Is Piertje2 serieus of is het een troll?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Piertje2 wil hem een brief sturen:
[..]
... verklaar je dan ook even naderquote:Op maandag 21 juni 2010 00:46 schreef sjaak182 het volgende:
Joran is homo!
Dat weet ik 100% zkr
heb het zelf geziend
Sjaak heeft ervaring, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 01:00 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
... verklaar je dan ook even nader
Ik heb een Joran tennisracket, een Joran horloge en een Joran opblaasboot.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Ik heb Joran van der Sloot sokken en een Joran mok.
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)quote:Op maandag 21 juni 2010 01:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang zou het duren voor een bewonderaar naar Peru vliegt om met Joran te trouwen?
Vast op fok, maar die mensen bestaan welquote:Op maandag 21 juni 2010 01:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)
Vergis je niet; Hier op FOK! waren al wat brieven-wannawriters (van beiden sexen trouwens) en iemand had pas nog gekust met een Joran look-alike. (ik noem geen namen) Sommige beweerde ook dat ze Joran wel knap vonden. Ongelooflijk!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Vast op fok, maar die mensen bestaan wel
Hoe zou dat nou komen?quote:Tegen een Engelsman had Joran nog geklaagd over de Peruaanse vrouwen. „Ik beschouw mezelf als een knappe jongen, maar de vrouwen willen niet met me mee. Ik ga op ze af, ik praat met ze, dans salsa en merengue, maar als ik vraag of ze meegaan, zeggen ze nee.”
Ik zou zo'n nietszeggende klaploper niet al te serieus nemen hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-blinde-paniek.htmlquote:Van der Sloot bekende 'in blinde paniek'
Uitgegeven: 21 juni 2010 07:41
Laatst gewijzigd: 21 juni 2010 07:47
AMSTERDAM - Valse beloften van de Peruaanse politie hebben Joran van der Sloot aangezet tot het ondertekenen van een bekentenis. Dat zegt Van der Sloot in een interview met De Telegraaf.
© Novum/APDe krant sprak hem in de Castro Castro-gevangenis in Lima, waar hij vertelt dat er ’s nachts ratten via het toiletgat zijn cel in kruipen. Van der Sloot zegt dat hem beloofd werd dat hij aan Nederland zou worden uitgeleverd.
''In mijn blinde paniek heb ik toen alles ondertekend, maar wist niet eens wat er stond.''
Over de moord op Stephanie Flores zegt Van der Sloot tegen de krant: ‘’Ik ben er in geluisd. Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen.”
Ja, dat beeld krijg je inderdaad van hem. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat hij hier de waarheid spreekt.quote:
kom op zegquote:Op maandag 21 juni 2010 07:59 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, dat beeld krijg je inderdaad van hem. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat hij hier de waarheid spreekt.
Alsof jij weet wat de waarheid is?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:04 schreef plonsplons het volgende:
kom op zeg, wanneer heb jij joran ooit de waarheid horen vertellen ???
natuurlijk is JORAN er ingeluisdquote:Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef zaans_boefje het volgende:
En ja hoor, de verwachte "ik ben er ingeluisd" leugen, kan die krullenbol echt niets beters verzinnen?
Indien je erin geluisd word en plots een dood meisje in jouw hotelkamer vind, dan pak je rustig en beheerst je koffie, je eet een plakje cake en vertrekt uit het hotel![]()
Als ik er zo ingeluisd zou worden, ik denk dat mijn natuurlijke reactie niet overeenkomt.
Indien ik besluit een meisje te doden zoals kornuit Joran, dan lust ik wel een bakkie pleur en een snack![]()
Misschien is het gewoon goed als deze jongen (joran, niet mijzelf) even niet in de maatschappij verkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |