abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:15:02 #1
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82610008
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:17:27 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82610100
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:17:44 #3
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82610112
Pffff lastig zo'n OP

Als er nog ander nieuws is, zeg het ff, dan plaats ik het in de OP
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82610162
Ik gooi dit lijstje met Peruaanse websites er ook maar weer in!

www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
peru21.pe
elcomercio.pe
larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82610174
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef Ladidadida het volgende:
Pffff lastig zo'n OP

Als er nog ander nieuws is, zeg het ff, dan plaats ik het in de OP
Hoe komen jullie aan die Dino?
pi_82610185
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:12 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Het is nu ook nog niet waar. Omdat hij nog niet veroordeeld is, is hij nog geen moordenaar en zou je je nu dus ook schuldig maken aan het roepen van iets dat onwaar is. Waarom zou hij je kunnen aanklagen voor smaad of laster als jij over hem zou mogen roepen dat hij schuldig is? Daarnaast staat het ook in de Europese grondwet, art. 2-48.
Nee, het is nu de vraag of het waar is. Hij is namelijk verdachte in een proces. Ik ben nergens schuldig aan, behalve aan het hebben van een mening, hoe gegrond of ongegrond deze dan misschien ook is.
pas als hij zou zijn vrijgesproken, dan pas zou ik mezelf in een vervelende situatie kunnen brengen. Daar heeft hij immers een heel proces voor gevoerd. Dan mag ik nog best vermoedens hebben hoor, en die uitspreken ook. Maar zeggen dat hij een moordenaar is, zou dan wel eens onder smaad of laster kunnen vallen. Dit overigens naar het oordeel van een rechter...

Je maakt nu wel echt een grapje he? Je weet dat er geen Europese Grondwet is he?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:20:11 #7
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82610217
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef Felixa het volgende:
Ik gooi dit lijstje met Peruaanse websites er ook maar weer in!

www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
peru21.pe
elcomercio.pe
larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe
Top, dank!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82610366
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:19 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hoe komen jullie aan die Dino?
Oude Layout.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:24:16 #9
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82610426
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:19 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, het is nu de vraag of het waar is. Hij is namelijk verdachte in een proces. Ik ben nergens schuldig aan, behalve aan het hebben van een mening, hoe gegrond of ongegrond deze dan misschien ook is.
pas als hij zou zijn vrijgesproken, dan pas zou ik mezelf in een vervelende situatie kunnen brengen. Daar heeft hij immers een heel proces voor gevoerd. Dan mag ik nog best vermoedens hebben hoor, en die uitspreken ook. Maar zeggen dat hij een moordenaar is, zou dan wel eens onder smaad of laster kunnen vallen. Dit overigens naar het oordeel van een rechter...

Je maakt nu wel echt een grapje he? Je weet dat er geen Europese Grondwet is he?
Hij is ook nu nog onschuldig want hij is nog niet veroordeeld. Je bent enkel schuldig aan iets ná de veroordeling. Niet er voor dus, en ook niet na een vrijspraak.

Was het maar zo'n feest. Ik heb er dagelijks mee te maken, dus me dunkt dat het bestaat. Het heet nu alleen Hervormingsverdrag, ook wel Verdrag van Lissabon, en is inmiddels door bijna alle lidstaten geratificeerd.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82610462
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Oude Layout.
Als je de oude layout instelt heb je zo'n Dinosaurus?
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 12:25:32 #11
236264 crew  capricia
pi_82610503
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef Ladidadida het volgende:
Pffff lastig zo'n OP

Als er nog ander nieuws is, zeg het ff, dan plaats ik het in de OP
Wil je in de OP opnemen dat bronvermelding wel erg gewenst is bij het plaatsen van berichten?
Definitely not CIA
pi_82610712
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:14 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Denk je dat moeder geen geld geeft gekregen voor al haar honderden interviews en boeken?
Je kunt de boel wel blijven omdraaien maar wanneer ga jij eens begrijpen dat ik val over jouw onbegrip en gebrek aan inlevingsvermogen?

Joran heeft verschillende bekentenissen gedaan! En jij loopt maar te zeiken op die moeder.
pi_82610779
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hij is ook nu nog onschuldig want hij is nog niet veroordeeld. Je bent enkel schuldig aan iets ná de veroordeling. Niet er voor dus, en ook niet na een vrijspraak.

Was het maar zo'n feest. Ik heb er dagelijks mee te maken, dus me dunkt dat het bestaat. Het heet nu alleen Hervormingsverdrag, ook wel Verdrag van Lissabon, en is inmiddels door bijna alle lidstaten geratificeerd.
Hij is voor de rechtsstaat onschuldig. Dat maakt hem nog niet onschuldig. Je wil het echt niet begrijpen he? Ook het door jou genoemde artikel gaat trouwens over de rechtsgang. Niet over mij als natuurlijk persoon.

Daarnaast is het verdrag van Lissabon geen grondwet, maar dat is hier sowieso niet erg relevant.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82610788
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Mercer het volgende:

[..]

Als je de oude layout instelt heb je zo'n Dinosaurus?
Ja, blijkbaar.
Dit zag ik vannacht ook bij iemand en die persoon zag het zelf niet dus gaf het verwarring.
pi_82610790
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Je kunt de boel wel blijven omdraaien maar wanneer ga jij eens begrijpen dat ik val over jouw onbegrip en gebrek aan inlevingsvermogen?

Joran heeft verschillende bekentenissen gedaan! En jij loopt maar te zeiken op die moeder.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:31:30 #16
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82610792
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Je kunt de boel wel blijven omdraaien maar wanneer ga jij eens begrijpen dat ik val over jouw onbegrip en gebrek aan inlevingsvermogen?

Joran heeft verschillende bekentenissen gedaan! En jij loopt maar te zeiken op die moeder.
Waarom moet ik per sé één van de twee begrijpen of een kant kiezen? Ik ken niet alle feiten en vind dat allebei raar hebben gedaan. Betekent kritiek op Holloway meteen van der Sloot-fan zijn ofzo?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:34:23 #17
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82610942
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef djenneke het volgende:

[..]

Hij is voor de rechtsstaat onschuldig. Dat maakt hem nog niet onschuldig. Je wil het echt niet begrijpen he? Ook het door jou genoemde artikel gaat trouwens over de rechtsgang. Niet over mij als natuurlijk persoon.

Daarnaast is het verdrag van Lissabon geen grondwet, maar dat is hier sowieso niet erg relevant.
Ik zit nog te zoeken naar een stuk in het EVRM waar staat dat het alleen voor de rechtsgang geldt, heb het nog niet kunnen vinden, dus waar staat het?

Okee, prima als jij dat vindt. Ga je dat vertellen aan mijn professor Europees recht dan? Want die heeft er andere ideeën over.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82611102
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:34 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik zit nog te zoeken naar een stuk in het EVRM waar staat dat het alleen voor de rechtsgang geldt, heb het nog niet kunnen vinden, dus waar staat het?

Okee, prima als jij dat vindt. Ga je dat vertellen aan mijn professor Europees recht dan? Want die heeft er andere ideeën over.
quote:
Artikel 6. Recht op een eerlijk proces

1. Bij het vaststellen van zijn burgerlijke rechten en verplichten of bij het bepalen van de gegrondheid van een tegen hem ingestelde vervolging heeft een ieder recht op een erlijke en openbare behandeling van zijn zaak, binnen een redelijke termijn, door een onafhankelijk en onpartijdig gerecht dat bij de wet is ingesteld. De uitspraak moet in het openbaar worden gewezen maar de toegang tot de rechtszal kan aan de pers en het publiek worden ontzegd, gedurende de gehele terechtzitting of een deel daarvan, in het belang van de goede zeden, van de openbare orde of nationale veiligheid in een democratische samenleving, wanneer de belangen van minderjarigen of de bescherming van het privé leven van procespartijen dit eisen of, in die mate als door de rechter onder bijzondere omstandigheden strikt noodzakelijk wordt geoordeeld, wanneer de openbaarheid de belangen van een behoorlijke rechtspleging zou schaden.
2. Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden, totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.
2. Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, heeft in het bijzonder de volgende rechten:
a. onverwijld, in een taal die hij verstaat en in bijzonderheden, op de hoogte te worden gesteld van de aard en de reden van de tegen hem ingebrachte beschuldiging;
b. te beschikken over de tijd en faciliteiten die nodig zijn voor de voorbereiding van zijn verdediging;
c. zich zelf te verdedigen of daarbij de bijstand te hebben van een raadsman naar eigen keuze of, indien hij niet over voldoende middelen beschikt om een raadsman te bekostigen, kosteloos door een toegevoegd advocaat te kunnen worden bijgestaan, indien de belangen van een behoorlijke rechtspleging dit eisen;
d. de getuigen à charge te ondervragen of te doen ondervragen en het oproepen en de ondervraging van getuigen à décharge te doen geschieden onder dezelfde voorwaarden als het geval is met de getuigen à charge;
e. zich kosteloos te doen bijstaan door een tolk, indien hij de taal die ter terechtzitting wordt gebezigd niet verstaat of niet spreekt.
Er staat recht op een eerlijk proces. Lieverd, ik ben niet bezig met een proces. Misschien moet ik hem anders ook persoonlijk op de hoogte gaan stellen van de beschuldigingen? Dat staat immers in het artikel

Je weet niet dat we een referendum hebben gehouden over de grondwet, die toen is afgewezen? Daarop is het verdrag van Lissabon gesloten, wat naar mijn weten nog niet door alle staten is ondertekend. Het is een verdrag, geen grondwet. Dat zal jouw professor best wel weten.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82611142
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Waarom moet ik per sé één van de twee begrijpen of een kant kiezen? Ik ken niet alle feiten en vind dat allebei raar hebben gedaan. Betekent kritiek op Holloway meteen van der Sloot-fan zijn ofzo?
Waar heb ik in godsnaam gezegd dat jij een kant moet kiezen? En waar zeg ik dat jij een Van der Sloot fan bent? Nogmaals, ik val nu weer in herhaling maar jij wilt niet begrijpen dat ik val over jouw gebrek aan empathie en in diverse posts almaar hebt zit te hakken over die moeder en jezelf daarmee een objectief mens vindt maar wat dus eigenlijk helemaal niet zo is.
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:42:09 #20
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82611342
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef djenneke het volgende:

[..]


[..]

Er staat recht op een eerlijk proces. Lieverd, ik ben niet bezig met een proces. Misschien moet ik hem anders ook persoonlijk op de hoogte gaan stellen van de beschuldigingen? Dat staat immers in het artikel

Je weet niet dat we een referendum hebben gehouden over de grondwet, die toen is afgewezen? Daarop is het verdrag van Lissabon gesloten, wat naar mijn weten nog niet door alle staten is ondertekend. Het is een verdrag, geen grondwet. Dat zal jouw professor best wel weten.
Waar staat dat burgers zich hier niet aan hoeven houden? Het gaat me niet om wat jij wel of niet als "mening" wilt roepen, het gaat me er om wat wel of niet mag. Er staat heel duidelijk dat je onschuldig bent totdat anders is bewezen. Er is nog niet anders bewezen, dus hij is onschuldig. Da's een feit, geen mening.

Uiteraard weet ik dat, en na dat referendum is het Verdrag van Lissabon opgesteld, inhoudelijk praktisch hetzelfde, en dit noemen ze nu ook wel de Europese Grondwet.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:43:48 #21
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82611440
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:38 schreef Stali het volgende:

[..]

Waar heb ik in godsnaam gezegd dat jij een kant moet kiezen? En waar zeg ik dat jij een Van der Sloot fan bent? Nogmaals, ik val nu weer in herhaling maar jij wilt niet begrijpen dat ik val over jouw gebrek aan empathie en in diverse posts almaar hebt zit te hakken over die moeder en jezelf daarmee een objectief mens vindt maar wat dus eigenlijk helemaal niet zo is.
Dat ik enkele onjuistheden constateer aan de kant van mevrouw Holloway betekent niet dat ik het niet heel erg voor haar vind dat ze haar dochter is verloren.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82611525
Vraagje: moet Peru zich ook houden aan het Verdrag van Lissabon?
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:46:16 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82611561
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Wil je in de OP opnemen dat bronvermelding wel erg gewenst is bij het plaatsen van berichten?
QFT!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_82611570
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat ik enkele onjuistheden constateer aan de kant van mevrouw Holloway betekent niet dat ik het niet heel erg voor haar vind dat ze haar dochter is verloren.
Zo beschaafd als jij het nu formuleert was jij niet in die posts. Anders zou ik er ook niet over gevallen zijn.
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:48:51 #25
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82611703
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat ik enkele onjuistheden constateer aan de kant van mevrouw Holloway betekent niet dat ik het niet heel erg voor haar vind dat ze haar dochter is verloren.
Jouw eerste post hierover was helemaal niet zo genuanceerd.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')