abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82714121

Joran in betere tijden.

Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.

Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.

Aankomst in Castro Castro:

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

[ Bericht 0% gewijzigd door djenneke op 12-06-2010 18:38:54 ]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:17:16 #3
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82714184
quote:
Ik zweer je, hij is ten dode opgeschreven. Binnen een half jaar is ie de pijp uit.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82714192
quote:
Lieverd, dat gaat over de dagen dat ze dus ook vermist was. Niet dat ze al vermist was, voordat ze vermoord was.
pi_82714234
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ik zweer je, hij is ten dode opgeschreven. Binnen een half jaar is ie de pijp uit.
Dat denk ik ook. Als 'ie niet vermoord wordt, doet 'ie 't zelf wel.
pi_82714304
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:01 schreef Qebbel het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, inderdaad. Behalve dat van die beelden. Ik vind ze wel haarscherp en toevallig bij Jorans kamer. Hoezo hebben zulke hotels sowieso camerabewaking op die gangen?? Zelfs het Amstel Hotel heeft slechtere camera's!
(...)
Ik vind het niet zo raar. Er zijn zoveel hotels met camera's. Geen idee hoe normaal dat in Peru is verder.

Maar ze hebben vast niet opeens die camera opgehangen toen ze wisten dat Joran kwam logeren hoor. In de hoop dat hij toevallig iemand zou gaan vermoorden in een hotel. En met een beetje geluk ook nog toevallig (of niet natuurlijk ) Stephany Flores...
pi_82714309
quote:
beetje rattengif
pi_82714320
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:18 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Joran zelfmoord zal plegen, ik denk wel dat hij vermoord gaat worden.
pi_82714324
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef djenneke het volgende:
Lieverd, dat gaat over de dagen dat ze dus ook vermist was. Niet dat ze al vermist was, voordat ze vermoord was.
Darling,
dit uit dat stukje dan, ook dubieus toch;

Prima kerel
Over de vader van Stephany weten we meer. Hij wordt 'Riflo' genoemd, een afkorting van Ricardo Flores Chipoco. Riflo is redelijk bekend in Peru, als zakenman en autocoureur. Maar ook als vertrouweling van Vladimiro Montesinos, de rechterhand van oud-president Alberto Fujimori, die in opspraak raakte wegens omkopingspraktijken. Montesinos noemt Riflo op een video-opname 'een topper, een prima kerel'.

Maffia
In de internetreacties op de dood van Stephany wordt gerefereerd aan het politieke verleden van haar vader. Mensen suggereren dat Ricardo Flores, door zijn omgang met de politieke maffia, het slechte voorbeeld heeft gegeven aan zijn dochter. Maar de meeste reacties zijn geschokt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:21:09 #10
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82714326
quote:

[..]

Het zou alleen wel jammer voor ons zijn wanneer hij al zijn geheimen mee zn graf inneemt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82714336
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82714350
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Joran zelfmoord zal plegen, ik denk wel dat hij vermoord gaat worden.
Meer mensen denken dat hij dat niet zal doen. Ik denk dat de mogelijkheid er wel is.
Geen geld, geen vrijheid, bang zijn, etc etc.
pi_82714395
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Darling,
dit uit dat stukje dan, ook dubieus toch;

Prima kerel
Over de vader van Stephany weten we meer. Hij wordt 'Riflo' genoemd, een afkorting van Ricardo Flores Chipoco. Riflo is redelijk bekend in Peru, als zakenman en autocoureur. Maar ook als vertrouweling van Vladimiro Montesinos, de rechterhand van oud-president Alberto Fujimori, die in opspraak raakte wegens omkopingspraktijken. Montesinos noemt Riflo op een video-opname 'een topper, een prima kerel'.

Maffia
In de internetreacties op de dood van Stephany wordt gerefereerd aan het politieke verleden van haar vader. Mensen suggereren dat Ricardo Flores, door zijn omgang met de politieke maffia, het slechte voorbeeld heeft gegeven aan zijn dochter. Maar de meeste reacties zijn geschokt.
honeypie, in dat door jouzelf aangegeven artikel staat zelfs dat Stephany de avond voor haar moord nog ruzie met haar vader heeft gehad.

Tja, een dubieuze vader. Dat kan he? Joran was immers op zoek naar mensen met centen. Dan kom je in Peru niet zo snel uit bij heel eerlijke figuren.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:23:51 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_82714421

Zo, die ziet er niet zo goed uit.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82714483
quote:

[..]

Hij heeft geluk dat 'ie bijna twee meter groot is. Latino's zijn wat kleiner uitgevallen over het algemeen.
Misschien dat 'ie met zijn enge uitstraling nog best eens respect kan afdwingen daar...zal mij benieuwen.

En anders blijven jouw twee opties nog als enige uitweg over. Gok erop dat 'ie zich hier niet door wat vormfouten of mensenrechten-schending onderuit kan lullen. Geen Depack en Satisch in de buurt, alleen wat corrupte taxichauffeurs...
pi_82714485

hij heeft in indergeval een deken

[ Bericht 7% gewijzigd door plompzakharry op 12-06-2010 18:31:23 ]
pi_82714498
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:57 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Wat mij dwarszit is dat vanaf het begin in de case Holloway Joran ook de eerste dag na de verdwijning meteen door Beth Holloway werd aangewezen, terwijl hij nog niet eens een officiele verklaring had afgegeven en alles nog mogelijk was. De confronatie tussen moeder en Joran begon heet op te lopen. Toen Paul van der Sloot vervolgens zei dat hij, Deepack en Satisch maar geen uitspraken meer moesten doen tegen de Amerikanen, was Joran eerste reactie: "Maar we moeten toch helpen dat meisje te vinden?"
(Bron)
De eerste verklaring die Joran gaf, was dat Natalee zich als een slet gedroeg. Niet erg tactvol ten opzichte van een moeder die haar kind kwijt is. Zeker niet als je ook de laatste bent geweest die haar levend heeft gezien...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:27:21 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82714547
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Het zou alleen wel jammer voor ons zijn wanneer hij al zijn geheimen mee zn graf inneemt.
Ja wat moeten wij dan nog he.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:28:04 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_82714577
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:25 schreef Luna3 het volgende:

Hij heeft geluk dat 'ie bijna twee meter groot is. Latino's zijn wat kleiner uitgevallen over het algemeen.
Misschien dat 'ie met zijn enge uitstraling nog best eens respect kan afdwingen daar...zal mij benieuwen.
Alsof dat iets uitmaakt, waarschijnlijk hebben een groot aantal andere gevangenen zelfgemaakte messen.
pi_82714603
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef djenneke het volgende:
honeypie, in dat door jouzelf aangegeven artikel staat zelfs dat Stephany de avond voor haar moord nog ruzie met haar vader heeft gehad.

Tja, een dubieuze vader. Dat kan he? Joran was immers op zoek naar mensen met centen. Dan kom je in Peru niet zo snel uit bij heel eerlijke figuren.
Honeypie We groeien nog wel ooit naar elkaar toe, ik voel het

Tja, Joran had het 'talent' om zich te omringen met foute mensen. Hij had dan ook al een foute papa die het foute voorbeeld gaf.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:28:54 #21
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82714604
quote:
quote:
Verder schrijft ze dol te zijn op slapen. Enigszins wrang, nu ze nooit meer wakker zal worden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82714618
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef APK het volgende:

[..]

Alsof dat iets uitmaakt, waarschijnlijk hebben een groot aantal andere gevangenen zelfgemaakte messen.
En alsof ze voor een eerlijk gevecht van man tot man zullen gaan...
pi_82714619
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:59 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Uhuh,
http://www.limburger.nl/article/20100609/ANPNIEUWS01/6090417/1056
hierop hadden ze hem al kunnen opsluiten. Had Stephany nog geleefd.
hoho even LUNA 3

dit schrijf je
Dat er in een elfde-rangs hotel een camera hangt die haarscherpe beelden maakt van toevallig precies een door Joran (die dan door de FBI geschaduwd wordt) gehuurde kamer.

en nu kom je met een linkje aan uit de limburger over een undercoveroperatie die in Aruba plaatsvond
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82714624
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er PRIMA uit

[ Bericht 55% gewijzigd door insanergy op 12-06-2010 18:37:08 ]
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
pi_82714648
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Honeypie We groeien nog wel ooit naar elkaar toe, ik voel het

Tja, Joran had het 'talent' om zich te omringen met foute mensen. Hij had dan ook al een foute papa die het foute voorbeeld gaf.
Engeltje, dan is er toch nog iets, waar we het dan toch nog met elkaar over eens zijn
pi_82714657
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]

Hij had ook even moeten overleggen met een couturier voordat ie zo in de openbaarheid trad. Dat haar in combinatie met dat badlaken is natuurlijk vragen om ongezouten kritiek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_82714698
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Meer mensen denken dat hij dat niet zal doen. Ik denk dat de mogelijkheid er wel is.
Geen geld, geen vrijheid, bang zijn, etc etc.
Ik vind hem echt zo'n opportunist die zich hier in theorie ook wel zou kunnen redden.
Zodra ze hem echter bij de Peruanen gooien is het afgelopen ben ik bang.
pi_82714736
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef APK het volgende:

[..]

Ach, die koopt hij daar ook wel. Maar uitstraling maakt wel degelijk uit hoor. En postuur ook. En het wil ook nog wel eens dat gevangenen een soort van "opkijken" naar een veelvoud-plegende moordenaar. Al zal dat met een blanke wel anders zitten ja. En als papa Flores nog een huurmoordenaar in de gevangenis kan beinvloeden, dan kan ie maar beter zijn veters in zijn kont stoppen om zichzelf bij aankomst mee op te hangen ja...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:33:12 #29
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_82714752
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef insanergy het volgende:
Ziet er PRIMA uit
Hè wat?
AFC AJAX
pi_82714785
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:31 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Zodra ze hem echter bij de Peruanen gooien is het afgelopen ben ik bang.
ja daar hoop ik op
pi_82714852
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:34 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

ja daar hoop ik op
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 18:38:57 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_82714933
Ik mis het aureooltje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82714951
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:36 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

kijken of meneer joran dan ook zo stoer is ipv onschuldige vrouwen te vermoorden
waarom zou hij beschermt moeten worden.
pi_82714964
@ djenneke, het linkje naar het vorige topic doet het niet?

OT: ik heb vrij lang gedacht dat het te toevallig was allemaal en dat ie er ingeluisd was. Zo langzamerhand ben ik wel bijgedraaid en er redelijk van overtuigd dat ie het gedaan heeft. Het zou hem sieren wanneer hij nu ook eerlijk is over Natalee Holloway en dan mag hij in ruil daarvoor nog wel wat strafvermindering krijgen ook. Bedoel 30 of 35 jaar, in beide gevallen is zijn leven voorbij.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82714992
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:39 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

kijken of meneer joran dan ook zo stoer is ipv onschuldige vrouwen te vermoorden
waarom zou hij beschermd moeten worden.
Rechten van de Mens en zo... je weet wel. Zo stoer is hij inmiddels al niet meer hoor.
pi_82715006
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:39 schreef thespindoctor het volgende:
@ djenneke, het linkje naar het vorige topic doet het niet?

OT: ik heb vrij lang gedacht dat het te toevallig was allemaal en dat ie er ingeluisd was. Zo langzamerhand ben ik wel bijgedraaid en er redelijk van overtuigd dat ie het gedaan heeft. Het zou hem sieren wanneer hij nu ook eerlijk is over Natalee Holloway en dan mag hij in ruil daarvoor nog wel wat strafvermindering krijgen ook. Bedoel 30 of 35 jaar, in beide gevallen is zijn leven voorbij.
Ik was je net een minuutje voor
pi_82715015
quote:

[..]

waarom zou hij beschermt moeten worden.
Als je dat niet weet, ben ik bang dat je me toch niet zal begrijpen als ik dat zou uitleggen.
pi_82715029
quote:
Is niet de blik van iemand die weet dat hij tientallen jaren de gevangenis in moet.

Of hij is zijn verstand compleet verloren (hij denkt dat hij er weer onderuit kan komen zoals in Aruba) of hij is een onderdeel van een campagne.
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_82715034
Ik heb het ook lang niet willen geloven. Precies 5 jaar na Natalee is gewoon veel te toevallig!
Maar alle bewijzen wijzen nu toch wel in zijn richting. Maar dan nog: vermoord worden in een peruaanse gevangenis gun ik niemand.
pi_82715061
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:40 schreef djenneke het volgende:

[..]

Rechten van de Mens en zo... je weet wel. Zo stoer is hij inmiddels al niet meer hoor.
mensen zoals joran horen geen rechten te hebben
pi_82715072
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef Super_Fucker het volgende:

[..]

Is niet de blik van iemand die weet dat hij tientallen jaren de gevangenis in moet.

Of hij is zijn verstand compleet verloren (hij denkt dat hij er weer onderuit kan komen zoals in Aruba) of hij is een onderdeel van een campagne.
Nee, nog een beetje superieur kijkt ie hier, maar die blik heb ik al even niet meer voorbij zien komen hoor...hij kijkt nu heel boos en zielig tegelijk. Een beetje als een hopeloos kind wat zijn zin niet meer kan krijgen...
pi_82715080
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb het ook lang niet willen geloven. Precies 5 jaar na Natalee is gewoon veel te toevallig!
Maar alle bewijzen wijzen nu toch wel in zijn richting. Maar dan nog: vermoord worden in een peruaanse gevangenis gun ik niemand.
Dat dus.

Hij krijgt een straf. Goede lange straf ook. Uitgesproken door een rechter, goed over nagedacht, etc.
Hij hoeft geen straf op straf op straf omdat wat Peruaanse crimineeltjes besluiten dat de gevangenisstraf niet genoeg is. Bovendien, 99% van de criminelen wat daar zit, zit d'r ook niet voor autodiefstalletjes of andere kruimeldiefstal. Beetje "de pot verwijt de ketel".
pi_82715082
quote:

[..]

waarom zou hij beschermd moeten worden.
Omdat Peru dan internationaal op zijn bek zou gaan.
Iedereen weet dat de omstandigheden in die gevangenissen heel slecht zijn en er moorden voorkomen. Maar nu de halve wereld meekijkt met deze zaak, lijkt het me voor Peru niet wenselijk dat dat ook nog eens uitgebreid wordt uitgemeten in de wereldpers.
Hij zit nu alleen in een cel vlakbij het kantoor van de directeur en staat ie onder suicide watch, dus voorlopig zal hem niks gebeuren.
Laat hem in ieder geval tot het proces maar daar zitten, van mij mag hij daarna worden losgelaten tussen de rest van de gevangenen daar.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82715089
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef Super_Fucker het volgende:

[..]

Op de foto's van gisteren staat hij al een stuk minder florisant hoor. Hier vind ik hem nog redelijk neutraal. Niet wetend wat hem te wachten zal staan.
pi_82715097
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:30 schreef djenneke het volgende:
Engeltje, dan is er toch nog iets, waar we het dan toch nog met elkaar over eens zijn
pi_82715103
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:43 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

mensen zoals joran horen geen rechten te hebben
Vraag me af of je nog zo zou praten als het JOUW zoon, vader of vriend betrof.
pi_82715126
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik was je net een minuutje voor
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82715219
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:45 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Vraag me af of je nog zo zou praten als het JOUW zoon, vader of vriend betrof.
ja echt wel verplaats jij nauw maar is in de nabestande van dat meisje

als mijn zoon joran vd sloot was had ik hem een lesje geleerd
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:49:41 #49
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82715240
Hij's wel het mannetje natuurlijk nu. Eindelijk de stoere ganster die hij altijd al wilde zijn. Lekker stoer met z'n matties een gang starten in dat gevang. Beetje lood wegduwen, basketballen, rellen, enzo. Over 10 jaar is hij een van de groteren in die gevangenis. Na 15 jaar ruled hij de gevangenis. En over 20 jaar wordt hij vermoord en wordt er een film over zijn leven gemaakt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:50:06 #50
6941 APK
Factual, I think.
pi_82715254
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef plompzakharry het volgende:

ja echt wel verplaats jij nauw maar is in de nabestande van dat meisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')