abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 13:58:05 #276
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83053102
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:53 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ja, jij slaat het niet op, dat wil niet zeggen dat niemand dat doet. Juist dit soort scoops worden natuurlijk direct heel veel opgeslagen, niet alleen door 'gewone' geinteresseerden, maar natuurlijk ook door andere media .

Als ik echt iets wil hebben sla ik het altijd op. Ik ga er niet zomaar vanuit dat alles online blijft staan, want er kunnen zoveel redenen zijn waarom iets verwijderd wordt van het internet .
Nou, dan zal het echt wel weer eens een keertje boven water komen, denk ik.
Wie weet heeft iemand het wel opgeslagen met het plan om nadat hij van zijn backpackreis terugkomt de boel op YouTube te zetten (over een maand of zeven of zo)
pi_83053114
1)Er zijn beelden dat hij met de sigaret in zijn mond naar buiten komt .

2) Dan is er een beeld en zie je je hem langs de receptie naar buiten lopen, hij heeft dan een sigaret in zijn linkerhand en je ziet een tas hangen onder zijn rechter arm/hand en de draagriem daarvan hangt over zijn linker schouder.

3) Dan is er een beeld en dan komt hij het hotel binnen lopen met Koffie .
  zondag 20 juni 2010 @ 13:59:02 #278
307803 Frietkraam
Het is friet, geen patat
pi_83053134
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:58 schreef zoefbust het volgende:
1)Er zijn beelden dat hij met de sigaret in zijn mond naar buiten komt .

2) Dan is er een beeld en zie je je hem langs de receptie naar buiten lopen, hij heeft dan een sigaret in zijn linkerhand en je ziet een tas hangen onder zijn rechter hand en de draagriem daarvan hangt over zijn linker schouder.

3) Dan is er een beeld en dan komt hij het hotel binnen lopen met Koffie .
door alle media aandacht word hij uiteraard beter behandeld
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
pi_83053144
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef ValseNoot het volgende:
Hier nog iemand die de koffie/brood/film gezien heeft.
http://nancygrace.blogs.c(...)-surveillance-tapes/
Naar beneden scrollen langs de reacties: ene Silvia heeft het over de kleren die Joran aanhad tijdens het koffiehalen.
het was er ooit dus wel

Watching El Comercico in Peru I see video that Joran had already changed clothes when he went to get coffee
  zondag 20 juni 2010 @ 14:01:58 #280
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83053250
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:55 schreef beequeen het volgende:
Dat probeerde ik ook, maar hij geeft gewoon de hele pagina weer.
Hmm, dat zal dan ook wel onderdeel van het complot van het verdwenen filmpje zijn...
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_83053267
video verwijdert door de gebruiker ??
tekst:

Tres horas después, 8:10 a.m. del domingo, el holandés sale del hotel y se dirige a Wong que está frente del hotel para comprar pan y dos vasos de café. Luego retorna al hospedaje y vuelve a salir a las 9:30 a.m. para abordar la camioneta de Stephany, llevando en la mano un maletín pequeño y una mochila. En este lapso se habría producido la muerte.
pi_83053322
Wat is de laatste status? Moest hij vrijdag niet voor de rechter verschijnen?
pi_83053334
Ik heb ook buitenbeelden gezien, een beetje in de verte van schuin bovenaf was dat. MAar ik weet echt niet meer wat hij daar aan had... (sorry Djen)

30-05-2010 – 08.10 uur Video spoorloos van internet verdwenen!

Er doet zich nu iets vreemds voor. Enkele dagen geleden was er op het internet een tweede, of naar nu blijkt eigenlijk een derde video te zien waarop Joran alleen de kamer verlaat en even later terugkomt met twee bekers koffie en broodjes. We hebben ons een breuk gezocht naar deze video om de tijdslijn zuiver te houden, maar om welke vage reden dan ook is de video nergens meer te vinden en lijkt het erop of uit alle andere video’s precies dit deel verdwenen is.

bron: http://contradicere1.word(...)deo-joran-opgedoken/

Die kamer- en gangbeelden heb ik trouwens niet gezien, de buitenbeelden wel.

[ Bericht 32% gewijzigd door Luna3 op 20-06-2010 14:31:12 ]
pi_83053369
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is de laatste status? Moest hij vrijdag niet voor de rechter verschijnen?
Morgen komt de rechter naar hem toe.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_83053439
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef Felixa het volgende:

[..]

Morgen komt de rechter naar hem toe.
Ah.. thanks. Inclusief mediacircus?
pi_83053548
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. thanks. Inclusief mediacircus?
Zou me niks verbazen!
Maar volgens mij zal dit wel achter gesloten deuren zijn.
De gevangenis heeft een eigen rechtbank dus Joran kan blijven zitten waar ie zit en de rechter komt naar hem toe.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_83054079
Dit is trouwens toch ook een rare kronkel:

Stephany wordt enkele dagen na Jorans vertrek dood aangetroffen in een warm klimaat zonder airco, en de lijkschouwer weet te precies vertellen dat op 30 mei moet zijn overleden (oke, die datum kan dan nog wel goed ingeschat worden) maar ze stellen ook nog eens dat het tussen 08.10 uur en 09.30 uur moet zijn geweest...

Bull shit.
Ze maken de bewijzen gewoon kloppend, zodat Joran moet boeten. Nogmaals, ik ga er van uit dat hij Stephany gedood heeft hoor, maar die bewijzen zijn een beetje een lachertje.
pi_83054214
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Luna3 het volgende:

Stephany wordt enkele dagen na Jorans vertrek dood aangetroffen in een warm klimaat zonder airco, en de lijkschouwer weet te precies vertellen dat op 30 mei moet zijn overleden (oke, die datum kan dan nog wel goed ingeschat worden) maar ze stellen ook nog eens dat het tussen 08.10 uur en 09.30 uur moet zijn geweest...

Bull shit.
Ze maken de bewijzen gewoon kloppend, zodat Joran moet boeten. Nogmaals, ik ga er van uit dat hij Stephany gedood heeft hoor, maar die bewijzen zijn een beetje een lachertje.
Mee eens. Wat ik ook raar vind volgende dag ligt het lichaam al onder de grond.
pi_83054232
Zijn dit de beelden die jullie bedoelen?

http://www.radaronline.co(...)der-sloot#image-load

pi_83054314
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef ThomasD het volgende:
Zijn dit de beelden die jullie bedoelen?

http://www.radaronline.co(...)der-sloot#image-load

[ afbeelding ]
Ja daar komt hij met koffie het hotel binnen ,die tas hangt dan niet meer om z'n nek .
pi_83054374
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef davo1979 het volgende:
Mee eens. Wat ik ook raar vind volgende dag ligt het lichaam al onder de grond.
Vond ik ook raar ivm forensisch onderzoek, maar Erwin hier (uit Brazilie) zegt dat dat in die warme zuid Amerikaanse landen gebruikelijk is...dus tja.
pi_83054381
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Luna3 het volgende:

Bull shit.

Dit kan dmv forensisch onderzoek vrij nauwkeurig bepaald worden.
Dus ook met de factoren erbij van warm land, geen airco etc etc
Ik vroeg me dat nl ook af en ben wat aan het lezen en zoeken gegaan maar zoiets kun je dus vrij nauwkeurig vaststellen.
pi_83054415
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:31 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ja daar komt hij met koffie het hotel binnen ,die tas hangt dan niet meer om z'n nek .
Volgens mij zijn die beelden ook gemanipuleerd om de bewijzen kloppend te maken. Want als hij vertrekt heeft hij de tas weer om toch?
pi_83054445
Zou het mogelijk zijn hem een brief te sturen?
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_83054476
Volgens mij halen jullie nu filmpjes door elkaar
pi_83054498
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:33 schreef missyB het volgende:
Dit kan dmv forensisch onderzoek vrij nauwkeurig bepaald worden.
Dus ook met de factoren erbij van warm land, geen airco etc etc
Ik vroeg me dat nl ook af en ben wat aan het lezen en zoeken gegaan maar zoiets kun je dus vrij nauwkeurig vaststellen.
De exacte tijd als het drie dagen dood is?! Dan is de schattingsmarge toch wel wat ruimer dan een half uurtje?! Zal het eens aan een vriend van me vragen die bij het NFI werkt.
pi_83054512
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die beelden ook gemanipuleerd om de bewijzen kloppend te maken. Want als hij vertrekt heeft hij de tas weer om toch?
Als hij weggaat heeft hij een zwarte rugzak en een witte sport tas bij zich.
Als hij koffie gaat halen en naar buiten gaat is het een andere tas
pi_83054514
dat met die tas om zn nek is volgens mij het filmpje dat ie dus voorgoed vertrekt zeg maar.

of maak ik nu helemaal volkstammen gek?
  zondag 20 juni 2010 @ 14:36:54 #299
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83054521
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:

Wat wil je daarin zetten dan?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_83054598
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Waarom niet? Gevangenen krijgen gewoon post hoor. Wat is je plan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')