En toevallig zat Peter R. in de kamer ernaast klaar met een camera, volgende week onthullende reportage op SBS6!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hebben ze het samen gedaaaaan! Wie weeeeeeeet
Eindelijk iemand die het door heeft!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
En toevallig zat Peter R. in de kamer ernaast klaar met een camera, volgende week onthullende reportage op SBS6!
Omdat het uitermate slecht zou zijn voor Peru als een buitenlander wordt vermoord in de gevangenis. Zeker als de gevangenen daar al mee dreigden. Natuurlijk, het is een crimineel, maar ook die dienen beschermt te worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef zoefbust het volgende:
Voorlopig zit hij nu nog relatief veilig in de Castro Castro .
Ik zie het er wel van komen dat hij vanaf morgen gewoon tussen de andere gevangen komt .
Alleen kinder verkrachters/moordenaars nemen ze daar in bescherming .
Waarom zou hij ook een andere behandeling krijgen dan de andere Nederlanders ?
Ja, toen Stephany er achter kwam dat Joran vijf jaar geleden Nathalee aan Garcia heeft verkocht hebben ze het samen gedaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hebben ze het samen gedaaaaan! Wie weeeeeeeet
Die andere Nederlanders worden toch ook niet vermoord ?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Omdat het uitermate slecht zou zijn voor Peru als een buitenlander wordt vermoord in de gevangenis. Zeker als de gevangenen daar al mee dreigden. Natuurlijk, het is een crimineel, maar ook die dienen beschermt te worden.
Die hebben vaak drugsdelicten op hun naam, niet het vermoorden van een van HUN meisjes.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:43 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die andere Nederlanders worden toch ook niet vermoord ?
Dat zijn toch ook criminelen en als Joran zo'n meisje helemaal kan verminken en doodslaan
kan hij zich tussen de andere gevangenen toch ook wel redden ?
Volgens de gevangenisdirecteur over een maand of drie, als je volgend bericht leest:quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef zoefbust het volgende:
Hij zal toch een keer tussen de andere gevangenen terecht komen ,
dat kan morgen zijn of over 2 maanden of na de veroordeling over 2 of 3 jaar .
Alles wijst erop dat J. het gedaan heeft..en zelf ben ik OOK die mening toegedaan...hij komt over als een misselijk, verwend en arrogant gok/drugs/geld/vrouwenverslaafd mannetje...maar wát als het toch een vooropgezette valstrik is geweest...(door FBI, moeder Holloway, PeterrrrrR.)quote:Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Die andere nederlanders hebben geen vrouwelijke landgenoot vermoord, hooguit wat drugs gesmokkeld. Joran gaat vrij snel kapot als hij geen bescherming meer krijgt. Ik hoop maar dat hij het gedaan heeft.
Oh, kan die nog op zijn gemakkie de WK kijken met zijn nieuwe vrienden.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:03 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Volgens de gevangenisdirecteur over een maand of drie, als je volgend bericht leest:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-alleen-voor.dhtml
meldquote:Op zondag 20 juni 2010 17:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Linksonder laat een stuk bureau zien. Dat lijkt me behoorlijk binnen. Ik zie niets buiten.
Ik ben niet de enige die echt heel erg heeft gewacht op de beelden van het koffie en brood halen.
Ik blijf er nog steeds bij dat ze er niet zijn. Ik kan wel weer opnieuw alle berichten gaan opzoeken van mensen die het met mee eens waren....
In principe is dat denk ik wel mogelijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er geen moer van. Ik heb de foto's van Radar proberen op volgorde te zetten en ja, ik weet dat de tijd van de camera van de receptie ongeveer 10 minuten achter loopt op de camera boven. Help me out.
Joran verlaat de kamer om koffie te halen om 8.13.34 uur.
[ afbeelding ]
Joran komt terug met koffie. om 8.24.44 uur.
[ afbeelding ]
Joran doet zijn acteerstukje om 8.35.50 uur.
[ afbeelding ]
En dan de verwarring, rekening houdend met het feit dat de receptiecamera 10 minuten achter loopt.
Joran bij de receptie om 8.26.05 (dus zeg 8.15 of 16 uur op de gangcamera) met 2 koffiebekers..
Hij praat zo te zien met de dames van de receptie. Hoe kan hij nou binnen 2 of 3 minuten koffie gehaald hebben?
[ afbeelding ]
Ik ga zelf maar even een bakkie nemen, word er gek van.
Hij ging ook al een keer langs de receptie (om 08.01) met een sigaret in z'n hand en met een tasje om zijn schouder.Hij is dus een paar keer heen en weer gelopen .quote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
In principe is dat denk ik wel mogelijk.
Het tankstation was echt letterlijk aan de overkant van de straat dus dat is naar buiten lopen, straat oversteken, 2 koffie bestellen, afrekenen, naar het hotel terug.
Dat zou wel kunnen denk ik.
je moet 1 tijd als standaard gebruiken anders kom je er niet uitquote:Op zondag 20 juni 2010 19:34 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er geen moer van. Ik heb de foto's van Radar proberen op volgorde te zetten en ja, ik weet dat de tijd van de camera van de receptie ongeveer 10 minuten achter loopt op de camera boven. Help me out.
Joran verlaat de kamer om koffie te halen om 8.13.34 uur.
[ afbeelding ]
Joran komt terug met koffie. om 8.24.44 uur.
[ afbeelding ]
Joran doet zijn acteerstukje om 8.35.50 uur.
[ afbeelding ]
En dan de verwarring, rekening houdend met het feit dat de receptiecamera 10 minuten achter loopt.
Joran bij de receptie om 8.26.05 (dus zeg 8.15 of 16 uur op de gangcamera) met 2 koffiebekers..
Hij praat zo te zien met de dames van de receptie. Hoe kan hij nou binnen 2 of 3 minuten koffie gehaald hebben?
[ afbeelding ]
Ik ga zelf maar even een bakkie nemen, word er gek van.
Ze stottert ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er beroerd uit zeg
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er beroerd uit zeg
Goed nieuws dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:
Verhaal, knip.
"He has nothing and he has no hope."
de rillingen lopen me over mijn rug als ik dit lees, maar er staan ongetwijfeld rijen dik mensen te juichen bij het lezen van dit artikel....ziek...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:
link onderaan werk niet bij mij ??
Larry Levine, who has experience living behind prison walls,
says Joran van der Sloot's days are numbered in a Lima, Peru prison. (CBS)
(CBS) Joran van der Sloot is a goner.
So says prison expert and ex-con Larry Levine, founder of Wall Street Prison Consultants.
On "The Early Show on Saturday Morning," Levine said van der Sloot will never last in prison in Peru, where he's being held for the May 30 slaying of 21-year-old business student Stephany Flores in his Lima hotel room.
The Dutchman is also still the chief suspect in the 2005 disappearance in Aruba of Alabama teen Natalee Holloway.
And, says Levine, he probably doesn't have much time left.
Asked by co-anchor Chris Wragge what advice he'd give van der Sloot, Levine said, "I'd tell him, 'You're not gonna make it,' that 'What you need to do is pray, because someone's gonna kill ya, and just enjoy the rest of the time you have left on Earth.'
"You know, that's a dangerous place. ... You've got murderers there, terrorists there - you've got bad people. And the problem he's facing is that the father of Stephany (Flores) ... is a prominent person. And this is an impoverished prison. And you pay off the right people, ya know, someone will stick a knife right in the guy.
"They'll be lining up to kill him. He has no hope. He has no chance.
"And I could give advice to his mother, that I would go out and buy a black dress and get ready for the funeral, because it's gonna be all over pretty soon."
That's the case even though van Sloot is being kept away from fellow inmates, Levine says. "He's in solitary. He's living in a cellblock that has ten cells to it. He's living by himself. ... His existence is just about over. … It doesn't really matter if they isolate him because, even in a U.S. prison, people can get to people.
"I talked to my buddy, Bobby the Bookmaker, in Vegas. He says you can't even get a line on the guy, because he's a dead man. Nobody's picking up the action on this. The show's over for this kid. He needs to face the facts."
Levine says van der Sloot may even see the handwriting on his cell's walls. "I read a report somewhere that he's got a Bible in his cell. He's probably reading the Bible.
"And he's probably trying to plan his next move, but he doesn't have a lot of options. This isn't like the U.S. judicial system, where you're innocent until proven guilty. It's the Napoleonic system, where you're guilty until proven innocent. He's got a lawyer who he probably cannot understand. He's just thrown into an environment where he has no hope of survival. His existence is gonna be nil.
"He doesn't have any money on the inside. I mean, in this prison, if you can get money on the inside, you can get drugs, you can get special food, you can get a woman in your cell. You can get just about anything you want. But he's in an isolation unit.
"He has nothing and he has no hope."
http://www.cbsnews.com/st...aturday/main6597757.shtml
Bij mij ook niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef plonsplons het volgende:
link onderaan werk niet bij mij ??
http://www.cbsnews.com/st...aturday/main6597757.shtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |