Een vlaag van verstandsverbijstering zie ik niet zo .quote:Op zondag 20 juni 2010 11:34 schreef wollewuppie het volgende:
maar die beelden zouden er wel moeten zijn toch? misschien niet vrijgegeven maar dan kan je vermoeden dat er meer op staat dan alleen wat de foto laat zien.
Aangezien ze alle details naar buiten brengen.
Na het lezen van de reactie van zijn moeder vind ik het des te erger dat er zo weinig mededogen is voor Joran van de Sloot, wat hij eventueel wel of niet gedaan heeft is verschrikkelijk maar als dit echt door een vlaag van verstandsverbijstering is gekomen (en dat moet haast wel want anders had hij het toch zeker niet zo aangepakt lijkt me) dan is het toch in en intriest dat iemand zo behandeld wordt.
Iedereen doet in zijn leven dingen die hij nooit zo heeft bedoeld en hij heeft eventueel 1 van de ergste dingen gedaan en verdient daar straf voor maar dit...?
Ik kan me overigens niet voorstellen dat je als moeder je kind laat vallen zoals zijn moeder doet.
Ik denk dat moeders op is. En dat vind ik niets gek.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef wollewuppie het volgende:
Of het nou 5 jaar is of niet, ik zou nooit mijn kinderen kunnen laten vallen, hij heeft nu meer steun nodig dan ooit.
Tja, zo gaat het toch vaak in zaken die veel media aandacht krijgen, denk aan een Lucia de B. Maar er zijn meer voorbeelden. Goed is dat niet, maar het is wel logisch.quote:Ik vind het gewoon afgrijselijk zoals alles in het nieuws komt, hij is al veroordeeld terwijl het proces nog moet beginnen.
Wat een onzin. Iedereen weet dat gevangenissen in het buitenland niet te vergelijken zijn met ons land. En wat een vreemde redenatie om te stellen dat mensen in Peru weten wat ze te wachten staat en dat het een kwestie van cultuur is. De menswaardigheid, daar gaat het toch om. Die wordt er niet beter of slechter van. Die ontbreekt gewoonweg. Voor iedereen.quote:Natuurlijk is het voor elke veroordeelde/verdachte in Peru verschrikkelijk. Het is alleen wel zo dat mensen daar met deze cultuur en instelling opgegroeid zijn, dat is voor een buitenlander anders.
Zo ken ik er nog wel een paar. Laten we iedereen met geestelijke problemen TBS geven met vervroegd verlofquote:Dat mededogen zou in mijn ogen voor elk mens er moeten zijn die door psychische ellende tot zoiets in staat is. Maar natuurlijk ook voor de nabestaanden.
Het zijn op dit moment wel nog steeds de vermoedelijke slachtoffers van Joran van der Sloot.quote:Overigens zijn het geen vermoedelijke slachtoffers, er is toch geen twijfel dat Stephany dood is gevonden? Wel bij natalee uiteraard. Wel een vermoedelijke dader.
Joran spoorde al niet. Dat hij zo opgejaagd werd, heeft hij voornamelijk aan zijn eigen mediageile gedrag te danken.quote:Als je mensen als beesten gaat opjagen en behandelen, dan worden ze dat vanzelf......
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk dat moeders op is. En dat vind ik niets gek.
[..]
Tja, zo gaat het toch vaak in zaken die veel media aandacht krijgen, denk aan een Lucia de B. Maar er zijn meer voorbeelden. Goed is dat niet, maar het is wel logisch.
Logisch of niet, ik vind het verschrikkelijk. Ook lucia de B leek voor iedereen zo schuldig als wat, vooral ook door mediabijdrage en kijk nu....
[..]
Wat een onzin. Iedereen weet dat gevangenissen in het buitenland niet te vergelijken zijn met ons land. En wat een vreemde redenatie om te stellen dat mensen in Peru weten wat ze te wachten staat en dat het een kwestie van cultuur is. De menswaardigheid, daar gaat het toch om. Die wordt er niet beter of slechter van. Die ontbreekt gewoonweg. Voor iedereen.
Ben met je eens dat het voor iedereeen mensonterend is, maar hij zit wel als buitenlander tussen inlanders en dat maakt je situatie echt niet makkelijker.[..]
Zo ken ik er nog wel een paar. Laten we iedereen met geestelijke problemen TBS geven met vervroegd verlofDat vervroegde verlof (ben ik zeker geen voorstander van) hoor je mij niet over maar dat je wel met mededogen mag kijken naar mensen die zichzelf niet kunnen helpen, vind ik niet meer dan menselijk. Daarmee praat je het gedrag niet goed. [..]
Het zijn op dit moment wel nog steeds de vermoedelijke slachtoffers van Joran van der Sloot.
Het zijn toch slachtoffers, niet vermoedelijk, alleen de dader is vermoedelijk Joran van der Sloot.
[..]
Joran spoorde al niet. Dat hij zo opgejaagd werd, heeft hij voornamelijk aan zijn eigen mediageile gedrag te danken.
En aan Peter R de Vries?
Was jij in de hotelkamer dat je zo precies weet wat er zich heeft afgespeeld?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:55 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Een vlaag van verstandsverbijstering zie ik niet zo .
Hij heeft dat onschuldige meisje meegelokt naar zijn hotelkamertje en hij heeft haar
beroofd en volledig in elkaar gemept en zelfs toen ze helemaal Knock out op bed lag en al flink bloedde ,nog op de grond gesmeten om haar met zijn shirt voorgoed te laten stikken .
Daarna heeft hij bij zijn volle verstand koffie gehaald ,een compleet koffie showtje opgevoerd ,
hij is 2 keer op en neer gelopen en is in haar auto gestapt .
Alles wijst erop dat hij zeer koelbloedig te werk is gegaan ,haar geld heeft afgenomen ,haar pasjes etc.
Hij had ook op dat moment de politie kunnen bellen en zich kunnen aangeven .
Zijn moeder vertelde de Telegraaf dat hij de hele wereld over getrokken is .
Wat heeft deze bloeddorstige moordenaar nog meer op z'n geweten ?
Hoe zit het met de 2 verdwenen meisjes uit Columbia ?
Zo liet hij het meisje in de hotel kamer achter
[ afbeelding ]
Ja, er zijn wel beelden geweest van Joran die met koffie en broodjes liep. Maar dat waren opnamen die gemaakt waren met een buitencamera.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:32 schreef djenneke het volgende:
Hier is nog het eerste filmpje dat werd vrijgegeven, we zien Joran komen en weer gaan. De koffiebeelden (toneelstukje) ontbraken toen nog. De beelden dat hij in eerste instantie koffie ging halen zijn nooit uitgezonden geweest.
Kun je niet gewoon quoten zoals het hoort? Dit is best irritant, nu moet ik gaan knippen en plakken...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef wollewuppie het volgende:
[..]
Logisch of niet, ik vind het verschrikkelijk. Ook lucia de B leek voor iedereen zo schuldig als wat, vooral ook door mediabijdrage en kijk nu....
Ben met je eens dat het voor iedereeen mensonterend is, maar hij zit wel als buitenlander tussen inlanders en dat maakt je situatie echt niet makkelijker.
Dat vervroegde verlof (ben ik zeker geen voorstander van) hoor je mij niet over maar dat je wel met mededogen mag kijken naar mensen die zichzelf niet kunnen helpen, vind ik niet meer dan menselijk. Daarmee praat je het gedrag niet goed.
Het zijn toch slachtoffers, niet vermoedelijk, alleen de dader is vermoedelijk Joran van der Sloot.
En aan Peter R de Vries?
Toch vreemd dat jullie met zijn vieren iets hebben gezien, wat wij hier met zijn allen hebben gemist. Wij die volop op zoek gaan naar ieder feitje en filmpje. En ook apart dat er helemaal niemand is ter wereld, die die beelden ergens heeft opgeslagen...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel beelden geweest van Joran die met koffie en broodjes liep. Maar dat waren opnamen die gemaakt waren met een buitencamera.
Wij hebben ook alles gevolgd en herinneren ons (vier man sterk zit hierbinnen) die beelden nog goed. Inderdaad zijn die beelden niet meer te vinden.
Beelden van Joran bij de receptie met koffie en broodjes herinneren wij ons niet, wel buiten.
Er zijn wel degelijk beelden van Joran met koffie bij de receptie .quote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel beelden geweest van Joran die met koffie en broodjes liep. Maar dat waren opnamen die gemaakt waren met een buitencamera.
Wij hebben ook alles gevolgd en herinneren ons (vier man sterk zit hierbinnen) die beelden nog goed. Inderdaad zijn die beelden niet meer te vinden.
Beelden van Joran bij de receptie met koffie en broodjes herinneren wij ons niet, wel buiten.
Wij herinneren ons die beelden nog heel goed. Zaten bij de allereerste beelden. En waarom wij het ons zo goed herinneren, is omdat wij hier thuis een "complotdenkertje" hebben. En hij vond het toen wel allertoevalligst dat er én een goede camera in de receptie stond, én vlakbij Joran's kamer, en dan ook nog eens buiten, op het stukje tussen het hotel en het supermarktje. Juist het feit dat daar buiten ook nog een camera hing die Joran zo goed in het snotje had, wekte die discussie op.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Toch vreemd dat jullie met zijn vieren iets hebben gezien, wat wij hier met zijn allen hebben gemist. Wij die volop op zoek gaan naar ieder feitje en filmpje. En ook apart dat er helemaal niemand is ter wereld, die die beelden ergens heeft opgeslagen...
Is er ook nooit geweest. Er zijn echter mensen die beweren dat ze Joran wel eerder hebben gezien op de camera terwijl hij brood en koffie haalde aan de overkant. Echter, niemand in deze topicreeks heeft ze gezien, en ze zijn ook nergens terug te vinden. Ik denk dat alles wat gepubliceerd is geweest, echt wel in deze reeks staat.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:34 schreef beequeen het volgende:
ValseNoot, bedoel jij dit filmpje?
Een filmpje van Joran met koffie bij de receptie heb ik ook nog nooit gezien.![]()
Er is heel veel gesproken en geschreven over dat koffie halen. Die berichten zijn ook overal terug te vinden. Beelden zijn er echter niet. En ze zijn er ook nooit geweest. Ik vraag me af, waar jullie die beelden dan hebben gezien met zijn vieren. Met zijn allen achter de pc?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:38 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Wij herinneren ons die beelden nog heel goed. Zaten bij de allereerste beelden. En waarom wij het ons zo goed herinneren, is omdat wij hier thuis een "complotdenkertje" hebben. En hij vond het toen wel allertoevalligst dat er én een goede camera in de receptie stond, én vlakbij Joran's kamer, en dan ook nog eens buiten, op het stukje tussen het hotel en het supermarktje. Juist over het feit dat daar buiten ook nog een camera hing die Joran zo goed in het snotje had, wekte die discussie op.
Maar wat zou het uitmaken of daar nou wel of geen beelden van zijn ?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er is heel veel gesproken en geschreven over dat koffie halen. Die berichten zijn ook overal terug te vinden. Beelden zijn er echter niet. En ze zijn er ook nooit geweest. Ik vraag me af, waar jullie die beelden dan hebben gezien met zijn vieren. Met zijn allen achter de pc?
Nee dit filmpje met de koffie in de pollekes bedoel ik nietquote:Op zondag 20 juni 2010 12:34 schreef beequeen het volgende:
ValseNoot, bedoel jij dit filmpje?
Een filmpje van Joran met koffie bij de receptie heb ik ook nog nooit gezien.![]()
Omdat sommige mensen daar een heel complot omheen hebben verzonnenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:42 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Maar wat zou het uitmaken of daar nou wel of geen beelden van zijn ?
Die beelden zijn helemaal niet verdwenen ,die zijn er gewoon .quote:Op zondag 20 juni 2010 12:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen daar een heel complot omheen hebben verzonnen
Met name juist ook over het zogenaamde mysterieuze wijze van verdwijnen van die beelden.
Het moet bij de allereerste beelden van CNN, ABC of CBS gezetten hebben, want die hebben wij in het begin steeds gevolgd.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er is heel veel gesproken en geschreven over dat koffie halen. Die berichten zijn ook overal terug te vinden. Beelden zijn er echter niet. En ze zijn er ook nooit geweest. Ik vraag me af, waar jullie die beelden dan hebben gezien met zijn vieren. Met zijn allen achter de pc?
Jij hebt beelden dat Joran buiten loopt van dat tankstation met koffie en brood? Dan wil ik ze graag zien, want al die topics dat ik hier heb rondgehangen, ben ik die nog nooit tegengekomen...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:46 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die beelden zijn helemaal niet verdwenen ,die zijn er gewoon .
We volgen hier ook alles van CNN, ABC en CBS. Maar nogmaals, niemand hier heeft ze ooit gezien. Er was enkele topics geleden inderdaad iemand die dat beweerde en verwees naar de complottheoriesite die jij nu ook wel zult bedoelen. Ik heb toen een hele reeks aan berichtjes gepost waarin zeer veel users zich bleven afvragen wanneer die koffiebeelden nu vrij zouden komen.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:47 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Het moet bij de allereerste beelden van CNN, ABC of CBS gezetten hebben, want die hebben wij in het begin steeds gevolgd.
Ergens las ik (die site is hier ook wel gequote), weet niet meer welke, dat mensen probeerden om de tijdlijnen goed vast te stellen, ook die samenstellers van de site herinnerden zich collectief die beelden, maar konden ze nergens meer terugvinden.
Nee ik heb het over beelden dat Joran bij de receptie loopt (en van buiten komt) met koffie bekers in zijn hand .quote:Op zondag 20 juni 2010 12:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt beelden dat Joran buiten loopt van dat tankstation met koffie en brood? Dan wil ik ze graag zien, want al die topics dat ik hier heb rondgehangen, ben ik die nog nooit tegengekomen...
Nee, dat filmpje is zeker weten nooit vrijgegeven.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:52 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Nee ik heb het over beelden dat Joran bij de receptie loopt (en van buiten komt) met koffie bekers in zijn hand .
Er staat bij dat het de laatste beelden zijn van Stephany dat ze nog leefde. Ze ging niet mee naar buiten voor de koffie (was toen waarschijnlijk al overleden). Dus ik denk het niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ik spreek geen Spaans, misschien is er iemand die dit kan vertalen. Dit gaat om een filmpje dat verwijderd is. Zou het om dit bewuste filmpje kunnen gaan? Scroll naar de datum -5-06-10.
Ik gok maar wat hoor.![]()
http://www.bookmarksurfer.com/show.php?id=4c0df34eb67b7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |