abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82805777
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.
ach maak je geen zorgen die haalt zijn pensioen echt niet hoor...
pi_82805823
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef plonsplons het volgende:

[..]

verwachten ze dat daar dan ?? geloof het niet hoor
dat noemen ze nou met harde hand leiding geven !!!

we zien wel hoe het zich ontwikkeld met joran, er zijn nog wat mensen die geloven in dat joran nog wat kan doen voor de familie holloway, ik persoonlijk denk van niet. joran lijkt op zijn vader dus zal hij ook dingen meenemen in zijn graf ???

hebben trouwens de familie van der sloot een geloof, ze komen uit brabant maar dat zegt eigenlijk niets meer
Tja, als men er naar streeft om zoveel mogelijk burgers op te leiden tot zware crimineel, dan zijn ze daar in Peru goed bezig
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82805890
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef FANN het volgende:

[..]

trekken ze dat in peru ook al op
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 21:05:20 #54
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82805891
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

In Peru ligt dat iets anders.
Elke dag moeten vechten om een handje rijst is ook een soort van fitness
  maandag 14 juni 2010 @ 21:05:22 #55
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82805894
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook niet. Maar het idee leek me wel leuk. Maar ach, zolang die griezel maar nooit meer vrij rond loopt, is het mij om het even wat er met hem gebeurt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82805910
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.
Ok laten we 't laag inschatten dan wordt het jaar of 20 in Peru en daar 12 in de USA.
Rond zijn 50e kan hij met goed gedrag weer vrij zijn.
pi_82805940
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef plonsplons het volgende:

[..]

verwachten ze dat daar dan ?? geloof het niet hoor
dat noemen ze nou met harde hand leiding geven !!!

we zien wel hoe het zich ontwikkeld met joran, er zijn nog wat mensen die geloven in dat joran nog wat kan doen voor de familie holloway, ik persoonlijk denk van niet. joran lijkt op zijn vader dus zal hij ook dingen meenemen in zijn graf ???

hebben trouwens de familie van der sloot een geloof, ze komen uit brabant maar dat zegt eigenlijk niets meer
Heb je een leestekenaanval ?

En goed, de dood van Joran's vader kwam vrij onverwachts, weet jij veel of hij het misschien de week daar op op wilde biechten. Kleine kans natuurlijk, maar het zou kunnen. En dat Joran op zijn vader lijkt is natuurlijk ook maar gegis.
pi_82806073
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ok laten we 't laag inschatten dan wordt het jaar of 20 in Peru en daar 12 in de USA.
Na een week gevangenis daar in Peru ben je al helemaal gesloopt en een wrak .
Het eten zal daar ook niet geweldig zijn
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 21:09:14 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82806101
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef EllaN het volgende:

[..]

En goed, de dood van Joran's vader kwam vrij onverwachts, weet jij veel of hij het misschien de week daar op op wilde biechten. Kleine kans natuurlijk, maar het zou kunnen. En dat Joran op zijn vader lijkt is natuurlijk ook maar gegis.
wie zegt dat hij uberhaupt iets te biechten had?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:09:20 #60
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82806119
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die komt echt nooit meer vrij. Moet je zien hoe hij er nu al uit ziet. Laat staan als hij straks moet zien te overleven in het echte gedeelte van die gevangenis.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82806214
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

Joran in meerdere van zijn leugenachtige verklaringen
  maandag 14 juni 2010 @ 21:10:34 #62
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82806242
In elk geval kunnen we nu al concluderen dat Joran reeds veroordeeld is zonder dat hij het vonnis van een rechtbank heeft gehoord.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82806314
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ook helemaal waar idd. Wilde alleen even laten zien dat "Joran lijkt op zijn vader en zal het wel mee zijn graf in nemen" niet helemaal geldt.
pi_82806334
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
In elk geval kunnen we nu al concluderen dat Joran reeds veroordeeld is zonder dat hij het vonnis van een rechtbank heeft gehoord.
Dat was hij voor de verdwijning van Natalee eigenlijk ook al. Dat heeft indirect zelfs tot deze zaak geleid. Anders was hij nu misschien wel braaf aan het studeren in de VS.
pi_82806382
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef EllaN het volgende:

[..]

twee handen op 1 buik, zoveel gegis is het nu ook weer niet hoor
  maandag 14 juni 2010 @ 21:12:52 #66
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82806398
Ik ga werken, op mijn eigen verjaardag
Zoals het een goed burger betaamt
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82806440
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Fijne verjaardag en werk ze!
pi_82806446
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Die rechters zijn daar toch wel onafhankelijk en te vertrouwen ?
Wel vreemd dat Joran's eerste advocaat zich nu al terug getrokken heeft .
pi_82806448
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Jij kent de Van der Sloots persoonlijk?

Ik wil alleen maar zeggen dat er heel veel onduidelijkheid is en jouw aannames echt niet per se kloppen.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:14:26 #70
97934 ASroma
Flamboyant
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 21:14:38 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82806529
quote:
gefeliciteerd
pi_82806596
quote:
Kan de naam Erwin Rommel wel in Brazilië ?
Fijne verjaardag
pi_82806621
quote:
ja.. fijne verjaardag en inderdaad werkse

ik zou bijna zeggen bedankt voor de foto's ik dacht misschien helpt het maar
nee, toch niet, hier op Fok is hij inderdaad al veroordeeld en het kan ze niet erg genoeg
zijn.
pi_82806663
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef FANN het volgende:

[..]

ja.. fijne verjaardag en inderdaad werkse

ik zou bijna zeggen bedankt voor de foto's ik dacht misschien helpt het maar
nee, toch niet, hier op Fok is hij inderdaad al veroordeeld en het kan ze niet erg genoeg
zijn.
Wat een generalisatie
pi_82806734
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat was hij voor de verdwijning van Natalee eigenlijk ook al. Dat heeft indirect zelfs tot deze zaak geleid. Anders was hij nu misschien wel braaf aan het studeren in de VS.
gaan we weer , hoe wordt een mens een mens ?
je krijgt wat genen me , maar ook de omgeving en de opvoeding spelen een grootte rol

het idee was dat hij inderdaad ging leren in USA, maar voor de natalee story , was het al het een en ander mis
we zullen nooit weten of hij wel kon leren in USA. je kan wel willen , maar je moet het ook kunnen.
pi_82806755
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wat een generalisatie
oke helpt het bij sommige

jou bedoelde ik niet

dus ''sommige'' ...
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 21:18:55 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82806819
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Kan de naam Erwin Rommel wel in Brazilië ?
Fijne verjaardag
ik gok dat hij zijn eigen naam gebruikt
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 21:20:00 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82806896
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef plonsplons het volgende:

[..]

wat zou die vader nu eigenlijk te biechten hebben dan?
pi_82807066
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef plonsplons het volgende:

[..]

gaan we weer , hoe wordt een mens een mens ?
je krijgt wat genen me , maar ook de omgeving en de opvoeding spelen een grootte rol

het idee was dat hij inderdaad ging leren in USA, maar voor de natalee story , was het al het een en ander mis
we zullen nooit weten of hij wel kon leren in USA. je kan wel willen , maar je moet het ook kunnen.
Gaan we weer? Waar heb je het over?

Feit is dat hij niet door heel de wereld had hoeven zwerven. Alhoewel je je natuurlijk kunt afvragen of hij niet ergens anders de mist in was gegaan. Waarschijnlijk wel. Dat zullen we nooit weten. Dat begrijp ik ook wel hoor. Rustig aan doen, dat is beter voor je bloeddruk, heus!
pi_82807080
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef EllaN het volgende:

[..]

Jij kent de Van der Sloots persoonlijk?

Ik wil alleen maar zeggen dat er heel veel onduidelijkheid is en jouw aannames echt niet per se kloppen.
gelukkig ken ik hem niet persoonlijk, je zou misschien zomaar iets van hem oplopen

beetje achtergrond lezen , de zaak heeft me al 5 jaar geboeid en je ziet toch echt wel op wie joran lijkt hoor, vader had ook van die vreemde zaken( eigenschappen)
pi_82807441
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef plonsplons het volgende:

[..]

gelukkig ken ik hem niet persoonlijk, je zou misschien zomaar iets van hem oplopen

beetje achtergrond lezen , de zaak heeft me al 5 jaar geboeid en je ziet toch echt wel op wie joran lijkt hoor, vader had ook van die vreemde zaken( eigenschappen)
Die vader ?
Dat was toch een rechter ?
pi_82807458
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

Gaan we weer? Waar heb je het over?

Feit is dat hij niet door heel de wereld had hoeven zwerven. Alhoewel je je natuurlijk kunt afvragen of hij niet ergens anders de mist in was gegaan. Waarschijnlijk wel. Dat zullen we nooit weten. Dat begrijp ik ook wel hoor. Rustig aan doen, dat is beter voor je bloeddruk, heus!
mijn bloeddruk kan wel wat hoger hoor , je kan namelijk ook flauwvallen van een te lage bloed druk
dus opwinding kan geen kwaad

de joran voor 17 jaren was ook al niet best, maar ik heb iets andere kijk op leven dan jij
zo is geen enkel mens ziek in mijn optiek als ze misdaden begaan, het is hoe ze gevormd zijn
pi_82807515
edit; laatmaar
pi_82807521
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Die vader ?
was hij niet geschikt voor
pi_82807558
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Mercer het volgende:

[..]

ja
nee dus
pi_82807613
Iemand had net dit stukje gequote
quote:
The lawyer for the family of Stephany Flores , Edward Alvarez, told Perú.21 will not rest until Joran van der Sloot is sentenced to life imprisonment. He considered that for the crime of murder will get a light sentence and could walk free in about eight years.

"The police report is weak and insufficient because only are based on the demonstration of the Dutchman. We present new evidence and testimony revealed that the motive for the crime would have been robbery, "said the lawyer.

He added that the crossing will be asked for information from cell phone calls Stephany. Also featured testimony from a journalist from Aruba that followed closely the case of Natalee Holloway . Do not rule out third person is involved in the crime.
uit dit stukje; bron

Wel raar, third person is involved in crime, dit wordt door de advocaten vd Flores Fam. beweert.......
pi_82807630
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef plonsplons het volgende:

[..]
nee dus
Ik ben niet helemaal wakker.
pi_82807681
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef plonsplons het volgende:

[..]

was hij niet geschikt voor
Die kwam bij mij anders als een fatsoenlijke man over ,welbespraakt en maakte een eerlijke indruk .
  maandag 14 juni 2010 @ 21:31:03 #89
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82807718
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Die vader ?
Rechter in opleiding.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82807787
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Die kwam bij mij anders als een fatsoenlijke man over ,welbespraakt en maakte een eerlijke indruk .
Welbespraakt zeker! Maar eerlijk? Doe ff normaal...
pi_82807835
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef plonsplons het volgende:

[..]

mijn bloeddruk kan wel wat hoger hoor , je kan namelijk ook flauwvallen van een te lage bloed druk
dus opwinding kan geen kwaad

de joran voor 17 jaren was ook al niet best, maar ik heb iets andere kijk op leven dan jij
zo is geen enkel mens ziek in mijn optiek als ze misdaden begaan, het is hoe ze gevormd zijn
Vertel mij wat, ik ben zwanger met een bloeddruk van 110/55 als ik geluk heb

Ik geloof niet dat ik mijn kijk op de wereld hier geopenbaard heb, maar goed.
Mens is het product van zowel genen, als opvoeding. En dan opvoeding in de grootste zin van het woord. Niet alleen ouders beïnvloeden kinderen. Ook peers, opleiding, sociale achtergrond, (onverwerkte) trauma's, etc. De lijst is oneindig.
pi_82807975
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef danilel het volgende:
Iemand had net dit stukje gequote
[..]

uit dit stukje; bron

Wel raar, third person is involved in crime, dit wordt door de advocaten vd Flores Fam. beweert.......
Ja, dat was ik. Apart he? Misschien toch die gozert, ben even zijn naam kwijt, die ook gebeld had dat Joran niet op een afspraak was gekomen, en bang was dat zowel Joran als Stephany waren ontvoerd? (Speculatie alert).
pi_82808172
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/494849/joran-van-der-sloot-se-calificaba-si-mismo-como-serpiente&ei=koQWTKSxNcyVOK7sqaMM&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/494849/joran-van-der-sloot-se-calificaba-si-mismo-como-serpiente%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
pi_82808347
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ja, dat was ik. Apart he? Misschien toch die gozert, ben even zijn naam kwijt, die ook gebeld had dat Joran niet op een afspraak was gekomen, en bang was dat zowel Joran als Stephany waren ontvoerd? (Speculatie alert).

Daar dacht ik ook al aan, die mafkees wat naar het hotel zou hebben gebeld omdat ie bang was dat Stephany en Joran ontvoerd zouden zijn door Russen.
pi_82808430
quote:

[..]

Nou nu gaat het allemaal wel weer heel raar! Joran was, zover we weten, alleen Peru afgreisd toch?
pi_82808432
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef zoefbust het volgende:

[..]

zo komt joran toch ook over
pi_82808497
quote:

[..]

Oh daar had ik helemaal overheen gelezen.

Maar volgens mij staat er dat ze cruciale informatie van de telefoon van Stephany verwachten. Maar ook bewijs zullen gebruiken van een reporter uit Aruba die de zaak Holloway volgde en het niet uitsloot dat er een derde persoon bij betrokken was (dus bij de Holloway-zaak).
pi_82808705
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef sesame het volgende:

[..]

Maar volgens mij staat er dat ze cruciale informatie van de telefoon van Stephany verwachten. Maar ook bewijs zullen gebruiken van een reporter uit Aruba die de zaak Holloway volgde en het niet uitsloot dat er een derde persoon bij betrokken was (dus bij de Holloway-zaak).
Ben benieuwd welke journalist dat is dan uit Aruba.
pi_82808733
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef sesame het volgende:

[..]

Jij kon toch aardig Spaans? Ik heb het ook in het spaans geplaatst....:
quote:
También contarán con testimonios de una periodista de Aruba que siguió de cerca el caso de Natalee Holloway . No descartan que una tercera persona esté involucrada en el crimen.
Hmmm, het lijkt inderdaad eerder te slaan op de zaak Natalee. Lastig om te oordelen, als je geen Spaans spreekt...
pi_82808874
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Ben benieuwd welke journalist dat is dan uit Aruba.
we hebben het hier toch niet over renee gielen ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')