abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82499757
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij kwam hier wel binnenvallen om de mensen die twijfelden aan Joran's schuld van vanalles uit te maken, oa dat ze tot de linkse kliek behoren met allemaal vriendelijke smiley's erbij om je standpunt duidelijk te maken.
En dus? Is dat verboden?

Nope.

Jij geeft jouw mening, ik de mijne.

Zo hoort dat in een vrij land.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:51:48 #277
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82499758
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef Re het volgende:

[..]

dat lijkt me redelijk tegenstrijdig met het breken van haar nek...
Het wordt steeds gekker en vreemder allemaal..
pi_82499778
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jij mag net als iedereen je mening geven over de zaak Joran. Maar maak mensen niet belachelijk als zij jouw mening niet delen.
Je bedoelt mensen "troll" noemen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:52:26 #279
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82499787
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dus? Is dat verboden?

Nope.

Respecteer de meningen van anderen dan ook en ga ze niet zitten afzeiken.
pi_82499810
quote:

[..]

5 harden slagen met een tennisracket in haar nek, zou kunnen dat dat wel haar nek heeft gebroken.
Of ze is gevallen en heeft toen haar nek gebroken, zoals eerder werd gesuggereerd (op nachtkastje gevallen).
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82499823
quote:

[..]

Hoe bedoel je?
pi_82499828
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef Felixa het volgende:

[..]

Een "punch in the face" is volgens mij een stomp in het gezicht, dus wel met blote handen.
met ''blote handen'' vermoord'' is nu van de baan bedoel ik...
pi_82499831
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dus? Is dat verboden?

Nope.

Ja, dan ook niet huillie huillie doen als je voor trol wordt uitgemaakt. Da's ook een mening.

En het wordt wel erg kinderachtig nu.
pi_82499844
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bedoelt mensen "troll" noemen?
Na zo'n 130 posts van je aangezien te hebben waarin JIJ mensen zit af te kraken, belachelijk zit te maken, etc.
pi_82499881
Joran is viessssssss
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:54:29 #286
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82499888
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:52 schreef Felixa het volgende:

[..]

5 harden slagen met een tennisracket in haar nek, zou kunnen dat dat wel haar nek heeft gebroken.
Of ze is gevallen en heeft toen haar nek gebroken, zoals eerder werd gesuggereerd (op nachtkastje gevallen).
Maar er staat "head trauma caused her death", of valt de nek daar ook nog onder?
pi_82499961
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Maar er staat "head trauma caused her death", of valt de nek daar ook nog onder?
Mmmm, zou wel kunnen denk ik.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82499981
[img][/img]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82499990
Ik maak me drukker over Amanda Knox die echt onschuldig in de gevangenis zit.
pi_82500047
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef emss het volgende:
Volgens mij is die niet onschuldig.

Zij zit in Italie he?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:58:32 #291
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82500087
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef emss het volgende:
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_82500097
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:46 schreef El_Matador het volgende:

Uiteraard heb ik geen tastbare bewijzen als DNA-sporen en camerabeelden thuis. Dat zou me op zijn minst medeplichtig of verdacht maken.
Nee, maar dat terzijde.

We stellen vast dat jij geen tastbare bewijzen hebt.
quote:
Ik heb net als iedereen hier de media. En iedereen met een beetje mensenkennis kan dit joch zien als moordenaar.
Er zijn genoeg onschuldigen waarvan iedereen zeker wist dat ze het gedaan hadden...

Hou op, schei uit... Iets is bewezen, of niet. Wat jij denkt zal mij een zorg zijn, want dat doe je in dezen bepaald niet op een hoog niveau.
quote:
je begrijpt niet wat ik wil zeggen. Geloof toch niet zo onvoorwaardelijk in het gelijk van rechters. DAAR gaat het mij om.
Ik weet zeker dat er in dezen geen uitspraak is geweest van de rechters. Wel dat het onderzoek nog loopt.

Volgens mij gaat het vooral daarom. Dat het onderzoek nog loopt, maar dat jij het al zeker weet. Bel gewoon even naar Peru, misschien dat ze met jouw mensenkennis de zaak meteen rond hebben!
quote:
En dus? Dan is wat zij zeggen DUS waar? Dus niet. Zij maken ook fouten en vaak genoeg. Dezelfde feiten komen nu naar buiten door de media. Daar baseren wij, forummers, onze mening op.
God, wat gedraag jij je in deze discussie al een zwakbegaafde zeg... Het gaat er om dat een rechter oordeelt over een volledig dossier.

Dat maakt de kans op een juist oordeel vele malen hoger dan oordelen op basis van krantenartikelen en internetpagina's.

Als je dat niet kan bevatten houdt het op.
quote:
Gelegenheid:
- hij was in de hotelkamer, met haar, voor zover bekend geen alibi
Dat klopt. Maar daarmee staat zijn schuld niet vast.
quote:
Motief:
- geld, agressie, roof, frustratie, invloed van drank en drugs
Huh? Wat was het nu? Het is niet heel sterk dat je mogelijke motieven gaat noemen als ik je vraag naar de feiten.
quote:
Moordwapen:
- vuisten, tennisracket (?) of honkbalknuppel (?)
Wederom mogelijkheden ipv feiten. En dan nog: dit zegt niets over Jorans betrokkenheid. Bijna iedereen heeft vuisten en tennisrackets/honkbalknuppels zijn ook niet uniek. Waarom had Joran eigenlijk deze spullen ter beschikking?
quote:
Achteraf:
- Vluchten
Verdacht, maar zegt niets over zijn betrokkenheid.
quote:
- Bekentenis
Dat is nog niet officieel bevestigd, ik vroeg naar feiten. Overigens... niet iedereen die bekent is schuldig.
quote:
- Zijn complete voorgeschiedenis met Natalee en Thailand
Zegt werkelijk NIETS over deze zaak.
quote:
Ik zeg helemaal niet dat IK gelijk heb.
Als je andere mening weg zet als "immoreel", dan kun je niet serieus gaan beweren dat jij niet vindt dat jij gelijk hebt.
quote:
Ik geef aan waarom mijn mening net zo goed kan worden geuit als de andere meningen.
Jij werd aangevallen omdat jij andere denkbeelden aan viel. Niet omdat je vermoedt dat Joran schuldig is. Dat zal ik je niet verwijten.
quote:
En dat kan gewoon zonder als trol benoemd te worden.
Ik heb jou geen trol genoemd.
quote:
Het enge is het vertrouwen in de rechtsstaat. Alsof rechters immer de juiste, verantwoordelijke keuzes maken. Dat is niet zo.
Er is helemaal geen oordeel van de rechter, dus waar heb jij het toch steeds over?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:59:39 #293
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82500144
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar dat terzijde.

[..]

Er zijn genoeg onschuldigen waarvan iedereen zeker wist dat ze het gedaan hadden...

Hou op, schei uit... Iets is bewezen, of niet. Wat jij denkt zal mij een zorg zijn, want dat doe je in dezen bepaald niet op een hoog niveau.
[..]

Ik weet zeker dat er in dezen geen uitspraak is geweest van de rechters. Wel dat het onderzoek nog loopt.

Volgens mij gaat het vooral daarom. Dat het onderzoek nog loopt, maar dat jij het al zeker weet. Bel gewoon even naar Peru, misschien dat ze met jouw mensenkennis de zaak meteen rond hebben!
[..]

God, wat gedraag jij je in deze discussie al een zwakbegaafde zeg... Het gaat er om dat een rechter oordeelt over een volledig dossier.

Dat maakt de kans op een juist oordeel vele malen hoger dan oordelen op basis van krantenartikelen en internetpagina's.

[..]

[..]

Huh? Wat was het nu? Het is niet heel sterk dat je mogelijke motieven gaat noemen als ik je vraag naar de feiten.
[..]

Wederom mogelijkheden ipv feiten. En dan nog: dit zegt niets over Jorans betrokkenheid. Bijna iedereen heeft vuisten en tennisrackets/honkbalknuppels zijn ook niet uniek. Waarom had Joran eigenlijk deze spullen ter beschikking?
[..]

[..]

Dat is nog niet officieel bevestigd, ik vroeg naar feiten. Overigens... niet iedereen die bekent is schuldig.
[..]

[..]

Als je andere mening weg zet als "immoreel", dan kun je niet serieus gaan beweren dat jij niet vindt dat jij gelijk hebt.
[..]

Jij werd aangevallen omdat jij andere denkbeelden aan viel. Niet omdat je vermoedt dat Joran schuldig is. Dat zal ik je niet verwijten.
[..]

[..]

Er is helemaal geen oordeel van de rechter, dus waar heb jij het toch steeds over?
Jij houd graag gesprekken met jezelf?
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_82500148
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:14 schreef woid het volgende:

[..]

I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:59:46 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82500149
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:53 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
het klopt gewoon niet helemaal in mijn ogen... 10 vuistslagen in het gezicht, 5 met een tennisracket en dat autopsie rapport spreekt daar nauwelijks van ...

moet er toch beestachtig aan toe gegaan zijn in die kamer...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_82500201
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar dat terzijde.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

lange post
pi_82500226
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:59 schreef Re het volgende:

[..]

het klopt gewoon niet helemaal in mijn ogen... 10 vuistslagen in het gezicht, 5 met een tennisracket en dat autopsie rapport spreekt daar nauwelijks van ...

moet er toch beestachtig aan toe gegaan zijn in die kamer...
Ik vind het sowieso snel gaan daar.

In Nederland duurt het vaak weken voordat de uitslag van een autopsierapport en DNA-onderzoek enz binnen is. Kijk naar de moord op Milly Boele...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:01:34 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82500236
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

volgens mij niet want dat is neck trauma... head trauma is gebroken neus, kaak etc...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_82500260
quote:
...but was a little he could do to a man over 90 meters tall.
Zo, is Joran 90 meter? Da's wel erg groot.
pi_82500272
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:01 schreef Re het volgende:

[..]

volgens mij niet want dat is neck trauma... head trauma is gebroken neus, kaak etc...
Of zo hard tegen het hoofd geslagen dat er inwendige bloedingen zijn (bij de hersenen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')