Nou, dan zal het echt wel weer eens een keertje boven water komen, denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, jij slaat het niet op, dat wil niet zeggen dat niemand dat doet. Juist dit soort scoops worden natuurlijk direct heel veel opgeslagen, niet alleen door 'gewone' geinteresseerden, maar natuurlijk ook door andere media.
Als ik echt iets wil hebben sla ik het altijd op. Ik ga er niet zomaar vanuit dat alles online blijft staan, want er kunnen zoveel redenen zijn waarom iets verwijderd wordt van het internet.
door alle media aandacht word hij uiteraard beter behandeldquote:Op zondag 20 juni 2010 13:58 schreef zoefbust het volgende:
1)Er zijn beelden dat hij met de sigaret in zijn mond naar buiten komt .
2) Dan is er een beeld en zie je je hem langs de receptie naar buiten lopen, hij heeft dan een sigaret in zijn linkerhand en je ziet een tas hangen onder zijn rechter hand en de draagriem daarvan hangt over zijn linker schouder.
3) Dan is er een beeld en dan komt hij het hotel binnen lopen met Koffie .
het was er ooit dus welquote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef ValseNoot het volgende:
Hier nog iemand die de koffie/brood/film gezien heeft.
http://nancygrace.blogs.c(...)-surveillance-tapes/
Naar beneden scrollen langs de reacties: ene Silvia heeft het over de kleren die Joran aanhad tijdens het koffiehalen.
Hmm, dat zal dan ook wel onderdeel van het complot van het verdwenen filmpje zijn...quote:Op zondag 20 juni 2010 13:55 schreef beequeen het volgende:
Dat probeerde ik ook, maar hij geeft gewoon de hele pagina weer.
Morgen komt de rechter naar hem toe.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is de laatste status? Moest hij vrijdag niet voor de rechter verschijnen?
Zou me niks verbazen!quote:
Mee eens. Wat ik ook raar vind volgende dag ligt het lichaam al onder de grond.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Luna3 het volgende:
Dit is trouwens toch ook een rare kronkel:
Stephany wordt enkele dagen na Jorans vertrek dood aangetroffen in een warm klimaat zonder airco, en de lijkschouwer weet te precies vertellen dat op 30 mei moet zijn overleden (oke, die datum kan dan nog wel goed ingeschat worden) maar ze stellen ook nog eens dat het tussen 08.10 uur en 09.30 uur moet zijn geweest...
Bull shit.
Ze maken de bewijzen gewoon kloppend, zodat Joran moet boeten. Nogmaals, ik ga er van uit dat hij Stephany gedood heeft hoor, maar die bewijzen zijn een beetje een lachertje.
Ja daar komt hij met koffie het hotel binnen ,die tas hangt dan niet meer om z'n nek .quote:Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef ThomasD het volgende:
Zijn dit de beelden die jullie bedoelen?
http://www.radaronline.co(...)der-sloot#image-load
[ afbeelding ]
Vond ik ook raar ivm forensisch onderzoek, maar Erwin hier (uit Brazilie) zegt dat dat in die warme zuid Amerikaanse landen gebruikelijk is...dus tja.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef davo1979 het volgende:
Mee eens. Wat ik ook raar vind volgende dag ligt het lichaam al onder de grond.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Luna3 het volgende:
Dit is trouwens toch ook een rare kronkel:
Stephany wordt enkele dagen na Jorans vertrek dood aangetroffen in een warm klimaat zonder airco, en de lijkschouwer weet te precies vertellen dat op 30 mei moet zijn overleden (oke, die datum kan dan nog wel goed ingeschat worden) maar ze stellen ook nog eens dat het tussen 08.10 uur en 09.30 uur moet zijn geweest...
Bull shit.
Ze maken de bewijzen gewoon kloppend, zodat Joran moet boeten. Nogmaals, ik ga er van uit dat hij Stephany gedood heeft hoor, maar die bewijzen zijn een beetje een lachertje.
Volgens mij zijn die beelden ook gemanipuleerd om de bewijzen kloppend te maken. Want als hij vertrekt heeft hij de tas weer om toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:31 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ja daar komt hij met koffie het hotel binnen ,die tas hangt dan niet meer om z'n nek .
De exacte tijd als het drie dagen dood is?! Dan is de schattingsmarge toch wel wat ruimer dan een half uurtje?! Zal het eens aan een vriend van me vragen die bij het NFI werkt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:33 schreef missyB het volgende:
Dit kan dmv forensisch onderzoek vrij nauwkeurig bepaald worden.
Dus ook met de factoren erbij van warm land, geen airco etc etc
Ik vroeg me dat nl ook af en ben wat aan het lezen en zoeken gegaan maar zoiets kun je dus vrij nauwkeurig vaststellen.
Als hij weggaat heeft hij een zwarte rugzak en een witte sport tas bij zich.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beelden ook gemanipuleerd om de bewijzen kloppend te maken. Want als hij vertrekt heeft hij de tas weer om toch?
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Zou het mogelijk zijn hem een brief te sturen?
Waarom niet? Gevangenen krijgen gewoon post hoor. Wat is je plan?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef piertje2 het volgende:
Zou het mogelijk zijn hem een brief te sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |