Nou ik heb er een aantal ook niet opgestart hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vind het verontrustend hoeveel van de topic jij opgestart hebt.
TS zit wel alleen maar te F5-en tot ie weer een nieuwe kan openen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vind het verontrustend hoeveel van de topic jij opgestart hebt.
Ik weet niet hoevaak het nog moet worden gezegd, joran komt niet in de vleugel met de bevolking van daar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Joran nog zo uitgekookt is geweest, om te realiseren dat met al het bewijs dat er dit kéér wel is, gezien de plaats delict, dat hij voorwaarden heeft gesteld bij zijn bekentenis. Het zou zo maar eens kunnen dat hij die bekentenis heeft gedaan onder de voorwaarden dat hij een eigen aparte cel krijgt en met rust gelaten wordt door de medegevangenen.
Laat wel even die fout uit je TT halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Creeg het volgende:
Jaja de oude vertrouwde TS is weer terug met zijn Joran topics. Ghehe
Neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
TS zit wel alleen maar te F5-en tot ie weer een nieuwe kan openen!
Zo beter?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Laat wel even die fout uit je TT halen.
Hebben ze daar aparte vleugels voor toeristen/buitenlanders?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak het nog moet worden gezegd, joran komt niet in de vleugel met de bevolking van daar.
Autopsie rapport spreekt daar nauwelijks van? Wat klopt niet in jouw ogen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:59 schreef Re het volgende:
[..]
het klopt gewoon niet helemaal in mijn ogen... 10 vuistslagen in het gezicht, 5 met een tennisracket en dat autopsie rapport spreekt daar nauwelijks van ...
moet er toch beestachtig aan toe gegaan zijn in die kamer...
d'r nek is gebroken...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of zo hard tegen het hoofd geslagen dat er inwendige bloedingen zijn (bij de hersenen).
Nogmaals, ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Hebben ze daar aparte vleugels voor toeristen/buitenlanders?
Topquote:
jawel hoor er zijn alleen aparte vleugels in vrouwen gevangenissen daar .quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak het nog moet worden gezegd, joran komt niet in de vleugel met de bevolking van daar.
Autopsierapport heeft (nog) niets te maken met hoe het gegaan is. Ze kunnen er hooguit iets uit afleiden hoe het gegaan is. Dus wat er geroepen wordt in kranten (en hier) is vooralsnog speculatie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:05 schreef Re het volgende:
[..]
d'r nek is gebroken...
er wordt gewoon teveel losse flodders losgelaten... klopt gewoon weinig van
Immoreel is inderdaad iets wat we gebruiken om gewenst gedrag aan te geven. Dat jij niet de wet in NL maakt is duidelijk en maar goed ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef El_Matador het volgende:
Dat ik het immoreel vind, wil zeggen dat het niet mag?![]()
![]()
![]()
Hoe kom je toch bij die onzin?
Echt argument gebruik je niet en termen als immoreel gebruiken voor andere meningen komt niet over als respect hebben voor andermans mening.quote:Iedereen mag speculeren op zijn onschuld, ik heb nergens gezegd dat dat niet zou mogen. Ik mag er alleen dus OOK zeker mijn mening over geven. Net als jij en anderen over mij doen. Ik heb echter geen woorden als "trol" nodig, maar gebruik argumenten.
Ik wrijf jou dan maar even onder jouw neus wat JIJ schreef:quote:Daar gaat de discussie niet over, maar dit is wat Eerdmans erover zei:
Dat jij niet in staat bent om te onthouden wat Eerdmans heeft beweerd is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:29 schreef El_Matador het volgende:
En daar horen zijn slachtoffers dus helemaal bij.
Die hebben niet eens spreekrecht in Nederland.
Dat is een mening en ik deel die niet.quote:En daarom heeft Eerdmans het hart op de juiste plaats
Joran komt er altijd goed vanaf, nu komt hij zeker in een vleugel met Nederlandse drugssmokkelaars, met die 30 euro die hij van de Nederlandse consulaat krijgt, denk ik dat hij na verloop van tijd een kingsize bed kan aanvragen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef johan555 het volgende:
[..]
jawel hoor er zijn alleen aparte vleugels in vrouwen gevangenissen daar .
denk je nou echt dat hij een voorkeursbehandeling krijgt ? integendeel zelfs
quote:
Hij is een bekendheid, dus hij gaat wel een voorkeursbehandeling krijgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:06 schreef johan555 het volgende:
[..]
jawel hoor er zijn alleen aparte vleugels in vrouwen gevangenissen daar .
denk je nou echt dat hij een voorkeursbehandeling krijgt ? integendeel zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |