Ik weet niet of ze het meisje hebben herkend. Haar vader is bekend, de vraag is of zij zelf zo bekend was dat de doorsnee Peruaanse hoteleigenaar haar zou herkennen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dit en jouw vorige post was in een vorig topic inderdaad mijn hele punt dat ik het maar een vaag verhaal vond + dat er een ruzie gehoord zou zijn. dan is het toch: 1. man + vrouw gaan samen kamer in, 2. Er wordt een ruzie in de kamer gehoord, 3. man verlaat (en komt diverse malen terug) de hotelkamer zónder de vrouw en mét veel spullen (waarbij hij gezegd zou hebben "je hoeft niet schoon te maken, laat het meisje maar slapen", wat we niet zien omdat we niet alle filmpjes zien, 4. het meisje blijft daar 3 dagen liggen
Kom nou, dan klopt er gewoon iets niet als je het mij vraagt. Geen enkele hoteleigenaar is zo dom. Bovendien was het nog een bekend meisje ook, die vergeet je niet even dat die "ook nog" in de kamer is
de vraag is wie er ruzie heeft gehoord, misschien heeft niet het personeel ruzie gehoord, maar de mensen in de kamer er naastquote:Op zondag 6 juni 2010 02:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het meisje hebben herkend. Haar vader is bekend, de vraag is of zij zelf zo bekend was dat de doorsnee Peruaanse hoteleigenaar haar zou herkennen.
Drie dagen is ook vrij lang. Als je ruzie hoort en daarna komt er een jongen naar beneden met zo'n apart verzoek, dan is dat juist reden om poolshoogte te nemen. Zeker als je jongen daarna niet meer opduikt, de TV maar op hetzelfde kanaal aan blijft staan en het meisje helemaal niet meer naar beneden is gekomen.
Nou, oké. Zullen we het topic dan maar sluiten?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:52 schreef drumstickNL het volgende:
Joran belde me net, ik ben een kameraad van 'm. En hij zei dat hij ontschuldig was, als hij dat zegt dan geloof ik 'm. Ik suggereer dat jullie dat ook doen. Dus wat mij betreft is alles afgedaan.
Ruzie en dan dagenlang een TV die overlast geeft. Ik vind het echt raar dat er geen lichtje is gaan branden. Een Europeaan die vraagt of je z'n kamer niet wil schoonmaken en dan vervolgens niet meer opduikt, zonder dat dat meisje nog naar beneden is gekomen...quote:Op zondag 6 juni 2010 02:52 schreef Jesine het volgende:
[..]
de vraag is wie er ruzie heeft gehoord, misschien heeft niet het personeel ruzie gehoord, maar de mensen in de kamer er naast
Het personeel zal ook niet continu voor de deur van de kamer hebben gestaan om te horen dat de Tv maar steeds aanstond, ze horen misschien iets als ze voorbij lopen, maar vergeten dat toch weer zodra ze weer een verdieping hoger of lager zijn...
Dat kún je doen ja. Ik bedoel, waarom zou je er nu nog over door discussiëren? Alhoewel ik me kan voorstellen dat mensen hier nog graag even wat vragen stellen over hoe en wat en dat er dan mensen zijn die dat soort vragen kunnen beantwoorden. Dat is wel handig als een topic nog toegankelijk is.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou, oké. Zullen we het topic dan maar sluiten?
Weinig, behalve de shoot-out van een Amerikaanse actiefilm.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:54 schreef EggsTC het volgende:
Heb ik nog wat gemist jongens? Sinds vanmiddag?
quote:Op zondag 6 juni 2010 02:54 schreef EggsTC het volgende:
Heb ik nog wat gemist jongens? Sinds vanmiddag?
Kan inderdaad ook, maar ook de punten die Halcon en ik maken laten mijns inziens zien dat het te makkelijk is hem nu al als 'de dader' te labelen. Natuurlijk heeft hij zijn geschiedenis en de feiten (videobeelden dat zij meeging en hij alleen naar buitenkwam en zijn vlucht) verre van mee, maar er zijn meerdere mogelijkheden. Ook las ik ergens dat een Albanees (die de 5000 Dollar had verloren aan Stephany) mogelijk op wraak uit was geweest. En Joran's vlucht naar Chili valt weer iets voor te zeggen want je zag dat hij mét politiebescherming al niet ongeschonden uit de strijd kwam. Laat staan als hij zónder politie was ontdekt...quote:Op zondag 6 juni 2010 02:52 schreef Jesine het volgende:
[..]
de vraag is wie er ruzie heeft gehoord, misschien heeft niet het personeel ruzie gehoord, maar de mensen in de kamer er naast
Het personeel zal ook niet continu voor de deur van de kamer hebben gestaan om te horen dat de Tv maar steeds aanstond, ze horen misschien iets als ze voorbij lopen, maar vergeten dat toch weer zodra ze weer een verdieping hoger of lager zijn...
Nee, Joran heeft gebeld naar het hotel dat hij geen behoefte had aan enige schoonmakers aangezien hij privacy nodig had.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:56 schreef piepie het volgende:
Ik blijf het ook onbegrijpelijk vinden dat er 3 dagen niemand in die kamer heeft gekeken.
Hier klopt toch echt iets niet.
Gooi die antwoorden er dan meteen maar uitquote:Op zondag 6 juni 2010 02:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat kún je doen ja. Ik bedoel, waarom zou je er nu nog over door discussiëren? Alhoewel ik me kan voorstellen dat mensen hier nog graag even wat vragen stellen over hoe en wat en dat er dan mensen zijn die dat soort vragen kunnen beantwoorden. Dat is wel handig als een topic nog toegankelijk is.
Ik denk overigens wel dat hij de dader is. De actie van dat personeel is raar, maar de feiten zoals die nu bekend zijn spreken niet bepaald in het voordeel van Joran. Ik heb ook nog nergens gelezen of gezien dat er buiten Joran en Stephany andere mensen gezien zijn die in die kamer gingen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kan inderdaad ook, maar ook de punten die Halcon en ik maken laten mijns inziens zien dat het te makkelijk is hem nu al als 'de dader' te labelen. Natuurlijk heeft hij zijn geschiedenis en de feiten (videobeelden dat zij meeging en hij alleen naar buitenkwam en zijn vlucht) verre van mee, maar er zijn meerdere mogelijkheden. Ook las ik ergens dat een Albanees (die de 5000 Dollar had verloren aan Stephany) mogelijk op wraak uit was geweest. En Joran's vlucht naar Chili valt weer iets voor te zeggen want je zag dat hij mét politiebescherming al niet ongeschonden uit de strijd kwam. Laat staan als hij zónder politie was ontdekt...
En dan gezien de gehele situatie komt er niemand op het idee om een kijkje te nemen? Dat vind ik toch zwaar nalatig.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee, Joran heeft gebeld naar het hotel dat hij geen behoefte had aan enige schoonmakers aangezien hij privacy nodig had.
Ik las vanmiddag dat ie 14 dagen vooruit had betaald.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:57 schreef Halcon het volgende:
Hij had ook de kamerhuur niet meer betaald de laatste 2 dagen...
Mjah, kan ook een ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn. Misschien zat er de volgende dagen ander personeel, die niet op de hoogte waren van wat er die eerste dag gebeurd was.quote:Op zondag 6 juni 2010 03:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan gezien de gehele situatie komt er niemand op het idee om een kijkje te nemen? Dat vind ik toch zwaar nalatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |