Ik zweer je, hij is ten dode opgeschreven. Binnen een half jaar is ie de pijp uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Lieverd, dat gaat over de dagen dat ze dus ook vermist was. Niet dat ze al vermist was, voordat ze vermoord was.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
http://www.rnw.nl/nederla(...)rliefde-voor-pokeren
Dat denk ik ook. Als 'ie niet vermoord wordt, doet 'ie 't zelf wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik zweer je, hij is ten dode opgeschreven. Binnen een half jaar is ie de pijp uit.
Ik vind het niet zo raar. Er zijn zoveel hotels met camera's. Geen idee hoe normaal dat in Peru is verder.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:01 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, inderdaad. Behalve dat van die beelden. Ik vind ze wel haarscherp en toevallig bij Jorans kamer. Hoezo hebben zulke hotels sowieso camerabewaking op die gangen?? Zelfs het Amstel Hotel heeft slechtere camera's!
(...)
beetje rattengifquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik denk niet dat Joran zelfmoord zal plegen, ik denk wel dat hij vermoord gaat worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:18 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als 'ie niet vermoord wordt, doet 'ie 't zelf wel.
Darling,quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef djenneke het volgende:
Lieverd, dat gaat over de dagen dat ze dus ook vermist was. Niet dat ze al vermist was, voordat ze vermoord was.
Het zou alleen wel jammer voor ons zijn wanneer hij al zijn geheimen mee zn graf inneemt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:18 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Meer mensen denken dat hij dat niet zal doen. Ik denk dat de mogelijkheid er wel is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Joran zelfmoord zal plegen, ik denk wel dat hij vermoord gaat worden.
honeypie, in dat door jouzelf aangegeven artikel staat zelfs dat Stephany de avond voor haar moord nog ruzie met haar vader heeft gehad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Darling,![]()
dit uit dat stukje dan, ook dubieus toch;
Prima kerel
Over de vader van Stephany weten we meer. Hij wordt 'Riflo' genoemd, een afkorting van Ricardo Flores Chipoco. Riflo is redelijk bekend in Peru, als zakenman en autocoureur. Maar ook als vertrouweling van Vladimiro Montesinos, de rechterhand van oud-president Alberto Fujimori, die in opspraak raakte wegens omkopingspraktijken. Montesinos noemt Riflo op een video-opname 'een topper, een prima kerel'.
Maffia
In de internetreacties op de dood van Stephany wordt gerefereerd aan het politieke verleden van haar vader. Mensen suggereren dat Ricardo Flores, door zijn omgang met de politieke maffia, het slechte voorbeeld heeft gegeven aan zijn dochter. Maar de meeste reacties zijn geschokt.
Hij heeft geluk dat 'ie bijna twee meter groot is. Latino's zijn wat kleiner uitgevallen over het algemeen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:18 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De eerste verklaring die Joran gaf, was dat Natalee zich als een slet gedroeg. Niet erg tactvol ten opzichte van een moeder die haar kind kwijt is. Zeker niet als je ook de laatste bent geweest die haar levend heeft gezien...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:57 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Wat mij dwarszit is dat vanaf het begin in de case Holloway Joran ook de eerste dag na de verdwijning meteen door Beth Holloway werd aangewezen, terwijl hij nog niet eens een officiele verklaring had afgegeven en alles nog mogelijk was. De confronatie tussen moeder en Joran begon heet op te lopen. Toen Paul van der Sloot vervolgens zei dat hij, Deepack en Satisch maar geen uitspraken meer moesten doen tegen de Amerikanen, was Joran eerste reactie: "Maar we moeten toch helpen dat meisje te vinden?"
(Bron)
Ja wat moeten wij dan nog he.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Het zou alleen wel jammer voor ons zijn wanneer hij al zijn geheimen mee zn graf inneemt.
Alsof dat iets uitmaakt, waarschijnlijk hebben een groot aantal andere gevangenen zelfgemaakte messen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:25 schreef Luna3 het volgende:
Hij heeft geluk dat 'ie bijna twee meter groot is. Latino's zijn wat kleiner uitgevallen over het algemeen.
Misschien dat 'ie met zijn enge uitstraling nog best eens respect kan afdwingen daar...zal mij benieuwen.
Honeypiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef djenneke het volgende:
honeypie, in dat door jouzelf aangegeven artikel staat zelfs dat Stephany de avond voor haar moord nog ruzie met haar vader heeft gehad.
Tja, een dubieuze vader. Dat kan he? Joran was immers op zoek naar mensen met centen. Dan kom je in Peru niet zo snel uit bij heel eerlijke figuren.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef Luna3 het volgende:
[..]
http://www.rnw.nl/nederla(...)rliefde-voor-pokeren
quote:Verder schrijft ze dol te zijn op slapen. Enigszins wrang, nu ze nooit meer wakker zal worden.
En alsof ze voor een eerlijk gevecht van man tot man zullen gaan...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof dat iets uitmaakt, waarschijnlijk hebben een groot aantal andere gevangenen zelfgemaakte messen.
hoho even LUNA 3quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:59 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Uhuh,
http://www.limburger.nl/article/20100609/ANPNIEUWS01/6090417/1056
hierop hadden ze hem al kunnen opsluiten. Had Stephany nog geleefd.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die ziet er niet zo goed uit.
Engeltje, dan is er toch nog iets, waar we het dan toch nog met elkaar over eens zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef Luna3 het volgende:
[..]
HoneypieWe groeien nog wel ooit naar elkaar toe, ik voel het
![]()
Tja, Joran had het 'talent' om zich te omringen met foute mensen. Hij had dan ook al een foute papa die het foute voorbeeld gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |