abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82803733

Joran in betere tijden.

Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.

Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.

Aankomst in Castro Castro

Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coņo Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

[i][b]OP van het topic
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82803765
Viiiiiieeeeeeeeessssss
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:31:24 #3
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82803869

Krommmmmmmmm
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 14 juni 2010 @ 20:31:52 #4
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82803902
jonco
Intelligent, but fucked up.
pi_82804048
uit nummer 43:

welk moment zal joran gaan wensen dat hij dezelfde status als natalee en stef zal aannemen

voorlopig lijkt het dat joran nog hoop heeft, 2 dagen terug tenminste , maar hoe snel zal het afnemen ?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:34:28 #6
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82804078
Conjo.
The remedy is the experience.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:36:18 #7
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82804192
Nogmaals, elk mens, verdachte of niet, veroordeelde of niet heeft recht op een humane behandeling.
Zo ook Joran.
Ik zal er niet mee zitten dat hij wellicht voor tientallen jaren het gevang in zal gaan, maar dan nog, de omstandigheden in Zuid Amerikaanse gevangenissen kan men eigenlijk het beste omschrijven als "levenslang" (maar dan getekend voor het leven..)
Maar goed, hier is het systeem nu eenmaal zo dat de gevangenis condities geen stemmen oplevert bij de kiezer, en het dus een ondergeschikt onderwerp is. Men wilt wraak ipv straf. En op zich kan ik daar best in meegaan tot op zekere hoogte.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82804216
Ik denk dat hij in hongerstaking gaat, het is een aandachtshoer.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:38:02 #10
110987 ErwinRommel
pi_82804303
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik denk dat de autoriteiten daar in Peru maling aan hebben met een hongerstaking.
vergeet niet dat daar in de Castro Castro gevangenis ook lieden zitten van "lichtend pad". Terroristen dus volgens de Peruviaanse wetgeving.
pi_82804383
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, elk mens, verdachte of niet, veroordeelde of niet heeft recht op een humane behandeling.
Zo ook Joran.
Ik zal er niet mee zitten dat hij wellicht voor tientallen jaren het gevang in zal gaan, maar dan nog, de omstandigheden in Zuid Amerikaanse gevangenissen kan men eigenlijk het beste omschrijven als "levenslang" (maar dan getekend voor het leven..)
Maar goed, hier is het systeem nu eenmaal zo dat de gevangenis condities geen stemmen oplevert bij de kiezer, en het dus een ondergeschikt onderwerp is. Men wilt wraak ipv straf. En op zich kan ik daar best in meegaan tot op zekere hoogte.
Ben ik het mee eens.. Tot op zekere hoogte kan ik er wel in meegaan, maar bijvoorbeeld die foto's die je postte. Dat gaat mij echt, echt veels te ver. Precies wat je zegt, iedereen heeft recht op een humane behandeling.
pi_82804388
Jonge jonge, een dagje werken en ze zijn hier alweer drie topics verder. Is iedereen hier met zwangerschapsverlof ofzo?

Nog (schokkend) nieuws?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:40:02 #13
38396 mazaru
pi_82804416
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef sig000 het volgende:
Dan stoppen ze rustig een sonde in zijn neus. Dat is een land waar je geen praatjes moet hebben. Jongeheer van der Sloot zal het daar moeilijk mee hebben.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:40:51 #14
38396 mazaru
pi_82804466
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Luna3 het volgende:
Jonge jonge, een dagje werken en ze zijn hier alweer drie topics verder. Is iedereen hier met zwangerschapsverlof ofzo?

Nog (schokkend) nieuws?
Neuh, zijn advocaat stopt er mee. That's all.
pi_82804497
Hier hebben ze het over een mogelijke derde betrokkene? Of begrijp ik de dramatische google vertaling verkeerd?

http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fperu21.pe%2Fnoticia%2F494729%2Fexigen-cadena-perpetua-asesino-stephany
quote:
He added that the crossing will be asked for information from cell phone calls Stephany. También contarán con testimonios de una periodista de Aruba que siguió de cerca el caso de Natalee Holloway . No descartan que una tercera persona esté involucrada en el crimen. Also featured testimony from a journalist from Aruba that followed closely the case of Natalee Holloway . Do not rule out third person is involved in the crime.
quote:
Agregó que pedirán el cruce de información de las llamadas telefónicas del celular de Stephany. Also featured testimony from a journalist from Aruba that followed closely the case of Natalee Holloway . Do not rule out third person is involved in the crime. También contarán con testimonios de una periodista de Aruba que siguió de cerca el caso de Natalee Holloway . No descartan que una tercera persona esté involucrada en el crimen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82804499
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo ook Joran.
Toch is zijn gevangenis volgens mij minder erg dan die waar de juist voor minder veroordeelden zitten (drugs): de Sarita nogwat gevangenis?

Dat was volgens die Nederlandse club die gevangenen in Lima opzoeken echt Dante's hel op aarde; geen vaste slaapplaatsen, gegil, stank van de openbare toiletten, gangs, verkrachtingen, messen van 30cm, iedereen daar vogelvrij, nul privacy, vrijwel niemand met een eigen cel. Dan heeft Joran het toch wel beter. Zuur eigenlijk.
pi_82804504
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik denk dat de autoriteiten daar in Peru maling aan hebben met een hongerstaking.

Tot aan zijn proces zullen ze toch wel zuinig op 'm zijn denk ik en door zulke dingen kan hij in ziekenhuis komen wat weer nieuwe mogelijkheden schept.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:42:06 #18
16715 Mylene
*schatje*
pi_82804539
quote:
Nog meer Joran van der Sloot op SBS 6

SBS 6 blijft uitpakken met tv-uitzendingen over Joran van der Sloot. Nadat het tv-station vorige week donderdag tegen middernacht maar liefst een miljoen kijkers trok met ‘Joran van der Sloot: Het Complete Verhaal’, komt SBS 6 deze woensdag met het programma ‘Joran van der Sloot: het exclusieve verslag vanuit Peru’. Die uitzending staat niet late night, maar primetime om half negen op het programma. Bovendien is de zendtijd uitgebreid van dertig minuten naar ruim tachtig minuten.

De nieuwe documentaire over Van der Sloot brengt het laatste nieuws over de Nederlander die in Peru wordt vastgehouden voor de moord op Stephany Flores. “De nieuwe documentaire bevat onder andere een uitgebreide reconstructie van de moord op Flores. Deze is gemaakt aan de hand van de bekentenis van Joran van der Sloot, die van minuut tot minuut aantoont wat er op de avond van de moord gebeurd is en wat Joran uitspookte in de dagen tot zijn arrestatie“, zo laat SBS weten.

Ook Peter R. de Vries komt weer aan het woord. “Hij deelt zijn mening over Jorans bekentenis en over zijn wens om overgeplaatst te worden naar een andere gevangenis in ruil voor informatie over de vindplaats van Natalee Holloway.”

Verslaggevers van SBS 6 praten in het programma met Nederlanders in Peru. “Ook wordt de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis bezocht, waar Joran inmiddels in voorarrest zit. Een interview met een Nederlandse journalist, die een week lang undercover is geweest binnen de muren van de gevangenis, verklaart waarom Castro Castro ook wel de hel op aarde wordt genoemd.”

Aansluitend op de documentaire over Joran van der Sloot, zendt SBS 6 woensdag om 21.50 uur het programma Gevangen in Peru uit. Deze reportage vertelt het verhaal van Rhonda Gordijn, die in 2007 aangehouden werd op het vliegveld van Lima omdat er drugs in haar koffer gevonden waren. Ze werd onder erbarmelijke omstandigheden gevangen gehouden in Peru.
bron
pi_82804544
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Luna3 het volgende:

Nog (schokkend) nieuws?
Ik was het niet hoor, ik heb voornamelijk geslapen vanmiddag en voetbal gekeken en daarnaast heel af en toe op fok gezeten...
  maandag 14 juni 2010 @ 20:43:09 #20
38396 mazaru
pi_82804602
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef ooYoo het volgende:

[..]

Toch is zijn gevangenis volgens mij minder erg dan die waar de juist voor minder veroordeelden zitten (drugs): de Sarita nogwat gevangenis?

Dat was volgens die Nederlandse club die gevangenen in Lima opzoeken echt Dante's hel op aarde; geen vaste slaapplaatsen, gegil, stank van de openbare toiletten, gangs, verkrachtingen, messen van 30cm, iedereen daar vogelvrij, vrijwel niemand met een eigen cel. Dan heeft Joran het toch wel beter. Zuur eigenlijk.
Dat wordt wel anders als hij eenmaal veroordeeld is. Dan wordt hij ook gewoon bij de rest van de moordenaars gegooid. Waar hij hoort.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:43:29 #21
110987 ErwinRommel
pi_82804617
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef ooYoo het volgende:

[..]

Dat was volgens die Nederlandse club die gevangenen in Lima opzoeken echt Dante's hel op aarde; geen vaste slaapplaatsen, gegil, stank van de openbare toiletten, gangs, verkrachtingen, messen van 30cm, iedereen daar vogelvrij, vrijwel niemand met een eigen cel. Dan heeft Joran het toch wel beter. Zuur eigenlijk.
Vergeet er even niet bi te vertellen dat Joran in een apart gedeelte zit nu.
In de "echte" cellen is dat nog stukken malen erger dan die Sarita gevangenis.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 20:45:13 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82804711
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar bijvoorbeeld televisie vind ik best ver gaan. Laat ze maar een boek lezen, of een studie volgen of zo. Als ik toch moet kiezen, zeg ik ook dat wij het beter doen dan Peru. Dat zullen de criminaliteitsstatistieken ook wel aantonen, gok ik.
Ik vind ook dat het wel wat meer sober zou mogen in Nederland. Recidivegevallen liggen overal vrijwel even hoog volgens mij. Het scheelt wel wat maar niet zoveel als je zou verwachten. Mensen die geneigd zijn naar criminaliteit vallen er schijnbaar toch weer in terug. Maar zwaardere straffen en zwaardere omstandigheden heeft ook geen positief effect op recidivisme. Je kweekt er alleen zware criminelen mee.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:45:18 #23
110987 ErwinRommel
pi_82804718
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
SBS gaat dus over lijken voor de kijkcijfers
pi_82804782
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hij zit nu min of meer in isolatie tot aan zijn proces waarschijnlijk.
pi_82804798
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef djenneke het volgende:

Ik was het niet hoor, ik heb voornamelijk geslapen vanmiddag en voetbal gekeken en daarnaast heel af en toe op fok gezeten...
Dame! Ik snap het al: De hele middag geslapen omdat je vannacht een heel topic vol hebt gebabbeld
Ik moet je nog complimenteren met de titel van deel 43! Top.
pi_82804834
quote:

[..]

Maar dat soort onthoofdingen komt dat vaak voor ?
Doen ze dat ook bij vrouwen moordenaars ?
pi_82804898
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Dame! Ik snap het al: De hele middag geslapen omdat je vannacht een heel topic vol hebt gebabbeld
Ik moet je nog complimenteren met de titel van deel 43! Top.
Ja, vanavond moet ik maar gewoon op tijd naar bed.
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

SBS gaat dus over lijken voor de kijkcijfers
Het verbaast me niets. Het ergste is, dat ik waarschijnlijk nog zal kijken ook...
  maandag 14 juni 2010 @ 20:48:53 #28
110987 ErwinRommel
pi_82804915
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hij zit nu min of meer in isolatie tot aan zijn proces waarschijnlijk.
Dat zeker ja. Maar daarna zal er wel een buidel met geld op tafel komen van de familie van Joran om hem toch maar in een speciaal regime te houden. Dat is goed voor de gevangenis directeur, en goed voor Joran.
Zo werkt het hier.
pi_82804930
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik vind ook dat het wel wat meer sober zou mogen in Nederland. Recidivegevallen liggen overal vrijwel even hoog volgens mij. Het scheelt wel wat maar niet zoveel als je zou verwachten. Mensen die geneigd zijn naar criminaliteit vallen er schijnbaar toch weer in terug. Maar zwaardere straffen en zwaardere omstandigheden heeft ook geen positief effect op recidivisme. Je kweekt er alleen zware criminelen mee.
De mensen die daar in Peru in die gevangenis zitten kan je toch eigenlijk nooit meer terugplaatsen
in ''de normale wereld'', die zijn volgens mij alleen maar slechter en verknipter dan dat ze erin gingen.

lost toch helemaal geen zak op...
pi_82804942
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Er is die regionen regelmatig een keer gevangenisopstand en dan worden er dingen intern geregeld om de overbevolking tegen te gaan.
pi_82804956
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens.. Tot op zekere hoogte kan ik er wel in meegaan, maar bijvoorbeeld die foto's die je postte. Dat gaat mij echt, echt veels te ver. Precies wat je zegt, iedereen heeft recht op een humane behandeling.
wat is dat toch , een beest vermoord een meisje om eigenlijk niets, en wij moeten maar humaan zijn

mijn vraag na die foto's is eigenlijk

neemt jorannet als zijn vader de geheime mee de dood in ??
  maandag 14 juni 2010 @ 20:51:11 #32
110987 ErwinRommel
pi_82805043
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Bij een opstand komt dat idd vaak voor ja. En ook voor vrouwenmoordenaars, of voor hen die het grote nieuws hebben gehaald die het volk in woede deed uitbarsten.
Geloof mij, hij zal nooit in een cel komen met "gewone moordenaars". Dat zal de Peruaanse regering zwaar in verlegenheid brengen. Daar wilt men niet aan beginnen.
Hij zal na veroordeling naar wederom een speciale inrichting gaan.
pi_82805049
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat zeker ja. Maar daarna zal er wel een buidel met geld op tafel komen van de familie van Joran om hem toch maar in een speciaal regime te houden. Dat is goed voor de gevangenis directeur, en goed voor Joran.
Zo werkt het hier.
Heb geen idee of Joran nog wat steun gaat krijgen?
pi_82805060
quote:

Maar dat kan ook zo blijven natuurlijk, misschien dat Peru hem om zijn veiligheid toch liever in het aparte deel laat zitten. Anders wordt hij misschien binnen 2 weken na de veroordeling vermoord en staat Peru er internationaal toch slecht op, want dat wordt meteen wereldkundig gemaakt door de familie.

Maar goed, ook al blijft Joran in het veilige deel, ik ben er niet rouwig om, eerder andersom voor die (Nederlandse en Peruaanse) drugscrimineeltjes in de Sarita vind ik de omstandigheden veel en veel te zwaar.
pi_82805130
Na de foto's van dit soort gruwelijkheden vraag ik me toch even af:
Hoe zouden de reacties zijn als er foto's van dat meisje geplaatst zouden worden, nu hebben we alleen een paar getikte woorden hoe hij ze zou hebben toegetakeld
Hoe zouden we ons voelen als we haar zouden zien.

Ook ik denk dat iedereen een eerlijke rechtsgang moet krijgen en alle beelden en verhalen uit zulke gevangenissen maken dat we mededogen met hem hebben.
Maar ...wat moet je eingelijk met mensen die zo gestoort zijn dat hun, anderen dat soort leed en wreedheden aandoen.
Psy hulp helpt niet en opsluiten zoals ze daar doen helpt ook niet.

Natuurlijk gezien worden deze exemplaren dus uit de roedel , kudde worden gegooit, ze zouden het niet eens redden volwassen te worden en tot dit soort gruwelijkheden in staat zijn.

Door onze beschavingen is ons een groot dilema opgelegd .
pi_82805161
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef plonsplons het volgende:

[..]

wat is dat toch , een beest vermoord een meisje om eigenlijk niets, en wij moeten maar humaan zijn

mijn vraag na die foto's is eigenlijk

neemt jorannet als zijn vader de geheime mee de dood in ??
Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. Peru gaat met gevangenen uiterst inhumaan om, maar verwacht wel dat iedereen zich als een brave burger gedraagt, ook nadat men terugkeert in de maatschappij na detentie... Hoe realistisch is dat?
pi_82805204
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef FANN het volgende:

[..]

De mensen die daar in Peru in die gevangenis zitten kan je toch eigenlijk nooit meer terugplaatsen
in ''de normale wereld'', die zijn volgens mij alleen maar slechter en verknipter dan dat ze erin gingen.

Daarom bij moorden als deze tien jaar laten zitten en dan preventief een spuitje geven
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 14 juni 2010 @ 20:54:06 #38
110987 ErwinRommel
pi_82805210
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:51 schreef sig000 het volgende:

[..]

Heb geen idee of Joran nog wat steun gaat krijgen?
Steun za hij wel krijgen, via het consulaat en ambasade, plus mede van familie.
Maar daar houd het dan ook wel mee op.
Niet van mijn kant.
Wel hoop ik dat hij een eerlijk proces gaat krijgen, wat ik sterk betwijfel.
pi_82805228
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zo werkt het hier.
Wat ga je snel! We zijn het eens dat het hierop uit zou kunnen draaien dus.
pi_82805239
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Bij een opstand komt dat idd vaak voor ja. En ook voor vrouwenmoordenaars, of voor hen die het grote nieuws hebben gehaald die het volk in woede deed uitbarsten.
Geloof mij, hij zal nooit in een cel komen met "gewone moordenaars". Dat zal de Peruaanse regering zwaar in verlegenheid brengen. Daar wilt men niet aan beginnen.
Hij zal na veroordeling naar wederom een speciale inrichting gaan.
Waarom zou hij na een veroordeling naar een speciale inrichting gaan ?
Zitten de andere Nederlandse gevangenen daar ook ?
pi_82805310
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. Peru gaat met gevangenen uiterst inhumaan om, maar verwacht wel dat iedereen zich als een brave burger gedraagt, ook nadat men terugkeert in de maatschappij na detentie... Hoe realistisch is dat?
Precies, dat is vrijwel onmogelijk als je in zo'n hel hebt gezeten,
pi_82805359
quote:

Precies.
pi_82805376
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Daarom bij moorden als deze tien jaar laten zitten en dan preventief een spuitje geven
Doe dat spuitje dan maar meteen, dat is een stuk goedkoper...
pi_82805454
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Steun za hij wel krijgen, via het consulaat en ambasade, plus mede van familie.
Maar daar houd het dan ook wel mee op.
Niet van mijn kant.
Wel hoop ik dat hij een eerlijk proces gaat krijgen, wat ik sterk betwijfel.
De steun van NL is 30 Euro per maand en dat mag moeder betalen, geen idee of die geld heeft nog?
De vader van slachtoffer gaat voor eerlijk proces zorgen en zoveel mogelijk bewijsmateriaal aanleveren.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 20:58:02 #45
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82805456
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef FANN het volgende:

[..]

Ze worden alleen maar meer onaangepast. Het is hetzelfde als in die grote gevangenissen in de VS. Het enige wat ze er leren is hoe het in de onderwereld werkt. Ze zijn allemaal gepokt en gemazelde experts als ze naar buiten komen.

Uit veel gevangenissen komen ze ook nog als klerenkasten naar buiten omdat ze hele dagen aan gewichten hangen.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:58:33 #46
110987 ErwinRommel
pi_82805490
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Waarom zou hij na een veroordeling naar een speciale inrichting gaan ?
Zitten de andere Nederlandse gevangenen daar ook ?
Nee en ja. Kan zijn.
Hij kan gaan naar een cel mer enkel bv buitenlanders die daar gevangen zitten. Samen met andere Nederlanders dus en zonder Peruvianen.
Een zgn High risk detention unit.
pi_82805495
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef djenneke het volgende:

[..]

Doe dat spuitje dan maar meteen, dat is een stuk goedkoper...
jah...

serieus in zulke landen ben je met de doodstraf nog beter af...
pi_82805649
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef NorthernStar het volgende:

Uit veel gevangenissen komen ze ook nog als klerenkasten naar buiten omdat ze hele dagen aan gewichten hangen.
In Peru ligt dat iets anders.
pi_82805669
quote:

[..]

verwachten ze dat daar dan ?? geloof het niet hoor
dat noemen ze nou met harde hand leiding geven !!!

we zien wel hoe het zich ontwikkeld met joran, er zijn nog wat mensen die geloven in dat joran nog wat kan doen voor de familie holloway, ik persoonlijk denk van niet. joran lijkt op zijn vader dus zal hij ook dingen meenemen in zijn graf ???

hebben trouwens de familie van der sloot een geloof, ze komen uit brabant maar dat zegt eigenlijk niets meer
  maandag 14 juni 2010 @ 21:01:45 #50
38396 mazaru
pi_82805680
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef FANN het volgende:

[..]

jah...

serieus in zulke landen ben je met de doodstraf nog beter af...
De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.
pi_82805777
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.
ach maak je geen zorgen die haalt zijn pensioen echt niet hoor...
pi_82805823
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef plonsplons het volgende:

[..]

we zien wel hoe het zich ontwikkeld met joran, er zijn nog wat mensen die geloven in dat joran nog wat kan doen voor de familie holloway, ik persoonlijk denk van niet. joran lijkt op zijn vader dus zal hij ook dingen meenemen in zijn graf ???

hebben trouwens de familie van der sloot een geloof, ze komen uit brabant maar dat zegt eigenlijk niets meer
Tja, als men er naar streeft om zoveel mogelijk burgers op te leiden tot zware crimineel, dan zijn ze daar in Peru goed bezig
pi_82805890
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef FANN het volgende:

[..]

trekken ze dat in peru ook al op
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 21:05:20 #54
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82805891
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

In Peru ligt dat iets anders.
Elke dag moeten vechten om een handje rijst is ook een soort van fitness
  maandag 14 juni 2010 @ 21:05:22 #55
38396 mazaru
pi_82805894
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook niet. Maar het idee leek me wel leuk. Maar ach, zolang die griezel maar nooit meer vrij rond loopt, is het mij om het even wat er met hem gebeurt.
pi_82805910
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ok laten we 't laag inschatten dan wordt het jaar of 20 in Peru en daar 12 in de USA.
Rond zijn 50e kan hij met goed gedrag weer vrij zijn.
pi_82805940
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Heb je een leestekenaanval ?

En goed, de dood van Joran's vader kwam vrij onverwachts, weet jij veel of hij het misschien de week daar op op wilde biechten. Kleine kans natuurlijk, maar het zou kunnen. En dat Joran op zijn vader lijkt is natuurlijk ook maar gegis.
pi_82806073
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ok laten we 't laag inschatten dan wordt het jaar of 20 in Peru en daar 12 in de USA.
Na een week gevangenis daar in Peru ben je al helemaal gesloopt en een wrak .
Het eten zal daar ook niet geweldig zijn
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 21:09:14 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82806101
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef EllaN het volgende:

[..]

En goed, de dood van Joran's vader kwam vrij onverwachts, weet jij veel of hij het misschien de week daar op op wilde biechten. Kleine kans natuurlijk, maar het zou kunnen. En dat Joran op zijn vader lijkt is natuurlijk ook maar gegis.
wie zegt dat hij uberhaupt iets te biechten had?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:09:20 #60
38396 mazaru
pi_82806119
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die komt echt nooit meer vrij. Moet je zien hoe hij er nu al uit ziet. Laat staan als hij straks moet zien te overleven in het echte gedeelte van die gevangenis.
pi_82806214
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

Joran in meerdere van zijn leugenachtige verklaringen
  maandag 14 juni 2010 @ 21:10:34 #62
110987 ErwinRommel
pi_82806242
In elk geval kunnen we nu al concluderen dat Joran reeds veroordeeld is zonder dat hij het vonnis van een rechtbank heeft gehoord.
pi_82806314
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ook helemaal waar idd. Wilde alleen even laten zien dat "Joran lijkt op zijn vader en zal het wel mee zijn graf in nemen" niet helemaal geldt.
pi_82806334
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
In elk geval kunnen we nu al concluderen dat Joran reeds veroordeeld is zonder dat hij het vonnis van een rechtbank heeft gehoord.
Dat was hij voor de verdwijning van Natalee eigenlijk ook al. Dat heeft indirect zelfs tot deze zaak geleid. Anders was hij nu misschien wel braaf aan het studeren in de VS.
pi_82806382
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef EllaN het volgende:

[..]

twee handen op 1 buik, zoveel gegis is het nu ook weer niet hoor
  maandag 14 juni 2010 @ 21:12:52 #66
110987 ErwinRommel
pi_82806398
Ik ga werken, op mijn eigen verjaardag
Zoals het een goed burger betaamt
pi_82806440
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Fijne verjaardag en werk ze!
pi_82806446
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Die rechters zijn daar toch wel onafhankelijk en te vertrouwen ?
Wel vreemd dat Joran's eerste advocaat zich nu al terug getrokken heeft .
pi_82806448
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef plonsplons het volgende:

[..]

twee handen op 1 buik, zoveel gegis is het nu ook weer niet hoor
Jij kent de Van der Sloots persoonlijk?

Ik wil alleen maar zeggen dat er heel veel onduidelijkheid is en jouw aannames echt niet per se kloppen.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:14:26 #70
97934 ASroma
Flamboyant
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 21:14:38 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82806529
quote:
gefeliciteerd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_82806596
quote:
Kan de naam Erwin Rommel wel in Brazilië ?
Fijne verjaardag
pi_82806621
quote:
ja.. fijne verjaardag en inderdaad werkse

ik zou bijna zeggen bedankt voor de foto's ik dacht misschien helpt het maar
nee, toch niet, hier op Fok is hij inderdaad al veroordeeld en het kan ze niet erg genoeg
zijn.
pi_82806663
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef FANN het volgende:

[..]

ja.. fijne verjaardag en inderdaad werkse

ik zou bijna zeggen bedankt voor de foto's ik dacht misschien helpt het maar
nee, toch niet, hier op Fok is hij inderdaad al veroordeeld en het kan ze niet erg genoeg
zijn.
Wat een generalisatie
pi_82806734
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat was hij voor de verdwijning van Natalee eigenlijk ook al. Dat heeft indirect zelfs tot deze zaak geleid. Anders was hij nu misschien wel braaf aan het studeren in de VS.
gaan we weer , hoe wordt een mens een mens ?
je krijgt wat genen me , maar ook de omgeving en de opvoeding spelen een grootte rol

het idee was dat hij inderdaad ging leren in USA, maar voor de natalee story , was het al het een en ander mis
we zullen nooit weten of hij wel kon leren in USA. je kan wel willen , maar je moet het ook kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')