Ik denk dat de autoriteiten daar in Peru maling aan hebben met een hongerstaking.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik denk dat hij in hongerstaking gaat, het is een aandachtshoer.
Ben ik het mee eens.. Tot op zekere hoogte kan ik er wel in meegaan, maar bijvoorbeeld die foto's die je postte. Dat gaat mij echt, echt veels te ver. Precies wat je zegt, iedereen heeft recht op een humane behandeling.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, elk mens, verdachte of niet, veroordeelde of niet heeft recht op een humane behandeling.
Zo ook Joran.
Ik zal er niet mee zitten dat hij wellicht voor tientallen jaren het gevang in zal gaan, maar dan nog, de omstandigheden in Zuid Amerikaanse gevangenissen kan men eigenlijk het beste omschrijven als "levenslang" (maar dan getekend voor het leven..)
Maar goed, hier is het systeem nu eenmaal zo dat de gevangenis condities geen stemmen oplevert bij de kiezer, en het dus een ondergeschikt onderwerp is. Men wilt wraak ipv straf. En op zich kan ik daar best in meegaan tot op zekere hoogte.
Dan stoppen ze rustig een sonde in zijn neus. Dat is een land waar je geen praatjes moet hebben. Jongeheer van der Sloot zal het daar moeilijk mee hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef sig000 het volgende:
Ik denk dat hij in hongerstaking gaat, het is een aandachtshoer.
Neuh, zijn advocaat stopt er mee. That's all.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Luna3 het volgende:
Jonge jonge, een dagje werken en ze zijn hier alweer drie topics verder. Is iedereen hier met zwangerschapsverlof ofzo?
Nog (schokkend) nieuws?
quote:He added that the crossing will be asked for information from cell phone calls Stephany. También contarán con testimonios de una periodista de Aruba que siguió de cerca el caso de Natalee Holloway . No descartan que una tercera persona esté involucrada en el crimen. Also featured testimony from a journalist from Aruba that followed closely the case of Natalee Holloway . Do not rule out third person is involved in the crime.
quote:Agregó que pedirán el cruce de información de las llamadas telefónicas del celular de Stephany. Also featured testimony from a journalist from Aruba that followed closely the case of Natalee Holloway . Do not rule out third person is involved in the crime. También contarán con testimonios de una periodista de Aruba que siguió de cerca el caso de Natalee Holloway . No descartan que una tercera persona esté involucrada en el crimen.
Toch is zijn gevangenis volgens mij minder erg dan die waar de juist voor minder veroordeelden zitten (drugs): de Sarita nogwat gevangenis?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, elk mens, verdachte of niet, veroordeelde of niet heeft recht op een humane behandeling.
Zo ook Joran.
Ik zal er niet mee zitten dat hij wellicht voor tientallen jaren het gevang in zal gaan, maar dan nog, de omstandigheden in Zuid Amerikaanse gevangenissen kan men eigenlijk het beste omschrijven als "levenslang" (maar dan getekend voor het leven..)
Maar goed, hier is het systeem nu eenmaal zo dat de gevangenis condities geen stemmen oplevert bij de kiezer, en het dus een ondergeschikt onderwerp is. Men wilt wraak ipv straf. En op zich kan ik daar best in meegaan tot op zekere hoogte.
Tot aan zijn proces zullen ze toch wel zuinig op 'm zijn denk ik en door zulke dingen kan hij in ziekenhuis komen wat weer nieuwe mogelijkheden schept.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk dat de autoriteiten daar in Peru maling aan hebben met een hongerstaking.
bronquote:Nog meer Joran van der Sloot op SBS 6
SBS 6 blijft uitpakken met tv-uitzendingen over Joran van der Sloot. Nadat het tv-station vorige week donderdag tegen middernacht maar liefst een miljoen kijkers trok met ‘Joran van der Sloot: Het Complete Verhaal’, komt SBS 6 deze woensdag met het programma ‘Joran van der Sloot: het exclusieve verslag vanuit Peru’. Die uitzending staat niet late night, maar primetime om half negen op het programma. Bovendien is de zendtijd uitgebreid van dertig minuten naar ruim tachtig minuten.
De nieuwe documentaire over Van der Sloot brengt het laatste nieuws over de Nederlander die in Peru wordt vastgehouden voor de moord op Stephany Flores. “De nieuwe documentaire bevat onder andere een uitgebreide reconstructie van de moord op Flores. Deze is gemaakt aan de hand van de bekentenis van Joran van der Sloot, die van minuut tot minuut aantoont wat er op de avond van de moord gebeurd is en wat Joran uitspookte in de dagen tot zijn arrestatie“, zo laat SBS weten.
Ook Peter R. de Vries komt weer aan het woord. “Hij deelt zijn mening over Jorans bekentenis en over zijn wens om overgeplaatst te worden naar een andere gevangenis in ruil voor informatie over de vindplaats van Natalee Holloway.”
Verslaggevers van SBS 6 praten in het programma met Nederlanders in Peru. “Ook wordt de zwaar bewaakte Castro Castro-gevangenis bezocht, waar Joran inmiddels in voorarrest zit. Een interview met een Nederlandse journalist, die een week lang undercover is geweest binnen de muren van de gevangenis, verklaart waarom Castro Castro ook wel de hel op aarde wordt genoemd.”
Aansluitend op de documentaire over Joran van der Sloot, zendt SBS 6 woensdag om 21.50 uur het programma Gevangen in Peru uit. Deze reportage vertelt het verhaal van Rhonda Gordijn, die in 2007 aangehouden werd op het vliegveld van Lima omdat er drugs in haar koffer gevonden waren. Ze werd onder erbarmelijke omstandigheden gevangen gehouden in Peru.
Ik was het niet hoor, ik heb voornamelijk geslapen vanmiddag en voetbal gekeken en daarnaast heel af en toe op fok gezeten...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Luna3 het volgende:
Jonge jonge, een dagje werken en ze zijn hier alweer drie topics verder. Is iedereen hier met zwangerschapsverlof ofzo?
Nog (schokkend) nieuws?
Dat wordt wel anders als hij eenmaal veroordeeld is. Dan wordt hij ook gewoon bij de rest van de moordenaars gegooid. Waar hij hoort.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Toch is zijn gevangenis volgens mij minder erg dan die waar de juist voor minder veroordeelden zitten (drugs): de Sarita nogwat gevangenis?
Dat was volgens die Nederlandse club die gevangenen in Lima opzoeken echt Dante's hel op aarde; geen vaste slaapplaatsen, gegil, stank van de openbare toiletten, gangs, verkrachtingen, messen van 30cm, iedereen daar vogelvrij, vrijwel niemand met een eigen cel. Dan heeft Joran het toch wel beter. Zuur eigenlijk.
Vergeet er even niet bi te vertellen dat Joran in een apart gedeelte zit nu.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Toch is zijn gevangenis volgens mij minder erg dan die waar de juist voor minder veroordeelden zitten (drugs): de Sarita nogwat gevangenis?
Dat was volgens die Nederlandse club die gevangenen in Lima opzoeken echt Dante's hel op aarde; geen vaste slaapplaatsen, gegil, stank van de openbare toiletten, gangs, verkrachtingen, messen van 30cm, iedereen daar vogelvrij, vrijwel niemand met een eigen cel. Dan heeft Joran het toch wel beter. Zuur eigenlijk.
Ik vind ook dat het wel wat meer sober zou mogen in Nederland. Recidivegevallen liggen overal vrijwel even hoog volgens mij. Het scheelt wel wat maar niet zoveel als je zou verwachten. Mensen die geneigd zijn naar criminaliteit vallen er schijnbaar toch weer in terug. Maar zwaardere straffen en zwaardere omstandigheden heeft ook geen positief effect op recidivisme. Je kweekt er alleen zware criminelen mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar bijvoorbeeld televisie vind ik best ver gaan. Laat ze maar een boek lezen, of een studie volgen of zo. Als ik toch moet kiezen, zeg ik ook dat wij het beter doen dan Peru. Dat zullen de criminaliteitsstatistieken ook wel aantonen, gok ik.
SBS gaat dus over lijken voor de kijkcijfersquote:
Hij zit nu min of meer in isolatie tot aan zijn proces waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vergeet er even niet bi te vertellen dat Joran in een apart gedeelte zit nu.
In de "echte" cellen is dat nog stukken malen erger dan die Sarita gevangenis.
Dame! Ik snap het al: De hele middag geslapen omdat je vannacht een heel topic vol hebt gebabbeldquote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef djenneke het volgende:
Ik was het niet hoor, ik heb voornamelijk geslapen vanmiddag en voetbal gekeken en daarnaast heel af en toe op fok gezeten...
Maar dat soort onthoofdingen komt dat vaak voor ?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, vanavond moet ik maar gewoon op tijd naar bed.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dame! Ik snap het al: De hele middag geslapen omdat je vannacht een heel topic vol hebt gebabbeld
Ik moet je nog complimenteren met de titel van deel 43! Top.
Het verbaast me niets. Het ergste is, dat ik waarschijnlijk nog zal kijken ook...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
SBS gaat dus over lijken voor de kijkcijfers![]()
Dat zeker ja. Maar daarna zal er wel een buidel met geld op tafel komen van de familie van Joran om hem toch maar in een speciaal regime te houden. Dat is goed voor de gevangenis directeur, en goed voor Joran.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij zit nu min of meer in isolatie tot aan zijn proces waarschijnlijk.
De mensen die daar in Peru in die gevangenis zitten kan je toch eigenlijk nooit meer terugplaatsenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het wel wat meer sober zou mogen in Nederland. Recidivegevallen liggen overal vrijwel even hoog volgens mij. Het scheelt wel wat maar niet zoveel als je zou verwachten. Mensen die geneigd zijn naar criminaliteit vallen er schijnbaar toch weer in terug. Maar zwaardere straffen en zwaardere omstandigheden heeft ook geen positief effect op recidivisme. Je kweekt er alleen zware criminelen mee.
Er is die regionen regelmatig een keer gevangenisopstand en dan worden er dingen intern geregeld om de overbevolking tegen te gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Maar dat soort onthoofdingen komt dat vaak voor ?
Doen ze dat ook bij vrouwen moordenaars ?
wat is dat toch , een beest vermoord een meisje om eigenlijk niets, en wij moeten maar humaan zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.. Tot op zekere hoogte kan ik er wel in meegaan, maar bijvoorbeeld die foto's die je postte. Dat gaat mij echt, echt veels te ver. Precies wat je zegt, iedereen heeft recht op een humane behandeling.
Bij een opstand komt dat idd vaak voor ja. En ook voor vrouwenmoordenaars, of voor hen die het grote nieuws hebben gehaald die het volk in woede deed uitbarsten.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Maar dat soort onthoofdingen komt dat vaak voor ?
Doen ze dat ook bij vrouwen moordenaars ?
Heb geen idee of Joran nog wat steun gaat krijgen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar daarna zal er wel een buidel met geld op tafel komen van de familie van Joran om hem toch maar in een speciaal regime te houden. Dat is goed voor de gevangenis directeur, en goed voor Joran.
Zo werkt het hier.
Maar dat kan ook zo blijven natuurlijk, misschien dat Peru hem om zijn veiligheid toch liever in het aparte deel laat zitten. Anders wordt hij misschien binnen 2 weken na de veroordeling vermoord en staat Peru er internationaal toch slecht op, want dat wordt meteen wereldkundig gemaakt door de familie.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. Peru gaat met gevangenen uiterst inhumaan om, maar verwacht wel dat iedereen zich als een brave burger gedraagt, ook nadat men terugkeert in de maatschappij na detentie... Hoe realistisch is dat?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef plonsplons het volgende:
[..]
wat is dat toch , een beest vermoord een meisje om eigenlijk niets, en wij moeten maar humaan zijn
mijn vraag na die foto's is eigenlijk
neemt jorannet als zijn vader de geheime mee de dood in ??
Daarom bij moorden als deze tien jaar laten zitten en dan preventief een spuitje gevenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
De mensen die daar in Peru in die gevangenis zitten kan je toch eigenlijk nooit meer terugplaatsen
in ''de normale wereld'', die zijn volgens mij alleen maar slechter en verknipter dan dat ze erin gingen.
lost toch helemaal geen zak op...
Steun za hij wel krijgen, via het consulaat en ambasade, plus mede van familie.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb geen idee of Joran nog wat steun gaat krijgen?
Wat ga je snel!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Maar daarna zal er wel een buidel met geld op tafel komen van de familie van Joran om hem toch maar in een speciaal regime te houden. Dat is goed voor de gevangenis directeur, en goed voor Joran.
Zo werkt het hier.
Waarom zou hij na een veroordeling naar een speciale inrichting gaan ?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij een opstand komt dat idd vaak voor ja. En ook voor vrouwenmoordenaars, of voor hen die het grote nieuws hebben gehaald die het volk in woede deed uitbarsten.
Geloof mij, hij zal nooit in een cel komen met "gewone moordenaars". Dat zal de Peruaanse regering zwaar in verlegenheid brengen. Daar wilt men niet aan beginnen.
Hij zal na veroordeling naar wederom een speciale inrichting gaan.
Precies, dat is vrijwel onmogelijk als je in zo'n hel hebt gezeten,quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. Peru gaat met gevangenen uiterst inhumaan om, maar verwacht wel dat iedereen zich als een brave burger gedraagt, ook nadat men terugkeert in de maatschappij na detentie... Hoe realistisch is dat?
Precies.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef djenneke het volgende:
Je kunt het ook omdraaien natuurlijk. Peru gaat met gevangenen uiterst inhumaan om, maar verwacht wel dat iedereen zich als een brave burger gedraagt, ook nadat men terugkeert in de maatschappij na detentie... Hoe realistisch is dat?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Daarom bij moorden als deze tien jaar laten zitten en dan preventief een spuitje geven
De steun van NL is 30 Euro per maand en dat mag moeder betalen, geen idee of die geld heeft nog?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Steun za hij wel krijgen, via het consulaat en ambasade, plus mede van familie.
Maar daar houd het dan ook wel mee op.
Niet van mijn kant.
Wel hoop ik dat hij een eerlijk proces gaat krijgen, wat ik sterk betwijfel.
Ze worden alleen maar meer onaangepast. Het is hetzelfde als in die grote gevangenissen in de VS. Het enige wat ze er leren is hoe het in de onderwereld werkt. Ze zijn allemaal gepokt en gemazelde experts als ze naar buiten komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
De mensen die daar in Peru in die gevangenis zitten kan je toch eigenlijk nooit meer terugplaatsen
in ''de normale wereld'', die zijn volgens mij alleen maar slechter en verknipter dan dat ze erin gingen.
lost toch helemaal geen zak op...
Nee en ja. Kan zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Waarom zou hij na een veroordeling naar een speciale inrichting gaan ?
Zitten de andere Nederlandse gevangenen daar ook ?
jah...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doe dat spuitje dan maar meteen, dat is een stuk goedkoper...
In Peru ligt dat iets anders.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef NorthernStar het volgende:
Uit veel gevangenissen komen ze ook nog als klerenkasten naar buiten omdat ze hele dagen aan gewichten hangen.
verwachten ze dat daar dan ?? geloof het niet hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...![]()
serieus in zulke landen ben je met de doodstraf nog beter af...
ach maak je geen zorgen die haalt zijn pensioen echt niet hoor...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.
Tja, als men er naar streeft om zoveel mogelijk burgers op te leiden tot zware crimineel, dan zijn ze daar in Peru goed bezigquote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef plonsplons het volgende:
[..]
verwachten ze dat daar dan ?? geloof het niet hoor
dat noemen ze nou met harde hand leiding geven !!!
we zien wel hoe het zich ontwikkeld met joran, er zijn nog wat mensen die geloven in dat joran nog wat kan doen voor de familie holloway, ik persoonlijk denk van niet. joran lijkt op zijn vader dus zal hij ook dingen meenemen in zijn graf ???
hebben trouwens de familie van der sloot een geloof, ze komen uit brabant maar dat zegt eigenlijk niets meer
trekken ze dat in peru ook al opquote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ach maak je geen zorgen die haalt zijn pensioen echt niet hoor...
Nee, dat denk ik ook niet. Maar het idee leek me wel leuk. Maar ach, zolang die griezel maar nooit meer vrij rond loopt, is het mij om het even wat er met hem gebeurt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ach maak je geen zorgen die haalt zijn pensioen echt niet hoor...
Ok laten we 't laag inschatten dan wordt het jaar of 20 in Peru en daar 12 in de USA.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.
Heb je een leestekenaanvalquote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef plonsplons het volgende:
[..]
verwachten ze dat daar dan ?? geloof het niet hoor
dat noemen ze nou met harde hand leiding geven !!!
we zien wel hoe het zich ontwikkeld met joran, er zijn nog wat mensen die geloven in dat joran nog wat kan doen voor de familie holloway, ik persoonlijk denk van niet. joran lijkt op zijn vader dus zal hij ook dingen meenemen in zijn graf ???
hebben trouwens de familie van der sloot een geloof, ze komen uit brabant maar dat zegt eigenlijk niets meer
Na een week gevangenis daar in Peru ben je al helemaal gesloopt en een wrak .quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok laten we 't laag inschatten dan wordt het jaar of 20 in Peru en daar 12 in de USA.
Rond zijn 50e kan hij met goed gedrag weer vrij zijn.
wie zegt dat hij uberhaupt iets te biechten had?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb je een leestekenaanval?
En goed, de dood van Joran's vader kwam vrij onverwachts, weet jij veel of hij het misschien de week daar op op wilde biechten. Kleine kans natuurlijk, maar het zou kunnen. En dat Joran op zijn vader lijkt is natuurlijk ook maar gegis.
Die komt echt nooit meer vrij. Moet je zien hoe hij er nu al uit ziet. Laat staan als hij straks moet zien te overleven in het echte gedeelte van die gevangenis.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok laten we 't laag inschatten dan wordt het jaar of 20 in Peru en daar 12 in de USA.
Rond zijn 50e kan hij met goed gedrag weer vrij zijn.
Joran in meerdere van zijn leugenachtige verklaringenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie zegt dat hij uberhaupt iets te biechten had?
Ook helemaal waar idd. Wilde alleen even laten zien dat "Joran lijkt op zijn vader en zal het wel mee zijn graf in nemen" niet helemaal geldt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie zegt dat hij uberhaupt iets te biechten had?
Dat was hij voor de verdwijning van Natalee eigenlijk ook al. Dat heeft indirect zelfs tot deze zaak geleid. Anders was hij nu misschien wel braaf aan het studeren in de VS.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
In elk geval kunnen we nu al concluderen dat Joran reeds veroordeeld is zonder dat hij het vonnis van een rechtbank heeft gehoord.
twee handen op 1 buik, zoveel gegis is het nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heb je een leestekenaanval?
En goed, de dood van Joran's vader kwam vrij onverwachts, weet jij veel of hij het misschien de week daar op op wilde biechten. Kleine kans natuurlijk, maar het zou kunnen. En dat Joran op zijn vader lijkt is natuurlijk ook maar gegis.
Fijne verjaardag en werk ze!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga werken, op mijn eigen verjaardag
Zoals het een goed burger betaamt
Die rechters zijn daar toch wel onafhankelijk en te vertrouwen ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
In elk geval kunnen we nu al concluderen dat Joran reeds veroordeeld is zonder dat hij het vonnis van een rechtbank heeft gehoord.
Jij kent de Van der Sloots persoonlijk?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef plonsplons het volgende:
[..]
twee handen op 1 buik, zoveel gegis is het nu ook weer niet hoor
gefeliciteerdquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Kan de naam Erwin Rommel wel in Brazilië ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
ja.. fijne verjaardag en inderdaad werksequote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een generalisatiequote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.. fijne verjaardag en inderdaad werkse![]()
![]()
ik zou bijna zeggen bedankt voor de foto'sik dacht misschien helpt het maar
nee, toch niet, hier op Fok is hij inderdaad al veroordeeld en het kan ze niet erg genoeg
zijn.
gaan we weer , hoe wordt een mens een mens ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat was hij voor de verdwijning van Natalee eigenlijk ook al. Dat heeft indirect zelfs tot deze zaak geleid. Anders was hij nu misschien wel braaf aan het studeren in de VS.
ik gok dat hij zijn eigen naam gebruiktquote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Kan de naam Erwin Rommel wel in Brazilië ?![]()
Fijne verjaardag
wat zou die vader nu eigenlijk te biechten hebben dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef plonsplons het volgende:
[..]
twee handen op 1 buik, zoveel gegis is het nu ook weer niet hoor
Gaan we weer? Waar heb je het over?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef plonsplons het volgende:
[..]
gaan we weer , hoe wordt een mens een mens ?
je krijgt wat genen me , maar ook de omgeving en de opvoeding spelen een grootte rol
het idee was dat hij inderdaad ging leren in USA, maar voor de natalee story , was het al het een en ander mis
we zullen nooit weten of hij wel kon leren in USA. je kan wel willen , maar je moet het ook kunnen.
gelukkig ken ik hem niet persoonlijk, je zou misschien zomaar iets van hem oplopenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jij kent de Van der Sloots persoonlijk?
Ik wil alleen maar zeggen dat er heel veel onduidelijkheid is en jouw aannames echt niet per se kloppen.
Die vader ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef plonsplons het volgende:
[..]
gelukkig ken ik hem niet persoonlijk, je zou misschien zomaar iets van hem oplopen
beetje achtergrond lezen , de zaak heeft me al 5 jaar geboeid en je ziet toch echt wel op wie joran lijkt hoor, vader had ook van die vreemde zaken( eigenschappen)
mijn bloeddruk kan wel wat hoger hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gaan we weer? Waar heb je het over?![]()
Feit is dat hij niet door heel de wereld had hoeven zwerven. Alhoewel je je natuurlijk kunt afvragen of hij niet ergens anders de mist in was gegaan. Waarschijnlijk wel. Dat zullen we nooit weten. Dat begrijp ik ook wel hoor. Rustig aan doen, dat is beter voor je bloeddruk, heus!
was hij niet geschikt voorquote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die vader ?
Dat was toch een rechter ?
uit dit stukje; bronquote:The lawyer for the family of Stephany Flores , Edward Alvarez, told Perú.21 will not rest until Joran van der Sloot is sentenced to life imprisonment. He considered that for the crime of murder will get a light sentence and could walk free in about eight years.
"The police report is weak and insufficient because only are based on the demonstration of the Dutchman. We present new evidence and testimony revealed that the motive for the crime would have been robbery, "said the lawyer.
He added that the crossing will be asked for information from cell phone calls Stephany. Also featured testimony from a journalist from Aruba that followed closely the case of Natalee Holloway . Do not rule out third person is involved in the crime.
Die kwam bij mij anders als een fatsoenlijke man over ,welbespraakt en maakte een eerlijke indruk .quote:
Rechter in opleiding.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die vader ?
Dat was toch een rechter ?
Welbespraakt zeker! Maar eerlijk? Doe ff normaal...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die kwam bij mij anders als een fatsoenlijke man over ,welbespraakt en maakte een eerlijke indruk .
Vertel mij wat, ik ben zwanger met een bloeddruk van 110/55 als ik geluk hebquote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef plonsplons het volgende:
[..]
mijn bloeddruk kan wel wat hoger hoor, je kan namelijk ook flauwvallen van een te lage bloed druk
![]()
dus opwinding kan geen kwaad![]()
de joran voor 17 jaren was ook al niet best, maar ik heb iets andere kijk op leven dan jij
zo is geen enkel mens ziek in mijn optiek als ze misdaden begaan, het is hoe ze gevormd zijn
Ja, dat was ik. Apart he? Misschien toch die gozert, ben even zijn naam kwijt, die ook gebeld had dat Joran niet op een afspraak was gekomen, en bang was dat zowel Joran als Stephany waren ontvoerd? (Speculatie alert).quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef danilel het volgende:
Iemand had net dit stukje gequote
[..]
uit dit stukje; bron
Wel raar, third person is involved in crime, dit wordt door de advocaten vd Flores Fam. beweert.......
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Apart he? Misschien toch die gozert, ben even zijn naam kwijt, die ook gebeld had dat Joran niet op een afspraak was gekomen, en bang was dat zowel Joran als Stephany waren ontvoerd? (Speculatie alert).
Nou nu gaat het allemaal wel weer heel raar! Joran was, zover we weten, alleen Peru afgreisd toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Apart he? Misschien toch die gozert, ben even zijn naam kwijt, die ook gebeld had dat Joran niet op een afspraak was gekomen, en bang was dat zowel Joran als Stephany waren ontvoerd? (Speculatie alert).
zo komt joran toch ook overquote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die kwam bij mij anders als een fatsoenlijke man over ,welbespraakt en maakte een eerlijke indruk .
Oh daar had ik helemaal overheen gelezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke journalist dat is dan uit Aruba.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef sesame het volgende:
[..]
Oh daar had ik helemaal overheen gelezen.
Maar volgens mij staat er dat ze cruciale informatie van de telefoon van Stephany verwachten. Maar ook bewijs zullen gebruiken van een reporter uit Aruba die de zaak Holloway volgde en het niet uitsloot dat er een derde persoon bij betrokken was (dus bij de Holloway-zaak).
Jij kon toch aardig Spaans? Ik heb het ook in het spaans geplaatst....:quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef sesame het volgende:
[..]
Oh daar had ik helemaal overheen gelezen.
Maar volgens mij staat er dat ze cruciale informatie van de telefoon van Stephany verwachten. Maar ook bewijs zullen gebruiken van een reporter uit Aruba die de zaak Holloway volgde en het niet uitsloot dat er een derde persoon bij betrokken was (dus bij de Holloway-zaak).
Hmmm, het lijkt inderdaad eerder te slaan op de zaak Natalee. Lastig om te oordelen, als je geen Spaans spreekt...quote:También contarán con testimonios de una periodista de Aruba que siguió de cerca el caso de Natalee Holloway . No descartan que una tercera persona esté involucrada en el crimen.
we hebben het hier toch niet over renee gielen ??quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke journalist dat is dan uit Aruba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |