Hij was ook op weg naar het vliegveld maar besloot om te keren en naar Chili te vluchten.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij de eerste beste KLM vlucht had gepakt had hij toch gewoon NL gehaald?
Of gewoon, "shit ik heb niet genoeg geld op zak." ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij was ook op weg naar het vliegveld maar besloot om te keren en naar Chili te vluchten.
Er was eerst sprake van dat hij politie tegenkwam onderweg en hij wist natuurlijk niet of ze Stephany al hadden gevonden.
Hij had naar Bolivia moeten gaan of als verstekeling naar Callaoquote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij was ook op weg naar het vliegveld maar besloot om te keren en naar Chili te vluchten.
Er was eerst sprake van dat hij politie tegenkwam onderweg en hij wist natuurlijk niet of ze Stephany al hadden gevonden.
of angst dat zijn signalement bij de airport bekend wasquote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Of gewoon, "shit ik heb niet genoeg geld op zak." ?
8900 dollarquote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Of gewoon, "shit ik heb niet genoeg geld op zak." ?
Lima - Airport kost wel 10 dollarquote:Op maandag 14 juni 2010 19:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ie precies op zak had toen hij opgepakt werd, is niet zo duidelijk.
1 van mijn studenten was een gevangenenbewaarder. Hij heeft mij dit ook verteld. Hij had mij ook wat video's gestuurd met inhoud waarin een rapist bevrijdt moest worden van een stok met spijkers in zijn rectum.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef zoefbust het volgende:
Dit vond ik net over de gevangenissen daar, echt bizar
“Law Of The Donkey” Could be Applied to Joran van der Sloot
http://www.gambling911.co(...)er-sloot-060610.html
Heb je een bron?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lima - Airport kost wel 10 dollar
Dus 8890 dollar
Ok maar Joran heeft slechts een meid in elkaar gemopst en daarna haar omgebracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit doet men daar dus met verkrachters:
Maar wie doet dat dan ? de andere gevangenen ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier nog wel een stel foto's gemaakt door de autoriteiten alhier. Maar die zijn nog ranziger.
Daar heb ik idd een tijdje terug een nieuwsbericht over gezien. Dat was dus in Peru?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier nog wel een stel foto's gemaakt door de autoriteiten alhier. Maar die zijn nog ranziger.
AI heeft hier niets te zeggen over hoe het er in gevangenissen aan toegaat. Ze kunnen het hoogstens op de kaart zetten, dat is hun goed recht.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef zoefbust het volgende:
Ze zullen Joran toch op een of andere manier moeten beschermen en goed moeten verzorgen
want Amnesty International zal dit ook wel volgen .
Hij heeft toch recht op een eerlijk proces .
Maar wel de meeste gehate persoon in Peru momenteel.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef Taurus het volgende:
Hij is toch geen child molester? Niet eens een beetje, hij is van dezelfde leeftijd als zijn slachtoffer.
Nee, dat doe ik maar niet want ik kan daar een tijdelijke ban voor krijgen. Is mij al eens eerder gebeurd met het plaatsen van die foto's.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Post maar in spoiler ofzo met NSFW erbij? Ik ben benieuwd hoe Joran het gaat krijgen.
Idd, je medegevangenen doen dat.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:41 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan ? de andere gevangenen ?
Als ze 1x in de zoveel tijd een opstand hebben dan gebeuren zulke dingen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:41 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan ? de andere gevangenen ?
Inderdaad was er godzijdank niet ook nog eens een verkrachting bij. Anders was het écht een uitgemaakte zaak geweest, was hij bij voorbaat kansloos.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar Joran heeft slechts een meid in elkaar gemopst en daarna haar omgebracht.
Staat ie toch iets hoger in de rangorde.
vrouwen mishandelaars, vrouwenmoordenaars van hetzelfde laken een pak. Dus doe er je "voordeel"meequote:Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef Taurus het volgende:
Hij is toch geen child molester? Niet eens een beetje, hij is van dezelfde leeftijd als zijn slachtoffer.
Foto die ik plaatste was in Brazilië. Nog geen 40 kilometer van waar ik woon heeft men toen 14 gevangenen gedood. veroordeeld voor vrouwenmoord, verkrachting en incest.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daar heb ik idd een tijdje terug een nieuwsbericht over gezien. Dat was dus in Peru?
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Inderdaad was er godzijdank niet ook nog eens een verkrachting bij. Anders was het écht een uitgemaakte zaak geweest, was hij bij voorbaat kansloos.
Oei, zuur voor die 117 Nederlandse drugscrimineeltjes in Peruaanse gevangenissen die hoopten op een uitleveringsverdrag.... Dat kunnen ze nou dus op hun buik schrijven dankzij Joran?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:52 schreef Felixa het volgende:
Sowieso moeten beide landen akkoord gaan met de uitlevering van een gedetineerde.
En meerdere hooggeplaatste Peruanen hebben al gezegd dat ze hem nooit zullen laten gaan.
Nou weet ik niet in hoeverre zij invloed kunnen uitoefenen op de rechtsgang, maar als dat zo is, dan kan ie het verder wel vergeten.
Sjezus, wat hebben ze gedaan, gecastreerd ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal zeker invloed hebben op de Peruaanse ondertekening.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Oei, zuur voor die 117 Nederlandse drugscrimineeltjes in Peruaanse gevangenissen die hoopten op een uitleveringsverdrag.... Dat kunnen ze nou dus op hun buik schrijven dankzij Joran?
Dat issie nu al.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Mocht Joran zijn straf uitzitten en later naar NL gestuurd worden, geloof me, hij zal er als een wrak "thuiskomen". Compleet gestoord, verknipt, en rijp voor een gesticht.
Juist, zoals ik al eerder schreef, met geld kan je veel bereiken in het gevang. Maar dat gaat niet altijd op voor vrouwenmoordenaars.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef sesame het volgende:
Leonardo Caparros, former director of the National Institute that oversees Peru's prison system:
"If van der Sloot has access to outside money he might be able to buy himself protection from other inmates inside Castro Castro. "It's like a secret that everybody knows," Caparros says.
Whether or not van der Sloot has access to money, Caparros says, "I don't think that so many people will be able to sympathize with somebody who killed little girls. Criminals have codes, you know. . . . I guess many people in jail will not like that."
Bron: http://www.people.com/people/article/0,,20393769,00.html
Dus hij zit nu nog relatief veilig in dat celletjequote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Mocht Joran zijn straf uitzitten en later naar NL gestuurd worden, geloof me, hij zal er als een wrak "thuiskomen". Compleet gestoord, verknipt, en rijp voor een gesticht.
Dat zal voor die drugssmokkelaars wel meevallen denk ik. Dit omdat er in een verdrag altijd clausules zijn ingebouwd voor zaken waar dat niet in geldt.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Oei, zuur voor die 117 Nederlandse drugscrimineeltjes in Peruaanse gevangenissen die hoopten op een uitleveringsverdrag.... Dat kunnen ze nou dus op hun buik schrijven dankzij Joran?
Letterlijk ja. Daarna in stukken gesneden. heb de foto's hier klaarliggen mocht je ze willen via PM.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Sjezus, wat hebben ze gedaan, gecastreerd ?
Eigenlijk bij de beesten af dat men dit laat gebeuren . Middeleeuws.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, nu zit hij relatief veilig. Samen met een huurmoordenaar en een corrupte burgemeester in 1 celquote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dus hij zit nu nog relatief veilig in dat celletje
Bloederige bende. De pics die je hier niet wil plaatsen mag je mij per PM sturen als je wil.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
ow... nee doe maar niet ik geloof je welquote:Op maandag 14 juni 2010 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Letterlijk ja. Daarna in stukken gesneden. heb de foto's hier klaarliggen mocht je ze willen via PM.
Tja, maar zo gaat het er hier dus wel aan toe. Dit is dus de werkelijkheid.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk bij de beesten af dat men dit laat gebeuren . Middeleeuws.
Inderdaad zoals Sig00 ook schreef, dat is hij nu al, ik vind dat hij levenslang in een Nederlandse longstay kliniek moet krijgen, al of niet met eerst een aantal jaren in Peru, maar niet te lang, 5, 6 jaar hooguit dat is echt voldoende straf, als hij daarna dan in een Nederlandse longstay gaat. Hij is waarschijnlijk psychopaat en die genezen niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef MidnightB00m het volgende:
Ah gatverdamme, die foto van de gevangenis in Brazilie.! Dat zijn echt bizarre praktijken zeg. Ik heb nu eigenlijk wel medelijden met Joran hoor, maar denk nu voor 75% dat hij schuldig is ipv. van 75% niet
Zij er teveel, maar eentje die je wel even aan het nadenken zet dan:quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bloederige bende. De pics die je hier niet wil plaatsen mag je mij per PM sturen als je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Oké, dat wist ik niet. Dacht dat het altijd "alles of niets" was bij die WOTS verdragen. Dus geldend voor iedere Nederlander in een gevangenis in een bepaald land, of niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal voor die drugssmokkelaars wel meevallen denk ik. Dit omdat er in een verdrag altijd clausules zijn ingebouwd voor zaken waar dat niet in geldt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zij er teveel, maar eentje die je wel even aan het nadenken zet dan:
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat er hier een heleboel usertjes zijn die denken dat Joran straks de baas zal zijn in castro castro. Tegen de tijd dat zij wel gelijk hebben, moet je hem ook helemaal niet meer terug in het Nederlandse gevangenissysteem willen hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whaooooo, niet normaal dit....quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He gatver. Wat erg dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb het reeds in spoiler mode gezetquote:
Misschien toch maar even in een spoiler, dit soort beelden?quote:
[..]
Klik er NIET op in geval van zwakke maag.Jeetje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet dan maar naar de Nederlandse longstay, maar daar dan wel levenslang blijven. Levenslang "ter beschikking gesteld" dat is dan maar het beste.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er hier een heleboel usertjes zijn die denken dat Joran straks de baas zal zijn in castro castro. Tegen de tijd dat zij wel gelijk hebben, moet je hem ook helemaal niet meer terug in het Nederlandse gevangenissysteem willen hebben.
Ik weet het niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, dan had hij het maar niet moeten doen, en al helemaal niet daar. Aan de andere kant is het inhumaan. En weer aan de andere kant, vind ik dat wij misschien echt wel te lief omgaan met onze gedetineerden. Ik vind het heel moeilijk om hier een goed gefundeerde mening over te hebben...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Hij moet dan maar naar de Nederlandse longstay, maar daar dan wel levenslang blijven. Levenslang "ter beschikking gesteld" dat is dan maar het beste.
Shit, toch gekeken... Te nieuwsgierig...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het reeds in spoiler mode gezet
Wij gaan op zeker te lief om met onze gedetineerde, maar dit is weer helemaal doorgeslagen naar de andere kant.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, dan had hij het maar niet moeten doen, en al helemaal niet daar. Aan de andere kant is het inhumaan. En weer aan de andere kant, vind ik dat wij misschien echt wel te lief omgaan met onze gedetineerden. Ik vind het heel moeilijk om hier een goed gefundeerde mening over te hebben...
[..]
Klik er NIET op in geval van zwakke maag.dat ze zijn pik niet hebben afgesneden en in zijn bek hebben gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens hoe krijgen ze een dergelijke onthoofding voor elkaar?
door die nekwervels komen is nog een lastig karwei
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet nog eten
![]()
na nathalee had die beter moeten weten.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Shit, toch gekeken... Te nieuwsgierig...
Dit gun ik Joran dus echt niet, dat hij tussen beesten komt die dit doen. En nee, ik ben niet pro-Joran. Ik ben pro-eerlijk proces en pro-mensenrechten!
Wil je dat echt weten?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef freejoran het volgende:
[..]
dat ze zijn pik niet hebben afgesneden en in zijn bek hebben gestopt.
[..]
Klik er NIET op in geval van zwakke maag.Ben wel schokkendere dingen gewend, maar toch. Da's niet de manier waarop je aan je eind wil komen. Hebben ze het gezicht nou ook 'bewerkt' of zie ik dat verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
ja dat vond ik al maar nu helemaal, het probleem is alleen dat als er een ''foutje'' is gemaaktquote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef shomila het volgende:
Dan kunnen ze beter de doodstraf invoeren.
Dan ga je nog met een injectie ofzo en wordt je niet gemarteld.
Nou, er steekt iets uit zijn oog. Ik denk niet dat het slachtoffer dat zelf heeft gedaan ter versieringquote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben wel schokkendere dingen gewend, maar toch. Da's niet de manier waarop je aan je eind wil komen. Hebben ze het gezicht nou ook 'bewerkt' of zie ik dat verkeerd?
Er is nog niks bewezen! Oké, hij heeft de schijn wel héél erg tegen maar toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef freejoran het volgende:
[..]
na nathalee had die beter moeten weten.
maar zoals je zegt, mensenrechten, joran is geen mens maar een beest
zou jij dit een beest aandoen dan? een dier dus...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef freejoran het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof dit echt dagelijkse kost is hoor, volgens mij. (in ieder geval niet zoveel slachtoffers tegelijkertijdquote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat vond ik al maar nu helemaal, het probleem is alleen dat als er een ''foutje'' is gemaakt
en iemand is onterecht veroordeeld dat je dat niet meer kan terugdraaien, maar in dit geval,
Peru dus, is doodstraf zelfs humaner zelf als je onterecht veroordeeld bent anders eindig je dus
zo als die mannen op de foto..
Hoezo, was je het van plan na te spelen?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef freejoran het volgende:
[..]
Daar zijn massa's filmpjes over te vinden. Recentelijk heb ik er nog een gezien over een Mexicaans drugskartel die een tegenstander onthoofde met een klein en bot mes. Het duurt erg lang, maar met wat snijden, steken, hakken en trekken zijn nekwervels geen probleem.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:10 schreef freejoran het volgende:
[..]
Gevangenisstraf heeft twee elementen, genoegdoening en rehabilitatie.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, dan had hij het maar niet moeten doen, en al helemaal niet daar. Aan de andere kant is het inhumaan. En weer aan de andere kant, vind ik dat wij misschien echt wel te lief omgaan met onze gedetineerden. Ik vind het heel moeilijk om hier een goed gefundeerde mening over te hebben...
Klopt, bij het "bewerken" van het hoofd stopt men er een mes en bloemetje in. Dat men weet dat het om een kinderverkrachter gaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben wel schokkendere dingen gewend, maar toch. Da's niet de manier waarop je aan je eind wil komen. Hebben ze het gezicht nou ook 'bewerkt' of zie ik dat verkeerd?
Als je naar Thailand of Singapore gaat weet je ook dat je geen drugs moet smokkelen .quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neither would I.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zou jij dit een beest aandoen dan? een dier dus...
nou ik niet hoor..
Dat is dan wel weer lief'en attent, zo'n bloemetjequote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, bij het "bewerken" van het hoofd stopt men er een mes en bloemetje in. Dat men weet dat het om een kinderverkrachter gaat.
Ook in heel Zuid-Amerika is dat niet aan te raden, zelfs Frankrijk is al niet grappig.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Als je naar Thailand of Singapore gaat weet je ook dat je geen drugs moet smokkelen .
precies... voor sommige mensen is het misschien wel goed om de foto's te zien die blijven Joranquote:Op maandag 14 juni 2010 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neither would I.
Elk mens, hoe schuldig dan ook, heeft recht op een eerlijk proces, plus eerlijke behandeling in het gevang.
Nee hoor, gewoon een mens, net als jij!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef freejoran het volgende:
[..]
na nathalee had die beter moeten weten.
Aan de andere kant heeft hij het wel over zichzelf afgeroepen net zoals die ruim 100 andere Nedelanders daar.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
precies... voor sommige mensen is het misschien wel goed om de foto's te zien die blijven Joran
maar het ergste van het ergste toewensen maar misschien vinden ze zelfs DIT nog niet erg
genoeg... dat kan ook nog...
nee normale mensen kunnen dat niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zou jij dit een beest aandoen dan? een dier dus...
nou ik niet hoor..
Dan zijn zij zelf geen haar beter als Joran (indien hij schuldig bevonden gaat worden)quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
precies... voor sommige mensen is het misschien wel goed om de foto's te zien die blijven Joran
maar het ergste van het ergste toewensen maar misschien vinden ze zelfs DIT nog niet erg
genoeg... dat kan ook nog...
je moet je niet laten verleiden door uiterlijke menselijke kenmerken.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een mens, net als jij!
Punt is dat die andere 100+ daar niet zitten voor (roof)moord, althans als verdachte.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft hij het wel over zichzelf afgeroepen net zoals die ruim 100 andere Nedelanders daar.
Dat gaat er waarschijnlijk wel komen, de vader van het slachtoffer zal wel zorgen voor genoeg bewijzen.quote:
Dat ben ik met je eens. Maar bijvoorbeeld televisie vind ik best ver gaan. Laat ze maar een boek lezen, of een studie volgen of zo. Als ik toch moet kiezen, zeg ik ook dat wij het beter doen dan Peru. Dat zullen de criminaliteitsstatistieken ook wel aantonen, gok ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Gevangenisstraf heeft twee elementen, genoegdoening en rehabilitatie.
Het is zoeken naar een evenwicht. Soms lijkt de nadruk op rehabilitatie in Nederland wat tever doorgeschoten. Aan de andere kant, als je niet van plan bent de mensen tot hun dood op te sluiten kun je beter proberen ze er zo goed mogelijk weer uit te laten komen.
Als je genoegdoening en wraak de boventoon laat voeren, ja dan voldoet Peru wel.
Dat verdient hij zeker ,maar wat er na een veroordeling met hem gaat gebeuren dat is niet in te schatten .quote:Op maandag 14 juni 2010 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Al die mensen die bloed willen zien, Joran willen zien doodgaan op een langzame manier zijn zelf geen stuk beter. Let wel, ik ben er van overtuigd dat hij schuldig is, maar hoe er hier vaak gesproken word van bloedvergelding, welke ik wilde aantonen met 2 foto's, dan heeft men toch zelf ergens een steekje los.
Joran verdient een eerlijk proces.
Jij hebt het anders nu over verkrachters neerschieten. Dat weet jij nu dus al, bij Joran was het waarschijnlijk allemaal in een opvlieging en had ie dat vantevoren nooit zien aankomen. Jij bent dus nog erger dan Joran.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:24 schreef freejoran het volgende:
[..]
je moet je niet laten verleiden door uiterlijke menselijke kenmerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |