Het is ook niet alsof dit echt dagelijkse kost is hoor, volgens mij. (in ieder geval niet zoveel slachtoffers tegelijkertijdquote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat vond ik al maar nu helemaal, het probleem is alleen dat als er een ''foutje'' is gemaakt
en iemand is onterecht veroordeeld dat je dat niet meer kan terugdraaien, maar in dit geval,
Peru dus, is doodstraf zelfs humaner zelf als je onterecht veroordeeld bent anders eindig je dus
zo als die mannen op de foto..
Hoezo, was je het van plan na te spelen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef freejoran het volgende:
[..]
dat ze zijn pik niet hebben afgesneden en in zijn bek hebben gestopt.
trouwens hoe krijgen ze een dergelijke onthoofding voor elkaar?
door die nekwervels komen is nog een lastig karwei
Daar zijn massa's filmpjes over te vinden. Recentelijk heb ik er nog een gezien over een Mexicaans drugskartel die een tegenstander onthoofde met een klein en bot mes. Het duurt erg lang, maar met wat snijden, steken, hakken en trekken zijn nekwervels geen probleem.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef freejoran het volgende:
[..]
dat ze zijn pik niet hebben afgesneden en in zijn bek hebben gestopt.
trouwens hoe krijgen ze een dergelijke onthoofding voor elkaar?
door die nekwervels komen is nog een lastig karwei
Gevangenisstraf heeft twee elementen, genoegdoening en rehabilitatie.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, dan had hij het maar niet moeten doen, en al helemaal niet daar. Aan de andere kant is het inhumaan. En weer aan de andere kant, vind ik dat wij misschien echt wel te lief omgaan met onze gedetineerden. Ik vind het heel moeilijk om hier een goed gefundeerde mening over te hebben...
Klopt, bij het "bewerken" van het hoofd stopt men er een mes en bloemetje in. Dat men weet dat het om een kinderverkrachter gaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben wel schokkendere dingen gewend, maar toch. Da's niet de manier waarop je aan je eind wil komen. Hebben ze het gezicht nou ook 'bewerkt' of zie ik dat verkeerd?
Als je naar Thailand of Singapore gaat weet je ook dat je geen drugs moet smokkelen .quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, dan had hij het maar niet moeten doen, en al helemaal niet daar. Aan de andere kant is het inhumaan. En weer aan de andere kant, vind ik dat wij misschien echt wel te lief omgaan met onze gedetineerden. Ik vind het heel moeilijk om hier een goed gefundeerde mening over te hebben...
Neither would I.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zou jij dit een beest aandoen dan? een dier dus...
nou ik niet hoor..
Dat is dan wel weer lief'en attent, zo'n bloemetjequote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, bij het "bewerken" van het hoofd stopt men er een mes en bloemetje in. Dat men weet dat het om een kinderverkrachter gaat.
Ook in heel Zuid-Amerika is dat niet aan te raden, zelfs Frankrijk is al niet grappig.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Als je naar Thailand of Singapore gaat weet je ook dat je geen drugs moet smokkelen .
precies... voor sommige mensen is het misschien wel goed om de foto's te zien die blijven Joranquote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neither would I.
Elk mens, hoe schuldig dan ook, heeft recht op een eerlijk proces, plus eerlijke behandeling in het gevang.
Nee hoor, gewoon een mens, net als jij!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef freejoran het volgende:
[..]
na nathalee had die beter moeten weten.
maar zoals je zegt, mensenrechten, joran is geen mens maar een beest
Aan de andere kant heeft hij het wel over zichzelf afgeroepen net zoals die ruim 100 andere Nedelanders daar.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
precies... voor sommige mensen is het misschien wel goed om de foto's te zien die blijven Joran
maar het ergste van het ergste toewensen maar misschien vinden ze zelfs DIT nog niet erg
genoeg... dat kan ook nog...
nee normale mensen kunnen dat niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zou jij dit een beest aandoen dan? een dier dus...
nou ik niet hoor..
Dan zijn zij zelf geen haar beter als Joran (indien hij schuldig bevonden gaat worden)quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
precies... voor sommige mensen is het misschien wel goed om de foto's te zien die blijven Joran
maar het ergste van het ergste toewensen maar misschien vinden ze zelfs DIT nog niet erg
genoeg... dat kan ook nog...
je moet je niet laten verleiden door uiterlijke menselijke kenmerken.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een mens, net als jij!
Punt is dat die andere 100+ daar niet zitten voor (roof)moord, althans als verdachte.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft hij het wel over zichzelf afgeroepen net zoals die ruim 100 andere Nedelanders daar.
Dat gaat er waarschijnlijk wel komen, de vader van het slachtoffer zal wel zorgen voor genoeg bewijzen.quote:
Dat ben ik met je eens. Maar bijvoorbeeld televisie vind ik best ver gaan. Laat ze maar een boek lezen, of een studie volgen of zo. Als ik toch moet kiezen, zeg ik ook dat wij het beter doen dan Peru. Dat zullen de criminaliteitsstatistieken ook wel aantonen, gok ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gevangenisstraf heeft twee elementen, genoegdoening en rehabilitatie.
Het is zoeken naar een evenwicht. Soms lijkt de nadruk op rehabilitatie in Nederland wat tever doorgeschoten. Aan de andere kant, als je niet van plan bent de mensen tot hun dood op te sluiten kun je beter proberen ze er zo goed mogelijk weer uit te laten komen.
Als je genoegdoening en wraak de boventoon laat voeren, ja dan voldoet Peru wel.
Dat verdient hij zeker ,maar wat er na een veroordeling met hem gaat gebeuren dat is niet in te schatten .quote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Al die mensen die bloed willen zien, Joran willen zien doodgaan op een langzame manier zijn zelf geen stuk beter. Let wel, ik ben er van overtuigd dat hij schuldig is, maar hoe er hier vaak gesproken word van bloedvergelding, welke ik wilde aantonen met 2 foto's, dan heeft men toch zelf ergens een steekje los.
Joran verdient een eerlijk proces.
Jij hebt het anders nu over verkrachters neerschieten. Dat weet jij nu dus al, bij Joran was het waarschijnlijk allemaal in een opvlieging en had ie dat vantevoren nooit zien aankomen. Jij bent dus nog erger dan Joran.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:24 schreef freejoran het volgende:
[..]
je moet je niet laten verleiden door uiterlijke menselijke kenmerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |