Ik heb het over beelden en dat zijn (stilstaande beelden genomen uit een bewakings camera filmpje )quote:Op zondag 20 juni 2010 12:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat filmpje is zeker weten nooit vrijgegeven.
Ja, van die Radar site of zo iets. Dat zijn inderdaad de enige beelden die er bij mijn weten van zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:58 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ik heb het over beelden en dat zijn (stilstaande beelden genomen uit een bewakings camera filmpje )
Vertaling van Babelfish.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:58 schreef djenneke het volgende:
Er staat bij dat het de laatste beelden zijn van Stephany dat ze nog leefde. Ze ging niet mee naar buiten voor de koffie (was toen waarschijnlijk al overleden). Dus ik denk het niet.
Hier staat wel heel specifiek dat hij koffie is gaan halen. Of zou dit een onderdeel van de verklaring van Joran zijn?quote:For the first time, images of Joran spread go to der Sloot and Stephany Flowers when they entered hotel TAC, in Miraflores, Sunday 30 of May, approximately to the 5:15 a.m. In the images it is appraised to Van der Sloot with a white shirt requesting the key from his quarter to the reception of the hotel. Later, it is appraised to him with Sthepany having looked for to enter the room. The daughter of the well-known Ricardo industralist Flowers dressed trousers and a black blouse. Three hours later, 8:10 a.m. of Sunday, the Dutch leaves the hotel and it goes to Wong that are in front of the hotel to buy bread and two glasses of coffee. Soon she returns to the lodging and she returns to leave to the 9:30 a.m. to approach the light truck of Stephany, taking in the hand a small briefcase and a knapsack. In this lapse the death would have taken place.
Bron?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef ValseNoot het volgende:
Wij weten alweer waar we de beelden zagen: op El Comercio.
Trouwens in de Wiki staat ook aangegeven dat deze beelden gezien zijn.
citaat:
Forensic investigation
Police released hotel security video showing Van der Sloot entering the Hotel TAC together with Flores Ramírez at about 5:00 a.m. on May 30, 2010.[83] At about 8:10 a.m., he is shown walking across the street to a supermarket and returning with bread and two cups of coffee. Nearly an hour and half later, he is seen in the video leaving the hotel alone with his bags. An autopsy ruled that Flores Ramírez had not had sexual intercourse before her death and that she was not under the influence of enough alcohol to prevent her from resisting an attack.[80] Both Van der Sloot and his victim tested positive for the presence of cocaine.[84] The stains on Van der Sloot's clothes matched the blood type of Flores Ramírez.[85] DNA tests are being conducted on the clothes and the previously recovered tennis racquet
Klopt ja en ik denk dat Joran niet zozeer naar buiten ging om koffie te halen ,maar naar buiten ging om iets te verstoppen .quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, van die Radar site of zo iets. Dat zijn inderdaad de enige beelden die er bij mijn weten van zijn.
Hier zijn de eerste beelden;quote:Op zondag 20 juni 2010 13:06 schreef missyB het volgende:
bij mijn weten was dat filmpje er ook.
Was 1 van de eerste filmpjes die ik zag toen dit hele circus weer begon.
Denk ook dat dat het bewuste filmpje is geweest: het eerste filmpje met de "beelden uit de laatste momenten van de dochter van ..".quote:Op zondag 20 juni 2010 13:19 schreef beequeen het volgende:
Toch denk ik dat het om dat verwijderde filmpje gaat. Hier staan alle video's geplaatst door El Comercio, er is er maar 1 verwijderd. Vreemd.
http://elcomercio.pe/caso/caso-joran-van-der-sloot
Waaraan zie je op die site dat er 1 filmpje verwijderd isquote:Op zondag 20 juni 2010 13:19 schreef beequeen het volgende:
Toch denk ik dat het om dat verwijderde filmpje gaat. Hier staan alle video's geplaatst door El Comercio, er is er maar 1 verwijderd. Vreemd.
http://elcomercio.pe/caso/caso-joran-van-der-sloot
En hoe kan het dan dat niemand ter wereld dat filmpje opgeslagen en geupload heeft?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef ValseNoot het volgende:
Denk ook dat dat het bewuste filmpje is geweest: het eerste filmpje met de "beelden uit de laatste momenten van de dochter van ..".
Er zal wel iets opgestaan hebben wat niet de bedoeling was.
Misschien door er op te klikken.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waaraan zie je op die site dat er 1 filmpje verwijderd is
Dat had ik al geplaatst, alleen in het Engels.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:33 schreef Felixa het volgende:
Dit is die nieuwspagina waar het filmpje op heeft gestaan en als je op die Youtube-link klikt, staat er inderdaad dat de video door de gebruiker is verwijderd.
Je slaat zelf zo'n filmpje niet op (ik niet tenminste) omdat je aanneemt dat het bij de krant of teeveezender te bekijken blijft.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waaraan zie je op die site dat er 1 filmpje verwijderd is
[..]
En hoe kan het dan dat niemand ter wereld dat filmpje opgeslagen en geupload heeft?
Ja hallo zeg hee, ik ga even op al die artikelen klikkenquote:
Sowwy!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat had ik al geplaatst, alleen in het Engels.![]()
Toch bedankt.
Ja, jij slaat het niet op, dat wil niet zeggen dat niemand dat doet. Juist dit soort scoops worden natuurlijk direct heel veel opgeslagen, niet alleen door 'gewone' geinteresseerden, maar natuurlijk ook door andere mediaquote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef ValseNoot het volgende:
Je slaat zelf zo'n filmpje niet op (ik niet tenminste) omdat je aanneemt dat het bij de krant of teeveezender te bekijken blijft.
Er zullen ook relatief weinig mensen zijn die direct El Comercio bekeken hebben, de meesten zullen wel via CNN etc. gekeken hebben, en die hadden het blijkbaar niet.
Dat probeerde ik ook, maar hij geeft gewoon de hele pagina weer. Misschien doe ik iets verkeerd, dunno.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja hallo zeg hee, ik ga even op al die artikelen klikken! Je had ook gewoon de directe link naar het desbetreffende artikel kunnen geven
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |