abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82714121

Joran in betere tijden.

Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.

Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.

Aankomst in Castro Castro:

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

[ Bericht 0% gewijzigd door djenneke op 12-06-2010 18:38:54 ]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:17:16 #3
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82714184
quote:
Ik zweer je, hij is ten dode opgeschreven. Binnen een half jaar is ie de pijp uit.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82714192
quote:
Lieverd, dat gaat over de dagen dat ze dus ook vermist was. Niet dat ze al vermist was, voordat ze vermoord was.
pi_82714234
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ik zweer je, hij is ten dode opgeschreven. Binnen een half jaar is ie de pijp uit.
Dat denk ik ook. Als 'ie niet vermoord wordt, doet 'ie 't zelf wel.
pi_82714304
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:01 schreef Qebbel het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, inderdaad. Behalve dat van die beelden. Ik vind ze wel haarscherp en toevallig bij Jorans kamer. Hoezo hebben zulke hotels sowieso camerabewaking op die gangen?? Zelfs het Amstel Hotel heeft slechtere camera's!
(...)
Ik vind het niet zo raar. Er zijn zoveel hotels met camera's. Geen idee hoe normaal dat in Peru is verder.

Maar ze hebben vast niet opeens die camera opgehangen toen ze wisten dat Joran kwam logeren hoor. In de hoop dat hij toevallig iemand zou gaan vermoorden in een hotel. En met een beetje geluk ook nog toevallig (of niet natuurlijk ) Stephany Flores...
pi_82714309
quote:
beetje rattengif
pi_82714320
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:18 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Joran zelfmoord zal plegen, ik denk wel dat hij vermoord gaat worden.
pi_82714324
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef djenneke het volgende:
Lieverd, dat gaat over de dagen dat ze dus ook vermist was. Niet dat ze al vermist was, voordat ze vermoord was.
Darling,
dit uit dat stukje dan, ook dubieus toch;

Prima kerel
Over de vader van Stephany weten we meer. Hij wordt 'Riflo' genoemd, een afkorting van Ricardo Flores Chipoco. Riflo is redelijk bekend in Peru, als zakenman en autocoureur. Maar ook als vertrouweling van Vladimiro Montesinos, de rechterhand van oud-president Alberto Fujimori, die in opspraak raakte wegens omkopingspraktijken. Montesinos noemt Riflo op een video-opname 'een topper, een prima kerel'.

Maffia
In de internetreacties op de dood van Stephany wordt gerefereerd aan het politieke verleden van haar vader. Mensen suggereren dat Ricardo Flores, door zijn omgang met de politieke maffia, het slechte voorbeeld heeft gegeven aan zijn dochter. Maar de meeste reacties zijn geschokt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:21:09 #10
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82714326
quote:

[..]

Het zou alleen wel jammer voor ons zijn wanneer hij al zijn geheimen mee zn graf inneemt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82714336
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82714350
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Joran zelfmoord zal plegen, ik denk wel dat hij vermoord gaat worden.
Meer mensen denken dat hij dat niet zal doen. Ik denk dat de mogelijkheid er wel is.
Geen geld, geen vrijheid, bang zijn, etc etc.
pi_82714395
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Darling,
dit uit dat stukje dan, ook dubieus toch;

Prima kerel
Over de vader van Stephany weten we meer. Hij wordt 'Riflo' genoemd, een afkorting van Ricardo Flores Chipoco. Riflo is redelijk bekend in Peru, als zakenman en autocoureur. Maar ook als vertrouweling van Vladimiro Montesinos, de rechterhand van oud-president Alberto Fujimori, die in opspraak raakte wegens omkopingspraktijken. Montesinos noemt Riflo op een video-opname 'een topper, een prima kerel'.

Maffia
In de internetreacties op de dood van Stephany wordt gerefereerd aan het politieke verleden van haar vader. Mensen suggereren dat Ricardo Flores, door zijn omgang met de politieke maffia, het slechte voorbeeld heeft gegeven aan zijn dochter. Maar de meeste reacties zijn geschokt.
honeypie, in dat door jouzelf aangegeven artikel staat zelfs dat Stephany de avond voor haar moord nog ruzie met haar vader heeft gehad.

Tja, een dubieuze vader. Dat kan he? Joran was immers op zoek naar mensen met centen. Dan kom je in Peru niet zo snel uit bij heel eerlijke figuren.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:23:51 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_82714421

Zo, die ziet er niet zo goed uit.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82714483
quote:

[..]

Hij heeft geluk dat 'ie bijna twee meter groot is. Latino's zijn wat kleiner uitgevallen over het algemeen.
Misschien dat 'ie met zijn enge uitstraling nog best eens respect kan afdwingen daar...zal mij benieuwen.

En anders blijven jouw twee opties nog als enige uitweg over. Gok erop dat 'ie zich hier niet door wat vormfouten of mensenrechten-schending onderuit kan lullen. Geen Depack en Satisch in de buurt, alleen wat corrupte taxichauffeurs...
pi_82714485

hij heeft in indergeval een deken

[ Bericht 7% gewijzigd door plompzakharry op 12-06-2010 18:31:23 ]
pi_82714498
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:57 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Wat mij dwarszit is dat vanaf het begin in de case Holloway Joran ook de eerste dag na de verdwijning meteen door Beth Holloway werd aangewezen, terwijl hij nog niet eens een officiele verklaring had afgegeven en alles nog mogelijk was. De confronatie tussen moeder en Joran begon heet op te lopen. Toen Paul van der Sloot vervolgens zei dat hij, Deepack en Satisch maar geen uitspraken meer moesten doen tegen de Amerikanen, was Joran eerste reactie: "Maar we moeten toch helpen dat meisje te vinden?"
(Bron)
De eerste verklaring die Joran gaf, was dat Natalee zich als een slet gedroeg. Niet erg tactvol ten opzichte van een moeder die haar kind kwijt is. Zeker niet als je ook de laatste bent geweest die haar levend heeft gezien...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:27:21 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82714547
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Het zou alleen wel jammer voor ons zijn wanneer hij al zijn geheimen mee zn graf inneemt.
Ja wat moeten wij dan nog he.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:28:04 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_82714577
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:25 schreef Luna3 het volgende:

Hij heeft geluk dat 'ie bijna twee meter groot is. Latino's zijn wat kleiner uitgevallen over het algemeen.
Misschien dat 'ie met zijn enge uitstraling nog best eens respect kan afdwingen daar...zal mij benieuwen.
Alsof dat iets uitmaakt, waarschijnlijk hebben een groot aantal andere gevangenen zelfgemaakte messen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82714603
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef djenneke het volgende:
honeypie, in dat door jouzelf aangegeven artikel staat zelfs dat Stephany de avond voor haar moord nog ruzie met haar vader heeft gehad.

Tja, een dubieuze vader. Dat kan he? Joran was immers op zoek naar mensen met centen. Dan kom je in Peru niet zo snel uit bij heel eerlijke figuren.
Honeypie We groeien nog wel ooit naar elkaar toe, ik voel het

Tja, Joran had het 'talent' om zich te omringen met foute mensen. Hij had dan ook al een foute papa die het foute voorbeeld gaf.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:28:54 #21
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82714604
quote:
quote:
Verder schrijft ze dol te zijn op slapen. Enigszins wrang, nu ze nooit meer wakker zal worden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82714618
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef APK het volgende:

[..]

Alsof dat iets uitmaakt, waarschijnlijk hebben een groot aantal andere gevangenen zelfgemaakte messen.
En alsof ze voor een eerlijk gevecht van man tot man zullen gaan...
pi_82714619
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:59 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Uhuh,
http://www.limburger.nl/article/20100609/ANPNIEUWS01/6090417/1056
hierop hadden ze hem al kunnen opsluiten. Had Stephany nog geleefd.
hoho even LUNA 3

dit schrijf je
Dat er in een elfde-rangs hotel een camera hangt die haarscherpe beelden maakt van toevallig precies een door Joran (die dan door de FBI geschaduwd wordt) gehuurde kamer.

en nu kom je met een linkje aan uit de limburger over een undercoveroperatie die in Aruba plaatsvond
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82714624
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, die ziet er niet zo goed uit.

Ziet er PRIMA uit

[ Bericht 55% gewijzigd door insanergy op 12-06-2010 18:37:08 ]
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
pi_82714648
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Honeypie We groeien nog wel ooit naar elkaar toe, ik voel het

Tja, Joran had het 'talent' om zich te omringen met foute mensen. Hij had dan ook al een foute papa die het foute voorbeeld gaf.
Engeltje, dan is er toch nog iets, waar we het dan toch nog met elkaar over eens zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')