abonnement Unibet Coolblue
pi_82803733

Joran in betere tijden.


Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.


Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.


Aankomst in Castro Castro


Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coño Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

[i][b]OP van het topic
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82803765
Viiiiiieeeeeeeeessssss
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:31:24 #3
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82803869


Krommmmmmmmm
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 14 juni 2010 @ 20:31:52 #4
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82803902
jonco
Intelligent, but fucked up.
pi_82804048
uit nummer 43:

welk moment zal joran gaan wensen dat hij dezelfde status als natalee en stef zal aannemen

voorlopig lijkt het dat joran nog hoop heeft, 2 dagen terug tenminste , maar hoe snel zal het afnemen ?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:34:28 #6
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82804078
Conjo.
The remedy is the experience.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:36:18 #7
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82804192
Nogmaals, elk mens, verdachte of niet, veroordeelde of niet heeft recht op een humane behandeling.
Zo ook Joran.
Ik zal er niet mee zitten dat hij wellicht voor tientallen jaren het gevang in zal gaan, maar dan nog, de omstandigheden in Zuid Amerikaanse gevangenissen kan men eigenlijk het beste omschrijven als "levenslang" (maar dan getekend voor het leven..)
Maar goed, hier is het systeem nu eenmaal zo dat de gevangenis condities geen stemmen oplevert bij de kiezer, en het dus een ondergeschikt onderwerp is. Men wilt wraak ipv straf. En op zich kan ik daar best in meegaan tot op zekere hoogte.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82804216
Ik denk dat hij in hongerstaking gaat, het is een aandachtshoer.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:38:02 #10
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82804303
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik denk dat hij in hongerstaking gaat, het is een aandachtshoer.
Ik denk dat de autoriteiten daar in Peru maling aan hebben met een hongerstaking.
vergeet niet dat daar in de Castro Castro gevangenis ook lieden zitten van "lichtend pad". Terroristen dus volgens de Peruviaanse wetgeving.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82804383
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, elk mens, verdachte of niet, veroordeelde of niet heeft recht op een humane behandeling.
Zo ook Joran.
Ik zal er niet mee zitten dat hij wellicht voor tientallen jaren het gevang in zal gaan, maar dan nog, de omstandigheden in Zuid Amerikaanse gevangenissen kan men eigenlijk het beste omschrijven als "levenslang" (maar dan getekend voor het leven..)
Maar goed, hier is het systeem nu eenmaal zo dat de gevangenis condities geen stemmen oplevert bij de kiezer, en het dus een ondergeschikt onderwerp is. Men wilt wraak ipv straf. En op zich kan ik daar best in meegaan tot op zekere hoogte.
Ben ik het mee eens.. Tot op zekere hoogte kan ik er wel in meegaan, maar bijvoorbeeld die foto's die je postte. Dat gaat mij echt, echt veels te ver. Precies wat je zegt, iedereen heeft recht op een humane behandeling.
pi_82804388
Jonge jonge, een dagje werken en ze zijn hier alweer drie topics verder. Is iedereen hier met zwangerschapsverlof ofzo?

Nog (schokkend) nieuws?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:40:02 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82804416
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik denk dat hij in hongerstaking gaat, het is een aandachtshoer.
Dan stoppen ze rustig een sonde in zijn neus. Dat is een land waar je geen praatjes moet hebben. Jongeheer van der Sloot zal het daar moeilijk mee hebben.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 14 juni 2010 @ 20:40:51 #14
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82804466
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Luna3 het volgende:
Jonge jonge, een dagje werken en ze zijn hier alweer drie topics verder. Is iedereen hier met zwangerschapsverlof ofzo?

Nog (schokkend) nieuws?
Neuh, zijn advocaat stopt er mee. That's all.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82804497
Hier hebben ze het over een mogelijke derde betrokkene? Of begrijp ik de dramatische google vertaling verkeerd?

http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fperu21.pe%2Fnoticia%2F494729%2Fexigen-cadena-perpetua-asesino-stephany
quote:
He added that the crossing will be asked for information from cell phone calls Stephany. También contarán con testimonios de una periodista de Aruba que siguió de cerca el caso de Natalee Holloway . No descartan que una tercera persona esté involucrada en el crimen. Also featured testimony from a journalist from Aruba that followed closely the case of Natalee Holloway . Do not rule out third person is involved in the crime.
quote:
Agregó que pedirán el cruce de información de las llamadas telefónicas del celular de Stephany. Also featured testimony from a journalist from Aruba that followed closely the case of Natalee Holloway . Do not rule out third person is involved in the crime. También contarán con testimonios de una periodista de Aruba que siguió de cerca el caso de Natalee Holloway . No descartan que una tercera persona esté involucrada en el crimen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82804499
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, elk mens, verdachte of niet, veroordeelde of niet heeft recht op een humane behandeling.
Zo ook Joran.
Ik zal er niet mee zitten dat hij wellicht voor tientallen jaren het gevang in zal gaan, maar dan nog, de omstandigheden in Zuid Amerikaanse gevangenissen kan men eigenlijk het beste omschrijven als "levenslang" (maar dan getekend voor het leven..)
Maar goed, hier is het systeem nu eenmaal zo dat de gevangenis condities geen stemmen oplevert bij de kiezer, en het dus een ondergeschikt onderwerp is. Men wilt wraak ipv straf. En op zich kan ik daar best in meegaan tot op zekere hoogte.
Toch is zijn gevangenis volgens mij minder erg dan die waar de juist voor minder veroordeelden zitten (drugs): de Sarita nogwat gevangenis?

Dat was volgens die Nederlandse club die gevangenen in Lima opzoeken echt Dante's hel op aarde; geen vaste slaapplaatsen, gegil, stank van de openbare toiletten, gangs, verkrachtingen, messen van 30cm, iedereen daar vogelvrij, nul privacy, vrijwel niemand met een eigen cel. Dan heeft Joran het toch wel beter. Zuur eigenlijk.
pi_82804504
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik denk dat de autoriteiten daar in Peru maling aan hebben met een hongerstaking.

Tot aan zijn proces zullen ze toch wel zuinig op 'm zijn denk ik en door zulke dingen kan hij in ziekenhuis komen wat weer nieuwe mogelijkheden schept.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:42:06 #18
16715 Mylene
*schatje*
pi_82804539
quote:
Nog meer Joran van der Sloot op SBS 6

SBS 6 blijft uitpakken met tv-uitzendingen over Joran van der Sloot. Nadat het tv-station vorige week donderdag tegen middernacht maar liefst een miljoen kijkers trok met ‘Joran van der Sloot: Het Complete Verhaal’, komt SBS 6 deze woensdag met het programma ‘Joran van der Sloot: het exclusieve verslag vanuit Peru’. Die uitzending staat niet late night, maar primetime om half negen op het programma. Bovendien is de zendtijd uitgebreid van dertig minuten naar ruim tachtig minuten.

De nieuwe documentaire over Van der Sloot brengt het laatste nieuws over de Nederlander die in Peru wordt vastgehouden voor de moord op Stephany Flores. “De nieuwe documentaire bevat onder andere een uitgebreide reconstructie van de moord op Flores. Deze is gemaakt aan de hand van de bekentenis van Joran van der Sloot, die van minuut tot minuut aantoont wat er op de avond van de moord gebeurd is en wat Joran uitspookte in de dagen tot zijn arrestatie“, zo laat SBS weten.

Ook Peter R. de Vries komt weer aan het woord. “Hij deelt zijn mening over Jorans bekentenis en over zijn wens om overgeplaatst te worden naar een andere gevangenis in ruil voor informatie over de vindplaats van Natalee Holloway.”

Verslaggevers van SBS 6 praten in het programma met Nederlanders in Peru. “Ook wordt de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis bezocht, waar Joran inmiddels in voorarrest zit. Een interview met een Nederlandse journalist, die een week lang undercover is geweest binnen de muren van de gevangenis, verklaart waarom Castro Castro ook wel de hel op aarde wordt genoemd.”

Aansluitend op de documentaire over Joran van der Sloot, zendt SBS 6 woensdag om 21.50 uur het programma Gevangen in Peru uit. Deze reportage vertelt het verhaal van Rhonda Gordijn, die in 2007 aangehouden werd op het vliegveld van Lima omdat er drugs in haar koffer gevonden waren. Ze werd onder erbarmelijke omstandigheden gevangen gehouden in Peru.
bron
pi_82804544
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Luna3 het volgende:
Jonge jonge, een dagje werken en ze zijn hier alweer drie topics verder. Is iedereen hier met zwangerschapsverlof ofzo?

Nog (schokkend) nieuws?
Ik was het niet hoor, ik heb voornamelijk geslapen vanmiddag en voetbal gekeken en daarnaast heel af en toe op fok gezeten...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 14 juni 2010 @ 20:43:09 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82804602
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef ooYoo het volgende:

[..]

Toch is zijn gevangenis volgens mij minder erg dan die waar de juist voor minder veroordeelden zitten (drugs): de Sarita nogwat gevangenis?

Dat was volgens die Nederlandse club die gevangenen in Lima opzoeken echt Dante's hel op aarde; geen vaste slaapplaatsen, gegil, stank van de openbare toiletten, gangs, verkrachtingen, messen van 30cm, iedereen daar vogelvrij, vrijwel niemand met een eigen cel. Dan heeft Joran het toch wel beter. Zuur eigenlijk.
Dat wordt wel anders als hij eenmaal veroordeeld is. Dan wordt hij ook gewoon bij de rest van de moordenaars gegooid. Waar hij hoort.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 14 juni 2010 @ 20:43:29 #21
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82804617
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef ooYoo het volgende:

[..]

Toch is zijn gevangenis volgens mij minder erg dan die waar de juist voor minder veroordeelden zitten (drugs): de Sarita nogwat gevangenis?

Dat was volgens die Nederlandse club die gevangenen in Lima opzoeken echt Dante's hel op aarde; geen vaste slaapplaatsen, gegil, stank van de openbare toiletten, gangs, verkrachtingen, messen van 30cm, iedereen daar vogelvrij, vrijwel niemand met een eigen cel. Dan heeft Joran het toch wel beter. Zuur eigenlijk.
Vergeet er even niet bi te vertellen dat Joran in een apart gedeelte zit nu.
In de "echte" cellen is dat nog stukken malen erger dan die Sarita gevangenis.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 20:45:13 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82804711
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar bijvoorbeeld televisie vind ik best ver gaan. Laat ze maar een boek lezen, of een studie volgen of zo. Als ik toch moet kiezen, zeg ik ook dat wij het beter doen dan Peru. Dat zullen de criminaliteitsstatistieken ook wel aantonen, gok ik.
Ik vind ook dat het wel wat meer sober zou mogen in Nederland. Recidivegevallen liggen overal vrijwel even hoog volgens mij. Het scheelt wel wat maar niet zoveel als je zou verwachten. Mensen die geneigd zijn naar criminaliteit vallen er schijnbaar toch weer in terug. Maar zwaardere straffen en zwaardere omstandigheden heeft ook geen positief effect op recidivisme. Je kweekt er alleen zware criminelen mee.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:45:18 #23
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82804718
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
SBS gaat dus over lijken voor de kijkcijfers
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82804782
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Vergeet er even niet bi te vertellen dat Joran in een apart gedeelte zit nu.
In de "echte" cellen is dat nog stukken malen erger dan die Sarita gevangenis.
Hij zit nu min of meer in isolatie tot aan zijn proces waarschijnlijk.
pi_82804798
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef djenneke het volgende:

Ik was het niet hoor, ik heb voornamelijk geslapen vanmiddag en voetbal gekeken en daarnaast heel af en toe op fok gezeten...
Dame! Ik snap het al: De hele middag geslapen omdat je vannacht een heel topic vol hebt gebabbeld
Ik moet je nog complimenteren met de titel van deel 43! Top.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')