Wat is het en het doet het hier niet (flash?).quote:Op zondag 6 juni 2010 02:22 schreef andlikethathesgone het volgende:
http://qik.com/m/v/7135984
scary shit...
Ik krijg een haperend filmpje te zien... het lijkt het overplaatsen van Joran van de ene auto naar de andere, maar dat is puur gebaseerd op die ene seconde die ik heb kunnen zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is het en het doet het hier niet (flash?).
De beelden van de beveiligingscamera's bevestigen toch wel wat we al aannemen
De Amerikanen maken er wel een beetje een overdreven show van.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Echt goede reclame voor Nederland is dit niet.
Nou, misschien hadden die ouders eens eerder aan de bel kunnen trekken dat er iets helemaal mis was met hun zoon. Maar dat past niet in een "perfecte" familie. Dus laat je zo'n halve zool maar lopen in de hoop dat het ooit nog iets wordt. Geld maakt veel goed, eindeloze studies om je kind toch maar op dat nivo te krijgen wat jij voor ogen hebt (en wat bij je levensstijl past). Een HBO studie doen op je 22e en dan nog zeggen dat je serieus student bent en in het buitenland moet studerenquote:Op zondag 6 juni 2010 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, voortaan maar preventief ruimen die zooi.
Ook in NL is het groot nieuws. Niet raar. Iedereen weet dat Joran Nathalee heeft vermoord of in elk geval heeft doen verdwijnen en dan gaat hij nu opnieuw in de fout. De zaak Holloway was ook groot nieuws in de VS.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
De Amerikanen maken er wel een beetje een overdreven show van.
Niet leuk voor die vrouw en haar familie (understatement) maar er zijn belangrijker zaken in de wereld om als headline te gebruiken in mijn opinie.
Is het niet 'Peruviaanse' zoals Max Pam het schrijft?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:28 schreef Nadine26 het volgende:
Maar goed, hoe zijn Peruaanse medegevangenen daarover denken, is weer een ander verhaal
Het kan allebei volgens mij.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Is het niet 'Peruviaanse' zoals Max Pam het schrijft?
Leek mij ook, maar ik ben geen taalkundige.
Nederland snap ik, hij is Nederlander, maar Amerikanen hebben nog een paar probleempjes zoals een olielek enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook in NL is het groot nieuws. Niet raar. Iedereen weet dat Joran Nathalee heeft vermoord of in elk geval heeft doen verdwijnen en dan gaat hij nu opnieuw in de fout. De zaak Holloway was ook groot nieuws in de VS.
Nou, zo heftig is het allemaal niet.quote:
NH was een grote zaak in de VS. Logisch dat ze er nu verslag over uit aan het brengen zijn. Het is niet zo dat ze het niet meer over het olielek hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland snap ik, hij is Nederlander, maar Amerikanen hebben nog een paar probleempjes zoals een olielek enzo.
Nee, hij heeft het beveiligingspersoneel ingelicht en die deden er niks mee staat er, en het zegt dat het hotel zijn verantwoordelijkheden ook niet nakwam omdat het bezette normaal dagelijks schoonmaakt en nu dit keer dus niet...quote:Op zondag 6 juni 2010 02:08 schreef Halcon het volgende:
Roberto Blades (een bekende zanger in Latijns Amerika) had 'm herkend, wist van zijn geschiedenis, maar heeft z'n kaken op elkaar gehouden op dat moment.
Die zijn gevonden in haar auto. Misschien was ze moe, misschien wilde ze uit het zicht van de camera blijven, misschien was dat haar manier van lopen... Moeilijk te zeggen allemaal.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:36 schreef Jesine het volgende:
dat meisje loopt iets apart achter Joran aan op het filmpje, hoofd naar beneden, iets volgzaam achtig, beetje aparte houding, zou dat van een "date-rape-pil" kunnen komen? waar ook over gesproken dat gevonden zou zijn
Hij had dat meisje wel even kunnen waarschuwen lijkt me.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het beveiligingspersoneel ingelicht en die deden er niks mee staat er, en het zegt dat het hotel zijn verantwoordelijkheden ook niet nakwam omdat het bezette normaal dagelijks schoonmaakt en nu dit keer dus niet...
Dat hangt gewoon af van geld en hoe hij z'n zaakjes in de bajes gaat regelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:28 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De gevangenen met de privileges hebben - als ze inderdaad een televisie hebben - kunnen zien wat wij vanavond hebben gezien, namelijk een Hollywoodfilmscène waarin de boomlange, stoïcijns kijkende Matt Damon - sorry, ik bedoel Joran van der Sloot - met een kogelvrij 'Interpol'-vest uit een politieauto wordt geloodst, waarna de media zich als hongerige wolven op hem storten.
Wacht, misschien is Matt Damon te oud voor de rol; Channing Tatum (die ik vanavond toevallig in een film zag, en die erg goed kan vechten, en trouwens ook dansen) is geschikter. Serieus: het is een film. Het script is al geschreven door de betrokkenen, waaronder Joran zelf. Ook de repetities zijn niet meer nodig, want Joran speelt de rol perfect. Hoewel Joran van der Sloot natuurlijk een gek is, is de belangstelling voor deze zaak volgens mij zo gigantisch omdat iedereen zich op een bepaalde manier met hem kan identificeren. Niet met zijn zieke geest, maar met zijn verschijning. Hij lijkt op ons allemaal. Heel gewoon, eigenlijk. En daarom kunnen wij ons ook verplaatsen in wat hij nu doormaakt (denken we) en nog gáát doormaken. Bij de gemiddelde crimineel is die identificatie veel kleiner.
Maar goed, hoe zijn Peruaanse medegevangenen daarover denken, is weer een ander verhaal
Dus eigenlijk hebben zijn ouders het gedaan?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:32 schreef childintime het volgende:
[..]
Nou, misschien hadden die ouders eens eerder aan de bel kunnen trekken dat er iets helemaal mis was met hun zoon. Maar dat past niet in een "perfecte" familie. Dus laat je zo'n halve zool maar lopen in de hoop dat het ooit nog iets wordt. Geld maakt veel goed, eindeloze studies om je kind toch maar op dat nivo te krijgen wat jij voor ogen hebt (en wat bij je levensstijl past). Een HBO studie doen op je 22e en dan nog zeggen dat je serieus student bent en in het buitenland moet studeren
Op cnn vertelde een verslaggever dat er nieuwe details naar boven waren gekomen, waaronder iemand van het hotelpersoneel die heeft aangegeven dat toen Joran het hotel echt verliet had aangegeven zijn vriendin op de kamer niet te storen en niet de kamer in te gaanquote:Op zondag 6 juni 2010 02:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij had dat meisje wel even kunnen waarschuwen lijkt me.
Dat het hotel drie dagen niet gepoetst heeft is raar. Naar verluid stond de TV ook vrij hard. Als dat de hele nacht door is en dat drie dagen lang, dan klop je toch ook wel even aan?
Het is vast 'Peruviaanse', nu je het zegtquote:Op zondag 6 juni 2010 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Is het niet 'Peruviaanse' zoals Max Pam het schrijft?
Leek mij ook, maar ik ben geen taalkundige.
Als iemand dan 'n hele dag niet meer te zien is en mevrouw nog steeds niet naar beneden is gekomen, dan ga je normaalgesproken poolshoogte nemen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:44 schreef Jesine het volgende:
[..]
Op cnn vertelde een verslaggever dat er nieuwe details naar boven waren gekomen, waaronder iemand van het hotelpersoneel die heeft aangegeven dat toen Joran het hotel echt verliet had aangegeven zijn vriendin op de kamer niet te storen en niet de kamer in te gaan
Het kan beide: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/652/quote:Op zondag 6 juni 2010 02:44 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het is vast 'Peruviaanse', nu je het zegt
Dit en jouw vorige post was in een vorig topic inderdaad mijn hele punt dat ik het maar een vaag verhaal vond + dat er een ruzie gehoord zou zijn. dan is het toch: 1. man + vrouw gaan samen kamer in, 2. Er wordt een ruzie in de kamer gehoord, 3. man verlaat (en komt diverse malen terug) de hotelkamer zónder de vrouw en mét veel spullen (waarbij hij gezegd zou hebben "je hoeft niet schoon te maken, laat het meisje maar slapen", wat we niet zien omdat we niet alle filmpjes zien, 4. het meisje blijft daar 3 dagen liggenquote:Op zondag 6 juni 2010 02:40 schreef Halcon het volgende:
Is ook niet mijn ervaring trouwens dat ze dat niet doen. Vaak genoeg een bordje DND opgehangen, maar als dat langer dan 'n dag er hangt, dan gaat men wel vragen stellen. Helemaal als je met twee in die kamer zit en er maar een iemand naar beneden komt en daarna niet meer wordt gezien.
Op de opvoeding valt wel het een en ander aan te merken inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:43 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben zijn ouders het gedaan?
Ik weet niet of ze het meisje hebben herkend. Haar vader is bekend, de vraag is of zij zelf zo bekend was dat de doorsnee Peruaanse hoteleigenaar haar zou herkennen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dit en jouw vorige post was in een vorig topic inderdaad mijn hele punt dat ik het maar een vaag verhaal vond + dat er een ruzie gehoord zou zijn. dan is het toch: 1. man + vrouw gaan samen kamer in, 2. Er wordt een ruzie in de kamer gehoord, 3. man verlaat (en komt diverse malen terug) de hotelkamer zónder de vrouw en mét veel spullen (waarbij hij gezegd zou hebben "je hoeft niet schoon te maken, laat het meisje maar slapen", wat we niet zien omdat we niet alle filmpjes zien, 4. het meisje blijft daar 3 dagen liggen
Kom nou, dan klopt er gewoon iets niet als je het mij vraagt. Geen enkele hoteleigenaar is zo dom. Bovendien was het nog een bekend meisje ook, die vergeet je niet even dat die "ook nog" in de kamer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |