Zij er teveel, maar eentje die je wel even aan het nadenken zet dan:quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bloederige bende. De pics die je hier niet wil plaatsen mag je mij per PM sturen als je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Oké, dat wist ik niet. Dacht dat het altijd "alles of niets" was bij die WOTS verdragen. Dus geldend voor iedere Nederlander in een gevangenis in een bepaald land, of niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal voor die drugssmokkelaars wel meevallen denk ik. Dit omdat er in een verdrag altijd clausules zijn ingebouwd voor zaken waar dat niet in geldt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zij er teveel, maar eentje die je wel even aan het nadenken zet dan:
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat er hier een heleboel usertjes zijn die denken dat Joran straks de baas zal zijn in castro castro. Tegen de tijd dat zij wel gelijk hebben, moet je hem ook helemaal niet meer terug in het Nederlandse gevangenissysteem willen hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whaooooo, niet normaal dit....quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He gatver. Wat erg dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb het reeds in spoiler mode gezetquote:
Misschien toch maar even in een spoiler, dit soort beelden?quote:
[..]
Klik er NIET op in geval van zwakke maag.Jeetje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet dan maar naar de Nederlandse longstay, maar daar dan wel levenslang blijven. Levenslang "ter beschikking gesteld" dat is dan maar het beste.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er hier een heleboel usertjes zijn die denken dat Joran straks de baas zal zijn in castro castro. Tegen de tijd dat zij wel gelijk hebben, moet je hem ook helemaal niet meer terug in het Nederlandse gevangenissysteem willen hebben.
Ik weet het niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, dan had hij het maar niet moeten doen, en al helemaal niet daar. Aan de andere kant is het inhumaan. En weer aan de andere kant, vind ik dat wij misschien echt wel te lief omgaan met onze gedetineerden. Ik vind het heel moeilijk om hier een goed gefundeerde mening over te hebben...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Hij moet dan maar naar de Nederlandse longstay, maar daar dan wel levenslang blijven. Levenslang "ter beschikking gesteld" dat is dan maar het beste.
Shit, toch gekeken... Te nieuwsgierig...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het reeds in spoiler mode gezet
Wij gaan op zeker te lief om met onze gedetineerde, maar dit is weer helemaal doorgeslagen naar de andere kant.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, dan had hij het maar niet moeten doen, en al helemaal niet daar. Aan de andere kant is het inhumaan. En weer aan de andere kant, vind ik dat wij misschien echt wel te lief omgaan met onze gedetineerden. Ik vind het heel moeilijk om hier een goed gefundeerde mening over te hebben...
[..]
Klik er NIET op in geval van zwakke maag.dat ze zijn pik niet hebben afgesneden en in zijn bek hebben gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens hoe krijgen ze een dergelijke onthoofding voor elkaar?
door die nekwervels komen is nog een lastig karwei
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet nog eten
![]()
na nathalee had die beter moeten weten.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Shit, toch gekeken... Te nieuwsgierig...
Dit gun ik Joran dus echt niet, dat hij tussen beesten komt die dit doen. En nee, ik ben niet pro-Joran. Ik ben pro-eerlijk proces en pro-mensenrechten!
Wil je dat echt weten?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef freejoran het volgende:
[..]
dat ze zijn pik niet hebben afgesneden en in zijn bek hebben gestopt.
trouwens hoe krijgen ze een dergelijke onthoofding voor elkaar?
door die nekwervels komen is nog een lastig karwei
[..]
Klik er NIET op in geval van zwakke maag.Ben wel schokkendere dingen gewend, maar toch. Da's niet de manier waarop je aan je eind wil komen. Hebben ze het gezicht nou ook 'bewerkt' of zie ik dat verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
ja dat vond ik al maar nu helemaal, het probleem is alleen dat als er een ''foutje'' is gemaaktquote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef shomila het volgende:
Dan kunnen ze beter de doodstraf invoeren.
Dan ga je nog met een injectie ofzo en wordt je niet gemarteld.
Nou, er steekt iets uit zijn oog. Ik denk niet dat het slachtoffer dat zelf heeft gedaan ter versieringquote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben wel schokkendere dingen gewend, maar toch. Da's niet de manier waarop je aan je eind wil komen. Hebben ze het gezicht nou ook 'bewerkt' of zie ik dat verkeerd?
Er is nog niks bewezen! Oké, hij heeft de schijn wel héél erg tegen maar toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef freejoran het volgende:
[..]
na nathalee had die beter moeten weten.
maar zoals je zegt, mensenrechten, joran is geen mens maar een beest
zou jij dit een beest aandoen dan? een dier dus...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef freejoran het volgende:
[..]
maar zoals je zegt, mensenrechten, joran is geen mens maar een beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |