, ik praat met ze, dans salsa en merengue, maar als ik vraag of ze meegaan, zeggen ze nee.”
Ik zou zo'n nietszeggende klaploper niet al te serieus nemen hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-blinde-paniek.htmlquote:Van der Sloot bekende 'in blinde paniek'
Uitgegeven: 21 juni 2010 07:41
Laatst gewijzigd: 21 juni 2010 07:47
AMSTERDAM - Valse beloften van de Peruaanse politie hebben Joran van der Sloot aangezet tot het ondertekenen van een bekentenis. Dat zegt Van der Sloot in een interview met De Telegraaf.
© Novum/APDe krant sprak hem in de Castro Castro-gevangenis in Lima, waar hij vertelt dat er ’s nachts ratten via het toiletgat zijn cel in kruipen. Van der Sloot zegt dat hem beloofd werd dat hij aan Nederland zou worden uitgeleverd.
''In mijn blinde paniek heb ik toen alles ondertekend, maar wist niet eens wat er stond.''
Over de moord op Stephanie Flores zegt Van der Sloot tegen de krant: ‘’Ik ben er in geluisd. Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen.”
Ja, dat beeld krijg je inderdaad van hem. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat hij hier de waarheid spreekt.quote:
kom op zegquote:Op maandag 21 juni 2010 07:59 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, dat beeld krijg je inderdaad van hem. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat hij hier de waarheid spreekt.
Alsof jij weet wat de waarheid is?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:04 schreef plonsplons het volgende:
kom op zeg, wanneer heb jij joran ooit de waarheid horen vertellen ???
natuurlijk is JORAN er ingeluisdquote:Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef zaans_boefje het volgende:
En ja hoor, de verwachte "ik ben er ingeluisd" leugen, kan die krullenbol echt niets beters verzinnen?
Indien je erin geluisd word en plots een dood meisje in jouw hotelkamer vind, dan pak je rustig en beheerst je koffie, je eet een plakje cake en vertrekt uit het hotel![]()
Als ik er zo ingeluisd zou worden, ik denk dat mijn natuurlijke reactie niet overeenkomt.
Indien ik besluit een meisje te doden zoals kornuit Joran, dan lust ik wel een bakkie pleur en een snack![]()
Misschien is het gewoon goed als deze jongen (joran, niet mijzelf) even niet in de maatschappij verkeert.
volgens mij was dat chilli , daar is joran maar een klein beetje ingeluisdquote:Op maandag 21 juni 2010 08:07 schreef Ladidadida het volgende:
Joran zag er in dat filmpje niet uit alsof hij in blinde paniek verkeerde... Of was dat een ander ondertekenmoment?
Even m'n Jorandekbed opmaken
ze logen tegen mij alsof ik een kind was, ze dachten zeker dat ik helemaal blind was ....quote:Op maandag 21 juni 2010 07:51 schreef Redux het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-blinde-paniek.html
Ik zou het toch erg interessant vinden als blijkt dat Joran er echt in is gesluisd...
en eenzame kerst...quote:Op maandag 21 juni 2010 08:16 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ze logen tegen mij alsof ik een kind was, ze dachten zeker dat ik helemaal blind was ....
zeker ook wat ouwe muziek gehoord in de nor![]()
![]()
Zeg Zaans_boefje, ben jij misschien een nick van Rob van Z. (van Van Zaane Rijwielhandel)? Dan zou uitgerekend jij nog eens een mooi licht op dit topic kunnen laten schijnenquote:Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef zaans_boefje het volgende:
En ja hoor, de verwachte "ik ben er ingeluisd" leugen, kan die krullenbol echt niets beters verzinnen?
Indien je erin geluisd word en plots een dood meisje in jouw hotelkamer vind, dan pak je rustig en beheerst je koffie, je eet een plakje cake en vertrekt uit het hotel![]()
Als ik er zo ingeluisd zou worden, ik denk dat mijn natuurlijke reactie niet overeenkomt.
Indien ik besluit een meisje te doden zoals kornuit Joran, dan lust ik wel een bakkie pleur en een snack![]()
Misschien is het gewoon goed als deze jongen (joran, niet mijzelf) even niet in de maatschappij verkeert.
En Alias Bergerquote:
die weer verwijdert worden ..quote:Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef ValseNoot het volgende:
Als wat Joran zegt over de bekentenis waar is, dan had zijn advocaat dat al wel een keer naar buiten gebracht.
Maar goed, er zul wel tig video's van die bekentenis gemaakt zijn.
Er was ook een tolk bij van de ambassade en die had ook gezegd dat er geen druk was uitgeoefend tijdens het verhoor/de bekentenis.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef ValseNoot het volgende:
Als wat Joran zegt over de bekentenis waar is, dan had zijn advocaat dat al wel een keer naar buiten gebracht.
hij zal best wel onder druk zijn gezet. en misschien hebben ze ook wel iets belooft of gezegd. maar dat wil niet zeggen dat de bekentenis onwaar is. verder mag iedere verdachte liegen wat het gedrukt staat tochquote:Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef ValseNoot het volgende:
Ik weet wie je bedoelt, en ben diegene (gelukkig) niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:22 schreef Knip het volgende:
[..]
Zeg Zaans_boefje, ben jij misschien een nick van Rob van Z. (van Van Zaane Rijwielhandel)? Dan zou uitgerekend jij nog eens een mooi licht op dit topic kunnen laten schijnen
Voel me altijd weer blij als ik op fok kom en het blijkt dat hier alle experts zitten.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:38 schreef plonsplons het volgende:
[..]
hij zal best wel onder druk zijn gezet. en misschien hebben ze ook wel iets belooft of gezegd. maar dat wil niet zeggen dat de bekentenis onwaar is. verder mag iedere verdachte liegen wat het gedrukt staat toch
het lastig voor joran is dat er deze keer wel een lijk is en mooie video opname
ook de vraag voor wie haalde je de koffie dan en waarom kwam je 10 minuten later weer buiten om dan alsnog weer binnen te komen. mag joran wel weer bij elkaar liegen.
hard bewijs is er genoeg ! , een verklaring is leuk maar ik denk dat de feiten wel voor zich spreken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:41 schreef Hobby het volgende:
De Test
Er komt een journalist naar een instelling voor gestoorde mensen.
<knip>
Wilt U een bed bij het raam of in het midden?"
even de test zo zal het wel gaan
Citaat:quote:Op maandag 21 juni 2010 08:52 schreef Hobby het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)an_ratten_toilet.xml
Bron: http://www.talkleft.com/story/2010/6/8/03827/78174quote:La Republica says he denied involvement until 5:30 pm today. Is anyone else skeptical about this confession?
Had robbery been the motive, he was looking at life. Without it, it was a maximum of 35. If it's manslaughter, like if he just snapped and lost it, it might only be 6 to 20 years, according to a Peruvian lawyer. They've had days to convince him that their justice system works differently and he'd get life unless he confessed and gave a "heat of passion" explanation, in which case he might get as little as 6 and up to 35, but not life. Sounds like they plea bargained with him and helped him come up with the best possible explanation. Who chose the Peruvian lawyer who was with him during today's questioning? The prosecutor. That's how their system works.
(..)He never stood a chance in Peru, which is probably why I've been covering it so closely. If the process is not going to be fair, at least we can try to make it transparent
En met dat geld kan hij macht kopen in de celquote:Op maandag 21 juni 2010 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
ik ben benieuwd naar zijn boek over een tijdje. Hij heeft toch tijd zat straks om te schrijven, dit boek verkoopt vast als een tiet waarop JvdS nog een flinke bankrekening krijgt ook.
Verder ben ik stiekum blij dat NL nu ook eens een notourius killer heeft en deze 'eer' niet alleen maar bij de amerikanen, russen of de britten ligt
Macht kopem? Als ze doorhebben dat ie geld heeft, dan pakken ze 'm alles af zonder dat hij daar iets tegen en kan inbrengen. Ja, een buttplug.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En met dat geld kan hij macht kopen in de cel
Ik heb echt een Joran van der Sloot-sitequote:Op maandag 21 juni 2010 01:49 schreef Luna3 het volgende:
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)
Niet lang. Op facebook is/was er al een I want to marry Joran-pagina.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang zou het duren voor een bewonderaar naar Peru vliegt om met Joran te trouwen?
Waar lees jij dan in dat artikel dat hij er zich over beklaagd?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:09 schreef MargrietV het volgende:
Lachen toch! Zich beklagen over de ratten! Hij is de superrat onder de ratten!
Weet niet of je in Peru ook zo makkelijk wordt vrijgelaten ivm procedurefouten als bij ons.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef missyB het volgende:
Maar stel nou dat de rechter zegt:
ja er zijn procedurefouten gemaakt etc etc wat gebeurd er dan?
Kan hij hier werkelijk mee weg komen?
Ik verbaasde me nog het meest over de zin: ik hoor hier helemaal niet te zitten, werd er zo boos en gefrustreerd over!
Nee gij!quote:Op maandag 21 juni 2010 02:00 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik heb Joran's uiterlijk eerder al benoemd, maar daarmee zou ik verstandelijk beperkte mensen met een bepaald syndroom hebben beledigd. Je begrijpt; ik houd nu wijselijk m'n mond...
Het is Nederland niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef missyB het volgende:
Maar stel nou dat de rechter zegt:
ja er zijn procedurefouten gemaakt etc etc wat gebeurd er dan?
Kan hij hier werkelijk mee weg komen?
Ik verbaasde me nog het meest over de zin: ik hoor hier helemaal niet te zitten, werd er zo boos en gefrustreerd over!
Buiten dat... Telegraaf héquote:Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Waar lees jij dan in dat artikel dat hij er zich over beklaagd?
Tis alleen jammer dat ie geen wiegedood is gestorven.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:19 schreef Faithfulness het volgende:
Interessant!quote:Op maandag 21 juni 2010 09:14 schreef sesame het volgende:
Dit is van een blog van een Amerikaanse advocate (criminal defense attorney) die de zaak vanaf het begin heeft gevolgd. N.a.v. de eerste verklaring dat Joran heeft bekend (op 7 juni) schrijft zij:
[..]
Bron: http://www.talkleft.com/story/2010/6/8/03827/78174
Lees: 'moet ik nog verzinnen'quote:Op maandag 21 juni 2010 10:34 schreef MargrietV het volgende:
„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat ie geen wiegedood is gestorven.
Als Lokjood?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef MargrietV het volgende:
Zouden ze als het echte proces begint Uri Geller nog als getuige oproepen?
This is mindblowing!!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef MargrietV het volgende:
Zouden ze als het echte proces begint Uri Geller nog als getuige oproepen?
Ja maar... dat was de schuld van Peter R.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef MargrietV het volgende:
Joran heeft toch gelogen over wat Uri Geller hem betaald heeft?
Wie doet er aan mindblowing? Joran toch!
dus is alles eigenlijk de schuld van peter ratje viesquote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar... dat was de schuld van Peter R.
Joran raakte in paniek door Peter zijn pesterijen en daardoor vergistte Joran zich in het bedrag dat hij had gekregen.
Daar kan die jongen toch niets aan doen?
Jullie zijn allemaal wel heel gemeen voor zo'n knul die zo gek was op zijn oma.
gek zijn op je Oma is een vrijkaartje om te moorden, te liegen en te bedriegen en een ander het in de schoenen te schuiven?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar... dat was de schuld van Peter R.
Joran raakte in paniek door Peter zijn pesterijen en daardoor vergistte Joran zich in het bedrag dat hij had gekregen.
Daar kan die jongen toch niets aan doen?
Jullie zijn allemaal wel heel gemeen voor zo'n knul die zo gek was op zijn oma.
dat zegt niemand.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gek zijn op je Oma is een vrijkaartje om te moorden, te liegen en te bedriegen en een ander het in de schoenen te schuiven?
Dat gaat hij nu verzinnen.quote:„Ik ben er in geluisd”, zegt Van der Sloot over de moord op Stephanie Flores. „Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen”, aldus Van der Sloot. De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.
Die Zuid-Amerikanen zijn zo temperamentvol, die rechter zal wel wat gewend zijn daar met huilende criminelen die smekend beweren dat ze allemaal niet zo bedoeld hadden.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef Maron het volgende:
[De Nederlander vertelt verder dat er ’s nachts ratten via een toiletgat zijn cel in kruipen.]
Tsja, soort zoekt soort he..?
Ik mag trouwens hopen dat die rechter zich niet zo laat bedotten als die onderzoeksrechters op Aruba..
Ze zijn middeleeuws, alleen hebben ze dat zelf nog niet door.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die Zuid-Amerikanen zijn zo temperamentvol,
Ja hé, kunnen ze daar geen ochtend diensten gaan draaien om het voor het westen wat eerder te laten beginnnen.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef ValseNoot het volgende:
Ben benieuwd wat de rechter besluit. En of vandaag de verhoren al afgesloten worden, of dat het meerdere dagen gaat duren. Zal wel vanavond laat zijn voor we er iets over horen, want het is zeven uur vroeger in Lima.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef sunny16947 het volgende:
Heeft iemand het hele interview in de papieren editie?
Ik zeg maar wat, maar hij ging alleen naar buiten en zij bleef toch achter?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef leeroy het volgende:
want als dat zo is, wat voor shit nab hotel heeft wel camerabewaking in de gangen. Maar wordniet elk dag de kamer schoon gemaakt en handdoeken vervangen? Beetje vreemd!
Maar geen argwaan krijgen na een dag beiden niet gezien te hebben?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:02 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat, maar hij ging alleen naar buiten en zij bleef toch achter?
Het personeel zou dat waarschijnlijk wel weten in dat geval.
Daarom kan het zo zijn dat het personeel buiten bleef vanwege het feit dat ze dachten dat zij in die kamer was en met rust gelaten wou worden ofzo?. Zou kunnen.
Volgens verklaringen van hotelpersoneel heeft Joran gezegd toen hij weg ging:quote:Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maar geen argwaan krijgen na een dag beiden niet gezien te hebben?
Oh, geweldig. Nog jarenlang Joran nieuws.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Felixa het volgende:
Nee, de rechtszaak zal pas over 2 jaar (of langer) beginnen.
Joran bekeerd zich tot Christen en organiseert EO-bijeenkomsten met zijn vriend de burgermeester.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Knip het volgende:
Als ik het goed begrijp kan de rechtszaak met Joran nog 2 jaar duren. Dat zou betekenen dat J. de komende 2 jaar nog vrijwel dagelijks in het nieuws zal komen
Joran herroept zijn bekentenis
Joran beklaagt zich over de toestand in de gevangenis
Joran krijgt bezoek van zijn moeder
Joran belooft een nieuwe verklaring over NH
Joran krijgt bezoek van Patrick van der Eem
Joran heeft buikpijn
Joran slaagt een medegevangene KO
Joran verliest met pokeren en moet aan celmaat veel geld betalen
Joran komt met nieuwe verklaring omtrent Stephany
Joran mag op internet en maakt een FOK! account aan
Nog 700 dagen Joran in het nieuws.![]()
Hij zal de geschiendenis ingaan als de opvolger van Hendrikus Jut. (van de kop van..) Alleen over Joran is er nog geen spreekwoord of uitdrukkng in de Nederlandse taal gekomen (alhoewel Joran Nederlandse taal al verrijkt heeft met verschillende uitdrukkingen: coño, viessss, gezwogen)
Als Natalee verdronken is, dempt Joran zijn afvoerput.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef MargrietV het volgende:
We kunnen wel een spreekwoord maken!
Wie een Joran wil zijn, komt bedrogen uit!
Wie volgt?
Met Joran kan je alle kanten op, alleen nooit de goede.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als Natalee verdronken is, dempt Joran zijn afvoerput.
Zoiets?
Tussen 8.13 uur en 5.33 uur zit ook een gat. Ik denk dat als Joran heeft toegeslagen, het juist in dit tijdsgat moet zijn gebeurd.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef sunny16947 het volgende:
Alles op een rijtje met correctie van receptiecamera 12 minuten.
5:32 aankomst Stephany en Joran bij receptie
5:33 aankomst bij de kamer
8:13 Joran rookt op de gang een sigaret met kamerdeur wagenwijd open.
8:14 Joran verlaat hotel voor koffie.
8:23 Joran met koffie bij receptie
8:24 Joran met koffie bij de kamer
Hier dus een gat van 11 minuten. Hij zou haar inderdaad betrapt kunnen hebben op de laptop. Ook kan er tijdens het koffiehalen iemand anders zijn geweest. Hij had nl. al die tijd al een schoon shirt aan.
8:35 Joran verlaat kamer met koffie
8:36 Joran klopt op kamerdeur
8:37 Joran kijkt naar camera met koffie in zijn hand.
8:38 Joran met koffie bij receptie
8:39 Jongen opent kamerdeur voor Joran
17 minuten om spullen te pakken
8:56 Joran verlaat kamer met rugzak en tas
8:57 Joran verlaat hotel
Zoals de Joran is, vertrouwt hij zijn slachtoffers.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als Natalee verdronken is, dempt Joran zijn afvoerput.
Zoiets?
Lang zal Joran leven,.....quote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Naast spreekwoorden, kunnen we misschien ook wat muziek suggesties doen voor Joran, misschien kan zijn advocaat wat leuke mp3tjes bij hem afleveren.
bv. "Oh was ik maar bij moeder thuis gebleven"
Deze wint! (voor mij dan)quote:Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef MargrietV het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid van Joran verdraait hem wel.
Nee joh, ze was helemaal niet al vermist. Haar vader had haar dezelfde of de vorige dag nog gesproken. Ze was ook in eerste instantie met vrienden in het casino. Ze was twee dagen vermist omdat ze al ruim twee dagen dood in een hotel lag.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:35 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Tussen 8.13 uur en 5.33 uur zit ook een gat. Ik denk dat als Joran heeft toegeslagen, het juist in dit tijdsgat moet zijn gebeurd.
Maar waar logeerde Stephany eigenlijk zelf? Ze is meegegaan met Joran die nacht... maar ze was toch ook al 2 dagen vermist en was weggelopen na een ruzie met haar vader? Het is wel bekend gemaakt dat die Elton Garcia ook in Hotel TAC logeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |