Hier het filmpje over het dagboek:quote:Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef fespo het volgende:
ik heb niks meer over dat dagboek gelezen, is dat geflopt?
Waarom?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...
Ik vind dit ook te erg. Iemand opsluiten die de kans loopt nog eens in de fout te gaan, ja, maar echt niet op die manier.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...
Het zou maar het laatste boek zijn wat je in deze wereld leest.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Alice_(novel)quote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef MargrietV het volgende:
http://coinchantal.blogspot.com/2010/06/zwarte-alice.html
Zwarte Alice
( 1968 )
Een roman van Thom Demijohn ( Thomas M Disch and John Sladek ) Thom Demijohn ( M Thomas Disch en John Sladek )
Een bizarre, satirische herwerken van de "Alice in Wonderland" verhaal, maar onder het mom van een (zeer goed) thriller. Zwarte humor en moraal spelen, Lewis Carroll en Erskine Caldwell , psychologische thriller en sociale kritiek - al deze losse elementen spelen een rol in dit fantastische criminele romance.
Little Alice Raleigh, eleven years and blonde like corn, and heiress of an immense fortune, is held for a ransom of a million dollars. Her kidnappers, trying to make her invisible to the police officers and the federal agents searching for her, manage to brown her skin and her hair.
Nogal smakeloos inderdaad...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
Nou idd.en dat is niet zo gek ook na wat ze allemaal heeft meegemaakt.Erg sneuquote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er beroerd uit zeg
Walgelijkquote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:
link onderaan werk niet bij mij ??
Larry Levine, who has experience living behind prison walls,
says Joran van der Sloot's days are numbered in a Lima, Peru prison. (CBS)
(CBS) Joran van der Sloot is a goner.
So says prison expert and ex-con Larry Levine, founder of Wall Street Prison Consultants.
On "The Early Show on Saturday Morning," Levine said van der Sloot will never last in prison in Peru, where he's being held for the May 30 slaying of 21-year-old business student Stephany Flores in his Lima hotel room.
The Dutchman is also still the chief suspect in the 2005 disappearance in Aruba of Alabama teen Natalee Holloway.
And, says Levine, he probably doesn't have much time left.
Asked by co-anchor Chris Wragge what advice he'd give van der Sloot, Levine said, "I'd tell him, 'You're not gonna make it,' that 'What you need to do is pray, because someone's gonna kill ya, and just enjoy the rest of the time you have left on Earth.'
"You know, that's a dangerous place. ... You've got murderers there, terrorists there - you've got bad people. And the problem he's facing is that the father of Stephany (Flores) ... is a prominent person. And this is an impoverished prison. And you pay off the right people, ya know, someone will stick a knife right in the guy.
"They'll be lining up to kill him. He has no hope. He has no chance.
"And I could give advice to his mother, that I would go out and buy a black dress and get ready for the funeral, because it's gonna be all over pretty soon."
That's the case even though van Sloot is being kept away from fellow inmates, Levine says. "He's in solitary. He's living in a cellblock that has ten cells to it. He's living by himself. ... His existence is just about over. … It doesn't really matter if they isolate him because, even in a U.S. prison, people can get to people.
"I talked to my buddy, Bobby the Bookmaker, in Vegas. He says you can't even get a line on the guy, because he's a dead man. Nobody's picking up the action on this. The show's over for this kid. He needs to face the facts."
Levine says van der Sloot may even see the handwriting on his cell's walls. "I read a report somewhere that he's got a Bible in his cell. He's probably reading the Bible.
"And he's probably trying to plan his next move, but he doesn't have a lot of options. This isn't like the U.S. judicial system, where you're innocent until proven guilty. It's the Napoleonic system, where you're guilty until proven innocent. He's got a lawyer who he probably cannot understand. He's just thrown into an environment where he has no hope of survival. His existence is gonna be nil.
"He doesn't have any money on the inside. I mean, in this prison, if you can get money on the inside, you can get drugs, you can get special food, you can get a woman in your cell. You can get just about anything you want. But he's in an isolation unit.
"He has nothing and he has no hope."
http://www.cbsnews.com/st...aturday/main6597757.shtml
Ach fan... fan...quote:Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Woeiii... allemaal vrouwtjes in een Joran topic. Het wordt toch niet stiekem een Joran fan-topic he?
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ach fan... fan...
* JoepiePoepie heeft wel al jaren een Joran van der Sloot-website.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Ik heb Joran van der Sloot sokken en een Joran mok.
Om fan van die psychopaat te zijn, moet je toch zelf ook flink psychotisch zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Woeiii... allemaal vrouwtjes in een Joran topic. Het wordt toch niet stiekem een Joran fan-topic hé?
Ach... de grootste psychopaten krijgen fanmail en hebben aanbidsters.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om fan van die psychopaat te zijn, moet je toch zelf ook flink psychotisch zijn.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach... de grootste psychopaten krijgen fanmail en hebben aanbidsters.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Zou het mogelijk zijn hem een liefdesbrief te sturen?
Is Piertje2 serieus of is het een troll?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Piertje2 wil hem een brief sturen:
[..]
... verklaar je dan ook even naderquote:Op maandag 21 juni 2010 00:46 schreef sjaak182 het volgende:
Joran is homo!
Dat weet ik 100% zkr
heb het zelf geziend
Sjaak heeft ervaring, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 01:00 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
... verklaar je dan ook even nader
Ik heb een Joran tennisracket, een Joran horloge en een Joran opblaasboot.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Ik heb Joran van der Sloot sokken en een Joran mok.
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)quote:Op maandag 21 juni 2010 01:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang zou het duren voor een bewonderaar naar Peru vliegt om met Joran te trouwen?
Vast op fok, maar die mensen bestaan welquote:Op maandag 21 juni 2010 01:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
I was being ironic...ik neem aan de rest ook!! (hoop ik tenminste)
Vergis je niet; Hier op FOK! waren al wat brieven-wannawriters (van beiden sexen trouwens) en iemand had pas nog gekust met een Joran look-alike. (ik noem geen namen) Sommige beweerde ook dat ze Joran wel knap vonden. Ongelooflijk!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Vast op fok, maar die mensen bestaan wel
Hoe zou dat nou komen?quote:Tegen een Engelsman had Joran nog geklaagd over de Peruaanse vrouwen. „Ik beschouw mezelf als een knappe jongen, maar de vrouwen willen niet met me mee. Ik ga op ze af, ik praat met ze, dans salsa en merengue, maar als ik vraag of ze meegaan, zeggen ze nee.”
Ik zou zo'n nietszeggende klaploper niet al te serieus nemen hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-blinde-paniek.htmlquote:Van der Sloot bekende 'in blinde paniek'
Uitgegeven: 21 juni 2010 07:41
Laatst gewijzigd: 21 juni 2010 07:47
AMSTERDAM - Valse beloften van de Peruaanse politie hebben Joran van der Sloot aangezet tot het ondertekenen van een bekentenis. Dat zegt Van der Sloot in een interview met De Telegraaf.
© Novum/APDe krant sprak hem in de Castro Castro-gevangenis in Lima, waar hij vertelt dat er ’s nachts ratten via het toiletgat zijn cel in kruipen. Van der Sloot zegt dat hem beloofd werd dat hij aan Nederland zou worden uitgeleverd.
''In mijn blinde paniek heb ik toen alles ondertekend, maar wist niet eens wat er stond.''
Over de moord op Stephanie Flores zegt Van der Sloot tegen de krant: ‘’Ik ben er in geluisd. Hoe dat allemaal precies is gegaan, zal ik later vertellen.”
Ja, dat beeld krijg je inderdaad van hem. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat hij hier de waarheid spreekt.quote:
kom op zegquote:Op maandag 21 juni 2010 07:59 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, dat beeld krijg je inderdaad van hem. Maar er is natuurlijk altijd een kans dat hij hier de waarheid spreekt.
Alsof jij weet wat de waarheid is?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:04 schreef plonsplons het volgende:
kom op zeg, wanneer heb jij joran ooit de waarheid horen vertellen ???
natuurlijk is JORAN er ingeluisdquote:Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef zaans_boefje het volgende:
En ja hoor, de verwachte "ik ben er ingeluisd" leugen, kan die krullenbol echt niets beters verzinnen?
Indien je erin geluisd word en plots een dood meisje in jouw hotelkamer vind, dan pak je rustig en beheerst je koffie, je eet een plakje cake en vertrekt uit het hotel![]()
Als ik er zo ingeluisd zou worden, ik denk dat mijn natuurlijke reactie niet overeenkomt.
Indien ik besluit een meisje te doden zoals kornuit Joran, dan lust ik wel een bakkie pleur en een snack![]()
Misschien is het gewoon goed als deze jongen (joran, niet mijzelf) even niet in de maatschappij verkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |